Kusje erop en doorquote:
daar heb ik inmiddels niets meer, internet en mobieltje tele3 tmobile.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:21 schreef JohnBercow het volgende:
Ziggo zal binnenkort wel weer de abonnementen in prijs gaan verhogen, nu ze twee stickers op de HAAS hebben zitten.
Click paddlequote:Op zaterdag 3 september 2022 15:23 schreef Peterselieman het volgende:
Russell is een echte klikspaan
Vodafone loopt bij mij eind november af en Ziggo in januari. Ik wacht wel even Blacked Friday af en stap dan denk ik ook over naar KPN ofzo als die een goede deal hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb ik inmiddels niets meer, internet en mobieltje tele3 tmobile.
en gewoon lekker shoppen als ik weer mag hoppen.
Dat is niet echt reeel in bijvoorbeeld een Williamsquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:23 schreef raptorix het volgende:
Ik zou het eigenlijk ook wel een goede aanvulling vinden op de superlicentie dat een coureur de eerste 2 jaar dat hij rijd gewoon een minimum aantal punten moet halen.
Als je hard uit de bocht gaat, daar ook!quote:
Dat is jammer, maar dat houd wel weer de roulatie hoger.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is niet echt reeel in bijvoorbeeld een Williams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |