De stand klopt niet, geen nyck de vries er inquote:Op zondag 11 september 2022 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Autodromo Nazionale Monza
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
# Hoe kan je een F1 superlicentie krijgen?
# Tyre compound choices 2022
>> Nyck de Vries rijdt voor Williams ipv Alex Albon (blindedarmontsteking)
Die zie je over 3 weken in de standquote:Op zondag 11 september 2022 23:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De stand klopt niet, geen nyck de vries er in
hij staat nu al in de standquote:Op zondag 11 september 2022 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zie je over 3 weken in de stand
Je vergeet Sergioquote:Op zondag 11 september 2022 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max goed. Charles goed. George goed. Carlos goed. Lewis goed. Perez redelijk. Lando goed. Pierre goed. Nyck TOP. Zhou goed.
Rest bagger.
Oké sorryquote:
Daar verwacht ik dat drie teams strijden om de zegequote:Op zondag 11 september 2022 23:13 schreef Tijn het volgende:
Next up: Singapore. Lang geleden dat we daar geweest zijn!
is dat weer avondracequote:Op zondag 11 september 2022 23:13 schreef Tijn het volgende:
Next up: Singapore. Lang geleden dat we daar geweest zijn!
Leclerc zet hem in de muur, dat zit er wel dik in, maar wie zijn de andere twee?quote:Op zondag 11 september 2022 23:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar verwacht ik dat drie teams strijden om de zege
leuk toch ;Dquote:Op zondag 11 september 2022 23:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jep. Voor de mensen aldaar dan. Voor ons is-ie gewoon op de normale tijd.
Checo deed het wel ook wel ok. Niets bijzonders maar prima.quote:
Benz gaat helaas weer meedoen, zoals op Zandvoortquote:Op zondag 11 september 2022 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc zet hem in de muur, dat zit er wel dik in, maar wie zijn de andere twee?
Mwah dat is alleen maar leuk vind ik.quote:Op zondag 11 september 2022 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Benz gaat helaas weer meedoen, zoals op Zandvoort
Ik gunde het Lewis wel. Hij straalde helemaal toen ie zei dat ie biiiijna gewonnen had daarquote:Op zondag 11 september 2022 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik las net dat Charles het gemenebest bij elkaar wil houdenquote:Op zondag 11 september 2022 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Checo deed het wel ook wel ok. Niets bijzonders maar prima.
Omdat Singapore een race is waar ze de spullen naar toe vliegen, moet de race ervoor ook een race zijn waar ze met een vliegtuig de wagens e.d. naar toe vervoeren. Anders red je het niet binnen een week. Het overpakken van de kratten voor de truck naar de kratten voor een vliegtuig neemt teveel tijd in beslag.quote:Op zondag 11 september 2022 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Talloze Europese banen die maar wat graag een race organiseren, maar Liberty keek alleen naar Qatar en weigerde andere banen in overweging te nemen.
Heel erg eerlijk heb ik nog wat vertrouwen in Ferrari. Nog net genoeg om Japan spannend te maken om het kampioenschap.quote:Op zondag 11 september 2022 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
raar dat ze geen combikratten hebbenquote:Op zondag 11 september 2022 23:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat Singapore een race is waar ze de spullen naar toe vliegen, moet de race ervoor ook een race zijn waar ze met een vliegtuig de wagens e.d. naar toe vervoeren. Anders red je het niet binnen een week. Het overpakken van de kratten voor de truck naar de kratten voor een vliegtuig neemt teveel tijd in beslag.
Zo werkt dat niet vriend, bijna alles voor Singapore is al in Singapore.quote:Op zondag 11 september 2022 23:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat Singapore een race is waar ze de spullen naar toe vliegen, moet de race ervoor ook een race zijn waar ze met een vliegtuig de wagens e.d. naar toe vervoeren. Anders red je het niet binnen een week. Het overpakken van de kratten voor de truck naar de kratten voor een vliegtuig neemt teveel tijd in beslag.
Ferrari schijnt het nu beter te doen, iig verrasten ze mij wel met hun snelheid op Monza.quote:Op zondag 11 september 2022 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel erg eerlijk heb ik nog wat vertrouwen in Ferrari. Nog net genoeg om Japan spannend te maken om het kampioenschap.
De wagens en zo niet. Die waren in Monza dit weekendquote:Op zondag 11 september 2022 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet vriend, bijna alles voor Singapore is al in Singapore.
Bijna allesquote:Op zondag 11 september 2022 23:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De wagens en zo niet. Die waren in Monza dit weekend
En ik las dat dat de reden was dat het geen Europese race kon zijn.
Ik heb 3 weken gelezen, ook wel waarschijnlijk voor een topatleet. Het wordt kielekiele. Vergeet ook niet dat Singapore een gigantisch zware race is, dus Nyck gaat daar ook niet helemaal zijn beste zondag beleven als ie in mag stappen.quote:Op zondag 11 september 2022 23:31 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
Wat denken jullie? Zien we Nyck ook in Singapore? Iemand hier ervaring met een blindedarmoperatie en hoe snel/langzaam je daarvan herstelt?
Ik wel, na 2 dagen was ik weer aan het werk. Maar ik heb gewoon een kantoorbaan, sporten weet ik niet meer. Wel nog heel lang last van steken gehad.quote:Op zondag 11 september 2022 23:31 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
Wat denken jullie? Zien we Nyck ook in Singapore? Iemand hier ervaring met een blindedarmoperatie en hoe snel/langzaam je daarvan herstelt?
Zoals ik al zei gaat het om de kratten, die voor de trucks anders zijn dan voor de vliegtuigen. Dus moet dat per vliegtuig als de race ervoor slechts een week eerder is, anders is er geen tijd om alles over te laden.quote:Op zondag 11 september 2022 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijna alles
En in welke wereld is het makkelijker om alles van Monza naar fabriek naar Rusland naar Singapore te laten reizen dan om alles van Monza naar fabriek naar Duitsland naar Singapore te laten reizen? Het enige wat ik kan bedenken is dat de Europese crew gewoon niet meer beschikbaar was, maar dan nog heb je in Sochi ook zooi nodig dat ook prima in Duitsland gebruikt kan worden.
https://www.racefans.net/(...)x-so-why-didnt-they/quote:Adding an extra race in Europe on Sochi’s September 25th slot was considered impractical as teams would have to send their freight from that back to their bases and then on to Singapore within a matter of days.
waarom zo vroeg al, vakantie is toc hleukerquote:Op zondag 11 september 2022 23:36 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ik wel, na 2 dagen was ik weer aan het werk. Maar ik heb gewoon een kantoorbaan, sporten weet ik niet meer. Wel nog heel lang last van steken gehad.
Kielekiele? Ik weet 't niet hoor. Zoals je al zegt; Singapore is een gigantisch zware race, en wordt volgens mij door de hele paddock als dé zwaarste race van de kalender gezien vanwege de hoge temperaturen en luchtvochtigheid. En uiteraard ook al die muren en de concentratie die daar bij komt kijken.quote:Op zondag 11 september 2022 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken gelezen, ook wel waarschijnlijk voor een topatleet. Het wordt kielekiele. Vergeet ook niet dat Singapore een gigantisch zware race is, dus Nyck gaat daar ook niet helemaal zijn beste zondag beleven als ie in mag stappen.
Want ze kunnen dat wel vanuit Qatar vliegen, maar niet vanuit Portugal?quote:Op zondag 11 september 2022 23:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De wagens en zo niet. Die waren in Monza dit weekend
En ik las dat dat de reden was dat het geen Europese race kon zijn.
Stel dat Albon 'm niet rijdt, wil dat dan automatisch zeggen dat De Vries 'm wel rijdt? Of zijn er ook andere potentiële vervangers?quote:Op zondag 11 september 2022 23:46 schreef Twieki het volgende:
[..]
Kielekiele? Ik weet 't niet hoor. Zoals je al zegt; Singapore is een gigantisch zware race, en wordt volgens mij door de hele paddock als dé zwaarste race van de kalender gezien vanwege de hoge temperaturen en luchtvochtigheid. En uiteraard ook al die muren en de concentratie die daar bij komt kijken.
Ik denk niet dat Albon op tijd is hersteld én is aangesterkt om de zwaarste race van 't jaar te rijden. Dit terwijl de Vries nog 3 weken de tijd heeft om sterker te worden.
de vries moet ff idd alles aan de kant schuiven om fitter te wordenquote:Op zondag 11 september 2022 23:46 schreef Twieki het volgende:
[..]
Kielekiele? Ik weet 't niet hoor. Zoals je al zegt; Singapore is een gigantisch zware race, en wordt volgens mij door de hele paddock als dé zwaarste race van de kalender gezien vanwege de hoge temperaturen en luchtvochtigheid. En uiteraard ook al die muren en de concentratie die daar bij komt kijken.
Ik denk niet dat Albon op tijd is hersteld én is aangesterkt om de zwaarste race van 't jaar te rijden. Dit terwijl de Vries nog 3 weken de tijd heeft om sterker te worden.
In theorie kunnen ze zelfs Michael Schumacher in die auto zetten, maar of je daar nou wat aan hebt..? De Vries heeft nu een weekendje race-ervaring in die auto, dus hij is wel degene die 't meest logisch is om te kiezen.quote:Op maandag 12 september 2022 00:17 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Stel dat Albon 'm niet rijdt, wil dat dan automatisch zeggen dat De Vries 'm wel rijdt? Of zijn er ook andere potentiële vervangers?
Het lijkt natuurlijk logisch dat het De Vries wordt, zeker na wat-ie dit weekend heeft laten zien, maar zou het kunnen dat Williams toch een ander in die auto zet?
het lijkt me echt sterk dat hulkenberg nu in die auto gaat zitten als De Vries al op het lijstje staat bij Williams , Mercedes en Alpine en ze echt met hem weglopen. Hoe meer ervaring hij op doet hoe beter ie nog wordt als er iemand anders uitvalt in dit seirzoenquote:Op maandag 12 september 2022 00:46 schreef Twieki het volgende:
[..]
In theorie kunnen ze zelfs Michael Schumacher in die auto zetten, maar of je daar nou wat aan hebt..? De Vries heeft nu een weekendje race-ervaring in die auto, dus hij is wel degene die 't meest logisch is om te kiezen.
Anders wellicht Hülkenberg die ook (minimaal) ervaring heeft in deze generatie auto's.
Het lijkt me ook zeer sterk dat Hülkenberg in de auto van Albon stapt als De Vries 't niet wordt hoor, maar @Sodemieters vroeg om andere potentiële kandidaten, en Hülkenberg is de enige die ik kan verzinnen.quote:Op maandag 12 september 2022 00:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het lijkt me echt sterk dat hulkenberg nu in die auto gaat zitten als De Vries al op het lijstje staat bij Williams , Mercedes en Alpine en ze echt met hem weglopen. Hoe meer ervaring hij op doet hoe beter ie nog wordt als er iemand anders uitvalt in dit seirzoen
Dat is natuurlijk niet wat ik bedoel. De Vries is niet eens de formele reservecoureur van Williams. Dat is Jack Aitken. De Vries was nu aanwezig en kon makkelijk op het laatste moment invallen, maar als ruim van tevoren duidelijk is dat Albon de volgende keer ook niet kan rijden, zouden ze dan Aitken niet laten komen?quote:Op maandag 12 september 2022 00:46 schreef Twieki het volgende:
[..]
In theorie kunnen ze zelfs Michael Schumacher in die auto zetten, maar of je daar nou wat aan hebt..? De Vries heeft nu een weekendje race-ervaring in die auto, dus hij is wel degene die 't meest logisch is om te kiezen.
Anders wellicht Hülkenberg die ook (minimaal) ervaring heeft in deze generatie auto's.
Goede vraag, niet aan gedacht. Waar was Aitken dit weekend eigenlijk? Aan de andere kant, de Vries is van zowat elk Mercedes-aangedreven team de reserverijder. Vrijdag reed ie nog voor Aston Martin, toch?quote:Op maandag 12 september 2022 00:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet wat ik bedoel. De Vries is niet eens de formele reservecoureur van Williams. Dat is Jack Aitken. De Vries was nu aanwezig en kon makkelijk op het laatste moment invallen, maar als ruim van tevoren duidelijk is dat Albon de volgende keer ook niet kan rijden, zouden ze dan Aitken niet laten komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |