Rijst, kip.quote:Op zaterdag 10 september 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met boontjes en zalm.
Moeke is een frietje met bamischijf voor me halen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met boontjes en zalm.
Ik vond dat eigenlijk wel een grappig filmpjequote:Op zaterdag 10 september 2022 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij komt niet heel zeker over. Maar wil nu zijn spelers niet onnodige druk opleggen. Dat is best te prijzen hoor. Weet niet of hij dit heel lang gaat volhouden. Acteert de zekerheid zelve. Het mag best wat menselijker.
Over pijnlijk gesproken; dat filmpje van Van der Sar... 😬😭😬
Ik overweeg een iPhone.quote:Op zaterdag 10 september 2022 14:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:onlogisch koopt voor die prijs een nieuwe Xinomie
Past wel bij je.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg een iPhone.
@:Scrummie
Dat is erg verstandig.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg een iPhone.
@:Scrummie
GGMM gaf ook een 7.6, ik zou @Mortaxx gewoon niet vertrouwen. Op geen enkel gebied, niet alleen qua series.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
wow
Heeft @:Scrummie weer allerlei bonussen zitten uitdelen?
@GGMM zou mij mentionen godverdomme.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GGMM gaf ook een 7.6, ik zou @:mortaxx gewoon niet vertrouwen. Op geen enkel gebied, niet alleen qua series.
Kwestie van smaak denk ik. Vond jij the Hobbit of LOTR beter? Deze serie neigt meer naar de eerstequote:Op zaterdag 10 september 2022 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
wow
Heeft @:Scrummie weer allerlei bonussen zitten uitdelen?
Ach oepsquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:44 schreef Sked het volgende:
[..]
@:GGMM zou mij mentionen godverdomme.
Ik had meer met LOTR, maar kon The Hobbit ook best waarderen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kwestie van smaak denk ik. Vond jij the Hobbit of LOTR beter? Deze serie neigt meer naar de eerste
Dan valt het voor jou misschien mee. Ik vind het iets teveel komedie. Hoop dat het nog een beetje bij draait als het conflict echt op gang komtquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had meer met LOTR, maar kon The Hobbit ook best waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |