Lijkt me wat discutabel, dan ben je eigenlijk best kansloos als Williams-coureur.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:23 schreef raptorix het volgende:
Ik zou het eigenlijk ook wel een goede aanvulling vinden op de superlicentie dat een coureur de eerste 2 jaar dat hij rijd gewoon een minimum aantal punten moet halen.
Dan kunnen de kleinere teams wel stoppen, die moeten het echt hebben van geld van de rijkelui's zoontjes.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:23 schreef raptorix het volgende:
Ik zou het eigenlijk ook wel een goede aanvulling vinden op de superlicentie dat een coureur de eerste 2 jaar dat hij rijd gewoon een minimum aantal punten moet halen.
Russell was die jongen die iedere les vooraan in de klas zat, altijd z'n vinger op stak en een snitch was als je achterin de klas een keer zat te klooien.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:23 schreef Peterselieman het volgende:
Russell is een echte klikspaan
PI's zijn lastig voor je?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je een keer iets mist heb je onder een steen gelegen volgens jou?
En als de les was afgelopen nog even vroeg of er huiswerk wasquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Russell was die jongen die iedere les vooraan in de klas zat, altijd z'n vinger op stak en een snitch was als je achterin de klas een keer zat te klooien.
Leek maar zo denk. Wel aardig wat stof.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Ging er nou voor Vettel ook iemand door het zand of leek dat maar zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |