https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Heel raar eigenlijk jaquote:Op maandag 12 september 2022 22:25 schreef RipCity het volgende:
Ahaha lijkt meteen een heel ander persoon
Nee joh, is echt een mager mannetje. Irl is het echt een miezerig mannetje met een grote tv bek.quote:Op maandag 12 september 2022 22:25 schreef Dutch_view het volgende:
dacht dat Johan gespierder zou zijn
Jep idd, dunne armpjesquote:Op maandag 12 september 2022 22:25 schreef Dutch_view het volgende:
dacht dat Johan gespierder zou zijn
Dank!! Xquote:Op maandag 12 september 2022 22:06 schreef RipCity het volgende:
Magica in TV / [NPO1] Het Familiediner #23 - te allen tijden @:lavenderr
quote:
Er staat nergens dat Frits is aangehouden (behalve op FOK!).quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Weer gezeur bij de Jumbo
FIOD houdt Jumbo-topman Van Eerd aan op verdenking betrokkenheid witwassen
Ze bezorgen niet alleen, ze komen ook mensen ophalen thuis![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:42 schreef Dutch_view het volgende:
Johan met een titel in beeld 'Woordvoerder van John de Mol"
[ afbeelding ]
volgens mij zijn zelfs de grootste fanboys het nu met 'm oneens.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:11 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als je het in deze discussie tussen Angela en Johan aan Johan zijn kant staat dan snap ik echt niet hoe je denkt. het is echt beschamend dit.
Jazekerquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik kijk/luister 'm straks terug, wordt zo te zien weer smullen.
René lijkt me nu bepaald geen heilig boontje. Ik kan me herinneren dat hij Manolev iedere uitzending tot de enkels toe afzaagdequote:Op woensdag 14 september 2022 10:30 schreef Idisrom het volgende:
Citaat uit de Media Courant
.....knip........Het wordt pas écht pijnlijk als René van der Gijp openlijk voor kamp-Angela kiest: “Johan, even serieus nu. Ik heb vrienden, die ken jij, laten we Rob Jansen noemen, ik ken er nog wel een paar… Die heb jij zó, zó afgezaagd in jouw columns, maar zó afgezaagd in jouw columns dat die mensen echt… Die hadden echt pijn ervan.”
In deze discussie leek dat eerder Johan te worden.. wat een treurige vertoning zegquote:Op woensdag 14 september 2022 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
Hoopte dat Angela zou gaan huilen.
Hij heeft later ook wel gezegd dat hij daar spijt van heeftquote:Op woensdag 14 september 2022 10:37 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
René lijkt me nu bepaald geen heilig boontje. Ik kan me herinneren dat hij Manolev iedere uitzending tot de enkels toe afzaagde
De comments staan volledig achter Angelaquote:
Dat was het ook. Twee zielige mensen.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In deze discussie leek dat eerder Johan te worden.. wat een treurige vertoning zeg
Angela is wel erg goed in het opnaaien van mensen. Deed ze ook in die kaarsenaflevering. En Johan moet zich niet zo laten kennen.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:10 schreef BobW het volgende:
[..]
De comments staan volledig achter Angela
Angela de Jong heeft wel schrijftalent. Derksen niet. 10 jaar geleden al een column aangewijd.quote:Op woensdag 14 september 2022 14:51 schreef RipCity het volgende:
Johan zei zelf altijd dat die expres mega lullige stukjes typte om ophef te veroorzaken en dat doet Angela ook op een goede manier maar dan is het opeens verkeerd.
Je hebt rtl, npo, en Talpa dus nogal logisch dat het paar keer per maand over de mol gaat. Zeker nu die bijna alleen maar bagger produceert en er veel ophef is.
Johan is sinds de comeback echt heeel heeeeeel erg matig. Bijna niets wat die zegt klopt en hij neemt het telkens op voor de verkeerde zaken. Heel apart.
Johan Derksen is al jaren een parodiequote:Op woensdag 14 september 2022 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat wordt het weer ontzettend serieus genomen allemaal alsof er nog iets van waardigheid/aanzien over was.
Ik kon er eigenlijk best om lachen.
Ha ha ha. Hij viel dwars door de mand.quote:Op woensdag 14 september 2022 18:32 schreef nils_22 het volgende:
Ik kijk het terug maar dit is wel een leuke show, Johan pakt als waakhond van Sjon de Mol dat huisvrouwtje met column even aan
Dan koos hij Petrovic of Maaskant.quote:Op woensdag 14 september 2022 18:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die discussie over die column duurde weer veel te lang. Is misschien wel leuk als het drie minuutjes duurt maar zelfs dan zat niemand er echt op te wachten. Wat dat betreft was Johan vroeger wel beter in z'n gevechten kiezen.
Of gewoon Genee uiteraard.quote:Op woensdag 14 september 2022 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan koos hij Petrovic of Maaskant.
Of Marco van Basten maar toen verloor hij ook.
Toen was hij ook niet zo sterk als het er echt op aankwam inderdaad (al had hij om de een of andere reden wel de reputatie van iemand die goed kon discussiëren) maar het waren wel leuke fitties in elk geval. Keken we toen ook steeds naar uit. Niet steeds hetzelfde gezeur dat we nu wel kennen.quote:Op woensdag 14 september 2022 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of Hans van Breukelenquote:Op woensdag 14 september 2022 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt tergend idd. Angela prikte daar wel goed doorheen.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:56 schreef Seeburg54 het volgende:
Normaal best wel pro Derksen, maar tenenkrommend gisteren. Dat gekwijl op die John de Mol..hou toch op.
Begint echt een beetje te zielig te worden.
Typisch eigenwijs boomer gedrag.quote:Op woensdag 14 september 2022 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
De downfall van Johan 'je mag alles over me zeggen ik ben de laatste die piept' is echt enorm pijnlijk.
Die man is alles geworden waar hij decennialang heeft aan zitten schoppen en als iemand hem erop wijst komt hij met jij-bakken en begint hij te schreeuwen. Dat schreeuwen waar hij bij Van Gaal zo'n hekel aan had.
Als ze justitie overleeft is ze wel een kanshebber denk ik zo.quote:Op woensdag 14 september 2022 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze dame zou een prima opvolger van Rutte kunnen zijn. Ze heeft iig meer potentie dan het dochtertje van Loek.
Linkje? Heb gister niet gekekenquote:Op woensdag 14 september 2022 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat ene filmpje had het afgemaakt
Nee. Ze mogen niet werken tijdens het procesquote:Op woensdag 14 september 2022 22:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
"Er zijn geen banen voor ze"
Godverdomme alle sectoren hebben personeelstekorten.
Lichtgewicht.quote:Op woensdag 14 september 2022 22:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoop lullen deze vrouw, weinig inhoud
Onze nieuwe premier.quote:Op woensdag 14 september 2022 22:18 schreef Aurelius het volgende:
Dat meisje van Justitie doet het wel goed.
quote:
Niet te hard van stapel lopen.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik overweeg na gisteren weer een stem op de VVD.
Inderdaad, we trappen straks met zijn allen gewoon weer in de praatjes van de volgende mediagenieke VVD-charlatan.quote:Op donderdag 15 september 2022 00:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Was om te
![]()
Nietszeggende prietpraat van een vrouw die niet snapt wat ze aan het doen is
Omhoog gevallendoor gebrek aan beter
Allemaal voorlichters praat afgedraaid op tv
Knettergek en niets geleerdquote:Op donderdag 15 september 2022 08:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik denk dat alle ministers uit de historie wel eens aan een tafel hebben gezeten.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:53 schreef nils_22 het volgende:
Is dit de eerste keer dat er een minister aan tafel zit?
quote:Op donderdag 15 september 2022 09:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Knettergek en niets geleerd
Sow.quote:Op donderdag 15 september 2022 00:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
van een vrouw die niet snapt wat ze aan het doen is
Omhoog gevallen doo
Ik gun het haar van harte maar zo sterk komt ze toch niet over? Ik vind haar wel charmant maar ze is best wel een lichtgewicht.quote:Op woensdag 14 september 2022 22:32 schreef Revanches het volgende:
Ben eigenlijk wel onder de indruk van Dilan. Nieuwe premier in wording
Nou nee.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Daar geloof ik weer niets van. Of die Derksen zit financieel dik aan de grond met zijn geblaaskaak.quote:Op donderdag 15 september 2022 17:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Dat optreden van Derksen tegen Angela de Jong ... ik vind het zelfs voor Johan nogal ongewoon gedrag en daarover maakte Wilfred ook een opmerking. Ik begin te vermoeden dat er meer achterzit.
Als alles wat Angela tijdens die uitzending waar is - en ondanks dat Johan zegt dat ze dat niet doet, heb ik wel de indruk dat ze van tevoren checkt of de dingen die ze beweert klopt - dan houdt dat dus in dat John de Mol niet vies is van afpersing. En dan zou het weleens kunnen zijn dat Derksen zijn baan kwijt kan raken als hij niet tegen Angela in zou gaan. En dat zou kunnen verklaren dat hij riep "Je bent een vrouw" en "Je schrijft kut-stukjes" en daarna weer aankwam met dat hij niets tegen haar heeft.
Ook het gedrag van Renee van der Gijp: hij zat echt verbaasd te lachen zo van "Wat is dit nou weer?"
Johan is normaal gesproken geen hielenlikker naar niemand. Hier klopt iets niet.
Dit is thin shaming.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:31 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik gun het haar van harte maar zo sterk komt ze toch niet over? Ik vind haar wel charmant maar ze is best wel een lichtgewicht.
John lijkt me niet zozeer een vriend van Johan maar meer iemand die hij respecteert, waarschijnlijk om zijn no-nonsense houding en omdat Johan weet wat erbij komt kijken. Dat ie wordt gechanteerd is echt complottheorie-level onzin.quote:Op donderdag 15 september 2022 17:53 schreef BobW het volgende:
Af en toe verdedigt Derksen zijn vriendjes, net zoals destijds bij Joop Munsterman met zijn 'creatief boekhouden'. En dan is hij zo eigenwijs dat hij bij tegenspraak alleen maar fanatieker de andere kant op gaat.
Wel mooi dat Genee en Gijp hem steeds vaker gaan uitlachen als hij onzin verkoopt.
Het stoorde hem dat bij de recensie over het programma van Everblij?? het interview met Reinout Oerlemans,Angela meteen de mogelijkheid grijpt om John de Mol te dissen.quote:Op donderdag 15 september 2022 17:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Dat optreden van Derksen tegen Angela de Jong ... ik vind het zelfs voor Johan nogal ongewoon gedrag en daarover maakte Wilfred ook een opmerking. Ik begin te vermoeden dat er meer achterzit.
Als alles wat Angela tijdens die uitzending waar is - en ondanks dat Johan zegt dat ze dat niet doet, heb ik wel de indruk dat ze van tevoren checkt of de dingen die ze beweert klopt - dan houdt dat dus in dat John de Mol niet vies is van afpersing. En dan zou het weleens kunnen zijn dat Derksen zijn baan kwijt kan raken als hij niet tegen Angela in zou gaan. En dat zou kunnen verklaren dat hij riep "Je bent een vrouw" en "Je schrijft kut-stukjes" en daarna weer aankwam met dat hij niets tegen haar heeft.
Ook het gedrag van Renee van der Gijp: hij zat echt verbaasd te lachen zo van "Wat is dit nou weer?"
Johan is normaal gesproken geen hielenlikker naar niemand. Hier klopt iets niet.
Johan vraagt elke ochtend aan John wat hij mag zeggen. En dat zou heel verstandig zijn!quote:Op donderdag 15 september 2022 17:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
John lijkt me niet zozeer een vriend van Johan maar meer iemand die hij respecteert, waarschijnlijk om zijn no-nonsense houding en omdat Johan weet wat erbij komt kijken. Dat ie wordt gechanteerd is echt complottheorie-level onzin.
Zo ben je gecanceld en zo sta je in de Ziggo Dome en ben je elke dag op tv... dat moet Marco Borsato nog maar even nadoen!quote:Op donderdag 15 september 2022 18:42 schreef tong80 het volgende:
De heren van Vandaag Inside zijn in gesprek over een theateravond met Ziggo Dome als mogelijke locatie. ,,Het zijn prille plannen. Of dat om één avond of een tour gaat, is niet bekend”, aldus een woordvoerder van Talpa, die wel bevestigt dat het trio in gesprek is om ‘theater te maken’.
Talpa laat weten dat het theater niets te maken heeft met de uitzendingen rond het aanstaande WK voetbal in Qatar. Waar presentator Wilfred Genee en zijn kompanen René van der Gijp en Johan Derksen tijdens een groot landentoernooi hun uitzendingen vanaf locatie maakten, zoals bij het Kurhaus in Scheveningen en Slot Zeist, blijven ze dit najaar ‘gewoon’ in de studio op het Hilversumse Mediapark.
Wel breidt Talpa het aantal uitzendingen uit: van vijf naar zeven avonden per week. Overigens ziet Johan Derksen een hele theatertour niet zitten. ,,Ik ben geen clowntje”, zegt ‘De Snor’, die jarenlang de theaters en schouwburgen afging met muziekshows als Pioniers van de Nederpop, Keeps the blues alive en The sound of the blues & Americana.
Derksen wuift theater met de huidige televisieshow Vandaag Inside overigens wel weg. ,,We gaan toch niet elke avond een trucje opvoeren?”
Nog meer geld binnenharken.quote:Op donderdag 15 september 2022 18:42 schreef tong80 het volgende:
De heren van Vandaag Inside zijn in gesprek over een theateravond met Ziggo Dome als mogelijke locatie.
quote:Op donderdag 15 september 2022 21:44 schreef nils_22 het volgende:
Doet me denken aan de muzikale GIFjes van Knevel & Brink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |