Idd ook dat nog erbijquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:24 schreef Verida het volgende:
[..]
eigen schuld dikke bult....hadden ze maar gaan huisdieren moeten nemen, of moeten roken.
edit, ik open niet
hoezo vanmorgen? was zij in string?quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:27 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ik had wel en cap van je verwacht van vanmorgen dan.
Sjesus dit soort gedoequote:
quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo vanmorgen? was zij in string?
Ik kan er niet zo goed tegenquote:
Zeur niet.quote:
Zelfs onthoofd weet iedereen meteen wie dit zijnquote:
Zijn net weekdieren die tweequote:Op zaterdag 10 september 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs onthoofd weet iedereen meteen wie dit zijn
Joehoe Johan!! het is de COSquote:
Laten we het OT houden dan Maaike.quote:
Duhhhuuuu!!!! Johanquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laten we het OT houden dan Maaike.
Ze leek ook wel een soort van volger of zo.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vooral Mecx neemt het op voor Leroy
AH vandaarquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mexx heeft een soort van date gehad met Leroy uit BB. Is een hele toffe gast, zegt ze.
dat was toch de handspeler?quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mexx heeft een soort van date gehad met Leroy uit BB. Is een hele toffe gast, zegt ze.
Leroy Leroy ............. namenquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze mist een pluk haar ergens. Of is het haar snorquote:
Ik mis iets.quote:
Zijn nu een setje.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leroy Leroy ............. namen
Oh jaquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn nu een setje.
[ afbeelding ]
neeeeeeeeeee echt ?quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn nu een setje.
[ afbeelding ]
Isaac o.aquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:40 schreef itsme46 het volgende:
Waarover praten zij????
[ afbeelding ]
Wist je dat niet?quote:
Babette is een vent toch?quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:40 schreef ninalove2 het volgende:
Babette en Kim b aan roddelen of ze wel over hun hart kan verkrijgen om mexx eruit te stemmen.
Ik zit nu bij Kim en Babettequote:Op zaterdag 10 september 2022 18:42 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Die naam hoorde ik ook.
Zit die er ook bij in die loods?
Je kan het inschatten, ze is Zweefteef, haar "werk" is problemen die er niet zijn in anderen planten en die dan vervolgens gaan oplossen..quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:40 schreef itsme46 het volgende:
Waarover praten zij????
[ afbeelding ]
Garyquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:40 schreef itsme46 het volgende:
Waarover praten zij????
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, vrij mannelijk gezicht heeft ze
Dacht ik ook de hele tijd.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, vrij mannelijk gezicht heeft ze
Ja ach wat dan ook, ze heeft een rotkopquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:45 schreef itsme46 het volgende:
[..]
[..]
Dacht ik ook de hele tijd.
Een omgebouwde of eentje in transitie?
Heb het voor je opgezocht.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was nog niet wakker maar bij
happernde streams is moelijk te cappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:46 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Heb het voor je opgezocht.Verwacht geen bedankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:46 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Heb het voor je opgezocht.en waar gevonden? of is van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een pan.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:48 schreef puzziepie het volgende:
OMG slagroom maken van melk en suiker
Ik zou het niet weten. Ook niet proberenquote:
Check de post boven je.quote:
Alles mot kapotquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:49 schreef Ebinas het volgende:
Zal die plaat zo gebarsten zijn, of bekrast?
Lijkt me stug dat dat zo hoort.
[ afbeelding ]
Reflectie van de tegelsquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:49 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt kapot ja, niemand over gehoord.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:49 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
weerspiegeling van de tegels aan de muur spuit 11quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:49 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Moet het zijn iddquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
weerspiegeling van de tegels aan de muur
Wendyquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:54 schreef Knikkergeitje het volgende:
Wie is de lelijke aardappel? #tt
quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:54 schreef D. het volgende:
Ik zit al een half uur streams te kijken, blijken het de streams van vanmiddag te zijn
quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:54 schreef D. het volgende:
Ik zit al een half uur streams te kijken, blijken het de streams van vanmiddag te zijn
Het was verder best interessant hoorquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
![]()
Blijft echt opletten met die "live" balk
quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:55 schreef cheanny het volgende:
hij gooit er eiwit in maar moet juist de dooier in als je slagroom wilt makenmaar ze gaan nooit slagroom krijgen met wat ze er in hebben gegooid
Jij blijft toch ook vaak in gesloten topics hangen?quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:54 schreef D. het volgende:
maar grappigesquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Nog iets gebeurd? fittie? verdienopdracht?
Dat is dan nog geluk bij een soort van ongelukje.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:56 schreef D. het volgende:
[..]
Het was verder best interessant hoor
Bedoel je Rupert?quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:54 schreef Knikkergeitje het volgende:
Wie is de lelijke aardappel? #tt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |