Oh dacht een kerel, lol dan wordt ze misschien ook wel een soort van beschermd door de regie omdat ze dat kan, hoop van niet. Want de dames zijn haar behoorlijk zat.quote:
wat kan zequote:Op dinsdag 6 september 2022 22:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dacht een kerel, lol dan wordt ze misschien ook wel een soort van beschermd door de regie omdat ze dat kan, hoop van niet. Want de dames zijn haar behoorlijk zat.
Yep.Gisteren had je 484.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]is dit van vandaag? moet wel want gister was iets met 300, goffer, compleet mislukt dus en het is nog geen eens 12 uur
quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]is dit van vandaag? moet wel want gister was iets met 300, goffer, compleet mislukt dus en het is nog geen eens 12 uur
Ze is hoofd BHV.quote:
je kunt hetquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:13 schreef JDB94 het volgende:
Owjee, ik zie sowieso dezelfde namen als BB. Ik heb nog nooit zoveel als hier op forums gepost whaha
Hey Mario.quote:
ik was vele malen ergerquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:14 schreef JDB94 het volgende:
[..]
1200 in vorige BB vond ik al vrij heftig
oeh dank, ff wisselen weerquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Tommy Lee en Mexx aan de klets
quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
386 gister en dat vond ik al erg.
dit jaar de eer aan chocoquote:
switch ikquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Tommy Lee en Mexx aan de klets
GC / Dagcijfers #247 Minder posters op #1quote:
https://www.thuisserver.n(...)dbccce&tab=tab_tablequote:Op dinsdag 6 september 2022 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
GC / Dagcijfers #247 Minder posters op #1
Ik kijk alleen hier, zal dan wel met zondag erbij zijn of zo.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
GC / Dagcijfers #247 Minder posters op #1
Ik kijk alleen hier, zal dan wel met zondag erbij zijn of zo.
Ff opscheppen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)dbccce&tab=tab_table
en die vriend heb je nog steeds ?quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff opscheppen.![]()
Ooit was ik de Queen van de uto sc, niemand ging zo snel als ik en toen kreeg ik een vriend.
....en toen en toen???quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff opscheppen.![]()
Ooit was ik de Queen van de uto sc, niemand ging zo snel als ik en toen kreeg ik een vriend.
en nu issie weg??quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff opscheppen.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
en die vriend heb je nog steeds ?
man hier vind het ook maar niksquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Die wilde toen ook aandacht natuurlijk.
Nu heb ik gezegd, nieuwe rls en in het begin zal ik daar veel mee bezig zijn dus alvast sorry.
Ben ik ineens gestopt want had andere dingen te doen toenquote:
Nee is er dus nog.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nu issie weg??![]()
vorig jaar teveel gecossed![]()
en dat jaar ervoor
dat gebeurt mij nu noooooiitttttquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben ik ineens gestopt want had andere dingen te doen toen
[..]
Nee is er dus nog.![]()
Heel herkenbaar dus. Kwam toen ook in de sc terecht omdat ik teveel off topic ging in de cos.
Jammer dan, hoort bij ons.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
man hier vind het ook maar niks![]()
hmm goede vraag, beetje marciano ook maar meer omdat ie vanmorgen anarchie richting de regie wildequote:Op dinsdag 6 september 2022 22:21 schreef mijntjexx het volgende:
Wie springt er voor jullie uit op dit moment? Voor mij nu Marciano, goed gevoel bij die gast op dit moment.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jammer dan, hoort bij ons.![]()
Volgens mij tikte jij dat van de week ook dat ie zei, nee he weer streams.Ik had dus gewaarschuwd van te voren.
Ik vind Mirthe en Tommy Lee leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:21 schreef mijntjexx het volgende:
Wie springt er voor jullie uit op dit moment? Voor mij nu Marciano, goed gevoel bij die gast op dit moment.
tommy lee en djediquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind Mirthe en Tommy Lee leuk.
Ik heb echt weinig gevoel bij mensen, enige die ik voldoende gezien heb: Ruben, Bert, Mexx, Djedi, die kortharige chick. Nog te kort onderweg. Martin ook wel mooie ventquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:21 schreef mijntjexx het volgende:
Ook als Tommy Lee meteen op Mexx duikt?quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
niet dat ik die mensen leuk vind tho whahaquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:23 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ik heb echt weinig gevoel bij mensen, enige die ik voldoende gezien heb: Ruben, Bert, Mexx, Djedi, die kortharige chick. Nog te kort onderweg. Martin ook wel mooie vent
Mirthe vind ik ook wel geinig, madelaine trouwens ook wel en kim de kapster ook wel en babette is ook wel geinig.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:23 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ook als Tommy Lee meteen op Mexx duikt?
juffrouw janniequote:Op dinsdag 6 september 2022 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
Mensen in de kas mensen in de kas waar is Janet.
Nog niet echt iemand, komt ook omdat een aantal echt nauwelijks op de streams zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:21 schreef mijntjexx het volgende:
ze hebben een blaadje gejatquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker knus, ze zijn er ook alweer uit.
Bertquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:25 schreef mijntjexx het volgende:
En aan wie irriteer jeje het meest op dit moment?..gewoon ff nieuwsgierig
Bert.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:25 schreef mijntjexx het volgende:
Weer hmmm oh wacht, ja martinquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:25 schreef mijntjexx het volgende:
Quincyquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:25 schreef mijntjexx het volgende:
Martin.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:25 schreef mijntjexx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Martin, Bert en Kim met huidprobleem.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:25 schreef mijntjexx het volgende:
Martin.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:25 schreef mijntjexx het volgende:
Die vind ik ook irritantquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Martin, Bert en Kim met huidprobleem.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:28 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Martin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een gedoe maar je bent er weer
![]()
PukkelKImquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:25 schreef mijntjexx het volgende:
Misschien moet jou dit ook overkomen Choco, kan je nog je aandeel beetje downplayen whahahaquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]wat een gedoe maar je bent er weer
quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:30 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Misschien moet jou dit ook overkomen Choco, kan je nog je aandeel beetje downplayen whahaha
Preciessss dit zocht ik thanks hahaquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Oh ja, irritatie factor: Wanda, wel leuk bekje, maar vind haar een beetje te politiek correct en zwaarmoedig. Verder krijg ik Danielle BB 2021 vibes bij Babette.
wie is jeffreyquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:36 schreef mijntjexx het volgende:
Jeffrey irriteert zich aan iemand, weet alleen niet aan wie. Aan Rupert of Ruben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |