Lewisquote:Op zondag 11 september 2022 17:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, in de Ferrari, maar wie zat er voor?
Die race nooit gezien?quote:
Dat ontken ik toch ook niet?quote:Op zondag 11 september 2022 17:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens Nyck hadden ze ook nog appcontact gehad, dus volgensmij hebben ze gewoon een prima onderlinge relatie.
Vergeten denk ikquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 11 september 2022 17:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens Nyck hadden ze ook nog appcontact gehad, dus volgensmij hebben ze gewoon een prima onderlinge relatie.
Dat was de USA GP volgens mijquote:
Moeten ze die jongens van Mamoet inhuren.quote:Op zondag 11 september 2022 16:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Beetje jammer dat daar geen kraan stond.
'niet per se een groot fan' wat je zegt is een duidelijk eufemisme dat je gebruikt. Beetje triest dat je dan nu net gaat doen alsof je het allemaal niet zo bedoelde.quote:
Stefaan ook helemaal in haar nopjensquote:
Die is klaar in de F1quote:Op zondag 11 september 2022 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
RIC gaat maar een beetje shitstirring doen bij F1TV, die is klaar met de vragen.
Quote mij dan waarin ik dit zei?quote:Op zondag 11 september 2022 17:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
'niet per se een groot fan' wat je zegt is een duidelijk eufemisme dat je gebruikt. Beetje triest dat je dan nu net gaat doen alsof je het allemaal niet zo bedoelde.
Want dat heb ik nooit gezegd. Jij maakt er nu totaal je eigen verhaal van.quote:Op zondag 11 september 2022 17:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wie zei er hier gisteren nu dat Nyck en Max elkaar niet mogen?
Dat is stefaan nietquote:Op zondag 11 september 2022 17:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Stefaan ook helemaal in haar nopjens
Moet gewoon racen in Indycar of FEquote:
Ik las even coronaquote:
Of Down Under in de V8quote:Op zondag 11 september 2022 17:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet gewoon racen in Indycar of FE
Je hoort ze al van verre aankomen:quote:Op zondag 11 september 2022 17:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moeten ze die jongens van Mamoet inhuren.
Waar zie je die?quote:Op zondag 11 september 2022 17:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Stefaan ook helemaal in haar nopjens
Das niet zo moeilijk, als je denkt een SC cut te gaan doen met een band waarmee je alsnog een extra stop moet maken slaat dat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 11 september 2022 17:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sam Collins gaat de Ferrari strategie fuck up uitleggen
Balen wel.quote:Op zondag 11 september 2022 17:21 schreef beantherio het volgende:
Nyck moet zich om 17:30 uur bij de stewards melden.
quote:
oja gvd een lookalikequote:
nergens, ik haal blondjes door elkaarquote:
Sta nu bij will buxtonquote:Op zondag 11 september 2022 17:21 schreef beantherio het volgende:
Nyck moet zich om 17:30 uur bij de stewards melden.
Williams heeft geen paydriver nodig.quote:Op zondag 11 september 2022 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
Capito zegt gewoon over Nyck: als je knaken hebt en bij ons wilt rijden dan ben je bij ons welkom
Met zo'n debuut zal de Albert Heijn snel aankloppen!quote:Op zondag 11 september 2022 17:22 schreef StephanL het volgende:
Als hij bij Williams goede resultaten rijdt, komen die sponsoren ook wel.
Zou wel lache zijnquote:Op zondag 11 september 2022 17:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met zo'n debuut zal de Albert Heijn snel aankloppen!
Max is ook eens op het laatste moment van het podium getrokken tijdens een USA GPquote:
Van Eerd zal ook wel centjes vrijmakenquote:Op zondag 11 september 2022 17:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met zo'n debuut zal de Albert Heijn snel aankloppen!
Vraag is wel hoeveel Nederlandse sponsoren je nog hebt die geïnteresseerd zijn en nog niet bij Max ingestapt zijnquote:Op zondag 11 september 2022 17:22 schreef StephanL het volgende:
Als hij bij Williams goede resultaten rijdt, komen die sponsoren ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |