Drie toch?quote:
Nee die kwam na een 3 ronden een keer aankakken.quote:Op zondag 11 september 2022 16:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Beetje jammer dat daar geen kraan stond.
Ik zelf trouwens ook.quote:Op zondag 11 september 2022 16:58 schreef PS. het volgende:
Op Sky is Toto Wolff erg te spreken over Nyck de Vries.
Sky zelf trouwens ook.
2 oktober Singapore. Dus ja, 3 zelfsquote:
Tsja, zoals ik heel vaak tegen mijn kinderen zeg; 'Je krijgt niet altijd wat je wil'.quote:Op zondag 11 september 2022 16:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Duurt veel en veel te lang. Op alle gebieden.
In tegenstelling tot Zandvoort waar er zo'n beetje om de 10 meter een stond. Die Italianen zouden er eens aan denken dat het hun favoriete coureur kon helpen.quote:Op zondag 11 september 2022 16:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Met dank aan de Russenquote:Op zondag 11 september 2022 16:59 schreef Sked het volgende:
Van een triple header naar drie weken zonder race
En daarna Japan, 7:00.quote:Op zondag 11 september 2022 16:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
2 oktober Singapore. Dus ja, 3 zelfs
dit was idd latifi pestenquote:Op zondag 11 september 2022 16:59 schreef -XOR- het volgende:
Beetje flauwe vraag aan Latifi van Stefaan.
Dat word in Singapore ff eten halen voor HAM bij een sketchy straattent, kan Toto Nyck daarin uitproberenquote:Op zondag 11 september 2022 16:58 schreef PS. het volgende:
Op Sky is Toto Wolff erg te spreken over Nyck de Vries.
Sky zelf trouwens ook.
Ochtendbrakenquote:
Stefaantje is een beetje flauw.quote:Op zondag 11 september 2022 16:59 schreef -XOR- het volgende:
Beetje flauwe vraag aan Latifi van Stefaan.
?quote:Op zondag 11 september 2022 17:00 schreef Sodemieters het volgende:
Sow... Damon Hill en Latifi zijn geen vriendjes...
Lijkt mij ook. Let’s go NYCK!quote:Op zondag 11 september 2022 16:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Lijkt me ook een prima vervanger voor Latifi.
Oh zeker, heerlijk vroegquote:
En wat moeten we dan doen in die tijd?quote:Op zondag 11 september 2022 16:59 schreef Sked het volgende:
Zal wel op Sky geweest zijn.quote:
en dat terwijl ze aangaven toen ze het overnamen van ZIggo ze niet zo met de oranje bril zouden uitzendenquote:Op zondag 11 september 2022 17:00 schreef Monolith het volgende:
Ah Viaplay gaat ook maar op de "wat vond je van de Nederlandse coureur?"-tour in de interviews.
Het lijkt wel ziggo van vroeger welquote:Op zondag 11 september 2022 17:00 schreef Monolith het volgende:
Ah Viaplay gaat ook maar op de "wat vond je van de Nederlandse coureur?"-tour in de interviews.
Zwart gat.quote:Op zondag 11 september 2022 16:59 schreef Sked het volgende:
Allemaal door Vladimir!quote:Op zondag 11 september 2022 16:59 schreef Sked het volgende:
ja dat denk ik ook wel ja, maar dan ben ik benieuwd wat er dan gebeurdequote:
Sociaal zijnquote:Op zondag 11 september 2022 17:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat moeten we dan doen in die tijd?
Dan maar Ten Hag kijken.quote:Op zondag 11 september 2022 16:59 schreef Sked het volgende:
Wishful thinking, maar neequote:Op zondag 11 september 2022 17:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Latifi is er over 3 weken al uit, Nyck start in Singapore.
[poll=4413]
Een leven hebbenquote:
Van 7 tot 9 F1 en daarna gelijk vertrekken om om 10 uur zelf wedstrijd te hebben.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 11 september 2022 17:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wie zei er hier gisteren nu dat Nyck en Max elkaar niet mogen?
Goed geplandquote:Op zondag 11 september 2022 17:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van 7 tot 9 F1 en daarna gelijk vertrekken om om 10 uur zelf wedstrijd te hebben.
Er werd verkondigd dat Nyck een hekel zou hebben aan Max ofzo.quote:
Er werd gezegd 'you gotta feel sorry for Latifi'.quote:
En alsnog iemand achter je houden!quote:Op zondag 11 september 2022 17:00 schreef Montov het volgende:
[..]
Latifi 21e in een kampioenschap van 20 auto's.
Oh ja, ik kom zo langs.quote:
Op vakantiequote:Op zondag 11 september 2022 17:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat moeten we dan doen in die tijd?
Is idd onzin, maar sommigen laten we gewoon in hun bubble / waanvoorstellingquote:Op zondag 11 september 2022 17:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er werd verkondigd dat Nyck een hekel zou hebben aan Max ofzo.
Net super blij elkaar feliciteren.
Ik had liever gehad dat we dan een thuiswedstrijden zouden hebben ipv een uitwedstrijd.quote:
ah oke ja, dat is wel een dingetjequote:Op zondag 11 september 2022 17:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er werd gezegd 'you gotta feel sorry for Latifi'.
De reactie van Hill: 'Vind je? Dat is niet hoe de sport werkt. We hebben het hier over een jongen die nog nooit een GP gereden heeft. Dan moet je gewoon constateren dat Latifi niet in die auto hoort. Hij is gewoon niet goed genoeg.'
Meestal is Hill toch wel een btje diplomatiek.
Oh ja, goeiequote:
Mooi ditquote:
Maar daarom dan weer niet minder waar.. er zijn weinig excuses te bedenken voor Latifi na dit weekendquote:Op zondag 11 september 2022 17:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De reactie van Hill: 'Vind je? Dat is niet hoe de sport werkt. We hebben het hier over een jongen die nog nooit een GP gereden heeft. Dan moet je gewoon constateren dat Latifi niet in die auto hoort. Hij is gewoon niet goed genoeg.'
Moet De Vries zorgen dat ie meer muntjes meebrengt.quote:Op zondag 11 september 2022 17:00 schreef El_Thijs het volgende:
Latifi moet gewoon snel weg daar. Williams ziet nu toch ook wel in dat een team met Albon en De Vries beter werkt.
Is logisch want iedereen moet langzamer rijden dus gaan lijken de verschillen groter dan ze zijnquote:Op zondag 11 september 2022 16:48 schreef Gremen het volgende:
Wel apart dat toen riciardo uitviel max 17 seconde voor reed en ronde later opeens 23. Waardoor max iig die vrije pitstop kon maken. Slim van max om even door te trappen
22 toch? Hulkenberg ook dit jaar gereden.quote:Op zondag 11 september 2022 17:00 schreef Montov het volgende:
[..]
Latifi 21e in een kampioenschap van 20 auto's.
Van Eerd heeft toch nog centjes overquote:Op zondag 11 september 2022 17:06 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Moet De Vries zorgen dat ie meer muntjes meebrengt.
Helemaal geen. Dit is het bewijs dat hij beter kan gaan skelteren.quote:Op zondag 11 september 2022 17:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar daarom dan weer niet minder waar.. er zijn weinig excuses te bedenken voor Latifi na dit weekend
Zeker waar, maar normaal gesproken wordt er toch ietsje diplomatieker over coureurs gesproken.quote:Op zondag 11 september 2022 17:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar daarom dan weer niet minder waar.. er zijn weinig excuses te bedenken voor Latifi na dit weekend
ja hij was idd under investigation, hadden er nog geen update over gehoordquote:Op zondag 11 september 2022 17:06 schreef El_Thijs het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)s-op-losse-schroeven
Oh noes, nog even billenknijpen voor Nyck,
Omdat hij uitweek richting die kraan die stond achter Ricciardo reed waarschijnlijkquote:Op zondag 11 september 2022 17:06 schreef El_Thijs het volgende:
22 coureurs maar 20 auto's.quote:Op zondag 11 september 2022 17:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
22 toch? Hulkenberg ook dit jaar gereden.
20 vaste coureurs, uiteindelijk 22 coureurs die een race hebben gereden inderdaadquote:Op zondag 11 september 2022 17:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
22 toch? Hulkenberg ook dit jaar gereden.
"Hoe ze hun banden opwarmden..."quote:Op zondag 11 september 2022 17:06 schreef El_Thijs het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2022 17:06 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb wel gezegd dat die 2 niet per se een groot fan van elkaar zijn. Maar dat is ook zo.quote:Op zondag 11 september 2022 17:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zal wel weer even duren.quote:Op zondag 11 september 2022 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hij was idd under investigation, hadden er nog geen update over gehoord
Zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 11 september 2022 17:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat hij uitweek richting die kraan die stond achter Ricciardo reed waarschijnlijk
F1 wordt echt kapot gereguleerd.quote:Op zondag 11 september 2022 17:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Hoe ze hun banden opwarmden..."
Wat is dat nou weer voor iets?
bochtjes maken achter de SCquote:Op zondag 11 september 2022 17:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Hoe ze hun banden opwarmden..."
Wat is dat nou weer voor iets?
Duidelijke en logisch taal van Hill. Niemand hoeft medelijden te hebben met Nicholas.quote:Op zondag 11 september 2022 17:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je dat verkeerd doen danquote:
Ook de eerste keer dat ik hoor dat hier regels voor zouden zijn.quote:Op zondag 11 september 2022 17:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je dat verkeerd doen dan
bij de auto van RIC met die mooie kraan er bij zat hij wel erg dicht bij de kraan.quote:Op zondag 11 september 2022 17:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewaagde stelling dat twee volwassen mannen in dezelfde sport geen groot fan van elkaar zijn.quote:Op zondag 11 september 2022 17:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik heb wel gezegd dat die 2 niet per se een groot fan van elkaar zijn. Maar dat is ook zo.
Elkaar even omhelzen en feliciteren is ook gewoon sportief en het minste wat je kunt/moet doen.
Dat is nog niet zeker. Hij is under investigation.quote:Op zondag 11 september 2022 17:03 schreef beantherio het volgende:
De Vries 100% punt scorende Formule 1-carriere. Dat doen zelfs Verstappen en Hamilton hem niet na.
De stand klopt niet, Nyck de Vries staat er niet inquote:Op zondag 11 september 2022 16:57 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Autodromo Nazionale Monza
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
# Hoe kan je een F1 superlicentie krijgen?
# Tyre compound choices 2022
>> Nyck de Vries rijdt voor Williams ipv Alex Albon (blindedarmontsteking)
Ehhh dat was helemaal geen stelling van mij, dat was gewoon een reactie op iemand anders gisterquote:Op zondag 11 september 2022 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gewaagde stelling dat twee volwassen mannen in dezelfde sport geen groot fan van elkaar zijn.
quote:Op zondag 11 september 2022 17:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mazepin?quote:
Oh ja, ineens remmen kan inderdaad niet.quote:
Nee toch, ik dacht enkel noted?quote:Op zondag 11 september 2022 17:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker. Hij is under investigation.
Ja, in de Ferrari, maar wie zat er voor?quote:
het mag wel maar dat moet je niet doen nabij de kraan die een auto weg haaltquote:Op zondag 11 september 2022 17:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat het? Ik dacht juist dat gasgeven + remmen niet mocht. Beetje slingeren juist wel.
Hamilton.quote:Op zondag 11 september 2022 17:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, in de Ferrari, maar wie zat er voor?
Volgens Nyck hadden ze ook nog appcontact gehad, dus volgensmij hebben ze gewoon een prima onderlinge relatie.quote:Op zondag 11 september 2022 17:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik heb wel gezegd dat die 2 niet per se een groot fan van elkaar zijn. Maar dat is ook zo.
Elkaar even omhelzen en feliciteren is ook gewoon sportief en het minste wat je kunt/moet doen.
Lewisquote:Op zondag 11 september 2022 17:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, in de Ferrari, maar wie zat er voor?
Die race nooit gezien?quote:
Dat ontken ik toch ook niet?quote:Op zondag 11 september 2022 17:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens Nyck hadden ze ook nog appcontact gehad, dus volgensmij hebben ze gewoon een prima onderlinge relatie.
Vergeten denk ikquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 11 september 2022 17:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens Nyck hadden ze ook nog appcontact gehad, dus volgensmij hebben ze gewoon een prima onderlinge relatie.
Dat was de USA GP volgens mijquote:
Moeten ze die jongens van Mamoet inhuren.quote:Op zondag 11 september 2022 16:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
'niet per se een groot fan' wat je zegt is een duidelijk eufemisme dat je gebruikt. Beetje triest dat je dan nu net gaat doen alsof je het allemaal niet zo bedoelde.quote:
Stefaan ook helemaal in haar nopjensquote:
Die is klaar in de F1quote:Op zondag 11 september 2022 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
RIC gaat maar een beetje shitstirring doen bij F1TV, die is klaar met de vragen.
Quote mij dan waarin ik dit zei?quote:Op zondag 11 september 2022 17:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
'niet per se een groot fan' wat je zegt is een duidelijk eufemisme dat je gebruikt. Beetje triest dat je dan nu net gaat doen alsof je het allemaal niet zo bedoelde.
Want dat heb ik nooit gezegd. Jij maakt er nu totaal je eigen verhaal van.quote:Op zondag 11 september 2022 17:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat is stefaan nietquote:Op zondag 11 september 2022 17:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Stefaan ook helemaal in haar nopjens
Moet gewoon racen in Indycar of FEquote:
Ik las even coronaquote:
Of Down Under in de V8quote:Op zondag 11 september 2022 17:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet gewoon racen in Indycar of FE
Je hoort ze al van verre aankomen:quote:Op zondag 11 september 2022 17:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moeten ze die jongens van Mamoet inhuren.
Waar zie je die?quote:Op zondag 11 september 2022 17:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Stefaan ook helemaal in haar nopjens
Das niet zo moeilijk, als je denkt een SC cut te gaan doen met een band waarmee je alsnog een extra stop moet maken slaat dat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 11 september 2022 17:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sam Collins gaat de Ferrari strategie fuck up uitleggen
Balen wel.quote:Op zondag 11 september 2022 17:21 schreef beantherio het volgende:
Nyck moet zich om 17:30 uur bij de stewards melden.
quote:
oja gvd een lookalikequote:
nergens, ik haal blondjes door elkaarquote:
Sta nu bij will buxtonquote:Op zondag 11 september 2022 17:21 schreef beantherio het volgende:
Nyck moet zich om 17:30 uur bij de stewards melden.
Williams heeft geen paydriver nodig.quote:Op zondag 11 september 2022 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
Capito zegt gewoon over Nyck: als je knaken hebt en bij ons wilt rijden dan ben je bij ons welkom
Met zo'n debuut zal de Albert Heijn snel aankloppen!quote:Op zondag 11 september 2022 17:22 schreef StephanL het volgende:
Als hij bij Williams goede resultaten rijdt, komen die sponsoren ook wel.
Zou wel lache zijnquote:Op zondag 11 september 2022 17:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met zo'n debuut zal de Albert Heijn snel aankloppen!
Max is ook eens op het laatste moment van het podium getrokken tijdens een USA GPquote:
Van Eerd zal ook wel centjes vrijmakenquote:Op zondag 11 september 2022 17:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met zo'n debuut zal de Albert Heijn snel aankloppen!
Vraag is wel hoeveel Nederlandse sponsoren je nog hebt die genteresseerd zijn en nog niet bij Max ingestapt zijnquote:Op zondag 11 september 2022 17:22 schreef StephanL het volgende:
Als hij bij Williams goede resultaten rijdt, komen die sponsoren ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |