Heb de 12 pro Max, zie nog geen reden de 14 pro Max aan te schaffen. De stap van X naar de 12 was groter. Had voor de X de 7, dat was een nog grotere stapquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 08:36 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb een iPhone 12 en kan binnenkort verlengen. Ik vind de 14 eigenlijk best wel prijzig en de 13 is amper een verbetering ten opzichte van de 12.
Rationeel gezien zou ik gewoon lekker de 12 moeten houden (doet het nog prima) en het geld dat ik uitspaar gebruiken voor een nieuwe iPad of Watch. Maar ja, het is toch wel leuk om weer een nieuwe telefoon te hebben.
4>5>6 Plus>SE 2016>XR>12 Proquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 16:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heb de 12 pro Max, zie nog geen reden de 14 pro Max aan te schaffen. De stap van X naar de 12 was groter. Had voor de X de 7, dat was een nog grotere stap
Nee sorry!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:01 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik heb een probleem met de Mail app op mijn iPhone. Ik ontvang geen melding bij nieuwe e-mails. Ik heb alle instellingen gecontroleerd en alle meldingen staan ingeschakeld maar toch krijg ik geen melding. Ik heb me telefoon al opnieuw opgestart en de app verwijderd en opnieuw geīnstalleerd maar tevergeefs.
Het probleem heb ik ook alleen met Mail. Alle andere apps geven wel gewoon netjes een melding.
Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
iPhone 12 met iOS 16 toevallig?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:01 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik heb een probleem met de Mail app op mijn iPhone. Ik ontvang geen melding bij nieuwe e-mails. Ik heb alle instellingen gecontroleerd en alle meldingen staan ingeschakeld maar toch krijg ik geen melding. Ik heb me telefoon al opnieuw opgestart en de app verwijderd en opnieuw geīnstalleerd maar tevergeefs.
Het probleem heb ik ook alleen met Mail. Alle andere apps geven wel gewoon netjes een melding.
Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
iPhone 14 Pro. Geen idee welke iOS.quote:
Zijn wekelijkse Apple-rant is weer begonnen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:09 schreef bianconeri het volgende:
Apple altijd een klacht waard.
En dan zeggen ze ook nog dat ze die telefoon en watches heel goed hebben uitgetest en het zeer goed werkt
FaalApple
Eindelijk, met name CarPlay was een hell sinds de update.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:02 schreef PPL het volgende:
iOS 16.0.3 is beschikbaar.
Zou het gedoe met notificaties en Carplay moeten verhelpen.
https://9to5mac.com/2022/10/10/ios-16-0-3-now-available-features/
Werkelijk? Nergens last van gehad. Wat waren de issues?quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eindelijk, met name CarPlay was een hell sinds de update.
Voornamelijk de koppeling tussen mijn iPhone 13 Pro Max en de Apple CarPlay van de auto.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Werkelijk? Nergens last van gehad. Wat waren de issues?
Klopt, binnenkort nog de nieuwe MacBook Pro 14” en 16” en Mac Mini. Vast ook via persberichtenquote:
Ja het is gewoon een verbouwde iPad Air 2019/2020 zonder Apple Pencil 2-support en de camera in landscape mode. De prijs is bijna 600 euro voor 64GB. Prijs zou gewoon voor rond de 400 euro moeten zijn en de iPad 9 wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:32 schreef Zwansen het volgende:
Nieuwe iPad 10 is ¤589.
Een ‘oude’ iPad 9 is in de VS $329. Ik denk dat ik dat maar doe.
Dit vat het probleem wel goed samen. Tof dat de dollar hoog staat, maar damn. Ik sla wel even over.quote:Voor vandaag 17u:
iPad mini - Vanaf ¤559,-
iPad (9e generatie, 2021) - Vanaf ¤389,-
iPad Air - Vanaf ¤698,50
iPad Pro 11-inch - Vanaf ¤899,-
iPad Pro 12,9-inch - Vanaf ¤1.219,-
Na vandaag 17u:
iPad mini - Vanaf ¤659,- (+ ¤100,-)
iPad (9e generatie, 2021) - Vanaf ¤439,- (+ ¤50,-)
iPad Air - Vanaf ¤789,- (+ ¤90,50)
iPad Pro 11-inch - Vanaf ¤1.069,- (+ ¤170,-)
iPad Pro 12,9-inch - Vanaf ¤1.469,- (+ ¤250,-)
In Zwitserland zijn ze nog wel voor de "oude" prijzen beschikbaar. Wel even rekening houden met valuta. Op dit moment is de Zwitserse Franc iets meer waard dan de euro.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit vat het probleem wel goed samen. Tof dat de dollar hoog staat, maar damn. Ik sla wel even over.
200 euro meerprijs voor een cellular. was dat altijd al zo gortig? Op de nieuw aangekondigde modellenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:49 schreef Erno-BE het volgende:
Apple gaat doodleuk de prijzen van de iPads fors verhogen. Ik vond de iPad Mini van ¤560 wel aantrekkelijk, ook al is ¤560 behoorlijk fors aan de prijs, maar ik heb nog wat bol.com-bonnen. Nu kost de iPad Mini ¤660 en het lijkt erop dat ze ermee wegkomen, omdat Samsung geen gelijkwaardige alternatieven biedt. Ook met de budget-iPad komt Apple er waarschijnlijk mee weg, omdat Samsung enkel budgetmodellen als de A8 en in het hoge segment (S8) tablets aanbiedt.
Ik ga niet naar Zwitserland. Doet ook niets af aan het probleem.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
In Zwitserland zijn ze nog wel voor de "oude" prijzen beschikbaar. Wel even rekening houden met valuta. Op dit moment is de Zwitserse Franc iets meer waard dan de euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
LOL
HP heeft natuurlijk gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |