Ja en ze is helemaal mijn type ookquote:
sowieso vind ik die beide Coronelletjes overkill in hun extreem enthousiasmequote:
Leg eens uit dan? Iedereen moet normaal gesproken die superlicentiepunten halen om F1 te mogen rijden. En die superlicentiepunten kun je ook gewoon behalen door in de Indycars te rijden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat als Herta uit de AT wordt gehouden vanwege superlicentiepunten dat hele systeem eigenlijk faalt
Dat vind ik nog 1 van de grootste ergernissen. Ik ben al 30 jaar f1 fan en 6 jaar Max fan maar eerst Ziggo verwijten dat ze alleen door een oranje bril verslag geven en zelf doen ze niet andersquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:47 schreef DKUp het volgende:
“Wij doen niet mee met de Max Verstappen-hype…”
Negen maanden later hihaho
Beetje hypocriet, maar als we meer Nederlanders in de F1 hadden was het sowieso anders.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat vind ik nog 1 van de grootste ergernissen. Ik ben al 30 jaar f1 fan en 6 jaar Max fan maar eerst Ziggo verwijten dat ze alleen door een oranje bril verslag geven en zelf doen ze niet anders
Superlicentiepinten, daar wil ik me ook wel mee kwalificerenquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Iedereen moet normaal gesproken die superlicentiepinten halen om F1 te mogen rijden. En die superlicentiepunten kun je ook gewoon behalen door in de Indycars te rijden.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Superlicentiepinten, daar wil ik me ook wel mee kwalificeren
Winnen de Duitsersquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Superlicentiepinten, daar wil ik me ook wel mee kwalificeren
Omdat dat puntensysteem bedoeld zou moeten zijn om te voorkomen dat een zitje door willekeurig iemand wordt gekocht, niet om talent tegen te houden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Iedereen moet normaal gesproken die superlicentiepinten halen om F1 te mogen rijden. En die superlicentiepunten kun je ook gewoon behalen door in de Indycars te rijden.
Nee, je moet handmatig even schakelen zo.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:50 schreef Eagles89 het volgende:
Weet iemand of je de F1 TV voorbeschouwing kunt blijven kijken en hij automatisch doorschakeld naar de kwali? Normaal neem ik geen risico om het begin te missen en sluit ik hem al een paar minuten eerder af maar ik weet nooit of dat wel nodig is…
vandaag 17:11 verslag van de kwalificatiequote:Op zaterdag 3 september 2022 14:51 schreef Tjacka het volgende:
is dit weekend ook op het publieke net
zit in de trein naar de aRENa maar de viaplee app doet het niet
Het is dan ook niet ontworpen om talent tegen te houden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat dat puntensysteem bedoeld zou moeten zijn om te voorkomen dat een zitje door willekeurig iemand wordt gekocht, niet om talent tegen te houden.
De race wordt uitgezonden op de NOSquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaag 17:11 verslag van de kwalificatie
morgen is er wel meer begreep ik
Sky zit met hun hoofd in de wolken.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:53 schreef Predator40 het volgende:
LOL @ Sky......lewis hamilton weekend....pakt pole etc
ja en voor en na ook wat ofzo. maar dat heb ik niet voor handenquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De race wordt uitgezonden op de NOS
Ik in het bierquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sky zit met hun hoofd in de wolken.
minus de eerste rondequote:Op zaterdag 3 september 2022 14:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De race wordt uitgezonden op de NOS
wat hebben ze gesnoven joh ?quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zat er geen hond in Zandvoort en moest jumbo tweede kaartje gratis actie houden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beetje hypocriet, maar als we meer Nederlanders in de F1 hadden was het sowieso anders.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dan zat er geen hond in Zandvoort en moest jumbo tweede kaartje gratis actie houden.
Minimaal, dan moet je echt wel goed in de Indycar rijden, volgens mij geeft alleen kampioenschap directe mogelijkheden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Iedereen moet normaal gesproken die superlicentiepunten halen om F1 te mogen rijden. En die superlicentiepunten kun je ook gewoon behalen door in de Indycars te rijden.
Ik bedoelde ook andersomquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:55 schreef PS. het volgende:
[..]
Beetje zonde, andersom is gunstiger.
Met méér NL-ers in de F1? Hoezo?quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dan zat er geen hond in Zandvoort en moest jumbo tweede kaartje gratis actie houden.
krijg ik nog reactiequote:Op zaterdag 3 september 2022 14:51 schreef Tjacka het volgende:
is dit weekend ook op het publieke net
zit in de trein naar de aRENa maar de viaplee app doet het niet
Bij mij werkt het prima.quote:
Een Indycarskampioenschap geeft garantie op een superlicentie. Maar dat wil niet zeggen dat er verder geen superlicentiepunten te verdienen zijnquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Minimaal, dan moet je echt wel goed in de Indycar rijden, volgens mij geeft alleen kampioenschap directe mogelijkheden.
op tv 4k maar op mobiel is het aan het laggenquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij mij werkt het prima.
~Dennis.
heb je een glazen bol ?quote:
Echt niet zo makkelijk als jij zegt, je moet een behoorlijke rijder zijn wil je via de subklasses je punten halen, ik gok dat er maar 2-3 per jaar voor in aanmerking zullen komen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een Indycarskampioenschap geeft garantie op een superlicentie. Maar dat wil niet zeggen dat er verder geen superlicentiepunten te verdienen zijn
Met geen Nederlandersquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met méér NL-ers in de F1? Hoezo?
Nee, maar ik hoop eropquote:
Ik ben voor mezelfquote:
En terecht.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Erg enthousiast over de baan.
Welnee, hij heeft al 32.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Echt niet zo makkelijk als jij zegt, je moet een behoorlijke rijder zijn wil je via de subklasses je punten halen, ik gok dat er maar 2-3 per jaar voor in aanmerking zullen komen.
En de duiven.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:02 schreef JohnBercow het volgende:
Denk aan de zandhagedis beste rijders.
Vind ik ook, ik hou wel van die technische baantjes.quote:
Kiwi!quote:
sowieso heb ik antwoord gegevenquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:59 schreef Fosive het volgende:
[..]
Je kan toch de tvgids googlen
Liever lui dan moe
Iedereen is voor McLaren.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:03 schreef Kickinalfa het volgende:
Mooie beelden vanuit de heli, 1 groot oranje feest daar.
Herta.quote:
Dat magquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
voor morgen hoop ik op
1. Norris
2. Leclerc
3. Perez
en dan Max uitvallen, alleen maar ten voordeel van Sergioquote:
Denk niet dat iemand er wakker van zal liggen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
en dan Max uitvallen, alleen maar ten voordeel van Sergio
Met 7e verdien je 4 punten, en superlicentie is gebaseerd op je laatste 3 jaar dus dit is gewoon onzin.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Herta.
En hij eindigt NIET al jaren op P2 of P3 in het kampioenschap. Hij verdiende ook gewoon superlicentiepunten toen hij 7e werd.
Mwa, ik vrees dat dat de sfeer op het circuit niet ten goede komtquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand er wakker van zal liggen.
Met een andere bodemquote:
Geen onzin, hij heeft er 32. Waaronder die voor zijn 7e plek: https://www.google.com/am(...)ntials/10360869/amp/quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met 7e verdien je 4 punten, en superlicentie is gebaseerd op je laatste 3 jaar dus dit is gewoon onzin.
Dat is iets andersquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mwa, ik vrees dat dat de sfeer op het circuit niet ten goede komt
Ja, die Verstappen gaat echt traagquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:08 schreef Martinello het volgende:
Red Bull heeft de zandzakken van Mercedes overgenomen.
@ChevyCaprice rijdt dit aan gort in de sim.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken er wel een, maar dan krijg ik een ban aan m’n broek.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:11 schreef Droopie het volgende:
Als je voor dit soort zaken het woord Mega gaat gebruiken, dan ben ik benieuwd hoe je daar nog grote woorden voor kan gebruiken.
5, 3 en 7 is gewoon een prima resultaat, en zelfs dan nog niet voldoende voor een superlicentie, dat je dit soort resultaten in een zware klasse als Indycar bagatelliseert is onzin.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen onzin, hij heeft er 32. Waaronder die voor zijn 7e plek: https://www.google.com/am(...)ntials/10360869/amp/
Los Zetas is onderweg naar de familie van Perez.quote:
P5quote:
Net of het voor anderen dan Indycarsrijders wél makkelijk is om ad 40 punten te komenquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
5, 3 en 7 is gewoon een prima resultaat, en zelfs dan nog niet voldoende voor een superlicentie, dat je dit soort resultaten in een zware klasse als Indycar bagatelliseert is onzin.
Lees je wel domme muts? Hij moet dit jaar 2e worden om in aanmerking te komen voor een superlicentie, klaar, jij doet of het makkelijk is om via de Indy Series je punten te smokkelen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net of het voor anderen dan Indycarsrijders wél makkelijk is om ad 40 punten te komen
stroepwaffelquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:15 schreef 3rr0r het volgende:
Ric heeft teveel stroopwafels gegeten, gewicht +1 kilo.
Kan nu wel mooi laten zien hoeveel hij beter is dan GOAT Latifiquote:
Wat kan je daar doen?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
En vanavond door naar de Chin Chin. Erg mooi.
Gaan we schelden ja? Zwaktebod van jewelste..quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lees je wel domme muts? Hij moet dit jaar 2e worden om in aanmerking te komen voor een superlicentie, klaar, jij doet of het makkelijk is om via de Indy Series je punten te smokkelen.
Mooie poll heb je gemaakt.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:17 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Poll: Wie pakt poll position ?
• Verstappen
• Perez
• Leclerc
• Sainz
• Hamilton
• Russell
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Onder een steen gelegen?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:18 schreef Mano_ het volgende:
ZIggo Sport op de Haas, was me nog niet eerder opgevallen
quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lees je wel domme muts? Hij moet dit jaar 2e worden om in aanmerking te komen voor een superlicentie, klaar, jij doet of het makkelijk is om via de Indy Series je punten te smokkelen.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan we schelden ja? Zwaktebod van jewelste..
Ik heb nergens gedaan of het makkelijk is (in geen enkele klasse). JIJ deed of het bijna onmogelijk was als Indycarscoureur.
Dat is het ook, maak maar lijstje met coureurs die daar op basis van de laatste 5 jaar in aanmerking voor zouden komen. Met nieuwe Covid Regelement, moet hij dit jaar overigens 3e worden. Daarnaast is het ook nog eens zo dat de toppers in Indycar waarschijnlijk helemaal niet zo staan te springen om naar F1 te gaan, de regels zijn gewoon behoorlijk zwaar.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan we schelden ja? Zwaktebod van jewelste..
Ik heb nergens gedaan of het makkelijk is (in geen enkele klasse). JIJ deed of het bijna onmogelijk was als Indycarscoureur.
volgens f1 live site, 5dequote:
stroepwaffelquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:21 schreef JohnBercow het volgende:
Ziggo zal binnenkort wel weer de abonnementen in prijs gaan verhogen, nu ze twee stickers op de HAAS hebben zitten.
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:21 schreef JohnBercow het volgende:
Ziggo zal binnenkort wel weer de abonnementen in prijs gaan verhogen, nu ze twee stickers op de HAAS hebben zitten.
quote:
Misschien is dat alleen voor deze GP?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:21 schreef JohnBercow het volgende:
Hamilton tussen twee Honda'squote:Op zaterdag 3 september 2022 15:21 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Toch bijna een tiende sneller dan Yuki
'verbeteringen aan het netwerk'quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:21 schreef JohnBercow het volgende:
Kusje erop en doorquote:
daar heb ik inmiddels niets meer, internet en mobieltje tele3 tmobile.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:21 schreef JohnBercow het volgende:
Click paddlequote:Op zaterdag 3 september 2022 15:23 schreef Peterselieman het volgende:
Russell is een echte klikspaan
Vodafone loopt bij mij eind november af en Ziggo in januari. Ik wacht wel even Blacked Friday af en stap dan denk ik ook over naar KPN ofzo als die een goede deal hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb ik inmiddels niets meer, internet en mobieltje tele3 tmobile.
en gewoon lekker shoppen als ik weer mag hoppen.
Dat is niet echt reeel in bijvoorbeeld een Williamsquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:23 schreef raptorix het volgende:
Ik zou het eigenlijk ook wel een goede aanvulling vinden op de superlicentie dat een coureur de eerste 2 jaar dat hij rijd gewoon een minimum aantal punten moet halen.
Als je hard uit de bocht gaat, daar ook!quote:
Dat is jammer, maar dat houd wel weer de roulatie hoger.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is niet echt reeel in bijvoorbeeld een Williams
Als je een keer iets mist heb je onder een steen gelegen volgens jou?quote:
Lijkt me wat discutabel, dan ben je eigenlijk best kansloos als Williams-coureur.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:23 schreef raptorix het volgende:
Ik zou het eigenlijk ook wel een goede aanvulling vinden op de superlicentie dat een coureur de eerste 2 jaar dat hij rijd gewoon een minimum aantal punten moet halen.
Dan kunnen de kleinere teams wel stoppen, die moeten het echt hebben van geld van de rijkelui's zoontjes.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:23 schreef raptorix het volgende:
Russell was die jongen die iedere les vooraan in de klas zat, altijd z'n vinger op stak en een snitch was als je achterin de klas een keer zat te klooien.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:23 schreef Peterselieman het volgende:
Russell is een echte klikspaan
PI's zijn lastig voor je?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je een keer iets mist heb je onder een steen gelegen volgens jou?
En als de les was afgelopen nog even vroeg of er huiswerk wasquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Russell was die jongen die iedere les vooraan in de klas zat, altijd z'n vinger op stak en een snitch was als je achterin de klas een keer zat te klooien.
Leek maar zo denk. Wel aardig wat stof.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Ging er nou voor Vettel ook iemand door het zand of leek dat maar zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |