Tot de volgende kleine ijstijd.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:26 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies goor, plakkerig tyfusweer is het vandaag. Extreem benauwd en inmiddels weer 28 graden in huis. Hoelang blijft die extreme hittegolf nog duren? Ik ben er wel klaar mee nu
Vandaag heerlijk hier en niets benauwdquote:Op woensdag 7 september 2022 15:26 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies goor, plakkerig tyfusweer is het vandaag. Extreem benauwd en inmiddels weer 28 graden in huis. Hoelang blijft die extreme hittegolf nog duren? Ik ben er wel klaar mee nu
hopen mag altijd. ik schat de kans op 0, zwembadquote:Op woensdag 7 september 2022 18:59 schreef TLC het volgende:
Ik hoop op een winter met veel sneeuw, witte Kerstvrieskou, Elfstedentocht, dat de Noordzee dichtvries zodat je naar Engeland kan lopen en dat hier de walvissen klappertandend over de straat lopen
Lul met doorlopend vast contract gespot.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:59 schreef TLC het volgende:
Ik hoop op een winter met veel sneeuw, witte Kerstvrieskou, Elfstedentocht, dat de Noordzee dichtvries zodat je naar Engeland kan lopen en dat hier de walvissen klappertandend over de straat lopen
Die gaat ook meer betalen hoor.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:23 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Lul met doorlopend vast contract gespot.
Noordzee dicht zou wel vet zijn.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:59 schreef TLC het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2022 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Noordzee dicht zou wel vet zijn.
Maar ja, de energiekosten.
Smeagol.quote:
Werk je dan nog in een regenpak?quote:Op donderdag 8 september 2022 08:26 schreef INViCTuS het volgende:
Goed tegen de droogte, maar verder ist gewoon waardeloos. Moet ook gewerkt worden :p
Ik kan gelukkig wel wat dingen binnen doen, maar niet lang of veel. Vakantiepark is vrij divers, gelukkig. Als het echt moet, dan trek ik wel regenkleding aan hoor. Op zich ook niet erg. Heb nu zelfs de korte broek nog aanquote:Op donderdag 8 september 2022 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Werk je dan nog in een regenpak?
Ah oké. Ik dacht dat je echt altijd buiten aan het werk was.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig wel wat dingen binnen doen, maar niet lang of veel. Vakantiepark is vrij divers, gelukkig. Als het echt moet, dan trek ik wel regenkleding aan hoor. Op zich ook niet erg. Heb nu zelfs de korte broek nog aan
In principe wel, maar voor echt heel slecht weer dingen houden we wel eens wat achter de hand.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oké. Ik dacht dat je echt altijd buiten aan het werk was.
Nee, want het is Nederland en je zit maar 5 km verwijderd van de noordpool hierquote:Op donderdag 8 september 2022 10:14 schreef Nattekat het volgende:
Kan het niet gewoon regenen zonder dat het zo droevig donker is?
Ja, want het is een beetje opgeklaard inmiddelsquote:Op donderdag 8 september 2022 11:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee, want het is Nederland en je zit maar 5 km verwijderd van de noordpool hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |