abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 september 2022 @ 17:04:43 #176
65846 Bocaj
47th President.
pi_205986538
Je kunt er alles van vinden maar vond dit wel een goede uitzending.
Iedereen heeft kunnen zeggen wat ze wilden.

Toppie! Het terugkijken meer dan waard. ;)
pi_205986914
Dat optreden van Derksen tegen Angela de Jong ... ik vind het zelfs voor Johan nogal ongewoon gedrag en daarover maakte Wilfred ook een opmerking. Ik begin te vermoeden dat er meer achterzit.

Als alles wat Angela tijdens die uitzending waar is - en ondanks dat Johan zegt dat ze dat niet doet, heb ik wel de indruk dat ze van tevoren checkt of de dingen die ze beweert klopt - dan houdt dat dus in dat John de Mol niet vies is van afpersing. En dan zou het weleens kunnen zijn dat Derksen zijn baan kwijt kan raken als hij niet tegen Angela in zou gaan. En dat zou kunnen verklaren dat hij riep "Je bent een vrouw" en "Je schrijft kut-stukjes" en daarna weer aankwam met dat hij niets tegen haar heeft.

Ook het gedrag van Renee van der Gijp: hij zat echt verbaasd te lachen zo van "Wat is dit nou weer?"

Johan is normaal gesproken geen hielenlikker naar niemand. Hier klopt iets niet.
pi_205986956
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Dat optreden van Derksen tegen Angela de Jong ... ik vind het zelfs voor Johan nogal ongewoon gedrag en daarover maakte Wilfred ook een opmerking. Ik begin te vermoeden dat er meer achterzit.

Als alles wat Angela tijdens die uitzending waar is - en ondanks dat Johan zegt dat ze dat niet doet, heb ik wel de indruk dat ze van tevoren checkt of de dingen die ze beweert klopt - dan houdt dat dus in dat John de Mol niet vies is van afpersing. En dan zou het weleens kunnen zijn dat Derksen zijn baan kwijt kan raken als hij niet tegen Angela in zou gaan. En dat zou kunnen verklaren dat hij riep "Je bent een vrouw" en "Je schrijft kut-stukjes" en daarna weer aankwam met dat hij niets tegen haar heeft.

Ook het gedrag van Renee van der Gijp: hij zat echt verbaasd te lachen zo van "Wat is dit nou weer?"

Johan is normaal gesproken geen hielenlikker naar niemand. Hier klopt iets niet.
Daar geloof ik weer niets van. Of die Derksen zit financieel dik aan de grond met zijn geblaaskaak.
pi_205987000
Af en toe verdedigt Derksen zijn vriendjes, net zoals destijds bij Joop Munsterman met zijn 'creatief boekhouden'. En dan is hij zo eigenwijs dat hij bij tegenspraak alleen maar fanatieker de andere kant op gaat.

Wel mooi dat Genee en Gijp hem steeds vaker gaan uitlachen als hij onzin verkoopt.
  donderdag 15 september 2022 @ 17:55:53 #180
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_205987034
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:31 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Ik gun het haar van harte maar zo sterk komt ze toch niet over? Ik vind haar wel charmant maar ze is best wel een lichtgewicht.
Dit is thin shaming.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_205987081
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:53 schreef BobW het volgende:
Af en toe verdedigt Derksen zijn vriendjes, net zoals destijds bij Joop Munsterman met zijn 'creatief boekhouden'. En dan is hij zo eigenwijs dat hij bij tegenspraak alleen maar fanatieker de andere kant op gaat.

Wel mooi dat Genee en Gijp hem steeds vaker gaan uitlachen als hij onzin verkoopt.
John lijkt me niet zozeer een vriend van Johan maar meer iemand die hij respecteert, waarschijnlijk om zijn no-nonsense houding en omdat Johan weet wat erbij komt kijken. Dat ie wordt gechanteerd is echt complottheorie-level onzin.
pi_205987514
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Het stoorde hem dat bij de recensie over het programma van Everblij?? het interview met Reinout Oerlemans,Angela meteen de mogelijkheid grijpt om John de Mol te dissen.

Daar is niks mis mee. Johan had kunnen zeggen dat hij het jammer vond dat ze het niet bij dat programma hield. Wij die het interview hebben gezien, worden gewoon weer bevestigd dat John een klootzak is. Daar hebben we haar duiding niet voor nodig.
  Trouwste user 2022 donderdag 15 september 2022 @ 18:42:45 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_205987530
De heren van Vandaag Inside zijn in gesprek over een theateravond met Ziggo Dome als mogelijke locatie. ,,Het zijn prille plannen. Of dat om één avond of een tour gaat, is niet bekend”, aldus een woordvoerder van Talpa, die wel bevestigt dat het trio in gesprek is om ‘theater te maken’.

Talpa laat weten dat het theater niets te maken heeft met de uitzendingen rond het aanstaande WK voetbal in Qatar. Waar presentator Wilfred Genee en zijn kompanen René van der Gijp en Johan Derksen tijdens een groot landentoernooi hun uitzendingen vanaf locatie maakten, zoals bij het Kurhaus in Scheveningen en Slot Zeist, blijven ze dit najaar ‘gewoon’ in de studio op het Hilversumse Mediapark.

Wel breidt Talpa het aantal uitzendingen uit: van vijf naar zeven avonden per week. Overigens ziet Johan Derksen een hele theatertour niet zitten. ,,Ik ben geen clowntje”, zegt ‘De Snor’, die jarenlang de theaters en schouwburgen afging met muziekshows als Pioniers van de Nederpop, Keeps the blues alive en The sound of the blues & Americana.

Derksen wuift theater met de huidige televisieshow Vandaag Inside overigens wel weg. ,,We gaan toch niet elke avond een trucje opvoeren?”

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205988284
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 17:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
John lijkt me niet zozeer een vriend van Johan maar meer iemand die hij respecteert, waarschijnlijk om zijn no-nonsense houding en omdat Johan weet wat erbij komt kijken. Dat ie wordt gechanteerd is echt complottheorie-level onzin.
Johan vraagt elke ochtend aan John wat hij mag zeggen. En dat zou heel verstandig zijn!
pi_205989359
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 18:42 schreef tong80 het volgende:
De heren van Vandaag Inside zijn in gesprek over een theateravond met Ziggo Dome als mogelijke locatie. ,,Het zijn prille plannen. Of dat om één avond of een tour gaat, is niet bekend”, aldus een woordvoerder van Talpa, die wel bevestigt dat het trio in gesprek is om ‘theater te maken’.

Talpa laat weten dat het theater niets te maken heeft met de uitzendingen rond het aanstaande WK voetbal in Qatar. Waar presentator Wilfred Genee en zijn kompanen René van der Gijp en Johan Derksen tijdens een groot landentoernooi hun uitzendingen vanaf locatie maakten, zoals bij het Kurhaus in Scheveningen en Slot Zeist, blijven ze dit najaar ‘gewoon’ in de studio op het Hilversumse Mediapark.

Wel breidt Talpa het aantal uitzendingen uit: van vijf naar zeven avonden per week. Overigens ziet Johan Derksen een hele theatertour niet zitten. ,,Ik ben geen clowntje”, zegt ‘De Snor’, die jarenlang de theaters en schouwburgen afging met muziekshows als Pioniers van de Nederpop, Keeps the blues alive en The sound of the blues & Americana.

Derksen wuift theater met de huidige televisieshow Vandaag Inside overigens wel weg. ,,We gaan toch niet elke avond een trucje opvoeren?”

Zo ben je gecanceld en zo sta je in de Ziggo Dome en ben je elke dag op tv... dat moet Marco Borsato nog maar even nadoen!
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  Trouwste user 2022 donderdag 15 september 2022 @ 21:31:46 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_205990281
Kijken wat voor een rechts gebral de extreem rechtse papzak heeft te melden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205990352
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 18:42 schreef tong80 het volgende:
De heren van Vandaag Inside zijn in gesprek over een theateravond met Ziggo Dome als mogelijke locatie.
Nog meer geld binnenharken.
  donderdag 15 september 2022 @ 21:39:58 #188
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_205990408
Tetten :9
  donderdag 15 september 2022 @ 21:42:43 #189
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_205990450
begonnen
pi_205990461
Yteke de Jong
Wie is er zwaarder ?
Angela of Yteke :P

Benschop krijgt het zwaar ^O^
  Moderator donderdag 15 september 2022 @ 21:43:36 #191
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_205990462
_O-
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_205990463
:')
pi_205990468
Wat gemist gister bij Jinek :P
  donderdag 15 september 2022 @ 21:44:18 #194
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_205990471
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:44 schreef Dutch_view het volgende:
Wat gemist gister bij Jinek :P
Je hebt het nu gezien
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_205990477
Doet me denken aan de muzikale GIFjes van Knevel & Brink
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_205990479
Dit kennen we van Kill Bill.
  donderdag 15 september 2022 @ 21:45:00 #197
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_205990483
Vroeger had je Peruaanse panfluit bands in het winkelcentrum _O_
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_205990484
Knoester is een beetje de mannelijke Helene: zegt niets, lacht vooral heel hard om de anderen.
  donderdag 15 september 2022 @ 21:45:48 #199
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_205990493
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:44 schreef nils_22 het volgende:
Doet me denken aan de muzikale GIFjes van Knevel & Brink
  donderdag 15 september 2022 @ 21:45:58 #200
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_205990498
morgen gaat Rene het hebben over Mátyás Bittenbinder maakte nieuw boek over giftige dieren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')