De stand klopt niet, geen nyck de vries er inquote:Op zondag 11 september 2022 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Autodromo Nazionale Monza
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
# Hoe kan je een F1 superlicentie krijgen?
# Tyre compound choices 2022
>> Nyck de Vries rijdt voor Williams ipv Alex Albon (blindedarmontsteking)
Die zie je over 3 weken in de standquote:Op zondag 11 september 2022 23:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De stand klopt niet, geen nyck de vries er in
hij staat nu al in de standquote:Op zondag 11 september 2022 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zie je over 3 weken in de stand
Je vergeet Sergioquote:Op zondag 11 september 2022 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max goed. Charles goed. George goed. Carlos goed. Lewis goed. Perez redelijk. Lando goed. Pierre goed. Nyck TOP. Zhou goed.
Rest bagger.
Oké sorryquote:
Daar verwacht ik dat drie teams strijden om de zegequote:Op zondag 11 september 2022 23:13 schreef Tijn het volgende:
Next up: Singapore. Lang geleden dat we daar geweest zijn!
is dat weer avondracequote:Op zondag 11 september 2022 23:13 schreef Tijn het volgende:
Next up: Singapore. Lang geleden dat we daar geweest zijn!
Leclerc zet hem in de muur, dat zit er wel dik in, maar wie zijn de andere twee?quote:Op zondag 11 september 2022 23:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar verwacht ik dat drie teams strijden om de zege
leuk toch ;Dquote:Op zondag 11 september 2022 23:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jep. Voor de mensen aldaar dan. Voor ons is-ie gewoon op de normale tijd.
Checo deed het wel ook wel ok. Niets bijzonders maar prima.quote:
Benz gaat helaas weer meedoen, zoals op Zandvoortquote:Op zondag 11 september 2022 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc zet hem in de muur, dat zit er wel dik in, maar wie zijn de andere twee?
Mwah dat is alleen maar leuk vind ik.quote:Op zondag 11 september 2022 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Benz gaat helaas weer meedoen, zoals op Zandvoort
Ik gunde het Lewis wel. Hij straalde helemaal toen ie zei dat ie biiiijna gewonnen had daarquote:Op zondag 11 september 2022 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik las net dat Charles het gemenebest bij elkaar wil houdenquote:Op zondag 11 september 2022 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Checo deed het wel ook wel ok. Niets bijzonders maar prima.
Omdat Singapore een race is waar ze de spullen naar toe vliegen, moet de race ervoor ook een race zijn waar ze met een vliegtuig de wagens e.d. naar toe vervoeren. Anders red je het niet binnen een week. Het overpakken van de kratten voor de truck naar de kratten voor een vliegtuig neemt teveel tijd in beslag.quote:Op zondag 11 september 2022 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Talloze Europese banen die maar wat graag een race organiseren, maar Liberty keek alleen naar Qatar en weigerde andere banen in overweging te nemen.
Heel erg eerlijk heb ik nog wat vertrouwen in Ferrari. Nog net genoeg om Japan spannend te maken om het kampioenschap.quote:Op zondag 11 september 2022 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
raar dat ze geen combikratten hebbenquote:Op zondag 11 september 2022 23:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat Singapore een race is waar ze de spullen naar toe vliegen, moet de race ervoor ook een race zijn waar ze met een vliegtuig de wagens e.d. naar toe vervoeren. Anders red je het niet binnen een week. Het overpakken van de kratten voor de truck naar de kratten voor een vliegtuig neemt teveel tijd in beslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |