Hmmzz ja vaagquote:Op donderdag 8 september 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vanavond best veel. En ook wel beetje zonder reden. Laat dan ergens anders wat mensen zien.
Was weer iemand over een kabel gestruikeld?quote:Op donderdag 8 september 2022 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Er zijn wat technische problemen met de streams. Misschien zijn ze dat aan het verhelpen.
Stream 2 heeft geeft steeds blokkerig beeld.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Was weer iemand over een kabel gestruikeld?
Bij mij niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Stream 2 heeft geeft steeds blokkerig beeld.
Dat doet hij al een paar dagen, ik dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 8 september 2022 21:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Stream 2 heeft geeft steeds blokkerig beeld.
v2 is de rode nieuwe versie van Videoland.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:47 schreef puzziepie het volgende:
Geen idee wat v2 is maar ik heb ook blokkerig beeld soms
ja op de mobiel heb ik daar een nieuwe app voor moeten downloaden..versie 2. Maar op de laptop en tv werkt het hier ook nog prima. Geen idee of dat nu v2 is of niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:47 schreef puzziepie het volgende:
Geen idee wat v2 is maar ik heb ook blokkerig beeld soms
Als je niet kan terugspoelen of kwaliteit aanpassen dan is het v2.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
ja op de mobiel heb ik daar een nieuwe app voor moeten downloaden..versie 2. Maar op de laptop en tv werkt het hier ook nog prima. Geen idee of dat nu v2 is of niet.
Oh , dat weet ik niet eensquote:Op donderdag 8 september 2022 21:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
v2 is de rode nieuwe versie van Videoland.
Ik zie nergens v2 staan dus denk het niet dan. Zal ook wel verderquote:Op donderdag 8 september 2022 21:50 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Als je niet kan terugspoelen of kwaliteit aanpassen dan is het v2.
In je browser zie je dan ook v2.videoland.
Ja die is echt vervelend.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:53 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy. Nog zo'n bitch. Wat een grote bek heeft zij.
op 1 kann je ook niet terugspoelenquote:Op donderdag 8 september 2022 21:50 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Als je niet kan terugspoelen of kwaliteit aanpassen dan is het v2.
In je browser zie je dan ook v2.videoland.
in elke nl reality hebben zequote:Op donderdag 8 september 2022 21:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Wendy vindt het stom dat Martin bananen wilde bestellen
Want mensen hebben al last van verstopping.
Maar bananen zijn dan juist goed
Yep puur door verkeerde andere voedingquote:Op donderdag 8 september 2022 21:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
in elke nl reality hebben ze
verstopping
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |