quote:Op maandag 12 september 2022 21:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, sterkte met de schijtgeluiden dan
Ja echt kut nu.quote:Op maandag 12 september 2022 21:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, sterkte met de schijtgeluiden dan
Omdat het een dunne leuke meid is. Ik met rond hoofd lijkt dan gewoon op een kerel.quote:Op maandag 12 september 2022 21:33 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
waarom staat een bobje bij mirthe wel cute?
quote:Op maandag 12 september 2022 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat het een dunne leuke meid is. Ik met rond hoofd lijkt dan gewoon op een kerel.
quote:Op maandag 12 september 2022 21:34 schreef Whuzz het volgende:
Waarom moet Zoe nou janken dan
Omdat Nadir heeft gezegd dat hij d'r niet moet?
Ach ja, da's vrij normaal toch? Je groot houden in het moment en daarna een beetje instorten.quote:Op maandag 12 september 2022 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En tegen hem zei ze ok, is goed hoor en toen uit beeld en inderdaad gaan huiliehuilie doen bij een groepje dames.
x 10quote:Op maandag 12 september 2022 21:36 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe vertelt dat Zoe om Nadir heeft moeten huilen
[ afbeelding ]
Jawel, maar had het graag gezien dit keer, het instorten.quote:Op maandag 12 september 2022 21:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach ja, da's vrij normaal toch? Je groot houden in het moment en daarna een beetje instorten.
dat zei madeleine ?quote:Op maandag 12 september 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
"De klysma gaat werken, dus ik ga een hoop herrie maken"
Geen idee eigenlijk. Goede vraag Dtje.quote:Op maandag 12 september 2022 21:40 schreef D. het volgende:
Zouden ze ook mensen uit zelfbescherming verwijderen?
jep, afgevoerd in een busjequote:Op maandag 12 september 2022 21:40 schreef D. het volgende:
Zouden ze ook mensen uit bescherming verwijderen?
Aan wie denk je?quote:Op maandag 12 september 2022 21:40 schreef D. het volgende:
Zouden ze ook mensen uit bescherming verwijderen?
Iedereen hier is een ramptoeristquote:Op maandag 12 september 2022 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jawel, maar had het graag gezien dit keer, het instorten.Eerste week liep ze om niets constant te janken en kregen we dat heel de tijd te zien en nu dus niet oh en ik was wel benieuwd of ze in een slachtofferrol zou gaan zitten.
Ben nieuwsgierig en ramptoerist.
das is niet de kapster kim ?quote:Op maandag 12 september 2022 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
Kim d zegt dat ze een sterk persoon is.
Ik geef mijn mening nu niet. Iets met vuurwerk of zo.
Ja, gelukkig wel.quote:Op maandag 12 september 2022 21:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Iedereen hier is een ramptoerist
We houden allemaal van JANKENen DRAMA
Anders hoef je niet te kijken/mee te lezen toch?quote:Op maandag 12 september 2022 21:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Allemaal vrouwen bij de regie.quote:Op maandag 12 september 2022 21:44 schreef chufi het volgende:
FEBO waarom mogen naakte mannenbovenlijven wel in beeld en wordt er bij de vrouwen zo snel mogelijk weg gedraaid (ook al is het met BH) ?
Ze komt inderdaad niet helemaal lekker over, soms is het ook net alsof er een paar steekjes los geschoten zijn.quote:
Klopt!quote:Op maandag 12 september 2022 21:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er een redelijke screening is geweest, maar misschien kun je je daar doorheen bluffenquote:Op maandag 12 september 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze komt inderdaad niet helemaal lekker over, soms is het ook net alsof er een paar steekjes los geschoten zijn.
Heeft FEBO geen eigen vragensteltopic?quote:Op maandag 12 september 2022 21:44 schreef chufi het volgende:
FEBO waarom mogen naakte mannenbovenlijven wel in beeld en wordt er bij de vrouwen zo snel mogelijk weg gedraaid (ook al is het met BH) ?
Tja ik vroeg me al af hoe zijn er doorheen is gekomen.quote:Op maandag 12 september 2022 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er een redelijke screening is geweest, maar misschien kun je je daar doorheen bluffen
Dit is mijn commentaar op wat ik onstream ziequote:Op maandag 12 september 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft FEBO geen eigen vragensteltopic?
en hoe lang het duurt voordat ze zelf gillende de poort uitvluchtquote:Op maandag 12 september 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja ik vroeg me al af hoe zijn er doorheen is gekomen.
Dat leek me duidelijkquote:Op maandag 12 september 2022 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is mijn commentaar op wat ik onstream zie
Nouja, ze staat in bijna ieders top 3 om te nomineren, dus haar aanwezigheid zal vast van korte duur zijnquote:Op maandag 12 september 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja ik vroeg me al af hoe zijn er doorheen is gekomen.
Ze zou zo in een remake van Single White Female kunnen spelen...quote:Op maandag 12 september 2022 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er een redelijke screening is geweest, maar misschien kun je je daar doorheen bluffen
Zoals ik haar een beetje inschat beseft ze zelf waarschijnlijk niet dat dat de beste optie voor haar is.quote:Op maandag 12 september 2022 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
en hoe lang het duurt voordat ze zelf gillende de poort uitvlucht
Beter!quote:Op maandag 12 september 2022 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ze staat in bijna ieders top 3 om te nomineren, dus haar aanwezigheid zal vast van korte duur zijn
En, gaat Mexx mee?quote:Op maandag 12 september 2022 21:54 schreef Flow3r het volgende:
Tommy probeert het tot donderdag vol te houden, anders gaat ie misschien weg
Ruimt lekker op.quote:Op maandag 12 september 2022 21:54 schreef Flow3r het volgende:
Flauw hoorquote:Op maandag 12 september 2022 21:53 schreef D. het volgende:
Zoe wil meespelen, maar ze wil niet iemands pis drinken
wat is nu bedoeld ?quote:Op maandag 12 september 2022 21:53 schreef D. het volgende:
Zoe wil meespelen, maar ze wil niet iemands pis drinken
Daahaag Tommyquote:Op maandag 12 september 2022 21:54 schreef Flow3r het volgende:
Ze spelen Truth or Darequote:
Hopend misschien dat hij het leuk gaat vinden.quote:Op maandag 12 september 2022 21:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Waarom uitmelken to donderdag, tief lekker op, straks zit er weer een heel weekend tussen
Morgen Bert, woensdag Nadir ... etc max 1 per dagquote:Op maandag 12 september 2022 21:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Waarom uitmelken to donderdag, tief lekker op, straks zit er weer een heel weekend tussen
dat werd ook niet komen is niet utoquote:Op maandag 12 september 2022 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ze spelen Truth or Dare
Zoe wil ook mee doen, maar niet als er opdrachten zijn om bijvoorbeeld iemands pis te drinken
Ze heeft gedated met Salar..quote:Op maandag 12 september 2022 21:57 schreef mario390 het volgende:
zij kennt bb ja meisje
dat is niet bb waar je zit
De spoeling is dunquote:Op maandag 12 september 2022 22:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nederland bringt ook bijnah
geen zendung de niet met
deelnehmer van ergens zijn
Zwaan kleefaanquote:Op maandag 12 september 2022 22:05 schreef Flow3r het volgende:
Als Tommy uitspreekt dat ie liever in Temptation had gezeten dan staat Mexx voor schut want dat zou betekenen dat hij liever ergens anders is dan met haar
Na 2 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |