Haar was,ze gaat zo flippen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:49 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik begreep dat ze iets kwijt is maar ze weet niet wat.
Ik kreeg er juist energie van en wilde ook gaan sportenquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:44 schreef Sestra666 het volgende:
sporten zou verboden moeten worden in een rls
![]()
zo boring om naar te kijken
Had je d'r filmpje gezien?quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:52 schreef Rhosyn het volgende:
Voordat ik ga terug lezen wil ik eerst ff kwijt..die Leila. Die mocht ik niet. Saggerijnige kop enzo.
En nu zie ik haar Moirama helpen met het vinden van haar kleren.
Hoe kan je je vergissen in iemand zijn uiterlijk.
Quincy lacht zich een ongelukquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:54 schreef ChocoFan het volgende:
Jeej Moraima![]()
Weet iemand waar mijn kleren zijn.
Ze dacht natuurlijk dat het een dekbedovertrek wasquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
lol erik wist waar ze zijn, op haar bed gewoon.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ze dacht natuurlijk dat het een dekbedovertrek was
kloptquote:Op vrijdag 9 september 2022 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
In Drenthe zijn mensen anders volgens Leila.
Daar zijn ze te open, en praten ze teveel. En na 2 woorden vond Leila het wel genoeg en sloeg zequote:Op vrijdag 9 september 2022 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
In Drenthe zijn mensen anders volgens Leila.
Wendy.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:01 schreef puzziepie het volgende:
Mooie vrouw wel met dat flodderjurk ding
[ afbeelding ]
Zoe.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:03 schreef Flow3r het volgende:
Iemand is hypocriet volgens die kerels
Mooi!! Nog één wegquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:04 schreef ChocoFan het volgende:
Bert weet het 1000% zeker dat ie gaat.
Dat heb ik bij de dames ook.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:04 schreef Flow3r het volgende:
Vind al die mannen zoveel 13 in een dozijn, alsof ik ze al ergens anders heb gezien, zo standaard koppen
Nee, hij weet het 1000% zeker en dat is heul heul veel hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:05 schreef Flow3r het volgende:
Bert lult veel maar ik moet het nog zien, 3 dagen is lang, maandag mag ie pas weg
Ik had ook niet anders verwacht, 40 is gewoon teveelquote:
Ik wilde bijna iets posten.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:05 schreef Flow3r het volgende:
Bert lult veel maar ik moet het nog zien, 3 dagen is lang, maandag mag ie pas weg
De laatste 2 zitten hier 4 maanden alleenquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:08 schreef pullup het volgende:
Er zijn er al 4 foetsie? En maandag de vijfde.
Dat gaat lekker rap ja
Pullupquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:08 schreef pullup het volgende:
Er zijn er al 4 foetsie? En maandag de vijfde.
Dat gaat lekker rap ja
Volgens @greysbones heeft ze Billy-trekken. Ik vind dat ze gelijk heeft, maar Billy heeft wel meer rimpels en heksenharen op d'r kin.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:01 schreef puzziepie het volgende:
Mooie vrouw wel met dat flodderjurk ding
[ afbeelding ]
Haar stem lijkt er een beetje op ja.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens @:greysbones heeft ze Billy-trekken. Ik vind dat ze gelijk heeft, maar Billy heeft wel meer rimpels en heksenharen op d'r kin.
Halloquote:
Qua gezicht ook hoor. De ratel van Billy zit in Wanda.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Haar stem lijkt er een beetje op ja.
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:09 schreef D. het volgende:
Maar, wat is er nu met Wendy's huidige borsten aan de hand?
Die is de Febo al aan het bestoken om hem alsjeblieft over te halen vooral niet naar huis toe te komen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:11 schreef MacDeMarco het volgende:
De vrouw van Bert zal vast helemaal in paniek zijn dat hij al na een paar weken terugkomt.
Geen idee.quote:
Ik zie er geen Vlinderrr trekjes inquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens @:greysbones heeft ze Billy-trekken. Ik vind dat ze gelijk heeft, maar Billy heeft wel meer rimpels en heksenharen op d'r kin.
Niks, maar rupsjenooitgenoeg denk ik.quote:
Ze lijken me prima,toch?quote:
Zonde, echte kapotmaken om neppers te nemenquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niks, maar rupsjenooitgenoeg denk ik.
Dan doe je toch een lift, geen vergroting.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:15 schreef D. het volgende:
[..]
Enige wat ik kan verzinnen is dat ze zonder houder op kniehoogte hangen
Ze zei ook 'nieuwe', dus da's niet per se grotere, denk ik danquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dan doe je toch een lift, geen vergroting.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Roekoeroekoe
Alicia en Moraima hebben strek in stamppot met runderrookworst.
Ik weet wel beterquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei ook 'nieuwe', dus da's niet per se grotere, denk ik dan
Ik vind het, tenzij medisch noodzakelijk, onzin. Lekker laten hangen wat er hangt.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei ook 'nieuwe', dus da's niet per se grotere, denk ik dan
Eensch!quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind het, tenzij medisch noodzakelijk, onzin. Lekker laten hangen wat er hangt.
Mensenkennisquote:
Is dat dat donkere meisje?quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:24 schreef Charmian het volgende:
Alicia lijkt heel erg op een collega van mij. Echt mooi gezicht hoor.
Die doet een Tobiasje?quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:24 schreef itsme46 het volgende:
Het zal niet.
Martin viel een krijgt een dikke knie. Zegtie.
jaquote:
nee, want dan had hij gisteren al zijn 24 uur aan moeten vragen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:09 schreef freaky40 het volgende:
Bert wil enkel aandacht. Ik neem hem niet serieus. Die blijft gewoon, anders had hij vandaag ook wel de poort uit kunnen lopen.
Een bewoner van BB2 die ook viel en op krukken moest.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:28 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen hoor
Dat was in UTO toch ook?quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:29 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, want dan had hij gisteren al zijn 24 uur aan moeten vragen.
even volgens bert kun je in het weekend niet weg.
op alle venten herinner ik me nietquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een bewoner van BB2 die ook viel en op krukken moest.
Omdat er dan geen uitzendingen zijn.quote:
quote:
Vreselijk! zwaan kleef aanquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha en Bern weer handje vasthouden .. onzin klef gedoe.
En dan hebben ze het over dat valsspelen, krijg je dit in beeldquote:
Nu over het feit er wordt geroddeld dat hij een player is uhu met zijn doos condooms en zijn begin verhaalquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
En dan hebben ze het over dat valsspelen, krijg je dit in beeld
Er waren er 3, Zoe en Gerry ookquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:35 schreef Charmian het volgende:
Ik snap nog steeds niks van dat valsspelen bij de kick-off waardoor er 'boetes' werden uitgedeeld. Ik weet alleen dat quinsy valsspeelde.
Maar wat hadden ze gedaan dan? Iets met dat slot van de koffer?quote:
Ja, gekeken naar de open slotjes welke cijfercombinatie daarop stondquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar wat hadden ze gedaan dan? Iets met dat slot van de koffer?
Jessie maar die zat doen weer met zijn ziekenhuis polsbandje in een rolstoel.quote:
Dit is gewoon damage control.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ie voor, dus ik neem dat 'liever gedoe' maar met het nodige zout
Hij gaat thuis maar playen.quote:
Owww dat is toch gewoon slimquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, gekeken naar de open slotjes welke cijfercombinatie daarop stond
Nouja, ze zijn daardoor wel deelnemer, maar er ging per persoon 10K van de post, dus iedereen kijkt hen er wel op aanquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Owww dat is toch gewoon slimThanks!
Jeffrey.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Al die dagstarts en gesprekken, daar ben ik niet zo van. Hebben we voor de 5e keer dezelfde discussie. Waarom zat ik er dan de vorige 4 keer.
Dat is lastigquote:
Door hem vind ik haar ook nietsquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is lastig![]()
Maar ik vind het ook echt geen leuke kerel. Saaie drol is het.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Door hem vind ik haar ook niets
er was alleen van tevoren gezegd dat afkijken of voorzeggen niet mocht op straffe van ....quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Owww dat is toch gewoon slimThanks!
Zij is ook echt de life of the partyquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is lastig![]()
Maar ik vind het ook echt geen leuke kerel. Saaie drol is het.
Die jongen in dat oranje broekje doet me aan iemand denken, maar ik kan hem niet plaatsenquote:
Of dat er ingrediënten zijn verdwenen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen blij ... totdat ze weer niet blij zijn met het menu.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zij is ook echt de life of the party
Ze heeft al neppersquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Zonde, echte kapotmaken om neppers te nemen
Ivan?quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die jongen in dat oranje broekje doet me aan iemand denken, maar ik kan hem niet plaatsen
Ze lijken allemaal op iemand anders, doorsnee koppenquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die jongen in dat oranje broekje doet me aan iemand denken, maar ik kan hem niet plaatsen
Ik heb het idee dat die andere 2 het einde niet halen, en er zal best wel nog een keer voor niets geld worden misgelopen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ze zijn daardoor wel deelnemer, maar er ging per persoon 10K van de post, dus iedereen kijkt hen er wel op aan
Al heb ik het idee dat dat wat slijt
Nee, een dikkere versie, maar volgens mij was die van een Engelse BBquote:
dan zou ik het niet weten. Die heb ik niet echt gevolgd.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, een dikkere versie, maar volgens mij was die van een Engelse BB
Vast niet, de ene is te opvliegend en de andere een geestquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die andere 2 het einde niet halen, en er zal best wel nog een keer voor niets geld worden misgelopen.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:45 schreef mario390 het volgende:
heeft niemand de original stream url
vor de vlc player?
Pff tering héquote:
Ik heb wel geluid.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:55 schreef MMXMMX het volgende:
Hebben jullie ook geen geluid op stream 2 ???
wil je echt geluid op stream 2?quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:55 schreef MMXMMX het volgende:
Ik welquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:55 schreef MMXMMX het volgende:
Heeft ze hem ingebracht?quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:56 schreef Li0nHeart het volgende:
wanda komt bijna klaar van de stijltang.
bij gebrek aan een eendebekquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:58 schreef engine het volgende:
Dus nu hebben ze een tang om krullen te maken en een tang om die krullen er weer uit te halen?
Ja.. geen idee waaromquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:02 schreef Sestra666 het volgende:
van wie hebben ze die gekregen dan?? van jvjl?
quote:
quote:
Heel skerp.quote:
Maar die is naar huis.quote:
Wie?quote:
Is ze nog steeds dood?quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist, al wordt die niet gemist. Zit de hele dag al naar BBC1 te gluren.
Doder gaat ze niet hoor...quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist, al wordt die niet gemist. Zit de hele dag al naar BBC1 te gluren.
Die is ook al bijna overleden inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou Charles III de kroning halen met al die spanning [ afbeelding ]
Ligt toch fijn op die snijplank?quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:11 schreef Gia het volgende:
Met zo'n buik ga je toch niet in een bh en legging lopen!
Dagen achter elkaarquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:11 schreef Gia het volgende:
Boeiend, ze is 'thuis'.quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:11 schreef Gia het volgende:
Woon je ook in het bos?quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:15 schreef Gia het volgende:
Ze moeten fatsoenlijke schoonmaakmiddelen kopen om die keuken in elk geval schoon te houden.
Sorry hoor, ben zelf niet Miep Kraak, maar ik heb geen vliegen in mijn keuken.
Daar kan je echt niks aan doenquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:15 schreef Gia het volgende:
Ze moeten fatsoenlijke schoonmaakmiddelen kopen om die keuken in elk geval schoon te houden.
ze houden de keuken best wel netjes .quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:15 schreef Gia het volgende:
Met bleekquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:16 schreef Verida het volgende:
[..]
ze houden de keuken best wel netjes .
het is daar open huis met die loods deuren vaak open.quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:15 schreef Gia het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh gatverdegatver, geen plek voor mij met al die vliegen
De tang der stijlenquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:16 schreef Benny het volgende:
Ik begrijp dat de tang met stijl is gearriveerd?
Ja, nu is het wachten tot dat ding kwijt of stuk is.quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:16 schreef Benny het volgende:
Ik begrijp dat de tang met stijl is gearriveerd?
Marcianoquote:
Ok wat een zakquote:
Ik dacht er ook aan, al is het maar voor een paar dagen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:19 schreef spapaars het volgende:
Loods met deze volhangen
[ afbeelding ]
Is er ook een tv topic?quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:23 schreef engine het volgende:
Ik kijk de tv uitzending en zie een heel opgewekte manager vol goede moed
Totaal achterhaald inmiddels. Daarom moeten de uitzendingen korter op de streams komen. Dit is de langste tussentijd tussen streams en uitzending ooit bij een RLS.quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:23 schreef engine het volgende:
Ik kijk de tv uitzending en zie een heel opgewekte manager vol goede moed
Het is wel ok denk ik. Je hebt de bewoners in een nutquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Totaal achterhaald inmiddels. Daarom moeten de uitzendingen korter op de streams komen. Dit is de langste tussentijd tussen streams en uitzending ooit bij een RLS.
Linksonder.quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij firefox werken n bijna 1 en 2
nur hoe klick ik daar op pauze?
Bewoners in een nut?quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel ok denk ik. Je hebt de bewoners in een nut
Mooi dat het werkt.quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:27 schreef engine het volgende:
[..]
Mooi dat het werkt.
Dat kan nietof ik weet ook niet waar de pauzeknop zit.
JAA / Jank hier over de streamsquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
Je hebt de oude versie. Die zou ik ook houden....V2 is kut.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt de oude versie. Die zou ik ook houden....V2 is kut.
En Zoe Merel?quote:
Geen pauzeknop en een irritante zwarte waas als je met de muis over het scherm gaatquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
V2 heb ik op mijn tablet en mobiel
Serieus wat een top gastquote:
Eunice is jarig.quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:31 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben ze vanavond een feestje? Of is er een live?
Allemaal op chique
Tv moment?quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:31 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben ze vanavond een feestje? Of is er een live?
Allemaal op chique
Op de pc is er toch veen V2 versie?quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Geen pauzeknop en een irritante zwarte waas als je met de muis over het scherm gaat
ja daar weet ik kreg ik helpquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:32 schreef Verida het volgende:
d
[..]
dus ga je er maar de COS mee vervuilen?
Jawel....mijn link begint nu ineens zo v2.videoland.com/event-7/live.quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op de pc is er toch veen V2 versie?
Oh wat stom ja..quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel....mijn link begint nu ineens zo v2.videoland.com/event-7/live.
Lieverd m.a.w. opzoutenquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
ja maar daar zit geen pauze knopquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb overal V2 pc/foon/tv, werkt primaquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op de pc is er toch veen V2 versie?
maar daar is de COS toch niet voor bedoeld? Commentaar op de streams,quote:
jaja ik houd al opquote:
Ligt misschien merk mobiel of browser?quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb overal V2 pc/foon/tv, werkt prima
Erik is epicquote:
Dat pak is echt jaren 80.quote:
Lieverd was niet voor jou hoorquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:37 schreef engine het volgende:
[..]
jaja ik houd al op
Wou al feedback geven aan videoland....maar die knop werkt ook niet
Echt hoor.quote:
Wat een leuke capquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:39 schreef itsme46 het volgende:
Eric heeft last van de rook[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |