En ik maar denken dat regelmatig de ballen leegmaken het ultieme doel van iedere man was.quote:Op zondag 11 september 2022 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een bal luchten klikt meer als de bal leeg laten lopen. Denk niet dat ie daar op zit te wachten...
Da's noodzaak om de dag lekker door te komen.quote:Op maandag 12 september 2022 07:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat regelmatig de ballen leegmaken het ultieme doel van iedere man was.
Dat zou het doel van elke vrouw moeten zijn.quote:Op maandag 12 september 2022 07:25 schreef Tegan het volgende:
En ik maar denken dat regelmatig de ballen leegmaken het ultieme doel van iedere man was.
Eerder dat de rollen omgedraaid zijnquote:Op maandag 12 september 2022 07:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou het doel van elke vrouw moeten zijn.
Veel huilende mannelijke FOK!kers vandaag die zich realiseren dat dit op hen van toepassing is.quote:Op maandag 12 september 2022 08:04 schreef Tegan het volgende:
Eerder dat de rollen omgedraaid zijn.
Nog een paar wekenquote:Op maandag 12 september 2022 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je gauw beter. En 't is al bijna zover, of niet? Right?
Heel erg fijn en genietende atm. En moe, want 't is al best laat
Dat er leegtes gevuld moeten worden?quote:Op maandag 12 september 2022 08:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerder dat de rollen omgedraaid zijn.
Hoe kijk je tegen de bevalling aan dan?quote:Op maandag 12 september 2022 08:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog een paar weken
Klinkt alsof het leven goed is. Keep it going
Kan niet wachten tot die voorbij isquote:Op maandag 12 september 2022 08:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe kijk je tegen de bevalling aan dan?
Hoeveel bevallingsfilmpjes heeft Kaneel je al doorgestuurd?quote:Op maandag 12 september 2022 09:31 schreef Lokasenna het volgende:
Kan niet wachten tot die voorbij is
Guess again.quote:Op maandag 12 september 2022 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat er leegtes gevuld moeten worden?
Geen, eigenlijk. Meevaller.quote:Op maandag 12 september 2022 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel bevallingsfilmpjes heeft Kaneel je al doorgestuurd?
Air heeft hem nu op een idee gebrachtquote:
Kaneel is toch wel slimmer dan dat, hoop ik.quote:Op maandag 12 september 2022 19:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Air heeft hem nu op een idee gebracht
Die zit op Youtube te zoeken op totaalruptuur?quote:Op maandag 12 september 2022 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel bevallingsfilmpjes heeft Kaneel je al doorgestuurd?
Jezus manquote:Op maandag 12 september 2022 20:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die zit op Youtube te zoeken op totaalruptuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |