Ik ga hem zeker afkijken!quote:Op zondag 11 september 2022 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je bij het einde bent zal je mijn review pas echt omarmen
Dit was echt een godenfilm. Ik ga vanaf nu nooit meer zonder wortel van huis!quote:Op zondag 11 september 2022 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je bij het einde bent zal je mijn review pas echt omarmen
Klinkt behoorlijk gayquote:Op zondag 11 september 2022 02:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee maar bubbel tea is ook lekker.
@:ggmm moet je een keer proberen, is echt lekker
@Wereldgozer @GurneyIsBestOke @fetX @RamboDirkquote:Een negentienjarige man is zaterdagavond overleden na drugsgebruik op een feest in de Rotterdamse club Maassilo. Dat bevestigt de politie zondag na berichtgeving van het AD.
quote:Op zondag 11 september 2022 12:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:wereldgozer @:gurneyisbestoke @:fetx @:rambodirk
lol maassilo
Party hardquote:Op zondag 11 september 2022 12:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:wereldgozer @:gurneyisbestoke @:fetx @:rambodirk
lol maassilo
Dat is niet echt milieubewust van je.quote:Op zondag 11 september 2022 14:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga vandaag eens lekker lang douchen
Kan je dat wel betalen?quote:Op zondag 11 september 2022 14:29 schreef KingRoland het volgende:
Dan moet hij maar niet zo vaak zondigenquote:Op zondag 11 september 2022 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Wellicht doucht hij wel met koud water. Altijd maar van het slechte uitgaan bij ons Godskind
quote:Op zondag 11 september 2022 14:29 schreef KingRoland het volgende:
Gewoon koud waterquote:Op zondag 11 september 2022 14:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is niet echt milieubewust van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |