Vrouwen in een notendop.quote:Op maandag 12 september 2022 08:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tot ze begint te raaskallen.
Ik heb het net even teruggeven (was gister lekker aan het zuipen) maar ik vond dat wel erg leuk ja.quote:Op maandag 12 september 2022 10:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Goedemorgen makker! Ook zo genoten van de ziedende Kramer?
Overdreven eetgeluiden vinden meer mensen irritant.quote:Op maandag 12 september 2022 10:30 schreef Scrummie het volgende:
Er eet hier iemand een appel op deze manier:
[ afbeelding ]
Ik haat dat. Ik haat dat intens.
Fake news helaas.quote:
Goed, heb nog geen peuk aangeraakt, en mik op 80-100km per week fietsenquote:Op maandag 12 september 2022 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij ook Drizzt. Hoe gaat het met het fietsen en het stoppen met roken?
Goed bezig ouwe reus.quote:Op maandag 12 september 2022 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goed, heb nog geen peuk aangeraakt, en mik op 80-100km per week fietsen
per week, dat is wel weinigquote:Op maandag 12 september 2022 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goed, heb nog geen peuk aangeraakt, en mik op 80-100km per week fietsen
Neuk gewoon een Faquote:
Ik had werkelijk geen idee dat het je zo hoog zat. Wil je erover praten?quote:Op maandag 12 september 2022 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het net even teruggeven (was gister lekker aan het zuipen) maar ik vond dat wel erg leuk ja.
Maar laten we het hier niet te lang over hebben, anders wordt @:lange_lans weer boos.
Nee.quote:Op maandag 12 september 2022 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had werkelijk geen idee dat het je zo hoog zat. Wil je erover praten?
Van niks naar 100 per week vind ik al heel watquote:
Je bent goed bezig hoor.quote:Op maandag 12 september 2022 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van niks naar 100 per week vind ik al heel wat
lol huh nog steeds? waar komen al die mensen vandaan johquote:Op maandag 12 september 2022 14:09 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Nu nog steeds. Op naar de herfstvakantie.
Nederlandquote:Op maandag 12 september 2022 14:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lol huh nog steeds? waar komen al die mensen vandaan joh
Toeristen en Nederlanders. Ze zeggen dat er weer te weinig beveiligers zijn, minder dan gevraagd. In de zomer gaf Schiphol nog een flinke toeslag op het loon, nu is het verminderd en gaan die beveiligers dus blijkbaar elders werken weer. Kennelijk is dat heel flexibel allemaal.quote:Op maandag 12 september 2022 14:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lol huh nog steeds? waar komen al die mensen vandaan joh
Prima review.quote:Op maandag 12 september 2022 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
Devil in Ohio seizoen 1 aflevering 1 tm 3 ; 7/10.
@:scrummie @:ggmm @:gurneyisbestoke @:fetx @:onlogisch @:caland (rip) @:lenny_leonard (rip) @:thequeen (rip)
Ja het is ook niet een serie die ik per se mensen zou aanraden maar wel iets waar ik van houd. (mistery/crime/sektes)quote:Op maandag 12 september 2022 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima review.
Op IMDB een 5.9. Hmm.
Vermoeiend gedram is het.quote:Op maandag 12 september 2022 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ik keek even in het Lotr topic maar wat een puinhoop is dat zeg.
Ik vind het erg vermakelijk.quote:Op maandag 12 september 2022 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin meer in die serie.
Ik ben veilig thuisgekomen.quote:Op maandag 12 september 2022 16:56 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu 3 chocoladekoekjes van LU
Dat topic is aids.quote:Op maandag 12 september 2022 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin meer in die serie.
Thuis zitten met de huidige energieprijzenquote:Op maandag 12 september 2022 17:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben veilig thuisgekomen.
Inflatieklok niet overtreden.
@:zipportal
Pak hem beet 1u15min tot 1u30min, tussendoor even twee keer gestopt om water te drinken.quote:
En sjekkies draaien tijdens het fietsen is ook zon gedoe.quote:Op maandag 12 september 2022 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pak hem beet 1u15min tot 1u30min, tussendoor even twee keer gestopt om water te drinken.
Wow dat is een stuk langer qua tijd dan ik dacht, dan heb je wel moeite met fietsen dus, rustig opbouwen dan maar.quote:Op maandag 12 september 2022 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pak hem beet 1u15min tot 1u30min, tussendoor even twee keer gestopt om water te drinken.
quote:Op maandag 12 september 2022 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
En
[..]
En sjekkies draaien tijdens het fietsen is ook zon gedoe.
Gemiddeld tempootje van 15 km/u, ik vind het wel best, hoef niet als een bezetene over de weg te scheurenquote:Op maandag 12 september 2022 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wow dat is een stuk langer qua tijd dan ik dacht, dan heb je wel moeite met fietsen dus, rustig opbouwen dan maar.
Heb je een racefiets? Dan is het namelijk echt schandalig langzaam.quote:Op maandag 12 september 2022 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Gemiddeld tempootje van 15 km/u, ik vind het wel best, hoef niet als een bezetene over de weg te scheuren
Nee joh, gewoon een standaardfietsquote:Op maandag 12 september 2022 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je een racefiets? Dan is het namelijk echt schandalig langzaam.
Snap het hoor gewoon lekker een beetje rondcruisen en naar dingen kijken. Fietsen is al niet leuk laat staan als je er een sport van maakt.quote:Op maandag 12 september 2022 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een standaardfiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Cocograag op anoniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |