Nee toch, ik dacht enkel noted?quote:Op zondag 11 september 2022 17:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker. Hij is under investigation.
Ja, in de Ferrari, maar wie zat er voor?quote:
het mag wel maar dat moet je niet doen nabij de kraan die een auto weg haaltquote:Op zondag 11 september 2022 17:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat het? Ik dacht juist dat gasgeven + remmen niet mocht. Beetje slingeren juist wel.
Hamilton.quote:Op zondag 11 september 2022 17:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, in de Ferrari, maar wie zat er voor?
Volgens Nyck hadden ze ook nog appcontact gehad, dus volgensmij hebben ze gewoon een prima onderlinge relatie.quote:Op zondag 11 september 2022 17:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik heb wel gezegd dat die 2 niet per se een groot fan van elkaar zijn. Maar dat is ook zo.
Elkaar even omhelzen en feliciteren is ook gewoon sportief en het minste wat je kunt/moet doen.
Lewisquote:Op zondag 11 september 2022 17:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, in de Ferrari, maar wie zat er voor?
Die race nooit gezien?quote:
Dat ontken ik toch ook niet?quote:Op zondag 11 september 2022 17:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens Nyck hadden ze ook nog appcontact gehad, dus volgensmij hebben ze gewoon een prima onderlinge relatie.
Vergeten denk ikquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 11 september 2022 17:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens Nyck hadden ze ook nog appcontact gehad, dus volgensmij hebben ze gewoon een prima onderlinge relatie.
Dat was de USA GP volgens mijquote:
Moeten ze die jongens van Mamoet inhuren.quote:Op zondag 11 september 2022 16:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Beetje jammer dat daar geen kraan stond.
'niet per se een groot fan' wat je zegt is een duidelijk eufemisme dat je gebruikt. Beetje triest dat je dan nu net gaat doen alsof je het allemaal niet zo bedoelde.quote:
Stefaan ook helemaal in haar nopjensquote:
Die is klaar in de F1quote:Op zondag 11 september 2022 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
RIC gaat maar een beetje shitstirring doen bij F1TV, die is klaar met de vragen.
Quote mij dan waarin ik dit zei?quote:Op zondag 11 september 2022 17:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
'niet per se een groot fan' wat je zegt is een duidelijk eufemisme dat je gebruikt. Beetje triest dat je dan nu net gaat doen alsof je het allemaal niet zo bedoelde.
Want dat heb ik nooit gezegd. Jij maakt er nu totaal je eigen verhaal van.quote:Op zondag 11 september 2022 17:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wie zei er hier gisteren nu dat Nyck en Max elkaar niet mogen?
Dat is stefaan nietquote:Op zondag 11 september 2022 17:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Stefaan ook helemaal in haar nopjens
Moet gewoon racen in Indycar of FEquote:
Ik las even coronaquote:
Of Down Under in de V8quote:Op zondag 11 september 2022 17:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet gewoon racen in Indycar of FE
Je hoort ze al van verre aankomen:quote:Op zondag 11 september 2022 17:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moeten ze die jongens van Mamoet inhuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |