Ik dacht zelf dat Tegan een bijdrage levert door de ballen goed nat te likken. Dan is het een kwestie van met je benen wijd zitten en een koel briesje om de ballen te luchten.quote:Op zondag 11 september 2022 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een bal luchten klikt meer als de bal leeg laten lopen. Denk niet dat ie daar op zit te wachten...
Sneeuwballenquote:Op zondag 11 september 2022 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat Tegan een bijdrage levert door de ballen goed nat te likken. Dan is het een kwestie van met je benen wijd zitten en een koel briesje om de ballen te luchten.
Gewoon opsmikkelenquote:
Misschien moet ze even 'blasen'quote:Op zondag 11 september 2022 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat Tegan een bijdrage levert door de ballen goed nat te likken. Dan is het een kwestie van met je benen wijd zitten en een koel briesje om de ballen te luchten.
Wat een heerlijke gespreksonderwerpen weerquote:Op zondag 11 september 2022 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oww ik juist de groene. Omg.. nu echt zin erin.quote:Op zondag 11 september 2022 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bruine. Vind die ook wel lekkerder dan de pandan.
Jaaaa maar echt. Altijd hier gewoonquote:Op zondag 11 september 2022 22:56 schreef Dqod het volgende:
Waarom keek ik hier? Nu wil ik ook spekkoek
Ik had willen zeggen kom maar halen, maar het was het laatste stukjequote:Op zondag 11 september 2022 22:56 schreef Dqod het volgende:
Waarom keek ik hier? Nu wil ik ook spekkoek
Van menig mens had ik dit niet gepikt. Van jou welquote:Op zondag 11 september 2022 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had willen zeggen kom maar halen, maar het was het laatste stukje
Hopelijk voel je je gauw beter. En 't is al bijna zover, of niet? Right?quote:Op maandag 12 september 2022 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb me wel eens beter gevoeld, ben nu formaat nijlpaard. Maar relatief oké.
Met jou?
En ik maar denken dat regelmatig de ballen leegmaken het ultieme doel van iedere man was.quote:Op zondag 11 september 2022 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een bal luchten klikt meer als de bal leeg laten lopen. Denk niet dat ie daar op zit te wachten...
Da's noodzaak om de dag lekker door te komen.quote:Op maandag 12 september 2022 07:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat regelmatig de ballen leegmaken het ultieme doel van iedere man was.
Dat zou het doel van elke vrouw moeten zijn.quote:Op maandag 12 september 2022 07:25 schreef Tegan het volgende:
En ik maar denken dat regelmatig de ballen leegmaken het ultieme doel van iedere man was.
Eerder dat de rollen omgedraaid zijnquote:Op maandag 12 september 2022 07:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou het doel van elke vrouw moeten zijn.
Veel huilende mannelijke FOK!kers vandaag die zich realiseren dat dit op hen van toepassing is.quote:Op maandag 12 september 2022 08:04 schreef Tegan het volgende:
Eerder dat de rollen omgedraaid zijn.
Nog een paar wekenquote:Op maandag 12 september 2022 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je gauw beter. En 't is al bijna zover, of niet? Right?
Heel erg fijn en genietende atm. En moe, want 't is al best laat
Dat er leegtes gevuld moeten worden?quote:Op maandag 12 september 2022 08:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerder dat de rollen omgedraaid zijn.
Hoe kijk je tegen de bevalling aan dan?quote:Op maandag 12 september 2022 08:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog een paar weken
Klinkt alsof het leven goed is. Keep it going
Kan niet wachten tot die voorbij isquote:Op maandag 12 september 2022 08:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe kijk je tegen de bevalling aan dan?
Hoeveel bevallingsfilmpjes heeft Kaneel je al doorgestuurd?quote:Op maandag 12 september 2022 09:31 schreef Lokasenna het volgende:
Kan niet wachten tot die voorbij is
Guess again.quote:Op maandag 12 september 2022 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat er leegtes gevuld moeten worden?
Geen, eigenlijk. Meevaller.quote:Op maandag 12 september 2022 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel bevallingsfilmpjes heeft Kaneel je al doorgestuurd?
Air heeft hem nu op een idee gebrachtquote:
Kaneel is toch wel slimmer dan dat, hoop ik.quote:Op maandag 12 september 2022 19:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Air heeft hem nu op een idee gebracht
Die zit op Youtube te zoeken op totaalruptuur?quote:Op maandag 12 september 2022 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel bevallingsfilmpjes heeft Kaneel je al doorgestuurd?
Jezus manquote:Op maandag 12 september 2022 20:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die zit op Youtube te zoeken op totaalruptuur?
Hot Shotsquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:21 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ken jij toevallig een leuke actiefilm mét comedy?
Ja en jullie doel zou moeten zijn ons laten rillen mja, daar komt er ook niks van he.quote:Op maandag 12 september 2022 07:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou het doel van elke vrouw moeten zijn.
Kom langs danquote:Op dinsdag 13 september 2022 00:38 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja en jullie doel zou moeten zijn ons laten rillen mja, daar komt er ook niks van he.
Echt he?quote:
Gewoon een zelfstandige vrouw zijn die daar geen man voor nodig heeftquote:Op dinsdag 13 september 2022 07:26 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij zijn er genoeg mannen die mij kunnen laten rillen; als het zo lang geleden is heb je niet zoveel nodig![]()
.
Van angst?quote:Op dinsdag 13 september 2022 07:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rillen? Dat klinkt niet goed
Ieder zo zn voorkeuren.quote:
Van genot natuurlijk. Beetje naschokken en trillen van spieren die ontspannen.quote:
Niet nodig hebben natuurlijk! Maar het is geeft weer een andere heel prettige dimensie aan de handeling. Plus; sommige kinks kun je niet in je eentje uitvoeren.quote:Op dinsdag 13 september 2022 07:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een zelfstandige vrouw zijn die daar geen man voor nodig heeft
Nou, ik ril niet van genot. Ik kronkel meerquote:Op dinsdag 13 september 2022 07:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van genot natuurlijk. Beetje naschokken en trillen van spieren die ontspannen.
Wil je hier meer over vertellen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet nodig hebben natuurlijk! Maar het is geeft weer een andere heel prettige dimensie aan de handeling. Plus; sommige kinks kun je niet in je eentje uitvoeren.
Elke vrouw werkt weer anders.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, ik ril niet van genot. Ik kronkel meer
Nog beter; ik laat het je wel zien op onze date.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wil je hier meer over vertellen?
I like where this is going.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nog beter; ik laat het je wel zien op onze date.
Ik wissel afquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik ril niet van genot. Ik kronkel meer
En nu de daad bij het woord voegenquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nog beter; ik laat het je wel zien op onze date.
Dat kan ik dus echt niet, hoe hard ik ook mijn best doequote:Op dinsdag 13 september 2022 08:13 schreef TaMieke het volgende:
Niet gewoon stil liggen en zeesterren
quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En nu de daad bij het woord voegen
Wel lastig, dan kun je nooit een stealthy orgasme hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet, hoe hard ik ook mijn best doe
Waarom zou je een stealthy orgasme willen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel lastig, dan kun je nooit een stealthy orgasme hebben.
Die is niet opgegroeid in de bible belt. Waar elke puber stealthy orgasmes beheerst zodat God je niet kan betrappen tijdens een zondige daad.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:18 schreef Lokasenna het volgende:
Wel lastig, dan kun je nooit een stealthy orgasme hebben.
Uit respect voor de nachtrust toch.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zou je een stealthy orgasme willen?
Op de camping in een tentje als je ouders een tent verderop liggen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zou je een stealthy orgasme willen?
Die ziet ook onder de dekens hoor!quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is niet opgegroeid in de bible belt. Waar elke puber stealthy orgasmes beheerst zodat God je niet kan betrappen tijdens een zondige daad.
Gewoon braaf liggen wachten tot de meester klaar is niet?quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet, hoe hard ik ook mijn best doe
Ik denk dat een hitsige puber dat risico wel neemt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:25 schreef Lokasenna het volgende:
Die ziet ook onder de dekens hoor!
Mijn vriend ligt altijd uren later in bed dan ik, dus daar hoef ik geen rekening mee te houdenquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uit respect voor de nachtrust toch.
Dit zal nooit gebeuren. Ik op dezelfde camping als mijn oudersquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op de camping in een tentje als je ouders een tent verderop liggen?
Daarvoor is het veel te lekkerquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon braaf liggen wachten tot de meester klaar is niet?
quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:25 schreef Senn88 het volgende:
Gewoon braaf liggen wachten tot de meester klaar is niet?
Sowieso in een tentje slapen zal niet heel snel meer voorkomen denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn vriend ligt altijd uren later in bed dan ik, dus daar hoef ik geen rekening mee te houden
[..]
Dit zal nooit gebeuren. Ik op dezelfde camping als mijn ouders
[..]
Daarvoor is het veel te lekker
Sowieso nog elk jaar op Lowlandsquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso in een tentje slapen zal niet heel snel meer voorkomen denk ik.
Voor een nachtje op een festival is het prima, maar op vakantie heb ik liever wat meer comfortquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso nog elk jaar op LowlandsMaar verder niet nee. Mijn vriend hekelt kamperen en voor vakantie heeft het ook niet mijn voorkeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |