Dat heb ik wel gehoord maar wie zei dat?quote:Op donderdag 8 september 2022 21:04 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat ze het verleden met haar maatje gedeeld heeft en hij er op terug is gekomen terwijl ze dat verborgen wou houden, vandaar dat die 'teringmongool' zijn bek moest houden
want zelfs haar vader wist het niet
Dikke bil Kimquote:Op donderdag 8 september 2022 21:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gehoord maar wie zei dat?
Ik heb er wel iets van mee gekregenquote:Op donderdag 8 september 2022 21:10 schreef Flow3r het volgende:
Zat ze te janken in de slaapkamer en krijgen wij een streamwissel
gaat weer lekker
Berend heeft volgens mij wel al geneukt want wel eerder relaties gehadquote:Op donderdag 8 september 2022 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er wel iets van mee gekregen
quote:Op donderdag 8 september 2022 21:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dikke bil ... die namen
Laat maar
Barbakimquote:
Ik hoorde het netquote:Op donderdag 8 september 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Berend heeft volgens mij wel al geneukt want wel eerder relaties gehaddan weet je dat even
Niet alleen een ander kapsel maar hij komt ook ineens een beetje losquote:
Ja idd!! Grappig om te zienquote:Op donderdag 8 september 2022 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Niet alleen een ander kapsel maar hij komt ook ineens een beetje losWel leuk.
Stomme Bernquote:
Nee die is leukquote:Op donderdag 8 september 2022 21:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zegt net zoveel over Sascha
Nou als je zulke keuzes maakt dan ben je zelf ook niet jofel in je hoofdquote:
Ik denk wel dat zij heel berekenend is. En ze gaat sowieso niet kussen met Bern! Die gozer gaat zo gefrustreerd wordenquote:Op donderdag 8 september 2022 21:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou als je zulke keuzes maakt dan ben je zelf ook niet jofel in je hoofd
Dat is ze denk ik ook op een bepaalde manier, ze staat op zich heel relaxed en naar mijn mening gezond en reëel in dit programma gebeuren, maar ik snap niet waarom dat gehang bij een kerel , zo'n slap haantjequote:Op donderdag 8 september 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk wel dat zij heel berekenend is. En ze gaat sowieso niet kussen met Bern! Die gozer gaat zo gefrustreerd worden
Misschien eerst maar eens een vrouw voor je daar aan denktquote:Op donderdag 8 september 2022 21:28 schreef engine het volgende:
Erik ziet eigen kinderen niet zitten.
Ja daar ben ik het helaas wel mee eens. Die Bern vind ik echt een vaatdoek.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ze denk ik ook op een bepaalde manier, ze staat op zich heel relaxed en naar mijn mening gezond en reëel in dit programma gebeuren, maar ik snap niet waarom dat gehang bij een kerel , zo'n slap haantje
\dus dat zegt ook iets over haar. Jammer wel
Jaquote:Op donderdag 8 september 2022 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien eerst maar eens een vrouw voor je daar aan denkt
Ik ook, ik ik krijg jeuk van dat soort mannenquote:Op donderdag 8 september 2022 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het helaas wel mee eens. Die Bern vind ik echt een vaatdoek.
Berend wil alleen zwanger zijn. Handjes op die pens en achterover liggen.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:27 schreef engine het volgende:
Berend hoeft geen kinderen maar als zijn partner dat graag wil is het wel een optie.
Die Eric is wel schattig , Berend ook.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Maar was wel een lief gesprek tussen die twee.
iets met een kloppend hartquote:Op donderdag 8 september 2022 21:30 schreef engine het volgende:
De vrijgezellen praten over hun ideale partners
Hoop niet dat dit een trend gaat worden.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:34 schreef engine het volgende:
Streamlocks beginnen vanavond vervelend te worden.
Ze leren het nooit.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop niet dat dit een trend gaat worden.
Veel SL's ?quote:Op donderdag 8 september 2022 21:34 schreef engine het volgende:
Streamlocks beginnen vanavond vervelend te worden.
Ja vanavond best veel. En ook wel beetje zonder reden. Laat dan ergens anders wat mensen zien.quote:
Hmmzz ja vaagquote:Op donderdag 8 september 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vanavond best veel. En ook wel beetje zonder reden. Laat dan ergens anders wat mensen zien.
Was weer iemand over een kabel gestruikeld?quote:Op donderdag 8 september 2022 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Er zijn wat technische problemen met de streams. Misschien zijn ze dat aan het verhelpen.
Stream 2 heeft geeft steeds blokkerig beeld.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Was weer iemand over een kabel gestruikeld?
Bij mij niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Stream 2 heeft geeft steeds blokkerig beeld.
Dat doet hij al een paar dagen, ik dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 8 september 2022 21:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Stream 2 heeft geeft steeds blokkerig beeld.
v2 is de rode nieuwe versie van Videoland.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:47 schreef puzziepie het volgende:
Geen idee wat v2 is maar ik heb ook blokkerig beeld soms
ja op de mobiel heb ik daar een nieuwe app voor moeten downloaden..versie 2. Maar op de laptop en tv werkt het hier ook nog prima. Geen idee of dat nu v2 is of niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:47 schreef puzziepie het volgende:
Geen idee wat v2 is maar ik heb ook blokkerig beeld soms
Als je niet kan terugspoelen of kwaliteit aanpassen dan is het v2.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
ja op de mobiel heb ik daar een nieuwe app voor moeten downloaden..versie 2. Maar op de laptop en tv werkt het hier ook nog prima. Geen idee of dat nu v2 is of niet.
Oh , dat weet ik niet eensquote:Op donderdag 8 september 2022 21:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
v2 is de rode nieuwe versie van Videoland.
Ik zie nergens v2 staan dus denk het niet dan. Zal ook wel verderquote:Op donderdag 8 september 2022 21:50 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Als je niet kan terugspoelen of kwaliteit aanpassen dan is het v2.
In je browser zie je dan ook v2.videoland.
Ja die is echt vervelend.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:53 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy. Nog zo'n bitch. Wat een grote bek heeft zij.
op 1 kann je ook niet terugspoelenquote:Op donderdag 8 september 2022 21:50 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Als je niet kan terugspoelen of kwaliteit aanpassen dan is het v2.
In je browser zie je dan ook v2.videoland.
in elke nl reality hebben zequote:Op donderdag 8 september 2022 21:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Wendy vindt het stom dat Martin bananen wilde bestellen
Want mensen hebben al last van verstopping.
Maar bananen zijn dan juist goed
Yep puur door verkeerde andere voedingquote:Op donderdag 8 september 2022 21:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
in elke nl reality hebben ze
verstopping
Vertelquote:Op donderdag 8 september 2022 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice: "heb je je contract dan niet goed gelezen?"
Tadaaa.
Ze proberen nu meer eten af te dwingen lijkt het.quote:
Zie sl's met struiken in beeld, en dit is weer een testbeeld.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vanavond best veel. En ook wel beetje zonder reden. Laat dan ergens anders wat mensen zien.
Zo jammer dat je niet terug kan spoelenquote:Op donderdag 8 september 2022 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze proberen nu meer eten af te dwingen lijkt het.
En Eunice maakt daar even een mooie opmerking over.
En vaste lasten worden betaald.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
Ze krijgen net als bij alle RLS-en 1000 per maand ?
Wat zeuren ze danquote:Op donderdag 8 september 2022 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En vaste lasten worden betaald.
Heel ergerlijk dat verwende gedrag van hunquote:Op donderdag 8 september 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn dus allemaal een beetje aan het zeuren?
Want ze hadden niet ingecalculeerd dat ze op rantsoen moeten leven
Er werd zelfs gezegd dat de kijkers afhaken omdat ze het zo slecht hebben.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn dus allemaal een beetje aan het zeuren?
Want ze hadden niet ingecalculeerd dat ze op rantsoen moeten leven
Waar ging dat over?quote:Op donderdag 8 september 2022 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice: "heb je je contract dan niet goed gelezen?"
Tadaaa.
Bah jaquote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel ergerlijk dat verwende gedrag van hun
quote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er werd zelfs gezegd dat de kijkers afhaken omdat ze het zo slecht hebben.
Ja maar dat is toch humor. Alsof ze zo grappig zijn als ze wel eten krijgen.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat willen we juist zien.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik haak eerder af omdat ze het nog veel te goed hebbenquote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Post #80.quote:
WTFquote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij willen anarchiequote:Op donderdag 8 september 2022 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch humor. Alsof ze zo grappig zijn als ze wel eten krijgen.
Eerder het tegenovergestelde, hoe groter het leed, hoe meer kijkersquote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zou je juist meer kijkers verwachtenquote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:04 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
Ik haak eerder af omdat ze het nog veel te goed hebben
Allemaal grootspraak.En anders ruimt het mooi op.quote:
deswegen weten somige niet dat ze 24 / 7 te zien zijnquote:Op donderdag 8 september 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben geen van allen RLS -en gekeken??
Preciesquote:Op donderdag 8 september 2022 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Allemaal grootspraak.En anders ruimt het mooi op.
Best dom of niet dan Marioquote:Op donderdag 8 september 2022 22:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
deswegen weten somige niet dat ze 24 / 7 te zien zijn
Het is ook wel een beetje zeggen wat je zelf graag zou willen. "de kijker wil toch liever.."quote:
Vanavond nog niet echt?quote:
Veel streamlocksquote:Op donderdag 8 september 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
Wat een 24 uurs challenge al niet kan veroorzaken
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2022 22:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, ze staan allemaal buiten de poort zie ik hier.
Allemaal de apepokken van kimquote:Op donderdag 8 september 2022 22:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, ze staan allemaal buiten de poort zie ik hier.
Liever wat ouder spul dan alleen maar dat kleutervolk , maar Berend is ook wel obsessief met eten nu , valt me opquote:
Ja als er rond die tijd een streamlock is ga ik zeker kijken!!quote:Op donderdag 8 september 2022 22:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Foei![]()
Ga je Artemis launch nog wel kijken> als ie ooit plaats gaat vinden![]()
quote:Op donderdag 8 september 2022 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja als er rond die tijd een streamlock is ga ik zeker kijken!!
Die gaat toch nooit.
Hij ging gisteren uit zijn plaat toen er gevraagd werd zuinig te zijn met het toiletpapier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 8 september 2022 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij ging gisteren uit zijn plaat toen er gevraagd werd zuinig te zijn met het toiletpapier.Wat de fakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een idioot![]()
Nee ... wat erg
ook dit veranderd wel mijn beeld over hemMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Staat nog steeds,hij neemt morgen de beslissing of hij blijft of niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:25 schreef freaky40 het volgende:
Lees nu toch dat Quincy zijn 24 uur heeft aangevraagd.
Belachelijke regel dat dat kanquote:Op donderdag 8 september 2022 22:25 schreef freaky40 het volgende:
Dat is bij elke RLS. Denk dat ze een beetje zenuwachtig worden bij de Febo, nu ook weer een SL.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:27 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
Belachelijke regel dat dat kan
En straks liggen ze braaf op bed.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is bij elke RLS. Denk dat ze een beetje zenuwachtig worden bij de Febo, nu ook weer een SL.
Mooi!! Oprottenquote:Op donderdag 8 september 2022 22:25 schreef freaky40 het volgende:
Ja.quote:
Stream 2?quote:Op donderdag 8 september 2022 22:42 schreef puzziepie het volgende:
Wat een treurig figuur die Berend
Jammer dit
Iets met quincy, ze weten nu dat ie 24 uur had aangevraagd en nu dus meer dingen komen door hem of zo. Dat ie gechanteerd heeft, soort van of dat ie meer krijgt dan de rest.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:42 schreef greysbones het volgende:
Er heeft iemand extra eten gehad ?
Op zijn nest, ik had hem eruit getrokkenquote:Op donderdag 8 september 2022 22:43 schreef chufi het volgende:
opstand in de loods ? Waar is de baas
Aah ja dat gesprekje zag ikquote:Op donderdag 8 september 2022 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iets met quincy, ze weten nu dat ie 24 uur had aangevraagd en nu dus meer dingen komen door hem of zo. Dat ie gechanteerd heeft, soort van of dat ie meer krijgt dan de rest.
Frikandellen en kaasouflé ipv hamburgers.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:41 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben patat en hamburgers ontdekt, is niet gecommuniceerd door Martin...
Ligt op bed.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:43 schreef chufi het volgende:
opstand in de loods ? Waar is de baas
Potver, we mogen de anarchie niet zien, benieuwd hoeveel er dadelijk nog inzitten.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah ja dat gesprekje zag ik
En weer Sl
Ze gooien Martin en Quincy nu de deur uitquote:Op donderdag 8 september 2022 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Potver, we mogen de anarchie niet zien, benieuwd hoeveel er dadelijk nog inzitten.
Zou zo maar kunnen, allemaal scenario's in mijn hoofd nu.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gooien Martin en Quincy nu de deur uit
Dan gooien ze er geen SL in.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het lijkt net alsof de regie de bewoners heeft aangespoord om wat meer bonje te maken of zo. Het komt zo uit het niets eigenlijk. Of denken jullie daar anders over.
Ik denk daar anders overquote:Op donderdag 8 september 2022 22:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het lijkt net alsof de regie de bewoners heeft aangespoord om wat meer bonje te maken of zo. Het komt zo uit het niets eigenlijk. Of denken jullie daar anders over.
De aanloop was vandaag toch wel Quincy.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
andere landen kunnen datquote:Op donderdag 8 september 2022 22:37 schreef mario390 het volgende:
kann mann niet en keer in nl reality
verwachten dat fixe ruimstreams zijn?
Quincy mag er van mij uitquote:Op donderdag 8 september 2022 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
Ik denk dat de regie gewoon betrapt is dat ze quincy er niet uit willen hebben en de rest dat niet zo tof vind.
Neuh, laat maar even zitten, zorgt voor ellende. Echt, krijgt hij dadelijk wijn en de rest niet. Woest gaan ze zijn woest. Oh wacht dat zijn ze al.quote:
Ze waren al klaar met hemquote:Op donderdag 8 september 2022 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, laat maar even zitten, zorgt voor ellende. Echt, krijgt hij dadelijk wijn en de rest niet. Woest gaan ze zijn woest. Oh wacht dat zijn ze al.
Gaan ze hem halen?quote:Op donderdag 8 september 2022 22:49 schreef puzziepie het volgende:
Met zijn allen over Martin roddelen , wat erg
Ze is boosquote:Op donderdag 8 september 2022 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
Loopt ook flink te stoken.
[ afbeelding ]
Achter...quote:Op donderdag 8 september 2022 22:53 schreef greysbones het volgende:
Hetgeen waar wij niet over mogen praten ???
Dat zal achter de sl's zijn geweest. waarschijnlijk weer iemand van achter binnen geweest of omgeroepenquote:Op donderdag 8 september 2022 22:53 schreef greysbones het volgende:
Hetgeen waar wij niet over mogen praten ???
Ik hoorde de naam Danny vallen.quote:
Danny van Talpa, kan iemand dat even checken? Wie is dat.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde de naam Danny vallen.
quote:Op donderdag 8 september 2022 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet me steeds denken aan die kleine van topgearquote:Op donderdag 8 september 2022 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
Loopt ook flink te stoken.
[ afbeelding ]
Hebben hunnie ook een Danny, geinig.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 september 2022 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hebben hunnie ook een Danny, geinig.
hij spelt gern de fakebassquote:Op donderdag 8 september 2022 22:54 schreef engine het volgende:
Dit moet gemanaged worden..
[ afbeelding ]
Kim laat gewoon thuisbezorgd komen.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
Ja zo maak je patat kim en ja dat gaat lang duren dus allemaal tegelijk eten is er niet bij
Danny Donkers.quote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kim laat gewoon thuisbezorgd komen.
weet je hoe duur toilet papier isquote:
Vreselijk jaquote:Op donderdag 8 september 2022 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Een discussie met een zwakbegaafde is zo zinloos
We gaan gillenquote:
Alles inmiddels.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
weet je hoe duur toilet papier is
Mensen die 2 jaar terug voor 50 jaar voorraad hebben gehamsterd zijn nu spekkoperquote:Op donderdag 8 september 2022 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
weet je hoe duur toilet papier is
Ja maar hij blijft op die trap staan.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:06 schreef puzziepie het volgende:
Ze willen allemaal belangrijk zijn
Iemand moet overwicht proberen te krijgen.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alles inmiddels.
En waarom blijft ie nou op die trap staan, hij wil groter zijn want grote baas, ga gewoon bij de rest staan.
Daar is hoger staan dan de rest goed voor alleen denk ik dat ie dat zelf niet eens beseft.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
Iemand moet overwicht proberen te krijgen.
Ik zie nu iemand met brandblussers voor mequote:Op donderdag 8 september 2022 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat iemand van achter weer de boel moet komen sussen.
quote:Op donderdag 8 september 2022 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zie nu iemand met brandblussers voor me
En ze gingen net even zo lekker losquote:Op donderdag 8 september 2022 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat iemand van achter weer de boel moet komen sussen.
ja bij en week rijst is dat geen wonderquote:Op donderdag 8 september 2022 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dat de meeste verstopt zitten, dit is mijn draai eraan.
Snapie, draai eraan
Ze gunnen ons niets. Ik ga mijn 24 uur aanvragenquote:Op donderdag 8 september 2022 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
En ze gingen net even zo lekker los
Dat is wel zo maar ze zijn net begonnen.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hier is meer reuring dan 2 seizoenen BB bij elkaar tot op heden.
Juist.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bij en week rijst is dat geen wonder
Dat is Gerry. Die heeft de leiding over het BHV team.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zie nu iemand met brandblussers voor me
Begint in ieder geval al goed.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:11 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar ze zijn net begonnen.
Ik doe er nog een frikandel bijquote:Op donderdag 8 september 2022 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier 1 snoepje en 1 chipje, blijf je nog even.
Nu nog iemand een flesje wijn geven aan greys en dan blijft ze vast en zeker.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik doe er nog een frikandel bij
Ze drinkt geen alcohol.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu nog iemand een flesje wijn geven aan greys en dan blijft ze vast en zeker.
Neeeequote:Op donderdag 8 september 2022 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier 1 snoepje en 1 chipje, blijf je nog even.
quote:Op donderdag 8 september 2022 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah kijk, cola, iemand cola voor greys?
Goede test voor ons geduld.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:17 schreef Adat231 het volgende:
echt waar deze streamlocks kosten me een jaar van me leven
Lekker slipe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |