Werk je dan nog in een regenpak?quote:Op donderdag 8 september 2022 08:26 schreef INViCTuS het volgende:
Goed tegen de droogte, maar verder ist gewoon waardeloos. Moet ook gewerkt worden :p
Ik kan gelukkig wel wat dingen binnen doen, maar niet lang of veel. Vakantiepark is vrij divers, gelukkig. Als het echt moet, dan trek ik wel regenkleding aan hoor. Op zich ook niet erg. Heb nu zelfs de korte broek nog aanquote:Op donderdag 8 september 2022 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Werk je dan nog in een regenpak?
Ah oké. Ik dacht dat je echt altijd buiten aan het werk was.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig wel wat dingen binnen doen, maar niet lang of veel. Vakantiepark is vrij divers, gelukkig. Als het echt moet, dan trek ik wel regenkleding aan hoor. Op zich ook niet erg. Heb nu zelfs de korte broek nog aan
In principe wel, maar voor echt heel slecht weer dingen houden we wel eens wat achter de hand.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oké. Ik dacht dat je echt altijd buiten aan het werk was.
Nee, want het is Nederland en je zit maar 5 km verwijderd van de noordpool hierquote:Op donderdag 8 september 2022 10:14 schreef Nattekat het volgende:
Kan het niet gewoon regenen zonder dat het zo droevig donker is?
Ja, want het is een beetje opgeklaard inmiddelsquote:Op donderdag 8 september 2022 11:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee, want het is Nederland en je zit maar 5 km verwijderd van de noordpool hier
heb je 'm uitgemaakt voor schweinhont?quote:Op donderdag 8 september 2022 12:06 schreef Jor_Dii het volgende:
De hont vond het maar niks vanochtend, schijterd... "bent toch niet van suiker!!" hielp ook al niet
Nee, laffe hondquote:Op donderdag 8 september 2022 12:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
heb je 'm uitgemaakt voor schweinhont?
en bakken regenquote:Op donderdag 8 september 2022 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
Het mag gezegd worden, vandaag valt erg mee. Begon idd met heftig donkere luchten en bakken regen, maar inmiddels gewoon weer boven de 20 graden en zon erbij.
Inderdaad. De verwachting was gisteravond nog dat het vandaag de hele dag zou regenen. Om 10:00 uur was het droog en vrij snel daarna kwam de zon door en werd het weer boven de 20 graden. Prima te doen.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
Het mag gezegd worden, vandaag valt erg mee. Begon idd met heftig donkere luchten en bakken regen, maar inmiddels gewoon weer boven de 20 graden en zon erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |