Pics van je...quote:
Het dichtstbijzijnde ligt al een paar jaar met een tuintje op z'n buik, die graaf ik liever niet op.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2022 13:05 schreef gcjoel het volgende:
Mijn kat wil wel altijd rollen door wortelen![]()
En de hond eet graag rauwe spruitjes, als er weer eens een valt tijdens het schoonmaken
Het mensje is 96. Ik zou het 'r met name gunnen als ze haar in de laatste uren/dagen/weken met rust zouden laten.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.ad.nl/show/ar(...)residentie~a0ec092e/
Zou het dan toch zo ver zijn?
Arme Lillybetquote:Op donderdag 8 september 2022 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.ad.nl/show/ar(...)residentie~a0ec092e/
Zou het dan toch zo ver zijn?
Oeiquote:Op donderdag 8 september 2022 17:59 schreef Medusa666 het volgende:
Mijn god. Mijn moeder heeft een lelijke foto van mij geplaatst op facebookWaarom dumpen moeders altijd alles op fb
![]()
Nee, mijn moeder is de verstandigste van ons en is van Facebook af.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:04 schreef Medusa666 het volgende:
Doen jullie moeders ook zulke dingen
Nee, die leeft al lang niet meer.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:04 schreef Medusa666 het volgende:
Zeker niet. Verklaart wel van wie jij je aparte gedachtenkronkels hebt.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:04 schreef Medusa666 het volgende:
Geeft je vrouw je te weinig seks ofzo? Jeetjequote:Op donderdag 8 september 2022 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker niet. Verklaart wel van wie jij je aparte gedachtenkronkels hebt.
Openrelatieleefquote:Op donderdag 8 september 2022 18:51 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Geeft je vrouw je te weinig seks ofzo? Jeetje
RIP Queen Mumquote:Op donderdag 8 september 2022 19:36 schreef Barbusse het volgende:
Lillybet is overleden
https://www.bbc.co.uk/news/uk-61585886
Long live the Kingquote:
Well, not very long...quote:
Is goed hoor schatjequote:Op donderdag 8 september 2022 20:12 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Daarom hoef je seksuele frustraties niet op mij of anderen af te reageren
Eerste ongesteldheid denk ik.quote:
quote:
Is bij hem allemaal niet nodig.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:39 schreef Medusa666 het volgende:
[..]![]()
Probeer wat nieuwe speeltjes uit in bed enzoOf koop nieuwe lingerie voor je vrouwtje.. lounge heeft mooie!
Ja true.. zn vrouw moet gewoon afvallen en hij ookquote:Op donderdag 8 september 2022 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is bij hem allemaal niet nodig.
quote:Op donderdag 8 september 2022 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is bij hem allemaal niet nodig.
I rest my casequote:Op donderdag 8 september 2022 20:39 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog echt ongesteldMoest dat nou
Ik ben niet verbaasd dat jij zo'n moeite hebt met sociale contacten onderhouden.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:41 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja true.. zn vrouw moet gewoon afvallen en hij ook
Ja sorry… ik ben gewoon te jong voor jequote:Op donderdag 8 september 2022 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd dat jij zo'n moeite hebt met sociale contacten onderhouden.
Oh honey.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:41 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja true.. zn vrouw moet gewoon afvallen en hij ook
Dat is een feit.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:57 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja sorry… ik ben gewoon te jong voor jetja..
Echt hequote:Op donderdag 8 september 2022 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh sweet summer child. Stop maar.
quote:
Rustig maar, hij heeft mij niet gdmdquote:Op donderdag 8 september 2022 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh sweet summer child. Stop maar.
Nee, had ik ook absoluut niet verwacht.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:00 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Rustig maar, hij heeft mij niet gdmd
Heeft hij jou gdmd?quote:Op donderdag 8 september 2022 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, had ik ook absoluut niet verwacht.
@AirwiN gun haar pik please… ik betaal je ervoorquote:Op donderdag 8 september 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Verwachtte ik ook niet.
Geen zorgen.. als je echt graag wilt kun je vooruitgeholpen wordenquote:Op donderdag 8 september 2022 21:07 schreef AirwiN het volgende:
Blijkt wel weer dat we als land te ver zijn doorgeschoten met de bezuinigingen op de zorg.
Hier gaat het lekker ja! Daar ook? Ben je alweer op de heide geweest?quote:Op donderdag 8 september 2022 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Oké ik heb een blokkeerfunctie.
Verder alles goed met iedereen?
Nee heb het gemist dit jaar. Corona, vakantie, ditdat.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hier gaat het lekker ja! Daar ook? Ben je alweer op de heide geweest?
Ja, wel aan toe.quote:
Heh, ik begon net een beetje op gang te komenquote:
In de eerste week mag datquote:Op vrijdag 9 september 2022 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heh, ik begon net een beetje op gang te komen
zou?quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vandaag zou eindelijk mijn laptop arriveren
De vraag is nog of hij voor 9:00 of voor 18:00 aan komtquote:
Morgen fitness en 's avonds voetbal kijken. Zondag F1 kijken. Verder geen plannen. Nog even een rustig weekendje.quote:
Ow sporten ga ik vanmiddag ook nog doenquote:Op vrijdag 9 september 2022 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen fitness en 's avonds voetbal kijken. Zondag F1 kijken. Verder geen plannen. Nog even een rustig weekendje.![]()
Vandaag ticket gekocht voor een voorstelling van volgende week vrijdag. Gisteravond 'appje ontvangen dat de technische problemen daar eindelijk zijn opgelost, dus dat is wel fijn.
Hahahh dat is altijd een verrassing.quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De vraag is nog of hij voor 9:00 of voor 18:00 aan komt
It went dark.quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow sporten ga ik vanmiddag ook nog doen
Welke voorstelling ga je heen?
Ja, geen idee eigenlijk.quote:Hoe gaat t met je date?
Maar nu weet je ook niets. Of ja, je hebt een vermoeden. Vaak is een eerlijk antwoord toch wel fijner om te hebben, dan kun je gewoon verder. Leuk is anders, maar tochquote:Op vrijdag 9 september 2022 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
It went dark.
[..]
Ja, geen idee eigenlijk.Ik moet nog steeds eens vragen of er we nog iets willen afspreken, maar in mijn hoofd heb ik dat gesprek al een aantal keren gedaan met steeds dezelfde reactie, en daarom stel ik die vraag om niet met die teleurstelling om te hoeven gaan.
Ja, dat klopt. Maar ik wil dit eigenlijk niet via whatsapp vragen en ook niet vragen waar anderen bij zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar nu weet je ook niets. Of ja, je hebt een vermoeden. Vaak is een eerlijk antwoord toch wel fijner om te hebben, dan kun je gewoon verder. Leuk is anders, maar toch
Biedt haar mssn ook duidelijkheid. Je wil toch allebei iemand die er vol voor wil gaan?!
Ow dus je hebt dr wel nog gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar ik wil dit eigenlijk niet via whatsapp vragen en ook niet vragen waar anderen bij zijn.Dus dat schiet niet op. Zondag in de auto was de perfecte gelegenheid om het te vragen, maar toen heb ik dat niet gedaan.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow dus je hebt dr wel nog gezien.
Beetje moed verzamelen de volgende keer
quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen? Nee heb je, ja kun je krijgenvergeten
(en nog 6000 dooddoeners)
Ja, en daarom stel ik het steeds verder uit.quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Onzin
Hoe langer je het uitstelt, hoe moeilijker dat het wordt.
Dat klinkt als een hele zware vraag die je wilt stellen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deze week en komende weken heeft ze het erg druk met werk, dus dan zal ik haar niet of nauwelijks zien en dan wil ik haar eigenlijk ook niet nog eens lastig vallen met mijn vraag.![]()
Hij wilt haar handje vasthoudenquote:
Het ging vooral om een "zin om wat met z'n tweeën te doen", toch? Die kan je best stellen hoor, de meeste mensen vinden een beetje afleiding van werk ter ontspanning best prima.quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deze week en komende weken heeft ze het erg druk met werk, dus dan zal ik haar niet of nauwelijks zien en dan wil ik haar eigenlijk ook niet nog eens lastig vallen met mijn vraag.![]()
Straks kijk je naar de foto's van haar gezin en denk je terug aan deze zondag en alle andere keren dat je van alles kon zeggen maar niks zei.quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zondag in de auto was de perfecte gelegenheid om het te vragen, maar toen heb ik dat niet gedaan.
"Gelukkig maken met mijn voorstel"quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is dat niet juist wat hij wil, alles in haar vullen?quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon 'r de kans geven om d'r eigen antwoord te geven in plaats van alles voor d'r in te gaan vullen.
RAM HET ER IN!quote:Op vrijdag 9 september 2022 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat niet juist wat hij wil, alles in haar vullen?
Badum-Tssssjquote:Op vrijdag 9 september 2022 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was te lui om de bijbehorende emoji erbij te doen. Heb het even overwogen.quote:
Vuig viespeukje ben je toch ookquote:Op vrijdag 9 september 2022 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkoop je ze ook los?quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:47 schreef rival het volgende:
Hier iemand interesse in 128 KLM huisjes?
Allemaal gevuld met alcohol?quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:47 schreef rival het volgende:
Hier iemand interesse in 128 KLM huisjes?
Iets waarvan rival er blijkbaar 128 van heeft.quote:
quote:
quote:Over onze KLM-huisjes
Elk huisje heeft het uiterlijk van een echt Nederlands gebouw. Deze unieke cadeaus bestaan al sinds de jaren 50 en zijn een echt collectors item! U ontvangt er een wanneer u in Business Class reist op een intercontinentale route.
Wat heb je in huis gehaald?quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:25 schreef AirwiN het volgende:
Zo, had geen zin om te werken dus maar een nieuwe TV gekocht.
Komt mooi van pas voor mijn nudie weekend met Tegan.
Patser gespotquote:
Sony Bravia XR 55 inch.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je in huis gehaald?
Heb ik ook, maar ik heb er geen nude weekend met Tegan bij gekregenquote:
Lang leve de trouweklantenkorting.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar ik heb er geen nude weekend met Tegan bij gekregen
Hoe kom je eraan?quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
102 zijn nog vol en met seal.
Was een goed weekend
INB4 NU AL.quote:
Gastquote:
Lekkerquote:
Rode, knipperende lampjes?quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:48 schreef Senn88 het volgende:
Zin om de kerstboom op te zetten maar nog geen hoerigekerstlampjes gevonden
Oh boy, dat worden warme avonturen onder die kerstboom in huize Lottert!quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:48 schreef Senn88 het volgende:
Zin om de kerstboom op te zetten maar nog geen hoerigekerstlampjes gevonden
In je kerstboom?quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb herfst- en halloweenlampjes.
Rawrr hoe is het tijger?quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh boy, dat worden warme avonturen onder die kerstboom in huize Lottert!
Mag nog een tikkeltje ergerquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:34 schreef DrMarten het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)ichting/22211/16722/
Welke game doe je?quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:09 schreef AirwiN het volgende:
Ff melden dat ik naakt zit te gamen. Geen idee hoe laat Tegan ariveert... 🤔
Elden Ring. Snel nog ff uitspelen en dan door met Horizon Forbidden West.quote:
Wel goed hoor vind alleen de sfeer hier regelmatig niet zo leuk dus daarom wat vaker andere dingen aan het doen. Werk gaat lekker, prive loopt wel goed, mijzelf leren accepteren enzo. Best hard aan het werk met mijzelf. Hoe is het daar?quote:
Hier gaat het wel.quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wel goed hoor vind alleen de sfeer hier regelmatig niet zo leuk dus daarom wat vaker andere dingen aan het doen. Werk gaat lekker, prive loopt wel goed, mijzelf leren accepteren enzo. Best hard aan het werk met mijzelf. Hoe is het daar?
Druk in mijn hoofd voornamelijk. En daardoor raak ik snel(ler) geīrriteerd.quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet super enthousiast, wat is er?
Waarmee ben je druk?quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Druk in mijn hoofd voornamelijk. En daardoor raak ik snel(ler) geīrriteerd.
Heel de nacht gedroomd van avonturen onder een rood verlichte kerstboom.quote:
Zelf dacht ik meer aan roze en rood..quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel de nacht gedroomd van avonturen onder een rood verlichte kerstboom.
Jij hoeft daar niet eerst een aankoop voor te doen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar ik heb er geen nude weekend met Tegan bij gekregen
Ik ben erquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:09 schreef AirwiN het volgende:
Ff melden dat ik naakt zit te gamen. Geen idee hoe laat Tegan ariveert... 🤔
Nou, het is weekend. Kom danquote:Op zaterdag 10 september 2022 12:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hoeft daar niet eerst een aankoop voor te doen hoor.
Gewoon ditquote:Op zaterdag 10 september 2022 11:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zelf dacht ik meer aan roze en rood..
Omg ja dit bedoel ikquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon dit
https://www.allesinwonder(...)e-8720093312058.html
Ze was veel te oud voor Faxie johquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:14 schreef Tegan het volgende:
Jij zal wel weer nachtdienst hebben dus kan het gewoon helemaal kijken.
En gianni heeft geen laptop dus kan ook gewoon kijken.
Wij snappen elkaarquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Omg ja dit bedoel ikmorgen ff bij intratuin kijken en anders bestel ik die
In je nieuwe huis ga je eindelijk deze kopen, neem ik aan?quote:
Omg, deze is vetquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In je nieuwe huis ga je eindelijk deze kopen, neem ik aan?
[ afbeelding ]
Heb ze al binnenquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In je nieuwe huis ga je eindelijk deze kopen, neem ik aan?
[ afbeelding ]
Je stelt niet teleurquote:
Ik heb wel een laptop.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:14 schreef Tegan het volgende:
Jij zal wel weer nachtdienst hebben dus kan het gewoon helemaal kijken.
En gianni heeft geen laptop dus kan ook gewoon kijken.
Hoe was het gamen? Koud?quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze was veel te oud voor Faxie joh
Jij lucht de boel nooit?quote:Op zondag 11 september 2022 10:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een lekker gevoel, dat luchten.
quote:
Wil je nu dat we 'plopquote:
Moet je eens doen. Is heerlijk.quote:
Waarom alleen kijken? Je kunt ook gewoon mee doenquote:
Wat bedoel je precies met meedoen?quote:Op zondag 11 september 2022 17:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom alleen kijken? Je kunt ook gewoon mee doen
Waar?quote:
Ah, zijn dat de ballen die gianni bedoelt?quote:
Ik zeg pics ter verificatiequote:Op zondag 11 september 2022 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, zijn dat de ballen die gianni bedoelt?
Ik ging er wel van uit dat Senn deze ballen impliceerde.quote:Op zondag 11 september 2022 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, zijn dat de ballen die gianni bedoelt?
Ah ik dacht dan weer dat we gezamelijk die van jou gingen luchten.quote:Op zondag 11 september 2022 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ging er wel van uit dat Senn deze ballen impliceerde.
Een bal luchten klikt meer als de bal leeg laten lopen. Denk niet dat ie daar op zit te wachten...quote:Op zondag 11 september 2022 21:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah ik dacht dan weer dat we gezamelijk die van jou gingen luchten.
Ik dacht zelf dat Tegan een bijdrage levert door de ballen goed nat te likken. Dan is het een kwestie van met je benen wijd zitten en een koel briesje om de ballen te luchten.quote:Op zondag 11 september 2022 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een bal luchten klikt meer als de bal leeg laten lopen. Denk niet dat ie daar op zit te wachten...
Sneeuwballenquote:Op zondag 11 september 2022 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat Tegan een bijdrage levert door de ballen goed nat te likken. Dan is het een kwestie van met je benen wijd zitten en een koel briesje om de ballen te luchten.
Gewoon opsmikkelenquote:
Misschien moet ze even 'blasen'quote:Op zondag 11 september 2022 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat Tegan een bijdrage levert door de ballen goed nat te likken. Dan is het een kwestie van met je benen wijd zitten en een koel briesje om de ballen te luchten.
Wat een heerlijke gespreksonderwerpen weerquote:Op zondag 11 september 2022 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oww ik juist de groene. Omg.. nu echt zin erin.quote:Op zondag 11 september 2022 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bruine. Vind die ook wel lekkerder dan de pandan.
Jaaaa maar echt. Altijd hier gewoonquote:Op zondag 11 september 2022 22:56 schreef Dqod het volgende:
Waarom keek ik hier? Nu wil ik ook spekkoek
Ik had willen zeggen kom maar halen, maar het was het laatste stukjequote:Op zondag 11 september 2022 22:56 schreef Dqod het volgende:
Waarom keek ik hier? Nu wil ik ook spekkoek
Van menig mens had ik dit niet gepikt. Van jou welquote:Op zondag 11 september 2022 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had willen zeggen kom maar halen, maar het was het laatste stukje
Hopelijk voel je je gauw beter. En 't is al bijna zover, of niet? Right?quote:Op maandag 12 september 2022 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb me wel eens beter gevoeld, ben nu formaat nijlpaard. Maar relatief oké.
Met jou?
En ik maar denken dat regelmatig de ballen leegmaken het ultieme doel van iedere man was.quote:Op zondag 11 september 2022 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een bal luchten klikt meer als de bal leeg laten lopen. Denk niet dat ie daar op zit te wachten...
Da's noodzaak om de dag lekker door te komen.quote:Op maandag 12 september 2022 07:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat regelmatig de ballen leegmaken het ultieme doel van iedere man was.
Dat zou het doel van elke vrouw moeten zijn.quote:Op maandag 12 september 2022 07:25 schreef Tegan het volgende:
En ik maar denken dat regelmatig de ballen leegmaken het ultieme doel van iedere man was.
Eerder dat de rollen omgedraaid zijnquote:Op maandag 12 september 2022 07:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou het doel van elke vrouw moeten zijn.
Veel huilende mannelijke FOK!kers vandaag die zich realiseren dat dit op hen van toepassing is.quote:Op maandag 12 september 2022 08:04 schreef Tegan het volgende:
Eerder dat de rollen omgedraaid zijn.
Nog een paar wekenquote:Op maandag 12 september 2022 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je gauw beter. En 't is al bijna zover, of niet? Right?
Heel erg fijn en genietende atm. En moe, want 't is al best laat
Dat er leegtes gevuld moeten worden?quote:Op maandag 12 september 2022 08:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerder dat de rollen omgedraaid zijn.
Hoe kijk je tegen de bevalling aan dan?quote:Op maandag 12 september 2022 08:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog een paar weken
Klinkt alsof het leven goed is. Keep it going
Kan niet wachten tot die voorbij isquote:Op maandag 12 september 2022 08:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe kijk je tegen de bevalling aan dan?
Hoeveel bevallingsfilmpjes heeft Kaneel je al doorgestuurd?quote:Op maandag 12 september 2022 09:31 schreef Lokasenna het volgende:
Kan niet wachten tot die voorbij is
Guess again.quote:Op maandag 12 september 2022 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat er leegtes gevuld moeten worden?
Geen, eigenlijk. Meevaller.quote:Op maandag 12 september 2022 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel bevallingsfilmpjes heeft Kaneel je al doorgestuurd?
Air heeft hem nu op een idee gebrachtquote:
Kaneel is toch wel slimmer dan dat, hoop ik.quote:Op maandag 12 september 2022 19:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Air heeft hem nu op een idee gebracht
Die zit op Youtube te zoeken op totaalruptuur?quote:Op maandag 12 september 2022 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel bevallingsfilmpjes heeft Kaneel je al doorgestuurd?
Jezus manquote:Op maandag 12 september 2022 20:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die zit op Youtube te zoeken op totaalruptuur?
Hot Shotsquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:21 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ken jij toevallig een leuke actiefilm mét comedy?
Ja en jullie doel zou moeten zijn ons laten rillen mja, daar komt er ook niks van he.quote:Op maandag 12 september 2022 07:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou het doel van elke vrouw moeten zijn.
Kom langs danquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:38 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja en jullie doel zou moeten zijn ons laten rillen mja, daar komt er ook niks van he.
Echt he?quote:
Gewoon een zelfstandige vrouw zijn die daar geen man voor nodig heeftquote:Op dinsdag 13 september 2022 07:26 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij zijn er genoeg mannen die mij kunnen laten rillen; als het zo lang geleden is heb je niet zoveel nodig![]()
.
Van angst?quote:Op dinsdag 13 september 2022 07:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rillen? Dat klinkt niet goed
Ieder zo zn voorkeuren.quote:
Van genot natuurlijk. Beetje naschokken en trillen van spieren die ontspannen.quote:
Niet nodig hebben natuurlijk! Maar het is geeft weer een andere heel prettige dimensie aan de handeling. Plus; sommige kinks kun je niet in je eentje uitvoeren.quote:Op dinsdag 13 september 2022 07:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een zelfstandige vrouw zijn die daar geen man voor nodig heeft
Nou, ik ril niet van genot. Ik kronkel meerquote:Op dinsdag 13 september 2022 07:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van genot natuurlijk. Beetje naschokken en trillen van spieren die ontspannen.
Wil je hier meer over vertellen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet nodig hebben natuurlijk! Maar het is geeft weer een andere heel prettige dimensie aan de handeling. Plus; sommige kinks kun je niet in je eentje uitvoeren.
Elke vrouw werkt weer anders.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, ik ril niet van genot. Ik kronkel meer
Nog beter; ik laat het je wel zien op onze date.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wil je hier meer over vertellen?
I like where this is going.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nog beter; ik laat het je wel zien op onze date.
Ik wissel afquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik ril niet van genot. Ik kronkel meer
En nu de daad bij het woord voegenquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nog beter; ik laat het je wel zien op onze date.
Dat kan ik dus echt niet, hoe hard ik ook mijn best doequote:Op dinsdag 13 september 2022 08:13 schreef TaMieke het volgende:
Niet gewoon stil liggen en zeesterren
quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En nu de daad bij het woord voegen
Wel lastig, dan kun je nooit een stealthy orgasme hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet, hoe hard ik ook mijn best doe
Waarom zou je een stealthy orgasme willen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel lastig, dan kun je nooit een stealthy orgasme hebben.
Die is niet opgegroeid in de bible belt. Waar elke puber stealthy orgasmes beheerst zodat God je niet kan betrappen tijdens een zondige daad.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:18 schreef Lokasenna het volgende:
Wel lastig, dan kun je nooit een stealthy orgasme hebben.
Uit respect voor de nachtrust toch.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zou je een stealthy orgasme willen?
Op de camping in een tentje als je ouders een tent verderop liggen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zou je een stealthy orgasme willen?
Die ziet ook onder de dekens hoor!quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is niet opgegroeid in de bible belt. Waar elke puber stealthy orgasmes beheerst zodat God je niet kan betrappen tijdens een zondige daad.
Gewoon braaf liggen wachten tot de meester klaar is niet?quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet, hoe hard ik ook mijn best doe
Ik denk dat een hitsige puber dat risico wel neemt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:25 schreef Lokasenna het volgende:
Die ziet ook onder de dekens hoor!
Mijn vriend ligt altijd uren later in bed dan ik, dus daar hoef ik geen rekening mee te houdenquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uit respect voor de nachtrust toch.
Dit zal nooit gebeuren. Ik op dezelfde camping als mijn oudersquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op de camping in een tentje als je ouders een tent verderop liggen?
Daarvoor is het veel te lekkerquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon braaf liggen wachten tot de meester klaar is niet?
quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:25 schreef Senn88 het volgende:
Gewoon braaf liggen wachten tot de meester klaar is niet?
Sowieso in een tentje slapen zal niet heel snel meer voorkomen denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn vriend ligt altijd uren later in bed dan ik, dus daar hoef ik geen rekening mee te houden
[..]
Dit zal nooit gebeuren. Ik op dezelfde camping als mijn ouders
[..]
Daarvoor is het veel te lekker
Sowieso nog elk jaar op Lowlandsquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso in een tentje slapen zal niet heel snel meer voorkomen denk ik.
Voor een nachtje op een festival is het prima, maar op vakantie heb ik liever wat meer comfortquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso nog elk jaar op LowlandsMaar verder niet nee. Mijn vriend hekelt kamperen en voor vakantie heeft het ook niet mijn voorkeur
Dat lijkt mij ook nice!quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:42 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn leukste keer kamperen was toen ik niet eens in een tent sliep, maar in een hangmat met klamboe erover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |