Onze nieuwe premier.quote:Op woensdag 14 september 2022 22:18 schreef Aurelius het volgende:
Dat meisje van Justitie doet het wel goed.
quote:
Niet te hard van stapel lopen.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik overweeg na gisteren weer een stem op de VVD.
Inderdaad, we trappen straks met zijn allen gewoon weer in de praatjes van de volgende mediagenieke VVD-charlatan.quote:Op donderdag 15 september 2022 00:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Was om te
![]()
Nietszeggende prietpraat van een vrouw die niet snapt wat ze aan het doen is
Omhoog gevallendoor gebrek aan beter
Allemaal voorlichters praat afgedraaid op tv
Knettergek en niets geleerdquote:Op donderdag 15 september 2022 08:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik denk dat alle ministers uit de historie wel eens aan een tafel hebben gezeten.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:53 schreef nils_22 het volgende:
Is dit de eerste keer dat er een minister aan tafel zit?
quote:Op donderdag 15 september 2022 09:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Knettergek en niets geleerd
Sow.quote:Op donderdag 15 september 2022 00:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
van een vrouw die niet snapt wat ze aan het doen is
Omhoog gevallen doo
Ik gun het haar van harte maar zo sterk komt ze toch niet over? Ik vind haar wel charmant maar ze is best wel een lichtgewicht.quote:Op woensdag 14 september 2022 22:32 schreef Revanches het volgende:
Ben eigenlijk wel onder de indruk van Dilan. Nieuwe premier in wording
Nou nee.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |