sowieso heb ik antwoord gegevenquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:59 schreef Fosive het volgende:
[..]
Je kan toch de tvgids googlen
Liever lui dan moe
Iedereen is voor McLaren.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:03 schreef Kickinalfa het volgende:
Mooie beelden vanuit de heli, 1 groot oranje feest daar.
Herta.quote:
Dat magquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
voor morgen hoop ik op
1. Norris
2. Leclerc
3. Perez
en dan Max uitvallen, alleen maar ten voordeel van Sergioquote:
Denk niet dat iemand er wakker van zal liggen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
en dan Max uitvallen, alleen maar ten voordeel van Sergio
Met 7e verdien je 4 punten, en superlicentie is gebaseerd op je laatste 3 jaar dus dit is gewoon onzin.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Herta.
En hij eindigt NIET al jaren op P2 of P3 in het kampioenschap. Hij verdiende ook gewoon superlicentiepunten toen hij 7e werd.
Mwa, ik vrees dat dat de sfeer op het circuit niet ten goede komtquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand er wakker van zal liggen.
Met een andere bodemquote:
Geen onzin, hij heeft er 32. Waaronder die voor zijn 7e plek: https://www.google.com/am(...)ntials/10360869/amp/quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met 7e verdien je 4 punten, en superlicentie is gebaseerd op je laatste 3 jaar dus dit is gewoon onzin.
Dat is iets andersquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mwa, ik vrees dat dat de sfeer op het circuit niet ten goede komt
Ja, die Verstappen gaat echt traagquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:08 schreef Martinello het volgende:
Red Bull heeft de zandzakken van Mercedes overgenomen.
@ChevyCaprice rijdt dit aan gort in de sim.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |