Dat is niet echt milieubewust van je.quote:Op zondag 11 september 2022 14:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga vandaag eens lekker lang douchen
Kan je dat wel betalen?quote:Op zondag 11 september 2022 14:29 schreef KingRoland het volgende:
Dan moet hij maar niet zo vaak zondigenquote:Op zondag 11 september 2022 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Wellicht doucht hij wel met koud water. Altijd maar van het slechte uitgaan bij ons Godskind
quote:Op zondag 11 september 2022 14:29 schreef KingRoland het volgende:
Gewoon koud waterquote:Op zondag 11 september 2022 14:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is niet echt milieubewust van je.
Pfff, wat een bikkel ben je toch ook.quote:
Voetbal kan heel soms nog verrassen daar waar het bij F1 een zekerheid is.quote:Op zondag 11 september 2022 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga racen kijken, het voetbal geloof ik allemaal wel vandaag.
Ik kijk meestal het begin en het einde, tussendoor een beetje op de achtergrond. En ik moet nog alle huishoudelijke dingen doen die ik tijdens mijn vakantie vakkundig heb uitgesteld.quote:Op zondag 11 september 2022 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal kan heel soms nog verrassen daar waar het bij F1 een zekerheid is.
Was mijn enige doelstelling voor het weekend en is tot nog toe niet gelukt dus zal je niet veroordelen.quote:Op zondag 11 september 2022 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk meestal het begin en het einde, tussendoor een beetje op de achtergrond. En ik moet nog alle huishoudelijke dingen doen die ik tijdens mijn vakantie vakkundig heb uitgesteld.
Heb je een goede vakantie gehad Nelis?quote:Op zondag 11 september 2022 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk meestal het begin en het einde, tussendoor een beetje op de achtergrond. En ik moet nog alle huishoudelijke dingen doen die ik tijdens mijn vakantie vakkundig heb uitgesteld.
Ja hoor prima, het is alleen altijd zo snel voorbij, het vliegt alleen voorbij altijd.quote:Op zondag 11 september 2022 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je een goede vakantie gehad Nelis?
Woedende Kramer interview gemistquote:Op zondag 11 september 2022 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb weinig voetbal gemist, als ik de eindstanden zie.
Ik heb wel een hoop woedende Italianen gezien.quote:Op zondag 11 september 2022 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woedende Kramer interview gemist
Gelukkig maar dat ik een superleuk topic heb geopend waarin ik vermakelijke interviews verzamelquote:Op zondag 11 september 2022 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woedende Kramer interview gemist
Pasta pestoquote:Op zondag 11 september 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Joined June 2009quote:Op zondag 11 september 2022 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was Els toen al geboren? Maar goed plaatje uitgekozen door Els
Het scheelt niet veel aangezien ze 22 mei 23 is geworden hoor.quote:Op zondag 11 september 2022 18:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Joined June 2009
Tenzij Els op haar 6e al op Twitter zat denk ik van wel.
Dus ze was 10. Fijne leeftijd om te beginnen twitteren.quote:Op zondag 11 september 2022 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel aangezien ze 22 mei 23 is geworden hoor.
quote:Op zondag 11 september 2022 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel aangezien ze 22 mei 23 is geworden hoor.
Ach, dit is nog zijn minst vervelende act.quote:Op maandag 12 september 2022 08:57 schreef Scrummie het volgende:
Rambodirk is weer erg druk met Woordle.
Eens.quote:Op maandag 12 september 2022 09:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, dit is nog zijn minst vervelende act.
Zou je voortaan beide woordles in een post kunnen plaatsen? waarvoor dank.quote:Op maandag 12 september 2022 09:02 schreef scrupuleus het volgende:
@:wereldgozer
Woordle6 246 4/6
⬜⬜🟨⬜🟩🟩
🟨🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit is al besproken in de APPquote:Op maandag 12 september 2022 09:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou je voortaan beide woordles in een post kunnen plaatsen? waarvoor dank.
Welke woorden ?quote:Op maandag 12 september 2022 09:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou je voortaan beide woordles in een post kunnen plaatsen? waarvoor dank.
Schrijf je een boek ofzo?quote:Op maandag 12 september 2022 10:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
Thor: Love & Thunder (Disney+)
heel erg vermakelijke film, ook mooie muziek in de soundtrack
had ik gisteren gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |