Is dat niet juist wat hij wil, alles in haar vullen?quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon 'r de kans geven om d'r eigen antwoord te geven in plaats van alles voor d'r in te gaan vullen.
RAM HET ER IN!quote:Op vrijdag 9 september 2022 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat niet juist wat hij wil, alles in haar vullen?
Badum-Tssssjquote:Op vrijdag 9 september 2022 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was te lui om de bijbehorende emoji erbij te doen. Heb het even overwogen.quote:
Vuig viespeukje ben je toch ookquote:Op vrijdag 9 september 2022 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkoop je ze ook los?quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:47 schreef rival het volgende:
Hier iemand interesse in 128 KLM huisjes?
Allemaal gevuld met alcohol?quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:47 schreef rival het volgende:
Hier iemand interesse in 128 KLM huisjes?
Iets waarvan rival er blijkbaar 128 van heeft.quote:
quote:
quote:Over onze KLM-huisjes
Elk huisje heeft het uiterlijk van een echt Nederlands gebouw. Deze unieke cadeaus bestaan al sinds de jaren 50 en zijn een echt collectors item! U ontvangt er een wanneer u in Business Class reist op een intercontinentale route.
Wat heb je in huis gehaald?quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:25 schreef AirwiN het volgende:
Zo, had geen zin om te werken dus maar een nieuwe TV gekocht.
Komt mooi van pas voor mijn nudie weekend met Tegan.
Patser gespotquote:
Sony Bravia XR 55 inch.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je in huis gehaald?
Heb ik ook, maar ik heb er geen nude weekend met Tegan bij gekregenquote:
Lang leve de trouweklantenkorting.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar ik heb er geen nude weekend met Tegan bij gekregen
Hoe kom je eraan?quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
102 zijn nog vol en met seal.
Was een goed weekend
INB4 NU AL.quote:
Gastquote:
Lekkerquote:
Rode, knipperende lampjes?quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:48 schreef Senn88 het volgende:
Zin om de kerstboom op te zetten maar nog geen hoerigekerstlampjes gevonden
Oh boy, dat worden warme avonturen onder die kerstboom in huize Lottert!quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:48 schreef Senn88 het volgende:
Zin om de kerstboom op te zetten maar nog geen hoerigekerstlampjes gevonden
In je kerstboom?quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb herfst- en halloweenlampjes.
Rawrr hoe is het tijger?quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh boy, dat worden warme avonturen onder die kerstboom in huize Lottert!
Mag nog een tikkeltje ergerquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:34 schreef DrMarten het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)ichting/22211/16722/
Welke game doe je?quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:09 schreef AirwiN het volgende:
Ff melden dat ik naakt zit te gamen. Geen idee hoe laat Tegan ariveert... 🤔
Elden Ring. Snel nog ff uitspelen en dan door met Horizon Forbidden West.quote:
Wel goed hoor vind alleen de sfeer hier regelmatig niet zo leuk dus daarom wat vaker andere dingen aan het doen. Werk gaat lekker, prive loopt wel goed, mijzelf leren accepteren enzo. Best hard aan het werk met mijzelf. Hoe is het daar?quote:
Hier gaat het wel.quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wel goed hoor vind alleen de sfeer hier regelmatig niet zo leuk dus daarom wat vaker andere dingen aan het doen. Werk gaat lekker, prive loopt wel goed, mijzelf leren accepteren enzo. Best hard aan het werk met mijzelf. Hoe is het daar?
Druk in mijn hoofd voornamelijk. En daardoor raak ik snel(ler) geīrriteerd.quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet super enthousiast, wat is er?
Waarmee ben je druk?quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Druk in mijn hoofd voornamelijk. En daardoor raak ik snel(ler) geīrriteerd.
Heel de nacht gedroomd van avonturen onder een rood verlichte kerstboom.quote:
Zelf dacht ik meer aan roze en rood..quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel de nacht gedroomd van avonturen onder een rood verlichte kerstboom.
Jij hoeft daar niet eerst een aankoop voor te doen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar ik heb er geen nude weekend met Tegan bij gekregen
Ik ben erquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:09 schreef AirwiN het volgende:
Ff melden dat ik naakt zit te gamen. Geen idee hoe laat Tegan ariveert... 🤔
Nou, het is weekend. Kom danquote:Op zaterdag 10 september 2022 12:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hoeft daar niet eerst een aankoop voor te doen hoor.
Gewoon ditquote:Op zaterdag 10 september 2022 11:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zelf dacht ik meer aan roze en rood..
Omg ja dit bedoel ikquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon dit
https://www.allesinwonder(...)e-8720093312058.html
Ze was veel te oud voor Faxie johquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:14 schreef Tegan het volgende:
Jij zal wel weer nachtdienst hebben dus kan het gewoon helemaal kijken.
En gianni heeft geen laptop dus kan ook gewoon kijken.
Wij snappen elkaarquote:Op zaterdag 10 september 2022 13:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Omg ja dit bedoel ikmorgen ff bij intratuin kijken en anders bestel ik die
In je nieuwe huis ga je eindelijk deze kopen, neem ik aan?quote:
Omg, deze is vetquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In je nieuwe huis ga je eindelijk deze kopen, neem ik aan?
[ afbeelding ]
Heb ze al binnenquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In je nieuwe huis ga je eindelijk deze kopen, neem ik aan?
[ afbeelding ]
Je stelt niet teleurquote:
Ik heb wel een laptop.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:14 schreef Tegan het volgende:
Jij zal wel weer nachtdienst hebben dus kan het gewoon helemaal kijken.
En gianni heeft geen laptop dus kan ook gewoon kijken.
Hoe was het gamen? Koud?quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze was veel te oud voor Faxie joh
Jij lucht de boel nooit?quote:Op zondag 11 september 2022 10:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een lekker gevoel, dat luchten.
quote:
Wil je nu dat we 'plopquote:
Moet je eens doen. Is heerlijk.quote:
Waarom alleen kijken? Je kunt ook gewoon mee doenquote:
Wat bedoel je precies met meedoen?quote:Op zondag 11 september 2022 17:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom alleen kijken? Je kunt ook gewoon mee doen
Waar?quote:
Ah, zijn dat de ballen die gianni bedoelt?quote:
Ik zeg pics ter verificatiequote:Op zondag 11 september 2022 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, zijn dat de ballen die gianni bedoelt?
Ik ging er wel van uit dat Senn deze ballen impliceerde.quote:Op zondag 11 september 2022 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, zijn dat de ballen die gianni bedoelt?
Ah ik dacht dan weer dat we gezamelijk die van jou gingen luchten.quote:Op zondag 11 september 2022 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ging er wel van uit dat Senn deze ballen impliceerde.
Een bal luchten klikt meer als de bal leeg laten lopen. Denk niet dat ie daar op zit te wachten...quote:Op zondag 11 september 2022 21:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah ik dacht dan weer dat we gezamelijk die van jou gingen luchten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |