1 2 3 4 5 6 7 | iOS 15.7 and iPadOS 15.7 iPhone 6s and later, iPad Pro (all models), iPad Air 2 and later, iPad 5th generation and later, iPad mini 4 and later, and iPod touch (7th generation) iOS 16 iPhone 8 and later macOS Big Sur 11.7 macOS Big Sur macOS Monterey 12.6 macOS Monterey Safari 16 macOS Big Sur and macOS Monterey tvOS 16 Apple TV 4K, Apple TV 4K (2nd generation), and Apple TV HD watchOS 9 Apple Watch Series 4 and later |
https://www.apple.com/ios/ios-16/features/quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:00 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie praktisch geen noemenswaardige veranderingen.
Geen idee hoe ik daar aan zou moeten Beginnenquote:Op dinsdag 13 september 2022 13:20 schreef Themeparktommy het volgende:
Heeft iemand Passkey al aan de praat gekregen?
Alleen als je op een open wifi zit.quote:
Is een minimaal issue wat door haters buiten alle proportie wordt opgeblazen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 09:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Alleen als je op een open wifi zit.
Of ik gok niet kan komen want je device moet zich dan aanmelden op zo'n pagina wat 'm niet lukt gok ik.
Dat laatste rijtje zijn extensies en ik heb in de directory ~/Library/Containers/Safari/Data/Library/Safari alle files (een stuk of 8 in mijn geval, geloof ik) met die extensies verwijderd en daarna gereboot.quote:Method 6: Delete Preference Files
One of the reasons behind why Safari stops working or keeps crashing is the corrupted Safari preferences files. To fix it, you need to clear these files. To do so, proceed with the below-given steps:
Quit Safari, if running (Safari> Quit Safari).
Now open the Library folder. In Finder, hold the option key and click on Go> Library.
Navigate to Containers> Safari> Data> Library> Safari.
Search for the below-listed files and move them to Trash.
db
db-shm
db-wal
Dat is de kleur van mijn 14 die ik gisteren heb opgehaaldquote:Op zaterdag 17 september 2022 12:57 schreef DKUp het volgende:
“Pacific Blue” blijft mijn favoriete kleur
Ik heb gisteren bij de mediamarkt ook even alle telefoons in het echt bekeken. Die blauwe is echt mooi en zou ik ook zeker gekozen hebben. Ik ben in juli voor de groene iPhone 13 mini gegaan.quote:Op zondag 18 september 2022 13:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is de kleur van mijn 14 die ik gisteren heb opgehaaldEcht heel mooi inderdaad
Behoorlijke upgrade vanuit de SE 2nd generatie voor mij, bevalt prima. Met name de batterij is een huge upgrade.
De standaard 14 is niet erg gewild en daarom bijna overal goed te verkrijgen.quote:Op zondag 18 september 2022 16:14 schreef Gunner het volgende:
Is de vraag zo laag dat de mediamarkts en de coolblues ook al voorraad hebben? Normaal gesproken moest je daar nog weken op wachten maar vrijdag had ik al een blauwe kunnen afhalen
Alleen als je een kleiner/ouder toestel hebt zoals ik had is het een upgrade waard, maar als je al een van de recente toestellen hebt (zoals een 12/13) heeft het niet echt nut om up te graden imo tenzij je abonnement afloopt en je kunt kiezen. Verder is de prijs natuurlijk best hoog, zeker in deze dure tijd.quote:Op zondag 18 september 2022 16:14 schreef Gunner het volgende:
Is de vraag zo laag dat de mediamarkts en de coolblues ook al voorraad hebben? Normaal gesproken moest je daar nog weken op wachten maar vrijdag had ik al een blauwe kunnen afhalen
Ik vind het bijna zonde dat ik een hoesje heb dat de kleur niet echt goed laat zienquote:Op zondag 18 september 2022 15:59 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij de mediamarkt ook even alle telefoons in het echt bekeken. Die blauwe is echt mooi en zou ik ook zeker gekozen hebben. Ik ben in juli voor de groene iPhone 13 mini gegaan.
Ik heb volgens mij een 20W-lader. Succes met uitrekenen.quote:Op zondag 18 september 2022 20:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik overweeg dus een iPhone 14. Maar de batterij valt me erg tegen. 3279 mAh. Mijn huidige Xiaomi Mi10 heeft 4780 mAh. Bij intensief gebruik van mijn huidige telefoon is de batterijduur aan het einde van de dag nog zo'n 25%. Geheid dat die iPhone dus iedere dag aan de juice moet.
Hoe snel is de batterij van de iPhone 14 opgeladen?
Als het goed is met de 20 watt lader tot 50% in een half uur.quote:Op zondag 18 september 2022 20:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik overweeg dus een iPhone 14. Maar de batterij valt me erg tegen. 3279 mAh. Mijn huidige Xiaomi Mi10 heeft 4780 mAh. Bij intensief gebruik van mijn huidige telefoon is de batterijduur aan het einde van de dag nog zo'n 25%. Geheid dat die iPhone dus iedere dag aan de juice moet.
Snap ik. Gelukkig heb ik meerdere hoesjes waarin wel de kleur te zien is. Vind die groene namelijk ook erg mooi.quote:Op zondag 18 september 2022 17:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik vind het bijna zonde dat ik een hoesje heb dat de kleur niet echt goed laat zien
Toevallig eerder vandaag even bijgehouden, gaat om een normale iPhone 14 van 20% naar 80% in exact 40 minuten (USB-C naar Lightning kabel + 20W adapter)quote:Op zondag 18 september 2022 20:36 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2022 22:44 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Als het goed is met de 20 watt lader tot 50% in een half uur.
Dat klinkt niet verkeerd.quote:Op zondag 18 september 2022 22:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Toevallig eerder vandaag even bijgehouden, gaat om een normale iPhone 14 van 20% naar 80% in exact 40 minuten (USB-C naar Lightning kabel + 20W adapter)
20% om 18:23
65% om 18:49
80% om 19:03
Nieuwe manier van Apple om je te dwingen hun eigen apps te gebruiken.quote:Op maandag 19 september 2022 05:46 schreef Newone82 het volgende:
Camera gate incoming in 1,2,3.
Apple in trouble?
Bizar dat dit probleem niet door de testen heen is gekomen. Ai!
Blij geen 14 pro te hebben gekocht!
https://9to5mac.com/2022/(...)haking-and-rattling/
Dus omdat de third party apps niet goed werken heeft Apple geblunderd? Dat is een beetje kort door de bocht.quote:Op maandag 19 september 2022 05:46 schreef Newone82 het volgende:
Camera gate incoming in 1,2,3.
Apple in trouble?
Bizar dat dit probleem niet door de testen heen is gekomen. Ai!
Blij geen 14 pro te hebben gekocht!
https://9to5mac.com/2022/(...)haking-and-rattling/
Die worden direct vanuit China verzonden, die data kloppen meestal wel aardig.quote:Op maandag 19 september 2022 18:05 schreef Lief17 het volgende:
Weet iemand toevallig als je een zelf samengestelde Watch koopt via de Apple store, hoe lang het dan duurt voordat je die ook krijgt? Er staat nu tussen 20 en 27 oktober maar dat lijkt me wel wat lang.
Oh echt? Hé bah. Nou baal ik van dat zelf samenstellen.quote:Op maandag 19 september 2022 18:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Die worden direct vanuit China verzonden, die data kloppen meestal wel aardig.
Ik zou mij er niet te druk om maken. Normaal komen ze ook uit China alleen nu krijg je hem blijkbaar rechtstreeks.quote:Op maandag 19 september 2022 20:07 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Oh echt? Hé bah. Nou baal ik van dat zelf samenstellen.
ze zijn er inderdaad mee bezigquote:Op maandag 19 september 2022 07:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus omdat de third party apps niet goed werken heeft Apple geblunderd? Dat is een beetje kort door de bocht.
Het zal ook wel weer snel worden opgelost. Hoe dan ook: blij met de pro, want dat is gewoon de beste variant.
https://www.nu.nl/tech/62(...)t-een-oplossing.htmlquote:Een woordvoerder laat aan NU.nl weten dat Apple van het probleem op de hoogte is. Volgende week komt er een software-update en die zal het probleem oplossen, zo belooft het bedrijf.
Ik baalde meer van de wachttijd. Dus bestelling geannuleerd en alsnog via bol besteld met een los bandje haha. Geduld is niet mijn beste eigenschap.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:37 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik zou mij er niet te druk om maken. Normaal komen ze ook uit China alleen nu krijg je hem blijkbaar rechtstreeks.
Zelf heb ik nooit zo veel haast. Ga van de week eens kijken welke ik ga bestellen. Denk dat het de 8 gaat worden.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:16 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ik baalde meer van de wachttijd. Dus beste,king geannuleerd en a,
Lsnog via bol besteld met een los bandje haha. Geduld is niet mijn beste eigenschap.
Volgens deze reviewer zou het moeten lukken.quote:Op dinsdag 20 september 2022 12:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zijn de bandjes van de 3 Serie nog compatibel? Ik heb een heel mooi Milanse bandje en zou geen nieuwe willen kopen.
Dank jequote:Op woensdag 21 september 2022 16:23 schreef Breuls het volgende:
Ik gebruik al sinds de series 0 (en nu met de series 8) dezelfde bandjes, dus dat past gewoon allemaal.
Vergeleken met de 12 Pro vond ik het verschil echt heel klein, van een SE geloof ik welquote:Op maandag 26 september 2022 18:22 schreef Pino112 het volgende:
Poah even de 14 Pro bij de Apple Store bekeken, is wel heel gaaf hoor
Sowieso alles beter dan m'n SE 2020, maar die prijs hè
Het past dus gewoon.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:33 schreef Horsemen het volgende:
Twee vraagjes aan de experts,
Ik overweeg om voor de door mij bestelde Apple Watch 8 41mm een PANZERGLASS Full Body Screenprotector te bestellen. Nu zie ik deze alleen nog maar voor de 7 serie. Is de maat van de 7 & 8 serie 41mm identiek?
Iemand ervaring met deze full body screenprotectors?
Ja zijn hetzelfde.quote:Op maandag 26 september 2022 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Passen de hoesjes van de SE 2020 ook op de 2022? Hij is verder niet veranderd qua formaat, toch?
Niet gewoon de 14 Pro Max kopen.quote:Op maandag 26 september 2022 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Passen de hoesjes van de SE 2020 ook op de 2022? Hij is verder niet veranderd qua formaat, toch?
Het gevoel van een nieuwe telefoon heb ik niet echt bij Apple, vooral als je twee keer dezelfde telefoon in één design cyclus koopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 08:36 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb een iPhone 12 en kan binnenkort verlengen. Ik vind de 14 eigenlijk best wel prijzig en de 13 is amper een verbetering ten opzichte van de 12.
Rationeel gezien zou ik gewoon lekker de 12 moeten houden (doet het nog prima) en het geld dat ik uitspaar gebruiken voor een nieuwe iPad of Watch. Maar ja, het is toch wel leuk om weer een nieuwe telefoon te hebben.![]()
Heb de 12 pro Max, zie nog geen reden de 14 pro Max aan te schaffen. De stap van X naar de 12 was groter. Had voor de X de 7, dat was een nog grotere stapquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 08:36 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb een iPhone 12 en kan binnenkort verlengen. Ik vind de 14 eigenlijk best wel prijzig en de 13 is amper een verbetering ten opzichte van de 12.
Rationeel gezien zou ik gewoon lekker de 12 moeten houden (doet het nog prima) en het geld dat ik uitspaar gebruiken voor een nieuwe iPad of Watch. Maar ja, het is toch wel leuk om weer een nieuwe telefoon te hebben.![]()
4>5>6 Plus>SE 2016>XR>12 Proquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 16:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heb de 12 pro Max, zie nog geen reden de 14 pro Max aan te schaffen. De stap van X naar de 12 was groter. Had voor de X de 7, dat was een nog grotere stap
Nee sorry!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:01 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik heb een probleem met de Mail app op mijn iPhone. Ik ontvang geen melding bij nieuwe e-mails. Ik heb alle instellingen gecontroleerd en alle meldingen staan ingeschakeld maar toch krijg ik geen melding. Ik heb me telefoon al opnieuw opgestart en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar tevergeefs.
Het probleem heb ik ook alleen met Mail. Alle andere apps geven wel gewoon netjes een melding.
Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
iPhone 12 met iOS 16 toevallig?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:01 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik heb een probleem met de Mail app op mijn iPhone. Ik ontvang geen melding bij nieuwe e-mails. Ik heb alle instellingen gecontroleerd en alle meldingen staan ingeschakeld maar toch krijg ik geen melding. Ik heb me telefoon al opnieuw opgestart en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar tevergeefs.
Het probleem heb ik ook alleen met Mail. Alle andere apps geven wel gewoon netjes een melding.
Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
iPhone 14 Pro. Geen idee welke iOS.quote:
Zijn wekelijkse Apple-rant is weer begonnen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:09 schreef bianconeri het volgende:
Apple altijd een klacht waard.
En dan zeggen ze ook nog dat ze die telefoon en watches heel goed hebben uitgetest en het zeer goed werkt
FaalApple
Eindelijk, met name CarPlay was een hell sinds de update.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:02 schreef PPL het volgende:
iOS 16.0.3 is beschikbaar.
Zou het gedoe met notificaties en Carplay moeten verhelpen.
https://9to5mac.com/2022/10/10/ios-16-0-3-now-available-features/
Werkelijk? Nergens last van gehad. Wat waren de issues?quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eindelijk, met name CarPlay was een hell sinds de update.
Voornamelijk de koppeling tussen mijn iPhone 13 Pro Max en de Apple CarPlay van de auto.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Werkelijk? Nergens last van gehad. Wat waren de issues?
Klopt, binnenkort nog de nieuwe MacBook Pro 14” en 16” en Mac Mini. Vast ook via persberichtenquote:
Ja het is gewoon een verbouwde iPad Air 2019/2020 zonder Apple Pencil 2-support en de camera in landscape mode. De prijs is bijna 600 euro voor 64GB. Prijs zou gewoon voor rond de 400 euro moeten zijn en de iPad 9 wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:32 schreef Zwansen het volgende:
Nieuwe iPad 10 is ¤589.
Een ‘oude’ iPad 9 is in de VS $329. Ik denk dat ik dat maar doe.
Dit vat het probleem wel goed samen. Tof dat de dollar hoog staat, maar damn. Ik sla wel even over.quote:Voor vandaag 17u:
iPad mini - Vanaf ¤559,-
iPad (9e generatie, 2021) - Vanaf ¤389,-
iPad Air - Vanaf ¤698,50
iPad Pro 11-inch - Vanaf ¤899,-
iPad Pro 12,9-inch - Vanaf ¤1.219,-
Na vandaag 17u:
iPad mini - Vanaf ¤659,- (+ ¤100,-)
iPad (9e generatie, 2021) - Vanaf ¤439,- (+ ¤50,-)
iPad Air - Vanaf ¤789,- (+ ¤90,50)
iPad Pro 11-inch - Vanaf ¤1.069,- (+ ¤170,-)
iPad Pro 12,9-inch - Vanaf ¤1.469,- (+ ¤250,-)
In Zwitserland zijn ze nog wel voor de "oude" prijzen beschikbaar. Wel even rekening houden met valuta. Op dit moment is de Zwitserse Franc iets meer waard dan de euro.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit vat het probleem wel goed samen. Tof dat de dollar hoog staat, maar damn. Ik sla wel even over.
200 euro meerprijs voor een cellular. was dat altijd al zo gortig? Op de nieuw aangekondigde modellenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:49 schreef Erno-BE het volgende:
Apple gaat doodleuk de prijzen van de iPads fors verhogen. Ik vond de iPad Mini van ¤560 wel aantrekkelijk, ook al is ¤560 behoorlijk fors aan de prijs, maar ik heb nog wat bol.com-bonnen. Nu kost de iPad Mini ¤660 en het lijkt erop dat ze ermee wegkomen, omdat Samsung geen gelijkwaardige alternatieven biedt. Ook met de budget-iPad komt Apple er waarschijnlijk mee weg, omdat Samsung enkel budgetmodellen als de A8 en in het hoge segment (S8) tablets aanbiedt.
Ik ga niet naar Zwitserland. Doet ook niets af aan het probleem.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
In Zwitserland zijn ze nog wel voor de "oude" prijzen beschikbaar. Wel even rekening houden met valuta. Op dit moment is de Zwitserse Franc iets meer waard dan de euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
LOL
HP heeft natuurlijk gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag je überhaupt wel smartphones en tablets in Zwitserland kopen en ze meenemen naar Nederland? Het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat je op de Zwitsers-Duitse grens gecontroleerd wordt op meegebrachte goederen en je aan de Douane de net aangeschafte tablet of smartphone mag inleveren.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
In Zwitserland zijn ze nog wel voor de "oude" prijzen beschikbaar. Wel even rekening houden met valuta. Op dit moment is de Zwitserse Franc iets meer waard dan de euro.
Als je met de auto bent, dan is de kans vrij (tot heel) klein. Ik heb een nieuwe Apple Watch mee terug genomen, maar dat is meer omdat je in NL iig spullen tot een bepaald bedrag zonder douaneheffing mag importeren. Bij het vliegveld nog een deel van de betaalde (lokale) btw teruggevraagd. Scheelde me ¤90,- tov de Nederlandse prijs. Ik ben deze keer overigens niet gecontroleerd bij terugkomst.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Mag je überhaupt wel smartphones en tablets in Zwitserland kopen en ze meenemen naar Nederland? Het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat je op de Zwitsers-Duitse grens gecontroleerd wordt op meegebrachte goederen en je aan de Douane de net aangeschafte tablet of smartphone mag inleveren.
Echt zonder vertaling?quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
MacOS Ventura is er
Jeeeeee
Nog niet in het Nederlands
Neeeeeeee
Ik gebruik en-US wegens de terminologie, maar dit is volgens mij voor het eerst dat er talen ontbreken.quote:
fenksquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgens wat ik op het interwebz lees 19:00 uur de release in het Nederlands
Want hun omzet was nog niet genoegquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:58 schreef Aether het volgende:
Apple Increasing Pricing of Apple Music, Apple TV+, and Apple One
https://www.macrumors.com(...)e-increase-services/
Bij Ars Technica gaan ze helemaal losquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:58 schreef Aether het volgende:
macOS Ventura: 50 New Features and Changes Worth Checking Out
https://www.macrumors.com/guide/macos-ventura-features/
https://arstechnica.com/g(...)ars-technica-review/quote:Orange color scheme is fittingly Halloween-y for late October
Beter dan vorige maand, maar niet heel moeilijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe zijn de eerste ervaringen met iOS 16.1 en de iPadOS 16 update?
Vroeger gingen ze ook nog wat dieper op de techniek in, dat is helaas een stuk minder tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:26 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Bij Ars Technica gaan ze helemaal los
[..]
https://arstechnica.com/g(...)ars-technica-review/
Ik was meer benieuwd of het buggy was zoals de vorige versie..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Beter dan vorige maand, maar niet heel moeilijk.
Volgens mij is dat voornamelijk omdat er technisch niet zo veel gewijzigd is. Het gaat vooral om UI wijzigingen en meer integratie, en eigenlijk is dat het wel. De laatste grote technische wijziging is de Apple Silicon transitie en hun grote analyse daarvan was wel heel uitgebreid, al is dat natuurlijk ook wel weer twee jaar geleden inmiddelsquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:20 schreef Aether het volgende:
[..]
Vroeger gingen ze ook nog wat dieper op de techniek in, dat is helaas een stuk minder tegenwoordig.
Tags implementation: https://arstechnica.com/gadgets/2013/10/os-x-10-9/9/
Nee, 16.1 is wel flink beter. Weinig rare dingen de afgelopen dagen meegemaakt vergeleken met 16.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik was meer benieuwd of het buggy was zoals de vorige versie..
Nee, dat kan niet. Je hebt in iCloud één photolibrary die voor alle verbonden devices hetzelfde is. Elke wijziging (nieuwe foto's, gewiste foto's, etc.) wordt automatisch naar alle devices gerepliceerd. Met de 'optimize storage'-optie zijn alle foto's als thumbnail zichtbaar, maar ze worden pas bij het openen gedownload.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:33 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb de photolibrary van m'n telefoon in iCloud staan. Ik heb ook nog een oudere photolibrary (zelfs nog gemigreerd van iPhoto) offline staan. Ik wil deze graag combineren, dus de oude library óók aan iCloud toevoegen, maar dan zo dat m'n telefoon wel de telefoon-foto's lokaal bewaart maar niet ook nog eens de camera-foto's gaat downloaden. In de settings kan ik alleen kiezen tussen Downloaden en 'Optimise storage' dus ik vrees van niet, maar misschien heeft iemand hier er ervaring mee.
De inflatie slaat overal om zich heenquote:Op donderdag 17 november 2022 20:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat zijn die nieuwe dikke witte letters van iOS 16 een partij mokerlelijk
Welke letters bedoel je?quote:Op donderdag 17 november 2022 20:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
De klok? Dat kan je aanpassen.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja ik heb er ook eentje. Het werkt hier vaker wel dan niet, maar het is wel een product dat Apple-onwaardig is ja. Softwarematig echt niet okay. Te vaak dat het ineens stopt of dat het ‘tappen’ op de luidspreker met je telefoon niet helemaal lekker werkt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:38 schreef quirina het volgende:
Nog iemand hier met HomePods mini??
Ze doen het meer niet dan wel. Als ze het wel doen is het geluid uitstekend maar toch vind ik het kelere dingen.
Heb liever de lichten uit ja.quote:Op donderdag 17 november 2022 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan het in het donker eindelijk lekker snel zien@:Coco
Lockscreenquote:
Die lockscreen bedoel je? Ja kan je aanpassen maar ik zie niet zo snel die mooie chique letters van weleer helaasquote:
Oké. TMI.quote:
Wel mee eens ja, ik vond de oude ook beter.quote:Op donderdag 17 november 2022 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lockscreen
[..]
Die lockscreen bedoel je? Ja kan je aanpassen maar ik zie niet zo snel die mooie chique letters van weleer helaas
De tweede van de acht fonts die je kunt kiezen komt in de buurt, al is die volgens mij alsnog iets vetter dan pre-iOS16.quote:Op donderdag 17 november 2022 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lockscreen
[..]
Die lockscreen bedoel je? Ja kan je aanpassen maar ik zie niet zo snel die mooie chique letters van weleer helaas
Heb het aangepast en het is zeker beterquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De tweede van de acht fonts die je kunt kiezen komt in de buurt, al is die volgens mij alsnog iets vetter dan pre-iOS16.
De klok bestaat uit cijfers, niet uit letters. Dat zette me op het verkeerde been bij je opmerking.![]()
Deels. Het font is wel een tikje dikker als je ouder gewend bent.quote:
Bedoel je een analoge klok i.p.v. de digitale?quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:15 schreef DKUp het volgende:
Ze mogen wel een klokje stoppen op de lockscreen. Op het beginscherm kan het wel.....
Analoogquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bedoel je een analoge klok i.p.v. de digitale?
• iCloud for Windows 14.1quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:57 schreef CoExist het volgende:
Vanavond release van:
iOS 16.2
iPadOS 16.2
TVOS 16.2
MacOS Ventura 13.1
WatchOS 89.2
HomePodOS 16.2
Oudere devices:
iOS 15.7.2
iPadOS 15.7.2
En dat terwijl ik vrijdag nog een notificatie kreeg dat Kaarten nog preciezer zou zijnquote:Op zondag 18 december 2022 00:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond de vernieuwde Apple Maps weer eens geprobeerd voor navigatie. Waardeloos, bijna 100 meter voordat je moet afslaan geeft het aan dat je (nu) moet afslaan, terwijl je nog helemaal niet bij je afslag bent en er nog een straat tussen ligt waar je ook in kan afslaan, en dus verkeerd rijdt. Waze maar weer gepakt. Echt, waarom is het zo kut? Waze heeft ook zijn tukken, maar is veel nauwkeuriger en beter.
Ik gebruik Apple Maps eigenlijk voor alles, en het is altijd prima.quote:Op zondag 18 december 2022 @ 00:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond de vernieuwde Apple Maps weer eens geprobeerd voor navigatie. Waardeloos, bijna 100 meter voordat je moet afslaan geeft het aan dat je (nu) moet afslaan, terwijl je nog helemaal niet bij je afslag bent en er nog een straat tussen ligt waar je ook in kan afslaan, en dus verkeerd rijdt. Waze maar weer gepakt. Echt, waarom is het zo kut? Waze heeft ook zijn tukken, maar is veel nauwkeuriger en beter.
Zelfs met middelmatige producten of replica’s van het oude model komen ze mee wegquote:Op zondag 25 december 2022 17:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja ja, die staan kort voor een faillissement.
Dat is iets te kort door de bocht, MagSafe is de basis geweest voor diverse elementen in de nieuwe Qi2-standaard die komend jaar wordt geïntroduceerd. De precieze uitvoering ervan is nog niet bekendgemaakt.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wireless Power Consortium (de samenwerking tussen fabrikanten voor draadloos laden) heeft Apple Magsafe tot de standaard voor de wereldwijde industrie verklaard.
Goddelijke interventie.quote:Op zondag 15 januari 2023 10:42 schreef Symphonic het volgende:
Sinds een dag (of twee) is facebook niet meer op een normale manier te bekijken in safari. De pagina verspringt als een malle en dusdanig snel dat het ook niet bij te houden is. Is dit op te lossen, of is het een probleem bij Meta?
Edit: de update naar 16.2 heeft het probleem niet opgelost
Zou interessant zijn om ook de vergelijking met de M1 te zien. Apple zelf maakt op z'n slide ook alleen de vergelijking met Intel dus ik denk dat het verschil met de M1 variant wederom niet zo spectaculair is (wat ik overigens helemaal niet erg vindquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:39 schreef zakjapannertje het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.notebookcheck(...)istung.675687.0.html
Intel heeft heel wat huiswerk te doen
Wat een geld.quote:De laptops zijn voorzien van een 1080p-webcam, zes luidsprekers en macOS Ventura. De 14"-MacBook Pro met M2 Pro kost minstens 2449 euro, voor de M2 Max zijn consumenten minimaal 3519 euro kwijt. Het 16"-model met M2 Pro kost 3049 euro en de grotere laptop met M2 Max is beschikbaar vanaf 4199 euro. De laptops zijn nu te koop; leveringen starten vanaf dinsdag 24 januari.
Hier staat een (zeer lawaaiige amerikaans) filmpje waar ze de boel presenterenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou interessant zijn om ook de vergelijking met de M1 te zien. Apple zelf maakt op z'n slide ook alleen de vergelijking met Intel dus ik denk dat het verschil met de M1 variant wederom niet zo spectaculair is (wat ik overigens helemaal niet erg vind)
[ afbeelding ]
Klopt, is veel geld, ze zijn net zo duur als de high end modellen van andere premium fabrikanten.quote:
Ja ook wel een aardige overkill voor de meeste mensen zeker de m2 max.quote:
Is hij wel opgeladen?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:11 schreef Zwansen het volgende:
Hmm, ineens doet 1 airpod het niet meer. Ik heb wel vandaag de update gedaan naar de nieuwe iOS 16.2. Hopelijk is dat het?
Dat resetten heb ik al gedaan. Verder zal hij toch wel opgelaten moeten zijn, maar hij wordt ook niet meer weergegeven bij mijn AirPods bij instellingen.quote:Op maandag 23 januari 2023 08:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is hij wel opgeladen?
Als hij niet opgeladen is, maak de contacten eens schoon in de houder met een wattenstaafje en wat alcohol
Anders, doe beide in de houder en druk de knop 10 seconden in.
Lichte Fotos? Heb ook de 12pro (Max) maar de fotos zijn erg goed.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb volgende maand m’n 12 Pro 2 jaar.
Afgezien van die vreselijk lichte foto’s die hij maakt tevreden mee en voor mij de perfecte maat.
Normaliter verkoop ik elke 2 jaar m’n telefoon en wil ik een nieuwer type, nu heb ik geen ander gewenst type want er ligt niks dat erg vernieuwend is.
Ik twijfel nu om deze te verkopen en de 12 Pro opnieuw aan te schaffen zodat ik weer een nieuwe accu heb.
Doet iemand anders dit wel eens?
Veel warmer en lichter. Bij videobellen merken mensen het zelfs op.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Lichte Fotos? Heb ook de 12pro (Max) maar de fotos zijn erg goed.
• iOS 12.5.7quote:Op dinsdag 24 januari 2023 02:01 schreef CoExist het volgende:
Gisteavond release van:
iOS 16.3
iPadOS 16.3
MacOS Ventura 13.2
WatchOS 9.3
Oudere devices:
iOS 15.7.3
iPadOS 15.7.3
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik ben van plan om de accu van m’n 12pro te laten vervangen. Kost iets van 80 euro bij een Apple Store. Stuk goedkoper dan huidige verkopen en nieuwe kopen.quote:Op maandag 23 januari 2023 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb volgende maand m’n 12 Pro 2 jaar.
Afgezien van die vreselijk lichte foto’s die hij maakt tevreden mee en voor mij de perfecte maat.
Normaliter verkoop ik elke 2 jaar m’n telefoon en wil ik een nieuwer type, nu heb ik geen ander gewenst type want er ligt niks dat erg vernieuwend is.
Ik twijfel nu om deze te verkopen en de 12 Pro opnieuw aan te schaffen zodat ik weer een nieuwe accu heb.
Doet iemand anders dit wel eens?
Hebben waarschijnlijk gedacht dat mensen niet bereid zijn veel geld uit te geven voor de instap Studio, of er komt binnenkort een veel snellere Studio uit.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:56 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb geen idee waarom ze de Mac mini nu toch weer pro hebben gemaakt, het is nu een directe concurrent voor de Mac studio.
Ben benieuwd of de Pro mini meer geluid produceert dan de Studio door de koeling.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hebben waarschijnlijk gedacht dat mensen niet bereid zijn veel geld uit te geven voor de instap Studio, of er komt binnenkort een veel snellere Studio uit.
Verder lopen de M2Pro mini en de M1 Studio instapmodel qua prijs niet ver uit elkaar.
Meer dan snel genoeg voor een instap mac.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Apple heeft lopen kutten, de kleine SSD's in de Mini (265) zijn half zo snel als haar voorganger, ja zelfs als de Intel.
Dit was ook al het geval met de M2 Air.
Punt is, het is een kostprijs van een paar dollars die het scheelt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Meer dan snel genoeg voor een instap mac.
Vooralsnog eet die Studio de Mini Pro levend op. De Mac Studio is uitgerust met minimaal 24 GPU-kernen namelijk, de Pro Mini gaat tot 19.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:56 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb geen idee waarom ze de Mac mini nu toch weer pro hebben gemaakt, het is nu een directe concurrent voor de Mac studio.
Ik kom niet verder dan punt 2quote:U kunt de standaardinstellingen voor meldingen van de Agenda-app op uw iPhone wijzigen door de volgende stappen te volgen:
1 Open de Agenda-app op uw iPhone
2 Ga naar "Instellingen" > "Agenda"
3 Scroll naar beneden naar de sectie "Meldingen"
4 Tik op "Standaardmelding"
5 Selecteer de opties "Een uur voor aanvang" en "Een dag voor aanvang"
6 Tik op "Done" om de wijzigingen op te slaan.
Met Alt F4 verwijder je een post.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:39 schreef Ronzz het volgende:
HomePod Mini besteld die ik voornamelijk als hub voor HomeKit ga gebruiken.
(sorry, wellicht verkeerde topic maar kan deze post niet meer verwijderen)
Bij een agenda-item zelf heb je wel de mogelijkheid om 2 alerts in te stellen. Ik weet niet om hoeveel items het gaat maar kun je het niet per item uitzetten?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:32 schreef opgebaarde het volgende:
Help.
Ik heb op mijn telefoon ooit ingesteld dat ik voor 1 van mijn 3 agenda's twee meldingen wil ontvangen, namelijk een dag en een uur vooraf.
Iemand enig idee waar je zit kan aanpassen? Ik ben hier al veel te lang mee bezig en dat ligt aan de gebruiker, maar zelfs Google werkt niet mee
[..]
Ik kom niet verder dan punt 2![]()
Aaaaaaaargh
Edit2. Opgelost. Die optie bestaat niet meer en kan dus niet aangepast worden
Volgens dit bericht wordt dat pas op zijn vroegst aan het einde van 2023: https://www.macrumors.com(...)3-at-earliest-rumor/quote:Op dinsdag 14 februari 2023 02:49 schreef TomNook het volgende:
Mensen!
Wanneer zou een eventuele opvolger van het huidige iMac-model worden geïntroduceerd door Apple? Ergens eind dit jaar denk ik wellicht?
Ik zit te wachten op een 27" opvolger met M2 chip. Kan niet wachten tot ze iets uit brengen.
Groot fan van de huidige generatie, overigens...
Helaas enkele maanden geleden mijn M1 moeten verkopen door een slechte financiële situatie. Kan gebeuren helaas.
Vorige week een 27" iMac uit 2017 aangeschaft. Basismodel waarbij later het geheugen is uitgebreid naar 24GB RAM. Voor de komende twee-drie jaar prima als primaire 'rekenaar'.
Ik weet niet precies wat je met die smiley wilde zeggen, maar mocht je net als ik verbaasd zijn over de vrij gunstig klinkende voorwaarden: dat valt voor Amerikaanse begrippen blijkbaar best mee. Daar is een maand later betalen tegen 0% op een credit card blijkbaar vrij normaal en meestal krijg je er nog een beetje cashback bij ook. Voor meer achtergrond: https://9to5mac.com/2023/03/29/use-apple-pay-later/quote:
Dit al geprobeerd? https://support.apple.com/nl-nl/HT204306quote:Op donderdag 20 april 2023 12:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Een jaar of drie geleden heb ik een iPhone 5S gevonden.
De eigenaresse was gemakkelijk te vinden en ondanks meerdere berichten via LinkedIn en email heb ik nooit een reactie gehad.
Opzich is het toestel nu dus wel van mij.
Leuk!
Hij start gewoon op maar vraagt om een code.
Kan Apple mij daar mee helpen of iets dergelijks? Ben niet geïnteresseerd in haar data dus zou een reset ook prima vinden.
Gedaan zojuist, herstelmodus is gelukt dus de telefoon is nu leeg.quote:Op zondag 23 april 2023 12:57 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Dit al geprobeerd? https://support.apple.com/nl-nl/HT204306
No way dat je gaat helpen met de iCloud lock.quote:Op zondag 23 april 2023 14:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gedaan zojuist, herstelmodus is gelukt dus de telefoon is nu leeg.
Buiten een iCloud lock
Helaas want de (vorige) eigenaresse negeert berichten dus dan kan ik er niks mee toch?
Zou de winkel van Apple mij kunnen helpen?
Zo zonde van opzich nog gewoon werkende apparatuur.
Dit. Van mij mogen ze gewoon op afstand bricken met een icloud lock, en alleen als de gebruiker dat zelf ontgrendelt bij verkoop de telefoon écht leeg is.quote:Op zondag 23 april 2023 15:51 schreef hilliebillie het volgende:
En terecht ook dat het niet lukt, anders zou er heel makkelijk misbruik van gemaakt kunnen worden. Op deze manier wordt het ook gewoon ontmoedigd om ze te jatten.
quote:Op zondag 14 mei 2023 19:49 schreef Isane het volgende:
Vraagje, ik heb de ipad zo ingesteld dat zowel bij aankopen als bij gratis downloads dat er gevraagd moet worden om een wachtwoord.
Echter apps die ik al een keer gedownload heb kan ik zonder problemen downloaden. (wolk icoontje)
Hoe kan ik dit voorkomen?
quote:Een wachtwoord vereisen op uw iPhone of iPad
Open de Instellingen-app.
Tik op uw naam.
Tik op 'Media en aankopen'.
Tik op 'Wachtwoordinstellingen' en kies vervolgens de gewenste instelling.
Als u de wachtwoordinstellingen niet ziet, hebt u Face ID of Touch ID ingeschakeld voor App Store- en iTunes-aankopen. Om dit te wijzigen, gaat u terug naar 'Instellingen', tikt u op 'Face ID en toegangscode' of 'Touch ID en toegangscode' en schakelt u Face ID of Touch ID uit voor 'iTunes- en App Store'.
Jep dat heb ik ingesteld, toch kan ik apps downloaden die niet geinstalleerd zijn op de ipad maar die ik in het verleden wel heb gedownload (wolk icoontje)quote:
Er is bij mijn weten geen officiële aankondiging van Apple hierin, dus vooralsnog is dit allemaal speculatie.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:17 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik lees dat in iOS 17 je eindelijk zelf apps kan installeren (of "sideloaden" zoals Apple het noemt). Dit zou voor mij een Ipad veel aantrekkelijker maken, omdat ik constant tegen restricties aanliep. Nee je kan niet emuleren. Als je een filmpje op je ipad wil afspelen ben je een halfuur aan het kutten. Nee je mag geen andere browser dan safari of safari met een ander uiterlijk hebben.
Dit brengt de functionaliteit een stuk dichter bij die van een normale pc.
Maar op de Amerikaanse websites waren ze reacties nogal gemengd. Mensen die blij waren dat het niet naar de VS kwam, omdat keuze blijkbaar eng is. Angst dat mama en papa dubieuze apk'tjes gaan downloaden. Boosheid over overheidsdwang enzovoorts. Hoe staan jullie erin?
Ik ben wel heel benieuwd. Sinds de Apple Watch(?) toch weer een echt nieuw product. Overigens reken ik de HomePod dan even niet mee.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:12 schreef Junkie het volgende:
Zijn jullie enthousiast voor de bril? Of meer iets van 'We zien wel wat het gaat worden'?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
(Screenshots van The Peripheral TV Show)
Ik weet niet of 'enthousiast' het goede woord is. Apple is best goed geworden in een nieuwe productgroep (mede) mainstream maken: muziekspelers, smartphones, tablets en smartwatches zijn allemaal mede dankzij Apple consumentenproducten geworden.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:12 schreef Junkie het volgende:
Zijn jullie enthousiast voor de bril? Of meer iets van 'We zien wel wat het gaat worden'?
Of glashard er tegenaanquote:
Apple zal wel gedacht hebben: Als intel niet wil verbeteren dan dumpen maarquote:Op maandag 5 juni 2023 19:15 schreef DKUp het volgende:
Jeetje eindelijk
Alles heeft nu een Apple chip van Apple
Heeft vier of vijf jaar geduurd deze transitiequote:Op maandag 5 juni 2023 19:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apple zal wel gedacht hebben: Als intel niet wil verbeteren dan dumpen maar
Besteld, kan ik sneller fokkenquote:
2,5 jaarquote:Op maandag 5 juni 2023 19:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heeft vier of vijf jaar geduurd deze transitie
Jeetje voelt veel langer….quote:
Je vergeet de covid 'bonus'quote:Op maandag 5 juni 2023 19:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jeetje voelt veel langer….
November 2020
https://www.apple.com/nl/newsroom/2020/11/apple-unleashes-m1/
Ja, het grote ding dit event.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:24 schreef Ronzz het volgende:
Wat denken we, een one more thing VR bril?
Die berichten onzin vind ik niks. Gebruik ik toch niet
Ik kijk er liever doorquote:
Ja had iets van 2019 in mijn hoofd eigenlijkquote:
Ja, onbegrijpelijk eigenlijk om de MacBook Air 15 inch nu uit te brengen maanden voor de M3 release.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
M3 komt op zijn vroegst pas eind dit jaar.m
Denk dat het bij een tweede of derde generatie geweldig gaat zijn.quote:
Volgens de geruchten heeft M3 raytracing aan boord, daarvoor gaan mensen overstappen. Dus nu nog even cashen met de m2 air en volgend jaar een update.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja had iets van 2019 in mijn hoofd eigenlijk
[..]
Ja, onbegrijpelijk eigenlijk om de MacBook Air 15 inch nu uit te brengen maanden voor de M3 release.
[..]
Denk dat het bij een tweede of derde generatie geweldig gaat zijn.
Heel andere doelgroep. Macbook pro gebruikers zullen sneller overspringen, air users willen gewoon een licht ding, niet het nieuwste van het nieuwstequote:Op maandag 5 juni 2023 19:27 schreef DKUp het volgende:
Ja, onbegrijpelijk eigenlijk om de MacBook Air 15 inch nu uit te brengen maanden voor de M3 release.
Nee, fixed memory.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:27 schreef TjjWester het volgende:
Vraag me af of ze het geheugen nog wat kunnen opkrikken, intel mac pro kan 2tb aan.
Deze man kan je een Dalcia aansmeren alsof je een Mercedes kooptquote:Op maandag 5 juni 2023 19:35 schreef Vijf_voor het volgende:
Deze man heeft wel goede tellsell tanden.
Ik wacht even voor de M3, ik hoor daar wel veel grotere veranderingen dan bij M2 vergeleken met M1quote:Op maandag 5 juni 2023 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel andere doelgroep. Macbook pro gebruikers zullen sneller overspringen, air users willen gewoon een licht ding, niet het nieuwste van het nieuwste
Dan moet ik overstappenquote:Op maandag 5 juni 2023 19:35 schreef Aether het volgende:
Nieuwe macOS zal dan wel alleen voor Apple Silicon zijn.
Ben tevreden met mijn m2, ik spring niet zo maar overquote:Op maandag 5 juni 2023 19:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wacht even voor de M3, ik hoor daar wel veel grotere veranderingen dan bij M2 vergeleken met M1
Hij zou een goed duo zijn met Bassie.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze man kan je een Dalcia aansmeren alsof je een Mercedes koopt
Je krijgt nog twee jaar security updatesquote:
Hij heeft de juiste kleur blouse al aanquote:Op maandag 5 juni 2023 19:37 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Hij zou een goed duo zijn met Bassie.
Ik zit hier met eenquote:Op maandag 5 juni 2023 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben tevreden met mijn m2, ik spring niet zo maar over
Ja, dan zal het even wachten worden op M3 denk ikquote:Op maandag 5 juni 2023 19:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Je krijgt nog twee jaar security updates
"You can even keep track of multiple timers. We truly live in an age of wonders." - Craigquote:Op maandag 5 juni 2023 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze man kan je een Dalcia aansmeren alsof je een Mercedes koopt
Ja indd. Ik ben juist net een paar jaar wat minder de iPad gaan gebruiken omdat het weinig toegevoegde waarde meer had. Misschien wordt het met iOS 17 wel anders.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:40 schreef DKUp het volgende:
iPadOS ziet er wel interessanter uit dan iOS.
Ik verwacht de macbook pro eigenlijkquote:Op maandag 5 juni 2023 19:46 schreef DKUp het volgende:
iMac gaat dus een M3-chip eind dit jaar krijgen.
Mac Pro met Apple Silicon, en daarmee transitie compleet. MacBook Air met 18 uur batterij. Zijn toch wel leuke dingenquote:
Ze starten toch eerst met de standaard M-chip en dan maanden later de Pro en Max-varianten toch?quote:
Ik heb een iPhone, iPad, Watch en HomePod maar nog nooit een Mac(book) gehad en eigenlijk ook weinig behoefte aan.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mac Pro met Apple Silicon, en daarmee transitie compleet. MacBook Air met 18 uur batterij. Zijn toch wel leuke dingen
Zelfstandig nu, dus hij magquote:
Ah, persoonlijk. Nee ik ben ook nog geen geld kwijtquote:Op maandag 5 juni 2023 19:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone, iPad, Watch en HomePod maar nog nooit een Mac(book) gehad en eigenlijk ook weinig behoefte aan.