Dat heb ik wel gehoord maar wie zei dat?quote:Op donderdag 8 september 2022 21:04 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat ze het verleden met haar maatje gedeeld heeft en hij er op terug is gekomen terwijl ze dat verborgen wou houden, vandaar dat die 'teringmongool' zijn bek moest houden
want zelfs haar vader wist het niet
Dikke bil Kimquote:Op donderdag 8 september 2022 21:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gehoord maar wie zei dat?
Ik heb er wel iets van mee gekregenquote:Op donderdag 8 september 2022 21:10 schreef Flow3r het volgende:
Zat ze te janken in de slaapkamer en krijgen wij een streamwissel
gaat weer lekker
Berend heeft volgens mij wel al geneukt want wel eerder relaties gehadquote:Op donderdag 8 september 2022 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er wel iets van mee gekregen
quote:Op donderdag 8 september 2022 21:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dikke bil ... die namen
Laat maar
Barbakimquote:
Ik hoorde het netquote:Op donderdag 8 september 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Berend heeft volgens mij wel al geneukt want wel eerder relaties gehaddan weet je dat even
Niet alleen een ander kapsel maar hij komt ook ineens een beetje losquote:
Ja idd!! Grappig om te zienquote:Op donderdag 8 september 2022 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Niet alleen een ander kapsel maar hij komt ook ineens een beetje losWel leuk.
Stomme Bernquote:
Nee die is leukquote:Op donderdag 8 september 2022 21:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zegt net zoveel over Sascha
Nou als je zulke keuzes maakt dan ben je zelf ook niet jofel in je hoofdquote:
Ik denk wel dat zij heel berekenend is. En ze gaat sowieso niet kussen met Bern! Die gozer gaat zo gefrustreerd wordenquote:Op donderdag 8 september 2022 21:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou als je zulke keuzes maakt dan ben je zelf ook niet jofel in je hoofd
Dat is ze denk ik ook op een bepaalde manier, ze staat op zich heel relaxed en naar mijn mening gezond en reëel in dit programma gebeuren, maar ik snap niet waarom dat gehang bij een kerel , zo'n slap haantjequote:Op donderdag 8 september 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk wel dat zij heel berekenend is. En ze gaat sowieso niet kussen met Bern! Die gozer gaat zo gefrustreerd worden
Misschien eerst maar eens een vrouw voor je daar aan denktquote:Op donderdag 8 september 2022 21:28 schreef engine het volgende:
Erik ziet eigen kinderen niet zitten.
Ja daar ben ik het helaas wel mee eens. Die Bern vind ik echt een vaatdoek.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ze denk ik ook op een bepaalde manier, ze staat op zich heel relaxed en naar mijn mening gezond en reëel in dit programma gebeuren, maar ik snap niet waarom dat gehang bij een kerel , zo'n slap haantje
\dus dat zegt ook iets over haar. Jammer wel
Jaquote:Op donderdag 8 september 2022 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien eerst maar eens een vrouw voor je daar aan denkt
Ik ook, ik ik krijg jeuk van dat soort mannenquote:Op donderdag 8 september 2022 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het helaas wel mee eens. Die Bern vind ik echt een vaatdoek.
Berend wil alleen zwanger zijn. Handjes op die pens en achterover liggen.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:27 schreef engine het volgende:
Berend hoeft geen kinderen maar als zijn partner dat graag wil is het wel een optie.
Die Eric is wel schattig , Berend ook.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Maar was wel een lief gesprek tussen die twee.
iets met een kloppend hartquote:Op donderdag 8 september 2022 21:30 schreef engine het volgende:
De vrijgezellen praten over hun ideale partners
Hoop niet dat dit een trend gaat worden.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:34 schreef engine het volgende:
Streamlocks beginnen vanavond vervelend te worden.
Ze leren het nooit.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop niet dat dit een trend gaat worden.
Veel SL's ?quote:Op donderdag 8 september 2022 21:34 schreef engine het volgende:
Streamlocks beginnen vanavond vervelend te worden.
Ja vanavond best veel. En ook wel beetje zonder reden. Laat dan ergens anders wat mensen zien.quote:
Hmmzz ja vaagquote:Op donderdag 8 september 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vanavond best veel. En ook wel beetje zonder reden. Laat dan ergens anders wat mensen zien.
Was weer iemand over een kabel gestruikeld?quote:Op donderdag 8 september 2022 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Er zijn wat technische problemen met de streams. Misschien zijn ze dat aan het verhelpen.
Stream 2 heeft geeft steeds blokkerig beeld.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Was weer iemand over een kabel gestruikeld?
Bij mij niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Stream 2 heeft geeft steeds blokkerig beeld.
Dat doet hij al een paar dagen, ik dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 8 september 2022 21:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Stream 2 heeft geeft steeds blokkerig beeld.
v2 is de rode nieuwe versie van Videoland.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:47 schreef puzziepie het volgende:
Geen idee wat v2 is maar ik heb ook blokkerig beeld soms
ja op de mobiel heb ik daar een nieuwe app voor moeten downloaden..versie 2. Maar op de laptop en tv werkt het hier ook nog prima. Geen idee of dat nu v2 is of niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:47 schreef puzziepie het volgende:
Geen idee wat v2 is maar ik heb ook blokkerig beeld soms
Als je niet kan terugspoelen of kwaliteit aanpassen dan is het v2.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
ja op de mobiel heb ik daar een nieuwe app voor moeten downloaden..versie 2. Maar op de laptop en tv werkt het hier ook nog prima. Geen idee of dat nu v2 is of niet.
Oh , dat weet ik niet eensquote:Op donderdag 8 september 2022 21:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
v2 is de rode nieuwe versie van Videoland.
Ik zie nergens v2 staan dus denk het niet dan. Zal ook wel verderquote:Op donderdag 8 september 2022 21:50 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Als je niet kan terugspoelen of kwaliteit aanpassen dan is het v2.
In je browser zie je dan ook v2.videoland.
Ja die is echt vervelend.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:53 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy. Nog zo'n bitch. Wat een grote bek heeft zij.
op 1 kann je ook niet terugspoelenquote:Op donderdag 8 september 2022 21:50 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Als je niet kan terugspoelen of kwaliteit aanpassen dan is het v2.
In je browser zie je dan ook v2.videoland.
in elke nl reality hebben zequote:Op donderdag 8 september 2022 21:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Wendy vindt het stom dat Martin bananen wilde bestellen
Want mensen hebben al last van verstopping.
Maar bananen zijn dan juist goed
Yep puur door verkeerde andere voedingquote:Op donderdag 8 september 2022 21:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
in elke nl reality hebben ze
verstopping
Vertelquote:Op donderdag 8 september 2022 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice: "heb je je contract dan niet goed gelezen?"
Tadaaa.
Ze proberen nu meer eten af te dwingen lijkt het.quote:
Zie sl's met struiken in beeld, en dit is weer een testbeeld.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vanavond best veel. En ook wel beetje zonder reden. Laat dan ergens anders wat mensen zien.
Zo jammer dat je niet terug kan spoelenquote:Op donderdag 8 september 2022 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze proberen nu meer eten af te dwingen lijkt het.
En Eunice maakt daar even een mooie opmerking over.
En vaste lasten worden betaald.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
Ze krijgen net als bij alle RLS-en 1000 per maand ?
Wat zeuren ze danquote:Op donderdag 8 september 2022 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En vaste lasten worden betaald.
Heel ergerlijk dat verwende gedrag van hunquote:Op donderdag 8 september 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn dus allemaal een beetje aan het zeuren?
Want ze hadden niet ingecalculeerd dat ze op rantsoen moeten leven
Er werd zelfs gezegd dat de kijkers afhaken omdat ze het zo slecht hebben.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn dus allemaal een beetje aan het zeuren?
Want ze hadden niet ingecalculeerd dat ze op rantsoen moeten leven
Waar ging dat over?quote:Op donderdag 8 september 2022 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice: "heb je je contract dan niet goed gelezen?"
Tadaaa.
Bah jaquote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel ergerlijk dat verwende gedrag van hun
quote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er werd zelfs gezegd dat de kijkers afhaken omdat ze het zo slecht hebben.
Ja maar dat is toch humor. Alsof ze zo grappig zijn als ze wel eten krijgen.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat willen we juist zien.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik haak eerder af omdat ze het nog veel te goed hebbenquote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Post #80.quote:
WTFquote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij willen anarchiequote:Op donderdag 8 september 2022 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch humor. Alsof ze zo grappig zijn als ze wel eten krijgen.
Eerder het tegenovergestelde, hoe groter het leed, hoe meer kijkersquote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zou je juist meer kijkers verwachtenquote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |