quote:
Heeft z'n vrouw een Hummer?quote:Op zondag 11 september 2022 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Bert gaat dwars door het hek denk ik. [f1 afgelopen .. weer CoSen]
quote:Op zondag 11 september 2022 16:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt![]()
Sorry ik dacht echt dat ik de laatste was.
Zal beter opletten.quote:
Oma Nijn.quote:
Wist niet dat dat kon, ff snel google geraadpleegd.quote:Op zondag 11 september 2022 16:55 schreef Rhosyn het volgende:
Bananen koekjes zijn gemaakt van bananenschil..
Beetje weken in water, prakken en klaar...
Lijkt me niet te vreten, bitterquote:Op zondag 11 september 2022 16:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wist niet dat dat kon, ff snel google geraadpleegd.
Slim wel
is die schil bitter?quote:
Mooi, dus dat soort van schaakspel is weg dan hoop ikquote:Op zondag 11 september 2022 17:01 schreef Flow3r het volgende:
Ze mogen geen kaartspelletjes en bordspellen die ze zelf gemaakt hebben
quote:Op zondag 11 september 2022 17:03 schreef Ebinas het volgende:
Jeanet gebruikt geen toiletpapier bij pipi
Gewoon een klots water er langs.
En gekakt heeft ze pas 1x
waar haalt ze dat water vandaan danquote:Op zondag 11 september 2022 17:03 schreef Ebinas het volgende:
Bitterkoekjesquote:Op zondag 11 september 2022 16:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
is die schil bitter?
Geen idee eik, ging meer uit van gewoon bananensmaak.
Bitter is net lekker nee
Of het waren bitterkoekjes
Uit een fles, maar waar dat dan weer vandaan komt heb ik gemistquote:Op zondag 11 september 2022 17:03 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
waar haalt ze dat water vandaan dan
Dit wilde ik dus echt even weten.quote:Op zondag 11 september 2022 17:03 schreef Ebinas het volgende:
Bedankt voor de infoquote:Op zondag 11 september 2022 17:03 schreef Ebinas het volgende:
Zeker in Indonesië opgegroeidquote:Op zondag 11 september 2022 17:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Uit een fles, maar waar dat dan weer vandaan komt heb ik gemist
Lijkt me niet zo handig om in de zon te liggen.quote:
als ze dat er op smeertquote:
Met een laag make up op.quote:Op zondag 11 september 2022 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo handig om in de zon te liggen.
in principe is zon wel goedquote:Op zondag 11 september 2022 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker ite.quote:
yep, de hele combinatie van zoveel make-up en in de zon gaan liggen is niet echt handig met die huid.quote:Op zondag 11 september 2022 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zon is niet goed voor zo'n onrustige huid, ook niet voor acnequote:Op zondag 11 september 2022 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
in principe is zon wel goed
maar aan haar kleur te zien
zit ze er teveel in
berend denk ik danquote:Op zondag 11 september 2022 17:07 schreef Ebinas het volgende:
Als niemand zich verkiesbaar stelt, dan moet iedereen een stem uitbrengen
Degene met de meeste is dan toch manager (willen of niet)
In deze fase helemaal.Dat zie ik wel aan Martin.quote:Op zondag 11 september 2022 17:08 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. manager is zo'n klotebaan .. onderschatten ze allemaal. Mooi
quote:Op zondag 11 september 2022 17:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Groetjes van @: oma-Nijnze komt er aan!
Als niemand wil kan Martin zich weer verkiesbaar stellen.quote:Op zondag 11 september 2022 17:07 schreef Ebinas het volgende:
Als niemand zich verkiesbaar stelt, dan moet iedereen een stem uitbrengen
Degene met de meeste is dan toch manager (willen of niet)
[..]
Groetjes van @:oma-Nijnze komt er aan!
Dat mag niet volgens de regelsquote:Op zondag 11 september 2022 17:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als niemand wil kan Martin zich weer verkiesbaar stellen.
Berend moet gaan managenquote:Op zondag 11 september 2022 17:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als niemand wil kan Martin zich weer verkiesbaar stellen.
is Bert opa Nijn?quote:Op zondag 11 september 2022 17:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook nooit naar een dermatoloog geweest.quote:Op zondag 11 september 2022 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zon is niet goed voor zo'n onrustige huid, ook niet voor acne
quote:
Zonde hoor.quote:Op zondag 11 september 2022 17:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook nooit naar een dermatoloog geweest.
Ze had haar acne aanzienlijk kunnen verminderen met iets zoals accutane.
Hoe langer ze wacht hoe slechter, en dan vooral met die dikke laag make-up
...door Bert...quote:Op zondag 11 september 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is blijkbaar ook weer iets met het eten. Het is godsgeklaagd wordt gezegd.
Scoort wel goed hoor.quote:Op zondag 11 september 2022 17:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Het programma schijnt niet echt goed te scoren, dus ben benieuwd of het überhaupt een jaar gaat worden. De bewoners zijn in ieder geval nog heilig overtuigd.
Ik lees overal dat het een flop is. wat zijn de kijkcijfers?quote:
200k gemiddeld per dag de afgelopen week las ik bij verschillende bronnen.quote:Op zondag 11 september 2022 17:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik lees overal dat het een flop is. wat zijn de kijkcijfers?
Iedereen lult elkaar na zonder echt onderzoek te doen naar de cijfers, bovendien zijn alle cijfers nog niet volledig. Vandaag zijn voor het eerst de uitgesteld kijken cijfers van vorige week zondag te zien, en deze laten een stijging zien.quote:Op zondag 11 september 2022 17:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik lees overal dat het een flop is. wat zijn de kijkcijfers?
Op basis van lineaire kijkcijfers, de uitgesteld kijken cijfers komen er per dag bij vanaf vandaag.quote:Op zondag 11 september 2022 17:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
200k gemiddeld per dag de afgelopen week las ik bij verschillende bronnen.
Ok, ben benieuwdquote:Op zondag 11 september 2022 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op basis van lineaire kijkcijfers, de uitgesteld kijken cijfers komen er per dag bij vanaf vandaag.
[..]
Bert gaat weg, die heeft zijn rechten verspeeldquote:
Gaat lekker snel zo.. 2 per week vrijwillig, en 1 in de 10 dagen verplicht...quote:
20 snel weg zal geen ramp zijn, dan is het allemaal wat beter te volgen wat ze daar uitvoeren.quote:Op zondag 11 september 2022 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat lekker snel zo.. 2 per week vrijwillig, en 1 in de 10 dagen verplicht...Word een rustige Kerst daar
Dat is een fijne binnenkomer.quote:Op zondag 11 september 2022 17:24 schreef puzziepie het volgende:
Lekker naar papa en mama Nadir, opzouten
En arme Johan die er door Quincy uit werd gegooid, een weekje later ging Quincy zelfquote:Op zondag 11 september 2022 17:24 schreef MacDeMarco het volgende:
wordt je, voordat je naar binnen kan, het spel uitgegooid. Gaat vervolgens de een na de ander vrijwillig het huis uitpoor Manuela
Dat zal wel ingecalculeerd zijn, en misschien komen er dan meer opdrachten en voorlopig geen eliminatieopdrachten.quote:Op zondag 11 september 2022 17:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
20 snel weg zal geen ramp zijn, dan is het allemaal wat beter te volgen wat ze daar uitvoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |