O, dat zou wat zijn. Dan is het hek van de dam daar,quote:Op zondag 11 september 2022 07:43 schreef Hunter het volgende:
Gaat Bert al het eten in zijn rugzak meenemen![]()
![]()
IK heb vijf minuten gewachtquote:Op zondag 11 september 2022 07:48 schreef Frummelie het volgende:
Sorry lieve mensen, ik had niet in de gaten dat ik de laatste had en was effe de keuken in gelopen voormaar ik open nooit hoor.. duurt een eeuw als ik dat doe...😉
Geeft niet.quote:Op zondag 11 september 2022 07:48 schreef Frummelie het volgende:
Sorry lieve mensen, ik had niet in de gaten dat ik de laatste had en was effe de keuken in gelopen voormaar ik open nooit hoor.. duurt een eeuw als ik dat doe...😉
Schandequote:Op zondag 11 september 2022 07:48 schreef Frummelie het volgende:
quote:
Ik ken er maar twee bij naam. Bert en Martinquote:
Ik ken ze nu bijna allemaal bij naam.quote:Op zondag 11 september 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken er maar twee bij naam. Bert en Martin
Ik stream ook bijna niet, in de ochtend even,quote:Op zondag 11 september 2022 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken ze nu bijna allemaal bij naam.
Ik cap veel en zet de namen erbij.Dsn gaat het snel.quote:Op zondag 11 september 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik stream ook bijna niet, in de ochtend even,
En dan hoor ik het en zie het niet echt.
Ja dan zit je er snel in. Ik kan niet cappen krijg ik een zwart beeld, ik weet dat ik wat om moet zetten maar geen zin in. Stream toch bijna niet.quote:Op zondag 11 september 2022 08:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik cap veel en zet de namen erbij.Dsn gaat het snel.
quote:
Nou.quote:
Wilde er eerst Fris en Fruitig bijschrijven, heb het weer weggehaaldquote:
Gaat om Bert hč, niet om Martinquote:Op zondag 11 september 2022 08:17 schreef Ebinas het volgende:
Bert hoopt dat Martin niet ziek is. Anders kan hij mss Berts 24 niet aanvragen
Echt hoor.quote:Op zondag 11 september 2022 08:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wilde er eerst Fris en Fruitig bijschrijven, heb het weer weggehaald![]()
Moet ik het goedmaken met FF
vertrouwen in je lichaam hebbenquote:Op zondag 11 september 2022 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Als ik heel erg stink dan doe ik het niet, zegt een vrouw. DIe dus winden moet laten omdat ze niet naar de wc kan
Maar............ euh............ hoe weet je van te voren of je scheet stinkt?
Ohhh sneakyquote:Op zondag 11 september 2022 08:17 schreef Ebinas het volgende:
Bert hoopt dat Martin niet ziek is. Anders kan hij mss Berts 24 niet aanvragen
Je kan wel vertrouwen in je lichaam hebben, maar je hebt je stank niet onder controle.quote:
Hij zit al in de wintertijdquote:Op zondag 11 september 2022 08:25 schreef Ebinas het volgende:
Fout Bert Fout!
Het is half 9 en geen half 8
Ik zou er dan ook niet op vertrouwenquote:Op zondag 11 september 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan wel vertrouwen in je lichaam hebben, maar je hebt je stank niet onder controle.
Dan gaat de klok juist naar achter.quote:
Denk dat het beter is dat niemand dat doetquote:Op zondag 11 september 2022 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou er dan ook niet op vertrouwen
Dat klopt toch, hij denkt dat het half 8 is en het is half 9quote:Op zondag 11 september 2022 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaat de klok juist naar achter.
Eh .... ja dusquote:Op zondag 11 september 2022 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
Die laarzen,zou hij ook line dansen?
[ afbeelding ]
Kantoortijden.9 uur vriend,quote:Op zondag 11 september 2022 08:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh .... ja dus
Is Martin al herrezen om de 24 uur in te dienen?
Die 2 versterken elkaar zo lekkerquote:Op zondag 11 september 2022 08:36 schreef engine het volgende:
Bert en Madeleine weer lekker gezellig vanochtend.
Maar goed dat er geen trein rijdt.quote:Op zondag 11 september 2022 08:39 schreef just me het volgende:
[..]
Die 2 versterken elkaar zo lekker
kedeng, kedeng, toet toet!!quote:Op zondag 11 september 2022 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar goed dat er geen trein rijdt.
Goedemorgen Guusje.quote:
quote:Op zondag 11 september 2022 08:43 schreef just me het volgende:
Gaan we nu de verschillende slaaphoudingen van de bewoners analyseren ?
slaapt keurig met zijn mond dichtquote:
droomt over dingen die het daglicht niet kunnen verdragenquote:
Ik kwijl als een lama.quote:Op zondag 11 september 2022 08:44 schreef just me het volgende:
[..]
slaapt keurig met zijn mond dicht
zolang hij niet spuugt is het niet zo ergquote:
die kan beter verder slapenquote:
Zou er weer haar gejat zijn?quote:
Mijn eerste gedachte ook.quote:
Lijkt een vent door die neppe wenkbrauwen.quote:Op zondag 11 september 2022 08:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk deze beeld,is kim wel en meisje ??
En met wat we gisteren hebben gezien, ze wordt zo kaal als een ventquote:Op zondag 11 september 2022 08:57 schreef maily het volgende:
[..]
Lijkt een vent door die neppe wenkbrauwen.
En ik vraag me hetzelfde af van Babette.
Nou die ziet er echt nog beroerd uit, of is dit zijn normale gezichtquote:Op zondag 11 september 2022 09:01 schreef spapaars het volgende:
Grote baas ook uit z'n nest en erg druk, dus het gaat weer goed met hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |