Pics van je...quote:
Het dichtstbijzijnde ligt al een paar jaar met een tuintje op z'n buik, die graaf ik liever niet op.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2022 13:05 schreef gcjoel het volgende:
Mijn kat wil wel altijd rollen door wortelen![]()
En de hond eet graag rauwe spruitjes, als er weer eens een valt tijdens het schoonmaken
Het mensje is 96. Ik zou het 'r met name gunnen als ze haar in de laatste uren/dagen/weken met rust zouden laten.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.ad.nl/show/ar(...)residentie~a0ec092e/
Zou het dan toch zo ver zijn?
Arme Lillybetquote:Op donderdag 8 september 2022 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.ad.nl/show/ar(...)residentie~a0ec092e/
Zou het dan toch zo ver zijn?
Oeiquote:Op donderdag 8 september 2022 17:59 schreef Medusa666 het volgende:
Mijn god. Mijn moeder heeft een lelijke foto van mij geplaatst op facebookWaarom dumpen moeders altijd alles op fb
![]()
Nee, mijn moeder is de verstandigste van ons en is van Facebook af.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:04 schreef Medusa666 het volgende:
Doen jullie moeders ook zulke dingen
Nee, die leeft al lang niet meer.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:04 schreef Medusa666 het volgende:
Zeker niet. Verklaart wel van wie jij je aparte gedachtenkronkels hebt.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:04 schreef Medusa666 het volgende:
Geeft je vrouw je te weinig seks ofzo? Jeetjequote:Op donderdag 8 september 2022 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker niet. Verklaart wel van wie jij je aparte gedachtenkronkels hebt.
Openrelatieleefquote:Op donderdag 8 september 2022 18:51 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Geeft je vrouw je te weinig seks ofzo? Jeetje
RIP Queen Mumquote:Op donderdag 8 september 2022 19:36 schreef Barbusse het volgende:
Lillybet is overleden
https://www.bbc.co.uk/news/uk-61585886
Long live the Kingquote:
Well, not very long...quote:
Is goed hoor schatjequote:Op donderdag 8 september 2022 20:12 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Daarom hoef je seksuele frustraties niet op mij of anderen af te reageren
Eerste ongesteldheid denk ik.quote:
quote:
Is bij hem allemaal niet nodig.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:39 schreef Medusa666 het volgende:
[..]![]()
Probeer wat nieuwe speeltjes uit in bed enzoOf koop nieuwe lingerie voor je vrouwtje.. lounge heeft mooie!
Ja true.. zn vrouw moet gewoon afvallen en hij ookquote:Op donderdag 8 september 2022 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is bij hem allemaal niet nodig.
quote:Op donderdag 8 september 2022 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is bij hem allemaal niet nodig.
I rest my casequote:Op donderdag 8 september 2022 20:39 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog echt ongesteldMoest dat nou
Ik ben niet verbaasd dat jij zo'n moeite hebt met sociale contacten onderhouden.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:41 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja true.. zn vrouw moet gewoon afvallen en hij ook
Ja sorry… ik ben gewoon te jong voor jequote:Op donderdag 8 september 2022 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd dat jij zo'n moeite hebt met sociale contacten onderhouden.
Oh honey.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:41 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja true.. zn vrouw moet gewoon afvallen en hij ook
Dat is een feit.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:57 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja sorry… ik ben gewoon te jong voor jetja..
Echt hequote:Op donderdag 8 september 2022 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh sweet summer child. Stop maar.
quote:
Rustig maar, hij heeft mij niet gdmdquote:Op donderdag 8 september 2022 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh sweet summer child. Stop maar.
Nee, had ik ook absoluut niet verwacht.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:00 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Rustig maar, hij heeft mij niet gdmd
Heeft hij jou gdmd?quote:Op donderdag 8 september 2022 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, had ik ook absoluut niet verwacht.
@AirwiN gun haar pik please… ik betaal je ervoorquote:Op donderdag 8 september 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Verwachtte ik ook niet.
Geen zorgen.. als je echt graag wilt kun je vooruitgeholpen wordenquote:Op donderdag 8 september 2022 21:07 schreef AirwiN het volgende:
Blijkt wel weer dat we als land te ver zijn doorgeschoten met de bezuinigingen op de zorg.
Hier gaat het lekker ja! Daar ook? Ben je alweer op de heide geweest?quote:Op donderdag 8 september 2022 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Oké ik heb een blokkeerfunctie.
Verder alles goed met iedereen?
Nee heb het gemist dit jaar. Corona, vakantie, ditdat.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hier gaat het lekker ja! Daar ook? Ben je alweer op de heide geweest?
Ja, wel aan toe.quote:
Heh, ik begon net een beetje op gang te komenquote:
In de eerste week mag datquote:Op vrijdag 9 september 2022 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heh, ik begon net een beetje op gang te komen
zou?quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vandaag zou eindelijk mijn laptop arriveren
De vraag is nog of hij voor 9:00 of voor 18:00 aan komtquote:
Morgen fitness en 's avonds voetbal kijken. Zondag F1 kijken. Verder geen plannen. Nog even een rustig weekendje.quote:
Ow sporten ga ik vanmiddag ook nog doenquote:Op vrijdag 9 september 2022 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen fitness en 's avonds voetbal kijken. Zondag F1 kijken. Verder geen plannen. Nog even een rustig weekendje.![]()
Vandaag ticket gekocht voor een voorstelling van volgende week vrijdag. Gisteravond 'appje ontvangen dat de technische problemen daar eindelijk zijn opgelost, dus dat is wel fijn.
Hahahh dat is altijd een verrassing.quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De vraag is nog of hij voor 9:00 of voor 18:00 aan komt
It went dark.quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow sporten ga ik vanmiddag ook nog doen
Welke voorstelling ga je heen?
Ja, geen idee eigenlijk.quote:Hoe gaat t met je date?
Maar nu weet je ook niets. Of ja, je hebt een vermoeden. Vaak is een eerlijk antwoord toch wel fijner om te hebben, dan kun je gewoon verder. Leuk is anders, maar tochquote:Op vrijdag 9 september 2022 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
It went dark.
[..]
Ja, geen idee eigenlijk.Ik moet nog steeds eens vragen of er we nog iets willen afspreken, maar in mijn hoofd heb ik dat gesprek al een aantal keren gedaan met steeds dezelfde reactie, en daarom stel ik die vraag om niet met die teleurstelling om te hoeven gaan.
Ja, dat klopt. Maar ik wil dit eigenlijk niet via whatsapp vragen en ook niet vragen waar anderen bij zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar nu weet je ook niets. Of ja, je hebt een vermoeden. Vaak is een eerlijk antwoord toch wel fijner om te hebben, dan kun je gewoon verder. Leuk is anders, maar toch
Biedt haar mssn ook duidelijkheid. Je wil toch allebei iemand die er vol voor wil gaan?!
Ow dus je hebt dr wel nog gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar ik wil dit eigenlijk niet via whatsapp vragen en ook niet vragen waar anderen bij zijn.Dus dat schiet niet op. Zondag in de auto was de perfecte gelegenheid om het te vragen, maar toen heb ik dat niet gedaan.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow dus je hebt dr wel nog gezien.
Beetje moed verzamelen de volgende keer
quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen? Nee heb je, ja kun je krijgenvergeten
(en nog 6000 dooddoeners)
Ja, en daarom stel ik het steeds verder uit.quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Onzin
Hoe langer je het uitstelt, hoe moeilijker dat het wordt.
Dat klinkt als een hele zware vraag die je wilt stellen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deze week en komende weken heeft ze het erg druk met werk, dus dan zal ik haar niet of nauwelijks zien en dan wil ik haar eigenlijk ook niet nog eens lastig vallen met mijn vraag.![]()
Hij wilt haar handje vasthoudenquote:
Het ging vooral om een "zin om wat met z'n tweeën te doen", toch? Die kan je best stellen hoor, de meeste mensen vinden een beetje afleiding van werk ter ontspanning best prima.quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deze week en komende weken heeft ze het erg druk met werk, dus dan zal ik haar niet of nauwelijks zien en dan wil ik haar eigenlijk ook niet nog eens lastig vallen met mijn vraag.![]()
Straks kijk je naar de foto's van haar gezin en denk je terug aan deze zondag en alle andere keren dat je van alles kon zeggen maar niks zei.quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zondag in de auto was de perfecte gelegenheid om het te vragen, maar toen heb ik dat niet gedaan.
"Gelukkig maken met mijn voorstel"quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |