O, dat zou wat zijn. Dan is het hek van de dam daar,quote:Op zondag 11 september 2022 07:43 schreef Hunter het volgende:
Gaat Bert al het eten in zijn rugzak meenemen![]()
![]()
IK heb vijf minuten gewachtquote:Op zondag 11 september 2022 07:48 schreef Frummelie het volgende:
Sorry lieve mensen, ik had niet in de gaten dat ik de laatste had en was effe de keuken in gelopen voormaar ik open nooit hoor.. duurt een eeuw als ik dat doe...😉
Geeft niet.quote:Op zondag 11 september 2022 07:48 schreef Frummelie het volgende:
Sorry lieve mensen, ik had niet in de gaten dat ik de laatste had en was effe de keuken in gelopen voormaar ik open nooit hoor.. duurt een eeuw als ik dat doe...😉
Schandequote:Op zondag 11 september 2022 07:48 schreef Frummelie het volgende:
quote:
Ik ken er maar twee bij naam. Bert en Martinquote:
Ik ken ze nu bijna allemaal bij naam.quote:Op zondag 11 september 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken er maar twee bij naam. Bert en Martin
Ik stream ook bijna niet, in de ochtend even,quote:Op zondag 11 september 2022 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken ze nu bijna allemaal bij naam.
Ik cap veel en zet de namen erbij.Dsn gaat het snel.quote:Op zondag 11 september 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik stream ook bijna niet, in de ochtend even,
En dan hoor ik het en zie het niet echt.
Ja dan zit je er snel in. Ik kan niet cappen krijg ik een zwart beeld, ik weet dat ik wat om moet zetten maar geen zin in. Stream toch bijna niet.quote:Op zondag 11 september 2022 08:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik cap veel en zet de namen erbij.Dsn gaat het snel.
quote:
Nou.quote:
Wilde er eerst Fris en Fruitig bijschrijven, heb het weer weggehaaldquote:
Gaat om Bert hè, niet om Martinquote:Op zondag 11 september 2022 08:17 schreef Ebinas het volgende:
Bert hoopt dat Martin niet ziek is. Anders kan hij mss Berts 24 niet aanvragen
Echt hoor.quote:Op zondag 11 september 2022 08:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wilde er eerst Fris en Fruitig bijschrijven, heb het weer weggehaald![]()
Moet ik het goedmaken met FF
vertrouwen in je lichaam hebbenquote:Op zondag 11 september 2022 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Als ik heel erg stink dan doe ik het niet, zegt een vrouw. DIe dus winden moet laten omdat ze niet naar de wc kan
Maar............ euh............ hoe weet je van te voren of je scheet stinkt?
Ohhh sneakyquote:Op zondag 11 september 2022 08:17 schreef Ebinas het volgende:
Bert hoopt dat Martin niet ziek is. Anders kan hij mss Berts 24 niet aanvragen
Je kan wel vertrouwen in je lichaam hebben, maar je hebt je stank niet onder controle.quote:
Hij zit al in de wintertijdquote:Op zondag 11 september 2022 08:25 schreef Ebinas het volgende:
Fout Bert Fout!
Het is half 9 en geen half 8
Ik zou er dan ook niet op vertrouwenquote:Op zondag 11 september 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan wel vertrouwen in je lichaam hebben, maar je hebt je stank niet onder controle.
Dan gaat de klok juist naar achter.quote:
Denk dat het beter is dat niemand dat doetquote:Op zondag 11 september 2022 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou er dan ook niet op vertrouwen
Dat klopt toch, hij denkt dat het half 8 is en het is half 9quote:Op zondag 11 september 2022 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaat de klok juist naar achter.
Eh .... ja dusquote:Op zondag 11 september 2022 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
Die laarzen,zou hij ook line dansen?
[ afbeelding ]
Kantoortijden.9 uur vriend,quote:Op zondag 11 september 2022 08:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh .... ja dus
Is Martin al herrezen om de 24 uur in te dienen?
Die 2 versterken elkaar zo lekkerquote:Op zondag 11 september 2022 08:36 schreef engine het volgende:
Bert en Madeleine weer lekker gezellig vanochtend.
Maar goed dat er geen trein rijdt.quote:Op zondag 11 september 2022 08:39 schreef just me het volgende:
[..]
Die 2 versterken elkaar zo lekker
kedeng, kedeng, toet toet!!quote:Op zondag 11 september 2022 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar goed dat er geen trein rijdt.
Goedemorgen Guusje.quote:
quote:Op zondag 11 september 2022 08:43 schreef just me het volgende:
Gaan we nu de verschillende slaaphoudingen van de bewoners analyseren ?
slaapt keurig met zijn mond dichtquote:
droomt over dingen die het daglicht niet kunnen verdragenquote:
Ik kwijl als een lama.quote:Op zondag 11 september 2022 08:44 schreef just me het volgende:
[..]
slaapt keurig met zijn mond dicht
zolang hij niet spuugt is het niet zo ergquote:
die kan beter verder slapenquote:
Zou er weer haar gejat zijn?quote:
Mijn eerste gedachte ook.quote:
Lijkt een vent door die neppe wenkbrauwen.quote:Op zondag 11 september 2022 08:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk deze beeld,is kim wel en meisje ??
En met wat we gisteren hebben gezien, ze wordt zo kaal als een ventquote:Op zondag 11 september 2022 08:57 schreef maily het volgende:
[..]
Lijkt een vent door die neppe wenkbrauwen.
En ik vraag me hetzelfde af van Babette.
Nou die ziet er echt nog beroerd uit, of is dit zijn normale gezichtquote:Op zondag 11 september 2022 09:01 schreef spapaars het volgende:
Grote baas ook uit z'n nest en erg druk, dus het gaat weer goed met hem.
Pff word er zelf bijna chagrijnig van.quote:Op zondag 11 september 2022 09:06 schreef just me het volgende:
Bert zeur niet zo, ga thuis lekker alles terugkijken dan weet je wie wat gedaan heeft.
Je kijkt te weinig.quote:Op zondag 11 september 2022 09:08 schreef lonneberga het volgende:
Zal wel te weinig kijken ,maar kan me nog steeds niet boeien
hou het maar bij bijna danquote:Op zondag 11 september 2022 09:08 schreef engine het volgende:
[..]
Pff word er zelf bijna chagrijnig van.
wat heeft kenzi ?quote:Op zondag 11 september 2022 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Goedemorgen,blondie meldt net dat Kenzi ziek is. En Martin loopt onverstaanbaar zonder microfoon rond.
quote:
Zijn normale gezichtquote:Op zondag 11 september 2022 09:03 schreef just me het volgende:
[..]
Nou die ziet er echt nog beroerd uit, of is dit zijn normale gezicht
ff serieus, als iemand zoveel afvalt dan kan het toch niet gezond zijn?quote:
Dat viel mij dus ook al op.quote:Op zondag 11 september 2022 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Hey, ze hoeven hier ook niet zo hysterisch elk merkje af te plakken.
quote:Op zondag 11 september 2022 09:03 schreef lonneberga het volgende:
Zitten er eigenlijk rokers tussen?
Madeleine was een roker tot zij de loods inging.quote:
Ja nu je het zegt. Ook veel minder waarschuwingen enzo. Wel prettig.quote:Op zondag 11 september 2022 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Hey, ze hoeven hier ook niet zo hysterisch elk merkje af te plakken.
Ik vind het ook een beetje gek dat ze zo weinig te eten hebben. Het maakt het niet leuker ofzo. Geef dan nog liever net als bij big brother een week lang pasta, broccoli en gehakt, maar dan wel voldoende om goed van te eten.quote:Op zondag 11 september 2022 09:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu Esther weer zonder microfoon.. Martin wil niet nog meer afvallen, dan gaat ie naar huis.
Elk dag een menulijst oplopend van niet zo lekker naar luxe.quote:Op zondag 11 september 2022 09:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje gek dat ze zo weinig te eten hebben. Het maakt het niet leuker ofzo. Geef dan nog liever net als bij big brother een week lang pasta, broccoli en gehakt, maar dan wel voldoende om goed van te eten.
En dat blijft constant een discussie. Ik vind het wel prima dat ze weinig krijgen.quote:Op zondag 11 september 2022 09:20 schreef BeriBeri het volgende:
Wat zeuren ze nou over afvallen, ze hebben een pot van bijna een miljoen, bestel gewoon extra eten
Een gedeelte van hun ook, er zullen mensen vertrekken om de reden voedsel, dus die willen niets veranderen daar.quote:Op zondag 11 september 2022 09:23 schreef engine het volgende:
[..]
En dat blijft constant een discussie. Ik vind het wel prima dat ze weinig krijgen.
Denk ook niet dat er weer een nieuw spel komt totdat ze die pot gaan aanbrekenquote:Op zondag 11 september 2022 09:23 schreef engine het volgende:
[..]
En dat blijft constant een discussie. Ik vind het wel prima dat ze weinig krijgen.
ik begreep dat het alleen op werkdagen aangevraagd kan wordenquote:
Ah vandaar. Thanks.quote:Op zondag 11 september 2022 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
ik begreep dat het alleen op werkdagen aangevraagd kan worden
Ja maar het is vrijdag aangevraagd volgens mij..quote:Op zondag 11 september 2022 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
Fijn, nog een dag extra een monoloog van Bertquote:Op zondag 11 september 2022 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
is misschien ook wel logisch. Er zitten natuurlijk gesprekken met Pablo aan vast, aan zo'n 24 uurs aanvraag. En die werkt alleen de werkdagen waarschijnlijk en niet in het weekend. Dus als Martin nu aanvraagt, is er geen gesprek mogelijk.quote:Op zondag 11 september 2022 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
dat kon volgens mij niet, omdat er dan langer dan 24 uur tussen zijn aanvraag en zijn vertrek zou zitten. En geen gesprekken met psych mogelijk in het weekend.quote:Op zondag 11 september 2022 09:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar het is vrijdag aangevraagd volgens mij..
Misschien na 17.00 uur en dan is de werkdag voor bij, het schijnt in het handboek van de regels te staan.quote:Op zondag 11 september 2022 09:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee dat niet. Toen begon Bert erover maar in het weekend vertrekken was niet mogelijk. Toen wou hij het zondag gaan aanvragen.quote:Op zondag 11 september 2022 09:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Feyenoordquote:
O das wel te zien jaquote:Op zondag 11 september 2022 09:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Madeleine was een roker tot zij de loods inging.
vergeet niet dat zij ook anorexia heeft gehad, dat zal haar gezicht ook gevormd hebbenquote:
quote:Op zondag 11 september 2022 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij mag het wel, maar telt het weekend niet mee (zoiets zeiden ze) Dus of je het nu vrijdag of zondag aanvraagt, je mag pas maandag weg. Bert heeft daarom Martin verzocht het zondag na het ontbijt aan te vragen
Present! Wat is deze? ff inlezen...quote:
Volgens Bert mag het op zondag, dan kan hij maandag naar huisquote:Op zondag 11 september 2022 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
Whuzzzzzeeellllllllquote:Op zondag 11 september 2022 09:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Present! Wat is deze? ff inlezen...
Eerst ff checken of het wat is voor ik weer geld aan videoland ga doneren. En zelf ook een jaar van mijn leven kwijt ben aan COSenquote:Op zondag 11 september 2022 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whuzzzzzeeellllllll
We dachten al dat je meedeed![]()
![]()
Ah, iemand, een jongen, en een blond meisjequote:Op zondag 11 september 2022 09:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
Iemand: Nou welkom in de gaarkeuken van het Leger Des Heils.
Jongen: Ik neem wel die havermout man.
Erik: Krijgt Bert wel iets extra?
Blond meisje: Nee, want Bert kan morgen toch thuis eten.
Hey Whuzz Een Jaar Van je Levenquote:Op zondag 11 september 2022 09:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Present! Wat is deze? ff inlezen...
Wil je gezeikquote:Op zondag 11 september 2022 09:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eerst ff checken of het wat is voor ik weer geld aan videoland ga doneren. En zelf ook een jaar van mijn leven kwijt ben aan COSen
Tot eind van de maand af te sluiten via RTLXL voor 0.99 per maandquote:Op zondag 11 september 2022 09:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eerst ff checken of het wat is voor ik weer geld aan videoland ga doneren. En zelf ook een jaar van mijn leven kwijt ben aan COSen
En wil je teamwerking, goede gesprekken, opbloeiende relaties, dan ookquote:Op zondag 11 september 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil je gezeik
Gezeur
Backstabben
Genoeg te kijken
Dan is het heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dus Martin heeft Bert genaaid door het niet vrijdag meteen aan te vragenquote:Op zondag 11 september 2022 09:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bert: Ik klim morgen over het hek.
Iemand: Heb je het nu aangevraagd?
Bert: nee het kan niet, wanneer het niet gehonoreerd wordt, ik heb het buiten al twee keer gezegd, ik ga maandag weg hoor, ik wil echt morgen weg, mijn geest is er op ingesteld. Ik wil gewoon morgen weg, punt klaar.
Jongen: Oh, ik dacht dat je het gewoon kon aanvragen.
Bert: Nee, het kon alleen van maandag tot vrijdag, er zit wel iemand, maar het kon niet.
Kan niet steeds naar de OP of bewonerstopics,quote:Op zondag 11 september 2022 09:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, iemand, een jongen, en een blond meisje
Gooi er wat uiterlijke kenmerken bij.. dat werkt vaak erg goedquote:Op zondag 11 september 2022 10:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Kan niet steeds naar de OP of bewonerstopic.
Bert dacht zelf dat het zondag kon, weet niet of Martin 'm dat heeft wijsgemaaktquote:Op zondag 11 september 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus Martin heeft Bert genaaid door het niet vrijdag meteen aan te vragen
Waarschijnlijk wel,quote:Op zondag 11 september 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus Martin heeft Bert genaaid door het niet vrijdag meteen aan te vragen
Ik zeg je nu eerlijk, ik heb alleen mijn oortjes in en de hond ligt in mijn nek en vindt het zalig dat gelul op de achtergrond.quote:Op zondag 11 september 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gooi er wat uiterlijke kenmerken bij.. dat werkt vaak erg goed
Je weet dat de OP gewoon bovenin het top staat?quote:Op zondag 11 september 2022 10:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Kan niet steeds naar de OP of bewonerstopics,
quote:Op zondag 11 september 2022 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Bert dacht zelf dat het zondag kon, weet niet of Martin 'm dat heeft wijsgemaakt
quote:Op zondag 11 september 2022 10:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel,
[..]
Ik zeg je nu eerlijk, ik heb alleen mijn oortjes in en de hond ligt in mijn nek en vindt het zalig dat gelul op de achtergrond.
Ik heb een extra tabblad met daarin de OP, dan kan je even switchen, best handigquote:Op zondag 11 september 2022 10:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Kan niet steeds naar de OP of bewonerstopics,
Sjakiequote:Op zondag 11 september 2022 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een extra tabblad met daarin de OP, dan kan je even switchen, best handig
Greetquote:Op zondag 11 september 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sjakie![]()
Nog even en dan ben je de meest postende user in dit topic
quote:Op zondag 11 september 2022 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
Zoe zegt dat ze de kijkcijfers heeft gepushed en daarom het programma mag blijven bestaan.
Zoals Greetquote:Op zondag 11 september 2022 10:08 schreef D. het volgende:
[..]
Veel respect van enkele users die daar waarde aan hechten
Waarom zou hij het wel doen?quote:Op zondag 11 september 2022 10:10 schreef D. het volgende:
Waarom vouwt Bern zijn boterham niet dubbel?
deze freche uitzeg kann nur van de kleine blonde göre mexx komenquote:Op zondag 11 september 2022 09:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, iemand, een jongen, en een blond meisje
Bedankt voor dit verslag
Ninjaquote:
Nou, da's ook weer wat overdrevenquote:Op zondag 11 september 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedere post wordt gewaardeerd...
Ik vind het wel goed dat ze voet bij stuk houdenquote:Op zondag 11 september 2022 10:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
Madeleine: Er is een verwarring over het 24 uur aanvragen van Bert, hij had het vrijdag aangevraagd, is een fout van de manager en nu hoort Bert dat hij maandag niet weg kan, maar pas dinsdag, daar is nu een discussie over. Is lullig voor hem, hij zei nog vrijdag Martin: wil je het aanvragen?
Maar ze zullen toch niet zo hard zijn, nou wat moet er nog allemaal geregeld worden, een koffer en een camera?
Een gesprek met de psychquote:Op zondag 11 september 2022 10:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
Madeleine: Er is een verwarring over het 24 uur aanvragen van Bert, hij had het vrijdag aangevraagd, is een fout van de manager en nu hoort Bert dat hij maandag niet weg kan, maar pas dinsdag, daar is nu een discussie over. Is lullig voor hem, hij zei nog vrijdag Martin: wil je het aanvragen?
Maar ze zullen toch niet zo hard zijn, nou wat moet er nog allemaal geregeld worden, een koffer en een camera?
tuurlijk zijn ze wel hardquote:Op zondag 11 september 2022 10:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
Dat kan nog wat worden met Bert, die wil naar zijn vrouw.quote:Op zondag 11 september 2022 10:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat ze voet bij stuk houden
Gun zijn vrouw nog een extra dagje Bertloosquote:Op zondag 11 september 2022 10:15 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dat kan nog wat worden met Bert, die wil naar zijn vrouw.
Bert: Kon niet kan alleen op werkdagen, ik wil gewoon morgen weg.
Vastquote:Op zondag 11 september 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
Zal Martin weer instorten als Bert met hem klaar is
En ondertussen doet ze gewoon alles braaf meequote:Op zondag 11 september 2022 10:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
Stem: Zoe je microfoon.
Madeleine: Ik wil mijn naam ook een keer door de microfoon horen, want ik wil de dingen niet zo maar over me heen laten gaan.
Kijk zelf evenquote:
quote:Op zondag 11 september 2022 10:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Slome duikelaar: ....
Kriebelaar met bril: ....
Bern moet zo onderhand op springen staan.quote:
Geef toe, je weet meteen wie kriebelaar isquote:
*toegeeftquote:Op zondag 11 september 2022 10:28 schreef Hunter het volgende:
[..]
Geef toe, je weet meteen wie kriebelaar is
Helemaal als je die tattoo leest, lijkt alsof de 's' van 'she is made' er later is voorgezet.quote:Op zondag 11 september 2022 08:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ok, allemaal mooi, maar waarom geeft niemand hier de belangrijke informatie!?quote:Op zondag 11 september 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil je gezeik
Gezeur
Backstabben
Genoeg te kijken
Dan is het heerlijk
quote:Op zondag 11 september 2022 10:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, allemaal mooi, maar waarom geeft niemand hier de belangrijke informatie!?
Zijn er lekkere wijven?
Die zijn er al uitquote:Op zondag 11 september 2022 10:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, allemaal mooi, maar waarom geeft niemand hier de belangrijke informatie!?
Zijn er lekkere wijven?
Ik dacht ook dat het een jongen wasquote:Op zondag 11 september 2022 08:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoe heb jij daar last van?quote:Op zondag 11 september 2022 10:12 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat het op deze manier onhandig is op meerdere fronten
Oh! Thanks, dat is een mooie actie, dus maar ff genomen.quote:Op zondag 11 september 2022 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Tot eind van de maand af te sluiten via RTLXL voor 0.99 per maand
Post het van je af danquote:Op zondag 11 september 2022 10:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, daar slaap ik vast slecht van vanavond
Uh, na een jaar of wat ja. D'r innerlijk kan ik niet zien als ik d'r voor het eerst tegen komquote:
Paar dagen kijken, dan heb je een aardige indrukquote:Op zondag 11 september 2022 10:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh, na een jaar of wat ja. D'r innerlijk kan ik niet zien als ik d'r voor het eerst tegen kom
ik dacht om dat ik nur eunice zie dat zij met zichquote:Op zondag 11 september 2022 10:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Mooi gesprek tussen Eunice en Janet
Had ook gekundquote:Op zondag 11 september 2022 11:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht om dat ik nur eunice zie dat zij met zich
self sprekt
Zie je DMquote:Op zondag 11 september 2022 11:08 schreef Whuzz het volgende:
Waarom krijg ik steeds dat de stream is gestopt omdat ik teveel streams tegelijk heb?
Mag je met dat 0.99 EUR abbo geen 2 streams tegelijk
welke kim ?quote:Op zondag 11 september 2022 11:08 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kim: Ik weet niet of dat Janet het aan kan, jij kan het ook,
Eunice: Je kan Janet niet zo maar breken, ze was al manager, eigen busbedrijf, ik zie Janet als de moeder en dit is het langste spel ooit hoor, 12 maanden, vergis je niet, laat ons eerst aansterken,
Kim: Het kan inderdaad niet slechter dan het nu al is,
Eunice: Ik werd wakker en kreeg deze ingeving, Janet had zich al eerder voorgesteld als manager, toen zeio ze al dat ze het aan kon, maar toen werd het Martin,'
Kim: Ik weet het niet hoor,
Eunice: En de pot zal niet afgebroken worden. Het is de tijd er voor, ik was eerst niet bezig met de spel, maar ik dacht laat ik mijn ogen eens open doen.
Kim: Nou dat maakt mij niet uit hoor. Zo kleiner de groep, hoe beter.
Het staat bij mij aan op de achtergrond.quote:Op zondag 11 september 2022 11:11 schreef just me het volgende:
Eunice is niet aan het pushen hoor, dat lijkt maar zo
![]()
Das niet veelquote:Op zondag 11 september 2022 11:15 schreef spapaars het volgende:
Even een korte samenvatting
Er gebeurt daar geen reet.
kijkcijfers schlecht hel schlecht, gister avond op de twittersite misschien 8 userquote:Op zondag 11 september 2022 11:15 schreef spapaars het volgende:
Even een korte samenvatting
Er gebeurt daar geen reet.
daarom lekker op de achtergrondquote:Op zondag 11 september 2022 11:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het staat bij mij aan op de achtergrond.
Iedereer wil de andere weglopen, maar ze geeft niet op.
Ik kreeg het gewoon benauwd van
kim de göre denk ik ?quote:Op zondag 11 september 2022 11:15 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kim: Ik snap het wel, maar moet er over nadenken, Berend als manager haalt meer de rotte appelen er uit.
Kunnen ze wat gemakkelijker een inhaalslag maken met de tv-uitzendingen.quote:Op zondag 11 september 2022 11:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijkcijfers schlecht hel schlecht, gister avond op de twittersite misschien 8 user
in 4 uren
vast....want dan zitten de al bestaande bondjes binnen die 8 natuurlijk op hem te wachten....quote:Op zondag 11 september 2022 11:21 schreef Ebinas het volgende:
Gertjan gaat pas aan bondjes doen als er nog 8 inzitten.
Staat genoteerd!
En hoe was hij dat van plan dan?quote:Op zondag 11 september 2022 11:21 schreef Ebinas het volgende:
Gertjan gaat pas aan bondjes doen als er nog 8 inzitten.
Staat genoteerd!
Volgens mij praat hij ook veel om te praten, maar of het echt zijn principes zijn waar hij bij blijft.quote:Op zondag 11 september 2022 11:23 schreef Verida het volgende:
[..]
vast....want dan zitten de al bestaande bondjes binnen die 8 natuurlijk op hem te wachten....
Lijkt me niet slim, dan ben je gewoon de eerste die weggewerkt gaat worden door de andere 7
Ze heeft net heel lang haar best gedaan bij iemand.quote:Op zondag 11 september 2022 11:32 schreef Flow3r het volgende:
Zit die stomme Eunice mensen te ronselen als manager
iaal voor jouquote:Op zondag 11 september 2022 11:38 schreef Whuzz het volgende:
Wow, hehe groep legging en topjes/sport BH's.
Actietijd!
als zij het kann zall zij het probierenquote:Op zondag 11 september 2022 11:32 schreef Flow3r het volgende:
Zit die stomme Eunice mensen te ronselen als manager
vanavond Bonte avondquote:Op zondag 11 september 2022 11:44 schreef Whuzz het volgende:
Doen ze ook weer/downiewolven
Dat heb ik zooo gemist!
Als je al jou stukjes samen zet heb je een mooi streamverslagquote:Op zondag 11 september 2022 11:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
Martin: Ik denk dat we tot 30 mensen gaan en dan om de twee weken de eliminaties, ik weet ook niet hoe de kijkcijfers zijn. En tegen de kerst denk ik wel dat ze me er uit willen hebben, als iemand de intenties heeft om op mij te stemmen? Ik hoor ook dat ze Wendy en Leila weg willen hebben. Ik denk wel dat er een moment komt dat wanneer ik iemand mag weg stemmen, dan zeg ik Gert-Jan, die is te tactisch, hij is met veel mensen aan het praten, snap je.
Gesprekspartner: Dus jij denkt dat Gert-Jan zijn pijlen op je hebt gericht?
Martin: Ja man, toen ook met die zakjes gevuld met chips, hij probeert elke keer wat te zoeken, dan ben je ook duidelijk bezig met mij.
quote:Op zondag 11 september 2022 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
vanavond Bonte avond
je valt met je neus in de boter
quote:Op zondag 11 september 2022 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette klets samen buiten met (ik denk) kapperKim.
Als Zaartje?quote:Op zondag 11 september 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
madam janet
is gecast voor zwiebertje?
Dan vraagt ze haar 24 uur toch aanquote:Op zondag 11 september 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Wat heb ik hier nu eigenlijk gedaan? Mensen ontmoet, dat is het enige. Had ik eigenlijk net zo goed op een vriendensite kunnen zitten.
lopen somige moet je avonds kijkenquote:Op zondag 11 september 2022 12:08 schreef spapaars het volgende:
Best stoer om met een pleerol daar op die manier rond te lopen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |