abonnement Unibet Coolblue
pi_205811162
[
quote:
84s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:48 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja! Op een granaat "Voor mijn Russische vriendjes. x Thierry Baudet" en de tekst op de andere blijft nog een verrassing :T
Geweldig. We gaan lachen als jouw actie viral gaat in Nederland
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 september 2022 @ 12:32:21 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205811165
twitter


:') :') :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 september 2022 @ 12:32:32 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205811166
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:31 schreef Slayage het volgende:
[
[..]
Geweldig. We gaan lachen als jouw actie viral gaat in Nederland
Dat zal vast niet :T
Al zou extra aandacht voor signmyrocket niet verkeerd zijn :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 1 september 2022 @ 12:33:13 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205811173
1. Wacht totdat Putin wil praten.
2. Sluit een akkoord en schendt dat akkoord onmiddellijk.
3. Terug naar punt 1.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Zonde van de kogels.
Zeg dat tegen Putin.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 1 september 2022 @ 12:33:55 #6
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 1 september 2022 @ 12:33:57 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205811181
quote:
Is dit de volgende generaal die ontslagen gaat worden?

quote:
'Germany's chief of defence has warned that the West must not underestimate Moscow's military strength,
en daarom moeten we veel meer wapens naar Ukraine sturen.

quote:
"Most of the Russian navy has not yet been deployed in the war on Ukraine
Nee, die marine is weggebombardeerd, met raketten en drones. Hoe veel krijgt deze lul in rubels betaald?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205811205
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:31 schreef Slayage het volgende:
[
[..]
Geweldig. We gaan lachen als jouw actie viral gaat in Nederland
Dit moet toch wel de meest commercile oorlog ooit zijn. Daar heb ik wel een mening over.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205811206
quote:
donderdag 1 september 2022 12:22 schreef theunderdog het volgende:[/b] [..] Natuurlijk is dat wel ook aan 'ons'. Gezien wij Oekraine geld en wapens leveren.
nee, wij steunen en bepalen wat we steunen en hoeveel, oekraine bepaalt. Heel simpel het westen gaat niet over de toekomst van de oekraine, dat mogen ze zelf bepalen. heel simpel (deze ideologie is tegen overgesteld aan wat rusland denkt, die denkt dat zij recht hebben op bufferzone's om een dictorschap veilig te stellen).[/quote]

als ik iemand geld geef omdat hij het moeilijk heeft, bepaal ik dat ik het geef en hoop alleen dat hij een kans heeft om te eten overnachting te regelen etc. Wat hij doet met het geld is aan hem. vind ik dat hij niet het goede doet met het geld, bijv alcohol van koopt, dan bepaal ik of ik het nog geef. Daarnaast als ik er voor kies om dan een maaltijd te kopen en die te geven, is het aan hem om die aan te nemen. Dan kan een pooier vinden dat ik hem geen eten moet geven, want anders zou hij tenminste werken voor die pooier en nu gebeurt dat niet.

nergens bepaal ik wat hij moet doen. Het helpt alleen hem keuzes te maken, die hij wil.

[ Bericht 3% gewijzigd door Korenfok op 01-09-2022 12:47:54 ]
  donderdag 1 september 2022 @ 12:36:42 #10
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205811207
Een nieuw front openen is niet zo moeilijk. Gewoon weer wat rus kanonnenvoer sturen.

E.e.a. daarna succesvol tot een einde kunnen brengen is heel wat anders.
&lt;signature here&gt;.
pi_205811209
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
1. Wacht totdat Putin wil praten.
2. Sluit een akkoord en schendt dat akkoord onmiddellijk.
3. Terug naar punt 1.
[..]
Zeg dat tegen Putin.
Zal ik doen. Even geduld. Spreek hem niet op dagelijkse basis
  donderdag 1 september 2022 @ 12:41:04 #12
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205811245
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:36 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Dit moet toch wel de meest commercile oorlog ooit zijn. Daar heb ik wel een mening over.
Ah, het verholen, zuigende "ja maar die en die worden er rijk van!".

Ik weet zeker dat als er ergens een wapen maker was die gratis wapens leverde, iedereen daar graag z'n wapens haalde.

Dus: we zien je "mening" al van KMs ver aan komen, geen noodzaak om die te ventileren.
&lt;signature here&gt;.
pi_205811271
Als je nu gaat onderhandelen met de Russen, is dat in hun ogen een signaal dat zij gewonnen hebben.

Daarnaast geef je hem dan de gelegenheid zich te herpakken en herbewapenen en te versterken, zodat zij het over een aantal jaren nog eens kunnen proberen vanuit hun huidige machtsbasis, ditmaal geleerd van hun fouten.

Dan ben je ng verder van huis.

De enige manier om dat te voorkomen is door hen militair en economisch dusdanig te verzwakken, dat ze dat niet meer kunnen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205811295
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:27 schreef Tobias19xx het volgende:
Grote meerderheid in Duitsland wil dat het Westen onderhandelingen met Rusland start.

[ afbeelding ]77 procent van de respondenten zou graag actieve inspanningen zien in de onderhandelingen tussen Oekrane en Rusland.

Meer dan tweederde wil dat het Westen actief onderhandelingen zoekt.

62 procent van de Duitsers vindt dat Duitsland geen zwaardere wapens aan Oekrane moet leveren

Een grote meerderheid van 87 procent van de Duitse burgers - over alle kiezersgroepen heen - vinden het goed dat westerse regeringsleiders met Poetin praten.

Een grote meerderheid van 77 procent is ook van mening dat het Westen in dit stadium concrete inspanningen moet leveren om onderhandelingen te starten om de oorlog te beindigen.

De gegevens zijn op 26 en 29 augustus 2022 verzameld door het markt- en opinieonderzoeksinstituut Forsa in opdracht van RTL Deutschland.
Ik dacht laat ik even checken wat je schrijft:

toch leuk hoe jij feiten verdraait.

de eerste alinia (google translate)

"26 procent van de Duitsers vindt momenteel dat de federale overheid te weinig doet om Oekrane te steunen. 43 procent vindt het ondersteuningsniveau precies goed. 25 procent van de ondervraagden in de huidige RTL/ntv-trendbarometer vindt dat de federale overheid te veel doet voor Oekrane. Dat laatste bedoelen de meeste respondenten in Oost-Duitsland (40 procent) en vooral de aanhangers van de AfD (84 procent)."

Tweede stuk 1/3 vind dat er zwaardere wapens heen moeten en 60 procent vind niet zwaarder (zegt dus niks over wel of niet doorgaan etc).

laatste stuk onderhandleingen is niet het zelfde als stoppen met steunen + rusland hun zin geven. Ik ben ook zeker voor onderhandelen, dus rusland wat ga je doen?

ps link gewoon ff de echte translate pagina de volgende keer ipv van dit gemanupuleer.

https://www-n--tv-de.tran(...)hl=nl&_x_tr_pto=wapp

[ Bericht 26% gewijzigd door Frutsel op 01-09-2022 15:02:29 ]
pi_205811298
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Allemaal speculatie. Dat weet je helemaal niet.
Wat je wel vrij zeker weet - ook uit ervaring uit het verleden- is dat je als onderhandelaar al aan tafel het risico loopt vergiftigd te worden.
Dat en het gegeven dat Rusland/Poetin zich aan geen enkele afspraak zal houden.
  donderdag 1 september 2022 @ 12:49:17 #16
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_205811306
Praten met Rusland zou alleen een optie moeten zijn nadat ze alle troepen terug in Rusland hebben zitten. En dus inclusief de Krim. Gespreksonderwerp: jarenlange betalingen aan Oekrane om alle schade te repareren en denuclearisering.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
  donderdag 1 september 2022 @ 12:51:03 #17
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205811317
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:43 schreef StateOfMind het volgende:
Als je nu gaat onderhandelen met de Russen, is dat in hun ogen een signaal dat zij gewonnen hebben.

Maar dat kan een foute inschatting zijn. Je kan natuurlijk heel goed onderhandelingen beginnen met de eis dat Rusland een bufferzone toestaat van de Ukrainse grens tot aan Moscow.

Toen Rusland in het begin wilde onderhandelen stelde ze ook allemaal bizare eisen (volledige overgave w.s.) waar Ukraine onmogelijk akkoord mee kon gaan. Dat kan ook andersom. Dan kan je zeggen dat Putin niet serieus wil onderhandelen.

En ondertussen blijf je het Rode Leger kapot schieten, natuurlijk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205811327
quote:
Gelukkig zijn we voor onze veiligheid niet afhankelijk van de Duitsers...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205811338
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:46 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Ik dacht laat ik even checken wat je schrijft:

toch leuk hoe jij feiten verdraait.

de eerste alinia (google translate)

"26 procent van de Duitsers vindt momenteel dat de federale overheid te weinig doet om Oekrane te steunen. 43 procent vindt het ondersteuningsniveau precies goed. 25 procent van de ondervraagden in de huidige RTL/ntv-trendbarometer vindt dat de federale overheid te veel doet voor Oekrane. Dat laatste bedoelen de meeste respondenten in Oost-Duitsland (40 procent) en vooral de aanhangers van de AfD (84 procent)."

Tweede stuk 1/3 vind dat er zwaardere wapens heen moeten en 60 procent vind niet zwaarder (zegt dus niks over wel of niet doorgaan etc).

laatste stuk onderhandleingen is niet het zelfde als stoppen met steunen + rusland hun zin geven. Ik ben ook zeker voor onderhandelen, dus rusland wat ga je doen?

ps link gewoon ff de echte translate pagina de volgende keer ipv van dit gemanupuleer.

https://www-n--tv-de.tran(...)hl=nl&_x_tr_pto=wapp
Zouden die Duitsers eventueel bereid zijn om in die onderhandelingen ook een aantal oostelijke Duitse deelstaten op te geven aan Poetin? Beetje terug naar de situatie na 1945.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 1 september 2022 @ 12:54:11 #20
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205811340
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:49 schreef Scrummie het volgende:
Praten met Rusland zou alleen een optie moeten zijn nadat ze alle troepen terug in Rusland hebben zitten. En dus inclusief de Krim. Gespreksonderwerp: jarenlange betalingen aan Oekrane om alle schade te repareren en denuclearisering.
- Verbieden van de Russische taal en literatuur.
- Kinderen verplicht les in Friedrich Hayek .
- Alle werknemers krijgen opleiding in Karoshi
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205811346
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:36 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Dit moet toch wel de meest commercile oorlog ooit zijn. Daar heb ik wel een mening over.
Mwah oorlog is altijd een business geweest.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205811352
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Maar dat kan een foute inschatting zijn. Je kan natuurlijk heel goed onderhandelingen beginnen met de eis dat Rusland een bufferzone toestaat van de Ukrainse grens tot aan Moscow.

Toen Rusland in het begin wilde onderhandelen stelde ze ook allemaal bizare eisen (volledige overgave w.s.) waar Ukraine onmogelijk akkoord mee kon gaan. Dat kan ook andersom. Dan kan je zeggen dat Putin niet serieus wil onderhandelen.

En ondertussen blijf je het Rode Leger kapot schieten, natuurlijk.
dat moet je niet willen. Onder handelen ja, maar rusland moet de eerste stap zetten met echte feiten komen. aangezien zij de oorlog beginnen.

rusland kan niet met echte feiten komen. Want 50% van het gebied is weg getrokken en er is massaal verzet vanuit de 'russische Sprekende' bevolking. Die zogenaamd dus bij rusland willen horen.

Rusland moet de eerste stap zetten naar de oekraine toe. dus niet naar het westen. Dus telkens als rusland zegt ik wil onderhandelen met het westen, kunnen wij alleen zeggen, nee jij moet onderhandelen met oekraine. dat wordt lastig want dan moeten zij oekriane erkennen en als gelijken beschouwen.
pi_205811360
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:36 schreef ExTec het volgende:
Een nieuw front openen is niet zo moeilijk. Gewoon weer wat rus kanonnenvoer sturen.

E.e.a. daarna succesvol tot een einde kunnen brengen is heel wat anders.
De Duitsers hebben ervaring met een 2 fronten oorlog :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 1 september 2022 @ 12:57:14 #24
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205811373
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:54 schreef Korenfok het volgende:

Rusland moet de eerste stap zetten.
Dat was de inval. Rusland begon deze oorlog en wij maken het af. De rest is onzin. Het maakt helemaal niet uit hoe je onderhandelt. Putin is niet te vertrouwen, dus je moet gewoon blijven schieten tot het Rode Leger op is.

Onderhandelingen doe je alleen maar om Putin uit te lachen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205811386
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Zouden die Duitsers eventueel bereid zijn om in die onderhandelingen ook een aantal oostelijke Duitse deelstaten op te geven aan Poetin? Beetje terug naar de situatie na 1945.
oh kut, ik qoute de hele verkeerde persoon. Sorry.
pi_205811387
Van het Rode Leger naar het Dode Leger *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205811475
Wellicht deze al gepost, er blijft niemand meer over straks :')

https://www.telegraaf.nl/(...)l-uit-ziekenhuisraam
pi_205811488
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Dat was de inval. Rusland begon deze oorlog en wij maken het af. De rest is onzin. Het maakt helemaal niet uit hoe je onderhandelt. Putin is niet te vertrouwen, dus je moet gewoon blijven schieten tot het Rode Leger op is.

Onderhandelingen doe je alleen maar om Putin uit te lachen.
klopt,
daarom is de eerste stap voor hem, en ook met feiten komen (ze zitten niet op ons te wachten ook al spreken zij ook russische), hoe kunnen we dit oplossen?

feiten bedoel ik mee eerlijk zijn, dat gaat niet gebeuren, weet ik.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 september 2022 @ 13:14:43 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205811516
Bewegende beelden van Poetin

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205811533
Jammer genoeg geen raam in de buurt :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205811541
Gemiste kans om Gorbachov te vervangen door een lookalike met een polonium pen :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 1 september 2022 @ 13:23:23 #32
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205811577
Putin mag 1 openbare wc in Kiev zijn eigendom noemen, de rest moet door het Rode Leger gevacueert worden. Deal? Toch mooi compromis? Heeft ie toch zijn overwinning, iedere drol of plas weer.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 september 2022 @ 13:24:00 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205811584
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:18 schreef StateOfMind het volgende:
Gemiste kans om Gorbachov te vervangen door een lookalike met een polonium pen :'(
Moest aan dit denken. 12:50 :D :D :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205811594
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:41 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ah, het verholen, zuigende "ja maar die en die worden er rijk van!".

Ik weet zeker dat als er ergens een wapen maker was die gratis wapens leverde, iedereen daar graag z'n wapens haalde.

Dus: we zien je "mening" al van KMs ver aan komen, geen noodzaak om die te ventileren.
Waar heb je het allemaal over joh? :D
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205811603
Uitgebreid artikel over NAFO

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205811606
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:54 schreef Slayage het volgende:

[..]
Mwah oorlog is altijd een business geweest.
En zeer romantisch! O+

Van een afstandje is het net een film blijkbaar.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 1 september 2022 @ 13:28:25 #37
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205811620
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:25 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Jij zal het vast beter weten dan
[..]

Hij weet het ook beter, hij liegt dat ie blauw-wit-rood ziet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205811642
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:26 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
En zeer romantisch! O+

Van een afstandje is het net een film blijkbaar.
Lekker onder het genot van een viool muziekje je ingewanden terug in je lichaam stoppen O+
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205811659
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:30 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Lekker onder het genot van een viool muziekje je ingewanden terug in je lichaam stoppen O+
O bella ciao, bella ciao, bella ciao ciao ciao.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205811686
Ik hoor net op het radionieuws dat Poetin niet aanwezig zal zijn bij de begrafenis van Gorbatsjov omdat zijn agenda dit niet toe zou laten. Ook krijgt Gorbatsjov geen staatsbegrafenis.

Dit is een grote fout van Poetin.

Ik zou er niet raar van opkijken als Poetin zelf binnenkort afgezet en gearresteerd zal worden, zal omkomen bij een aanslag, een noodlottig ongeval zal krijgen of dat de 'stress en spanning' hem teveel zijn geworden en dat hij daardoor opgenomen zal moeten worden in een kliniek of daardoor komt te overlijden.

Kortom Poetin zou wel eens zijn langste tijd kunnen hebben gehad als leider in Rusland. Wil overigens dan niet zeggen dat als hij uit beeld is de zaken op korte termijn normaliseren en de oorlog in Oekrane beindigd zal zijn.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 september 2022 @ 13:37:13 #41
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205811711
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:35 schreef rutger05 het volgende:
Ik hoor net op het radionieuws dat Poetin niet aanwezig zal zijn bij de begrafenis van Gorbatsjov omdat zijn agenda dit niet toe zou laten. Ook krijgt Gorbatsjov geen staatsbegrafenis.

Dit is een grote fout van Poetin.

Ik zou er niet raar van opkijken als Poetin zelf binnenkort afgezet en gearresteerd zal worden, zal omkomen bij een aanslag, een noodlottig ongeval zal krijgen of dat de 'stress en spanning' hem teveel zijn geworden en dat hij daardoor opgenomen zal moeten worden in een kliniek of daardoor komt te overlijden.

Kortom Poetin zou wel eens zijn langste tijd kunnen hebben gehad als leider in Rusland. Wil overigens dan niet zeggen dat als hij uit beeld is de zaken op korte termijn normaliseren en de oorlog in Oekrane beindigd zal zijn.
Dankzij hem bestaat de SU niet meer. Ik had ook niets anders verwacht
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 1 september 2022 @ 13:41:56 #42
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205811745
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:35 schreef rutger05 het volgende:
Ik hoor net op het radionieuws dat Poetin niet aanwezig zal zijn bij de begrafenis van Gorbatsjov omdat zijn agenda dit niet toe zou laten. Ook krijgt Gorbatsjov geen staatsbegrafenis.

Dit is een grote fout van Poetin.

Ik zou er niet raar van opkijken als Poetin zelf binnenkort afgezet en gearresteerd zal worden, zal omkomen bij een aanslag, een noodlottig ongeval zal krijgen of dat de 'stress en spanning' hem teveel zijn geworden en dat hij daardoor opgenomen zal moeten worden in een kliniek of daardoor komt te overlijden.

Kortom Poetin zou wel eens zijn langste tijd kunnen hebben gehad als leider in Rusland. Wil overigens dan niet zeggen dat als hij uit beeld is de zaken op korte termijn normaliseren en de oorlog in Oekrane beindigd zal zijn.
Vreemd bruggetje.

Want jij denkt dat putin iets heeft te vrezen van de gorbatsjov fans ofzo? Gorby werd gehaat in rus. Voor de anarchie die volgde op het uiteenvallen van de USSR.
&lt;signature here&gt;.
pi_205811748
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:35 schreef rutger05 het volgende:
Ik hoor net op het radionieuws dat Poetin niet aanwezig zal zijn bij de begrafenis van Gorbatsjov omdat zijn agenda dit niet toe zou laten. Ook krijgt Gorbatsjov geen staatsbegrafenis.

Dit is een grote fout van Poetin.

Waarom?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_205811750
quote:
84s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:34 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Oekrane schiet niet op burgers.

Maar om je gerust te stellen doe ik de volgende keer deze })
[..]

Je moet het maar kunnen, betalen voor een wapen waarvan je weet dat er een mens mee zal worden vermoord. Een mens waarvan je verder helemaal niets weet.

Je daar goed bij voelen is ziekelijk. Niets meer en niets minder.

Natuurlijk is het nu wachten op de overdreven emotionele posts met 'zeg dat maar tegen Poetin!'. Alsof een slechte daad van een dictator je zou vrijwaren van enig moreel.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 1 september 2022 @ 13:43:09 #45
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205811756
quote:
84s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:34 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Oekrane schiet niet op burgers.

Maar om je gerust te stellen doe ik de volgende keer deze })
[..]

Niet Build to order but Kill to order :')
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 1 september 2022 @ 13:45:50 #46
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205811775
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:42 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Je moet het maar kunnen, betalen voor een wapen waarvan je weet dat er een mens mee zal worden vermoord.
Ja, gelukkig worden die PzH2000's die van onze belastingcenten nu rondrijden daar alleen voor 'vreedzame doelen' gebruikt h?
&lt;signature here&gt;.
pi_205811783
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:45 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, gelukkig worden die PzH2000's die van onze belastingcenten nu rondrijden daar alleen voor 'vreedzame doelen' gebruikt h?
Bloemetjes en confetti schieten O+
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205811785
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:45 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, gelukkig worden die PzH2000's die van onze belastingcenten nu rondrijden daar alleen voor 'vreedzame doelen' gebruikt h?
'What about?!'

Grappig om te zien.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205811796
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:42 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Je moet het maar kunnen, betalen voor een wapen waarvan je weet dat er een mens mee zal worden vermoord. Een mens waarvan je verder helemaal niets weet.

Je daar goed bij voelen is ziekelijk. Niets meer en niets minder.

Natuurlijk is het nu wachten op de overdreven emotionele posts met 'zeg dat maar tegen Poetin!'. Alsof een slechte daad van een dictator je zou vrijwaren van enig moreel.
JANKEN
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 1 september 2022 @ 13:49:34 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_205811802
quote:
Rusland heeft niet eens meer materieel om aan een prestigieuze oefening mee te doen.

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 1 september 2022 @ 13:50:34 #51
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205811812
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:47 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
'What about?!'

Grappig om te zien.
Eh, nou, nee. Wapentuig is nu eenmaal bedoeld om die ander over de kling te jagen.

Dus als zo'n "fier onafhankelijk denker", die "alleen maar vragen stelt", zoals jij, zich druk maakt om bloed aan je handen, te laat - hebben we allemaal al. :)

En een whataboutism is doorgaans naar de andere kant wijzen, om het e.e.a. te vergoelijken. Is hier niet van toepassing.
&lt;signature here&gt;.
pi_205811813
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:42 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Waarom?
Poetin laat hiermee nog eens duidelijk zien dat hij dat hij terug wil naar de oude tijden voor Gorbatsjov. Ik denk dat een groot gedeelte van de Russische bevolking, zowel de bovenlaag als de onderlaag van de Russische maatschappij, absoluut niet op deze koers zitten te wachten.

Veel Russen zullen misschien nu nog denken en hopen dat de situatie en isolatie waarin hun land verkeerd tijdelijk is, even doorbijten en dan is het voorbij, maar hoe langer dit duurt en hoe duidelijker zal worden dat Rusland door Poetin wordt teruggeworpen in de tijd, hoe meer de urgentie tot ingrijpen duidelijk zal zijn.
pi_205811817


[ Bericht 100% gewijzigd door StateOfMind op 01-09-2022 13:51:37 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205811821
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:49 schreef speknek het volgende:

[..]
Rusland heeft niet eens meer materieel om aan een prestigieuze oefening mee te doen.

[ twitter ]
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 1 september 2022 @ 13:57:25 #55
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205811862
Nieuwe postzegels, nu met Patron O+

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_205811863
quote:
84s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Zonder logistiek heb je niets aan miljoenen stuks munitie :)
Klopt, maar ging om de voorraad wapens
Qua artillerie heeft Rusland die vrijwel onbeperkt.
Maar er zijn andere bottlenecks die wel kunnen worden benut door Oekrane, zoals de logistiek.
Himars helpt daar goed in, de hoeveelheid munitie die ze opblazen is marginaal tov wat Rusland heeft, maar door het bestoken van de aanvoer maken ze de logistiek een stuk lastiger.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205811877
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:50 schreef ExTec het volgende:

[..]
Eh, nou, nee. Wapentuig is nu eenmaal bedoeld om die ander over de kling te jagen.

Dus als zo'n "fier onafhankelijk denker", die "alleen maar vragen stelt", zoals jij, zich druk maakt om bloed aan je handen, te laat - hebben we allemaal al. :)

En een whataboutism is doorgaans naar de andere kant wijzen, om het e.e.a. te vergoelijken. Is hier niet van toepassing.
Dat je niet in staat bent het verschil te zien, tja. Laten we zeggen dat het ondertussen in de lijn der verwachting ligt.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 1 september 2022 @ 14:03:24 #58
8369 speknek
Another day another slay
pi_205811898
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:51 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Poetin laat hiermee nog eens duidelijk zien dat hij dat hij terug wil naar de oude tijden voor Gorbatsjov. Ik denk dat een groot gedeelte van de Russische bevolking, zowel de bovenlaag als de onderlaag van de Russische maatschappij, absoluut niet op deze koers zitten te wachten.

Veel Russen zullen misschien nu nog denken en hopen dat de situatie en isolatie waarin hun land verkeerd tijdelijk is, even doorbijten en dan is het voorbij, maar hoe langer dit duurt en hoe duidelijker zal worden dat Rusland door Poetin wordt teruggeworpen in de tijd, hoe meer de urgentie tot ingrijpen duidelijk zal zijn.
De Soviet Unie is helaas een stuk populairder in Rusland dan Gorbatsjov.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 september 2022 @ 14:03:41 #59
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205811900
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:42 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Je moet het maar kunnen, betalen voor een wapen waarvan je weet dat er een mens mee zal worden vermoord. Een mens waarvan je verder helemaal niets weet.

Je daar goed bij voelen is ziekelijk. Niets meer en niets minder.

Natuurlijk is het nu wachten op de overdreven emotionele posts met 'zeg dat maar tegen Poetin!'. Alsof een slechte daad van een dictator je zou vrijwaren van enig moreel.
Je koopt geen wapens. Je doet een donatie. Dat kan voor verschillende doeleinden gebruikt worden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205811902
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:27 schreef Tobias19xx het volgende:
Grote meerderheid in Duitsland wil dat het Westen onderhandelingen met Rusland start.

[ afbeelding ]77 procent van de respondenten zou graag actieve inspanningen zien in de onderhandelingen tussen Oekrane en Rusland.

Meer dan tweederde wil dat het Westen actief onderhandelingen zoekt.

62 procent van de Duitsers vindt dat Duitsland geen zwaardere wapens aan Oekrane moet leveren

Een grote meerderheid van 87 procent van de Duitse burgers - over alle kiezersgroepen heen - vinden het goed dat westerse regeringsleiders met Poetin praten.

Een grote meerderheid van 77 procent is ook van mening dat het Westen in dit stadium concrete inspanningen moet leveren om onderhandelingen te starten om de oorlog te beindigen.

De gegevens zijn op 26 en 29 augustus 2022 verzameld door het markt- en opinieonderzoeksinstituut Forsa in opdracht van RTL Deutschland.
Lekker boeiend wat die Duitsers vinden. Obama heeft Merkel en Sarkozy de gelegenheid geboden om een vredesakkoord te sluiten en we zien wat er van de Minsk-akkoorden gekomen is. Dankzij dat gepruts hebben de Amerikanen, Oost-Europeanen en de Britten het heft in handen genomen en staan de Duitsers en Fransen aan hun hoofd krabbend toe te kijken. Ze hebben hun kans gehad en dankzij twee decennia slaapwandelen tijdens Schrder en Merkel hebben ze een energiebeleid op drijfzand gebouwd; succes ermee.
pi_205811904
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:51 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Poetin laat hiermee nog eens duidelijk zien dat hij dat hij terug wil naar de oude tijden voor Gorbatsjov.
Maar een staatsbegrafenis voor de laatste leider van de USSR zou dat verhelpen?
quote:
Ik denk dat een groot gedeelte van de Russische bevolking, zowel de bovenlaag als de onderlaag van de Russische maatschappij, absoluut niet op deze koers zitten te wachten.

Veel Russen zullen misschien nu nog denken en hopen dat de situatie en isolatie waarin hun land verkeerd tijdelijk is, even doorbijten en dan is het voorbij, maar hoe langer dit duurt en hoe duidelijker zal worden dat Rusland door Poetin wordt teruggeworpen in de tijd, hoe meer de urgentie tot ingrijpen duidelijk zal zijn.
In Rusland vind je weinig fans van Gorbachev.
quote:
In a 2021 poll, more than 70% of Russians said their country had moved in a negative direction during his rule, while he was previously ranked as the most unpopular Russian leader of the past century, a state-run pollster said.
https://www.theguardian.c(...)-but-loathed-at-home
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_205811964
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:09 schreef ExTec het volgende:

[..]
Projectie.

Ik ben niet degene wiens oeuvre louter bestaat uit dag in dag uit vanuit de hoogte pontificeren hoe erg de rest er toch altijd weer naast zit :)
Welke hoogte? Dat ervaar jij blijkbaar, dat is precies wat ik bedoel. :D
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 september 2022 @ 14:13:10 #63
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205811989
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:09 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ja je komt toch liever niet over als een ziekelijke sadist?

Mooi.
Hoezo sadist?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 1 september 2022 @ 14:14:16 #64
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205811999
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:11 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Welke hoogte? Dat ervaar jij blijkbaar, dat is precies wat ik bedoel. :D
Die hoogte zit hem in zeer weinig on-topic iets toevoegen, en eigenlijk alleen maar commentaar op anderen hebben :)

Ego-tripperij, dus.
&lt;signature here&gt;.
pi_205812008
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205812010
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:09 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ja je komt toch liever niet over als een ziekelijke sadist?

Mooi.
Dat beeld heb ik vooral bij BNW'ers die elke misdaad van de Russen goed kunnen praten of beantwoorden met Ja maar zij (Amerika) doen dat ook :'(
  donderdag 1 september 2022 @ 14:16:11 #67
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205812012
Ondertussen bevestigen meerdere bronnen dat IAEA delegatie aangekomen is bij de kerncentrale.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_205812018
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:15 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Dat beeld heb ik vooral bij BNW'ers die elke misdaad van de Russen goed kunnen praten of beantwoorden met Ja maar zij (Amerika) doen dat ook :'(
Is dit een whataboutism over whataboutism?

Prachtig.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205812025
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:35 schreef rutger05 het volgende:
Ik hoor net op het radionieuws dat Poetin niet aanwezig zal zijn bij de begrafenis van Gorbatsjov omdat zijn agenda dit niet toe zou laten. Ook krijgt Gorbatsjov geen staatsbegrafenis.

Dit is een grote fout van Poetin.

Ik zou er niet raar van opkijken als Poetin zelf binnenkort afgezet en gearresteerd zal worden, zal omkomen bij een aanslag, een noodlottig ongeval zal krijgen of dat de 'stress en spanning' hem teveel zijn geworden en dat hij daardoor opgenomen zal moeten worden in een kliniek of daardoor komt te overlijden.

Kortom Poetin zou wel eens zijn langste tijd kunnen hebben gehad als leider in Rusland. Wil overigens dan niet zeggen dat als hij uit beeld is de zaken op korte termijn normaliseren en de oorlog in Oekrane beindigd zal zijn.
Biden heeft Gorbatsjov geprezen. Dus het verbaast mij niks. Als de Nazi's positief staan tegenover Gorbatsjov, hoe denk je dat Rusland daar op moet reageren dan?
pi_205812033
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:42 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Je moet het maar kunnen, betalen voor een wapen waarvan je weet dat er een mens mee zal worden vermoord. Een mens waarvan je verder helemaal niets weet.

Je daar goed bij voelen is ziekelijk. Niets meer en niets minder.

Natuurlijk is het nu wachten op de overdreven emotionele posts met 'zeg dat maar tegen Poetin!'. Alsof een slechte daad van een dictator je zou vrijwaren van enig moreel.
Je klinkt als een pacifist.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 1 september 2022 @ 14:20:45 #71
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_205812044
In heel Europa is het gas 'duurder' geworden maar in Nederland CRISIS.
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_205812046
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 00:16 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Doet me denken aan deze topicreeks waar het andersom gebeurt.
Het is logisch dat men hier voor Oekraine is, want Oekraine is hier het slachtoffer en Rusland de agressor. Ik vind dat normaal gedrag. Tegenwoordig heb je helaas veel mensen met een kutleven (waarschijnlijk door hun kutmentaliteit) en zoeken ze hun toevluchtsoord op het internet, blijkbaar.
pi_205812060
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:19 schreef Slayage het volgende:

[..]
Je klinkt als een pacifist.
Yep.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205812071
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:22 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Yep.
Pacifism is objectively pro-fascist. This is elementary common sense. If you hamper the war effort of one side, you automatically help out that of the other. Nor is there any real way of remaining outside such a war as the present one. In practice, 'he that is not with me is against me'.

George Orwell
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205812087
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:24 schreef Slayage het volgende:

[..]
Pacifism is objectively pro-fascist. This is elementary common sense. If you hamper the war effort of one side, you automatically help out that of the other. Nor is there any real way of remaining outside such a war as the present one. In practice, 'he that is not with me is against me'.

George Orwell
Ja als ik per se in een afgebakend hokje moet zodat je het beter snapt, prima hoor.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 1 september 2022 @ 14:30:03 #76
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205812112
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:27 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ja als ik per se in een afgebakend hokje moet zodat je het beter snapt, prima hoor.
Uh huh,

Henk die hier een life-style heeft opgetrokken rond anderen in een hokje stoppen, heeft ineens "problemen" met in een hokje gestopt worden.

Maar ik snap em, snow-flakes vinden zichzelf nu eenmaal "speciaal". :)
&lt;signature here&gt;.
pi_205812122
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:36 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Dit moet toch wel de meest commercile oorlog ooit zijn. Daar heb ik wel een mening over.
Denk niet dat daar iemand in genteresseerd is.
  donderdag 1 september 2022 @ 14:31:40 #78
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205812124
https://www.theguardian.c(...)scow-hospital-window

A senior Russian oil executive has died after falling from the window of a Moscow hospital, months after his company criticised the Russian invasion of Ukraine.

Ravil Maganov, the chair of the board of directors of Lukoil, Russia’s largest private oil company, “fell from a window at Central clinical hospital,” the Interfax news agency wrote on Thursday, citing a source. “He died from injuries sustained.”


Alweer n. Levensgevaarlijke ramen daar in Rusland.
Huilen dan.
pi_205812126
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:49 schreef speknek het volgende:

[..]
Rusland heeft niet eens meer materieel om aan een prestigieuze oefening mee te doen.

[ twitter ]
Lijkt meer een scouting jamboree.
pi_205812128
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:04 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Maar een staatsbegrafenis voor de laatste leider van de USSR zou dat verhelpen?
[..]
In Rusland vind je weinig fans van Gorbachev.
[..]
https://www.theguardian.c(...)-but-loathed-at-home
Verhullen.
pi_205812130
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:30 schreef ExTec het volgende:

[..]
Uh huh,

Henk die hier een life-style heeft opgetrokken rond anderen in een hokje stoppen, heeft ineens "problemen" met in een hokje gestopt worden.

Maar ik snap em, snow-flakes vinden zichzelf nu eenmaal "speciaal". :)
Kun je deze niet kopen en bij een vriend op bezoek gaan?

211207_1_daily494_43.jpg

Hoef je mij niet meer lastig te vallen met je domme praatjes.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205812131
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2022 13:42 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Je moet het maar kunnen, betalen voor een wapen waarvan je weet dat er een mens mee zal worden vermoord. Een mens waarvan je verder helemaal niets weet.

Je daar goed bij voelen is ziekelijk. Niets meer en niets minder.

Natuurlijk is het nu wachten op de overdreven emotionele posts met 'zeg dat maar tegen Poetin!'. Alsof een slechte daad van een dictator je zou vrijwaren van enig moreel.
Het mooie is dat die raket van Starhopper doel mist en dat het doel uiteindelijk verwoest wordt door een ongelukje met een sigaret. :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 1 september 2022 @ 14:35:21 #83
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205812140
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:32 schreef Mr.Sandman het volgende:
Hoef je mij niet meer lastig te vallen met je domme praatjes.
Vinden we ook van jou.

Itt wat die ego formaat zeppelin je vertelt, zit niemand hier te wachten op hoe jij hier ons weer komt vertellen dat we het allemaal verkeerd zien, hoe we blijkbaar sadisten zijn, enz.
&lt;signature here&gt;.
pi_205812143
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:17 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Biden heeft Gorbatsjov geprezen. Dus het verbaast mij niks. Als de Nazi's positief staan tegenover Gorbatsjov, hoe denk je dat Rusland daar op moet reageren dan?
Op de lofprijzingen van andere landen hoeft Rusland niet te reageren.
pi_205812158
Maakt Oekrane al vorderingen in het tegenoffensief?
pi_205812164
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:27 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ja als ik per se in een afgebakend hokje moet zodat je het beter snapt, prima hoor.
O kijk mensen, we hebben een vrije denker in ons midden!
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 september 2022 @ 14:44:19 #87
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205812200
quote:
99s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Het mooie is dat die raket van Starhopper doel mist en dat het doel uiteindelijk verwoest wordt door een ongelukje met een sigaret. :7
Zal ik een slof sigaretten opsturen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205812204
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:38 schreef Heph844 het volgende:
Maakt Oekrane al vorderingen in het tegenoffensief?
pi_205812209
quote:
99s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Het mooie is dat die raket van Starhopper doel mist en dat het doel uiteindelijk verwoest wordt door een ongelukje met een sigaret. :7
Tsja, roken is dodelijk.
pi_205812246
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:38 schreef Heph844 het volgende:
Maakt Oekrane al vorderingen in het tegenoffensief?


quote:
Supporting Effort #2--Southern Axis (Russian objective: Defend Kherson and Zaporizhia Oblasts against Ukrainian counterattacks)

The Ukrainian General Staff reported that Russian forces continued to regroup units and concentrate elements of the 3rd Army Corps in occupied Zaporizhia Oblast with the aim of resuming offensive operations on the Zaporizhia Oblast frontline.[52] It is unclear whether the Ukrainian General Staff meant that these 3rd Army Corps elements are regrouping together with the degraded units already operating in the occupied areas of Zaporizhia Oblast, or if the 3rd Army Corps units are regrouping themselves to form assault groups of their own. Elements of the 3rd Army Corps will likely operate on the eastern segment of the Zaporizhia Oblast frontline by the Zaporizhia-Donetsk Oblast administrative border given that Russian forces have made some minor attempts to advance in the area.[53] These elements are unlikely to resume advances on the western segment of the frontline because Russian forces have been undertaking defensive measures such as mining roads leading to crucial ground lines of communication between Tokmak, Melitopol, and Berdyansk.[54]

Russian sources reported that Ukrainian forces launched missile strikes against Tokmak on August 31, claiming that Ukrainian forces targeted civilian and agricultural infrastructure.[55] ISW cannot independently verify Russian claims, however. Ukrainian forces may have targeted Russian strongholds or equipment in Tokmak, which is an operationally significant town north of Melitopol and a hub of Russian GLOCs in the area. Ukrainian Zaporizhia Oblast officials also have accused Russian forces of shelling Velyka Bilozerka (within Russian-controlled territory approximately 25km south of Enerhodar).[56]

Russian-appointed Crimean officials are introducing more security measures against claimed Ukrainian drone attacks on the peninsula, likely at the expense of air defenses in other areas. Russian-appointed Chairman of the State Council of Crimea Vladimir Konstantinov stated that the Russian military is "restructuring" its air defense systems in Crimea to deal with threats from small Ukrainian drones.[57] Konstantinov noted that the air defense system in Crimea is optimized to defend against larger air targets such as missiles and manned aircraft, but that Russian forces will reconstruct Crimean air defense to defeat smaller targets. Head of the Russian-occupied Crimea Servey Aksyonov introduced restrictions on the sale, use, or distribution of commercially available drones and pyrotechnic products until the end of the Russian "special military operation" in Ukraine.[58] Russia will likely intensify efforts to augment its air defenses in Crimea. ISW previously reported that Russia withdrew an S-300 air defense system from Syria and may pull additional systems from other axes around Ukraine.[59]

Russian forces did not launch ground assaults in Kherson and Zaporizhia Oblasts on August 31.[60] The Ukrainian General Staff reported that Russian forces continued to launch airstrikes near the Ukrainian bridgehead over the Inhulets River, Plonytsky Tract, and near the Kherson-Dnipropetrovsk Oblast administrative border.[61] Russian forces continued to target Nikopol with Grad multiple launch rocket system (MLRS) rockets and shell settlements in Mykolaiv Oblast.[62]
https://www.understanding(...)assessment-august-31.

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2022 14:52:53 ]
pi_205812290
quote:
quote:
Dank!

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2022 14:58:12 ]
  donderdag 1 september 2022 @ 15:11:33 #92
8369 speknek
Another day another slay
pi_205812382
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:31 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Lijkt meer een scouting jamboree.
Misschien hebben ze ingezien dat NATO landen veel geavanceerdere legers hebben en kopieren ze daarom nu ook onze trainingen, door zonder materieel "pief paf" naar elkaar te roepen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 1 september 2022 @ 15:28:11 #93
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205812481
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2022 15:19 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Hoe je zelfs na een paar weken en meerdere misluke pogingen die term nog aan de man probeert te brengen is best treurig aan het worden.
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 15:26 schreef ExTec het volgende:

[..]
Niet treuriger dan jouw constante off-topic ge'ego-trip :)
}:|
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_205812494
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 15:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
[..]
}:|
Ik reageer slechts op een bericht en zelfs dat doe ik al heel vaak bewust niet.

Pak de echte paljassen maar eens aan.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 1 september 2022 @ 15:29:22 #95
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205812495
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 15:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
[..]
}:|
Ok, ok, ik hou al op ;)
&lt;signature here&gt;.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 1 september 2022 @ 15:32:42 #96
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205812509
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2022 15:29 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik reageer slechts op een bericht en zelfs dat doe ik al heel vaak bewust niet.

Pak de echte paljassen maar eens aan.
Letterlijk het enige wat ik hier doe is twee kemphanen even een tikkie geven hoor.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_205812630
nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door OllieA op 01-09-2022 15:59:21 ]
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 1 september 2022 @ 15:54:00 #98
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205812639
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2022 15:52 schreef OllieA het volgende:

[..]
Nou, nee.
Je laat deze post
[..]
staan, en mijn reactie erop wis je.
Sorry hoor, dat had ook gewoon weg gemoeten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 1 september 2022 @ 15:54:30 #99
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205812647
Doodvermoeiend dit gekissebis.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 1 september 2022 @ 16:28:50 #100
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 1 september 2022 @ 16:29:51 #101
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 1 september 2022 @ 16:35:25 #102
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 1 september 2022 @ 16:36:14 #103
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205812908
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:38 schreef Heph844 het volgende:
Maakt Oekrane al vorderingen in het tegenoffensief?
Er wordt door velen gespeculeerd, dat de insteek van het "offensief" om de Russen af te knijpen van bevoorrading waardoor ze noodgedwongen zich moeten terugtrekken. Korte thread.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205812913
quote:
Fraai staaltje grooming, de jeugd alvast klaar stomen voor een leven als cannonfodder. Geef mij eens een reden waarom die smeerkees niet op een internationale opsporingslijst moet komen te staan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205812928
quote:
woest wordt ik altijd van dit soort gasten. Nee, het gaat niet om gelukkig zijnn en zelf grote vila en boot in de EU, kinderen in de EU. Hypocriet.

Toch snap ik alle fvd-ers niet dat ze zich niet druk maken om dit soort mensen, want alles waar zij het wef en zo van beschuldigen is letterlijk hoe de mensen leven en willen die de geld storten aan fvd?
pi_205812974
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 16:39 schreef Korenfok het volgende:

[..]
woest wordt ik altijd van dit soort gasten. Nee, het gaat niet om gelukkig zijnn en zelf grote vila en boot in de EU, kinderen in de EU. Hypocriet.

Toch snap ik alle fvd-ers niet dat ze zich niet druk maken om dit soort mensen, want alles waar zij het wef en zo van beschuldigen is letterlijk hoe de mensen leven en willen die de geld storten aan fvd?
Zijn kinderen zitten in de EU? Waar dan? En ik weet dat hij een villa aan het Comomeer had, maar dat is door de Italiaanse overheid in beslag genomen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 1 september 2022 @ 16:52:46 #108
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205813039
Edit
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 september 2022 @ 16:56:26 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205813090
Mooi draadje :D

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205813093
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 16:39 schreef Korenfok het volgende:

Toch snap ik alle fvd-ers niet dat ze zich niet druk maken om dit soort mensen, want alles waar zij het wef en zo van beschuldigen is letterlijk hoe de mensen leven en willen die de geld storten aan fvd?
De forum lui, maar ook andere rechtspopulisten in Europa/America vinden het etno fascisme van de Russen prachtig. Graag destabiliseren ze hun eigen politieke systemen om een gooi te doen naar de macht. Het Kremlin faciliteert ze daarom ook met alle liefde. Vond het wel mooi hoe macron Le pen aansprak hierover tijdens de laatste verkiezingen. Vijand van mijn vijand is mijn vriend speelt hier ook de rol natuurlijk. "Putin haat de EU/Navo en ik haat de EU/Navo, dus Putin is mijn vriend. " Brexiteers / Trump aanhang fox news lui / Europese rechtspopulisten kan je allemaal hieronder scharen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205813102
quote:
In deze aflevering van Grensland gaat Jelle Brandt Corstius bij die Vladimir Solovyov op bezoek in zijn studio (vanaf 8:00):
https://www.npostart.nl/grensland/12-07-2022/VPWON_1342588
pi_205813304
Welke vieze smerige teringhond is het eens met deze praktijken? Is er op fok zo iemand te vinden?

twitter
  donderdag 1 september 2022 @ 17:17:22 #114
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205813310
Filmpje van IAEA inspectie.

In b4 rus gaat huichelen dat oekraine natuurlijk die vrachtwagens met die grote Z's erop daar geparkeerd heeft.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_205813393
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 17:17 schreef polderturk het volgende:
Welke vieze smerige teringhond is het eens met deze praktijken? Is er op fok zo iemand te vinden?

[ twitter ]
Genoeg Ruslandadepten hier te vinden hoor die dit ongetwijfeld dikke prima vinden.
pi_205813421
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 14:31 schreef AToontje87 het volgende:

[..]
Denk niet dat daar iemand in genteresseerd is.
eens
pi_205813591
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 16:45 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zijn kinderen zitten in de EU? Waar dan? En ik weet dat hij een villa aan het Comomeer had, maar dat is door de Italiaanse overheid in beslag genomen.
sorry was EU een woont in UK.
pi_205813621
quote:
Oom Dolf had ook altijd zulke gezellige speeches in Neurenberg,
Het is koud, het is guur....
pi_205813755
Dankzij de HARM raketten kunnen de TB2's weer vrij opereren boven Kherson wordt er gezegd. Als dit echt zo is dan heeft Rusland een groot probleem.

TB2 TIME !!!

twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 september 2022 @ 18:34:00 #120
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205813793
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 18:29 schreef polderturk het volgende:
Dankzij de HARM raketten kunnen de TB2's weer vrij opereren boven Kherson wordt er gezegd. Als dit echt zo is dan heeft Rusland een groot probleem.

TB2 TIME !!!

[ twitter ]
YEAH!!!!!! BAYRAKTARRRRR _O_

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205814033
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 18:29 schreef polderturk het volgende:
Dankzij de HARM raketten kunnen de TB2's weer vrij opereren boven Kherson wordt er gezegd. Als dit echt zo is dan heeft Rusland een groot probleem.

TB2 TIME !!!

[ twitter ]
Nice ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205814138
Ik zie wel mogelijkheden voor een nieuw televisie format, als Kherson eenmaal gederussificeerd is:

Groepen dronken jonge Oekraners tyfen Russen van hotelbalkons in, al dan niet lege, zwembaden.

We noemen het: Oh oh Kherson-isos :7

[ Bericht 0% gewijzigd door StateOfMind op 01-09-2022 19:30:06 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205814141
YEAHH MORE TB2 ACTION !!!!

BAYRAKTAR !!!!


twitter
  donderdag 1 september 2022 @ 19:30:31 #124
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205814263
Lange dag vandaag op de OK. Liep net naar mijn waggie op de parking, moest even naar boven kijken, het hoofdgebouw passerend. Geen sucidale patinten.
All is well.🤗
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_205814337
Dubbelglas, dat scheelt :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205814373
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 1 september 2022 @ 19:49:42 #127
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205814428
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)derhandelen-over-gas

Dat derdewereld land moeten ze ook de EU uit trappen.
pi_205814489
quote:
Hey Ivan, we hebben net die Luk kerel omgelegd. Verzin jij deze keer wat voor de media.
- Euhhrrmm, Uit het raam van een ziekenhuis gevallen, is dat wat?
ja, top, doen we dat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205814574
twitter
  donderdag 1 september 2022 @ 20:13:30 #131
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205814589
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 19:51 schreef Anton91 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)derhandelen-over-gas

Dat derdewereld land moeten ze ook de EU uit trappen.
Misschien is het geen derdewereldland, maar maken ze wat vaak verkeerde keuzes. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 1 september 2022 @ 20:24:37 #132
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205814694
Russen zwaaien met een witte vlag
https://www.reddit.com/r/(...)waving_a_white_flag/

You can hear the Ukrainians discussing if it's a ruse. Then, worrying that another group of Russian soldiers approaching from the left will open fire on those who are waving the white flags. And then, the most important decision comes to cancel artillery strike

[ Bericht 34% gewijzigd door slashdotter3 op 01-09-2022 20:48:39 ]
pi_205814757
Meer meer meeeeerrrr


twitter
  donderdag 1 september 2022 @ 20:31:43 #134
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205814771
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee, die marine is weggebombardeerd, met raketten en drones. Hoe veel krijgt deze lul in rubels betaald?
Men heeft wat transportschepen en 1 cruiser verloren, dit is de vloot:

1 aircraft carrier
2 battlecruisers
2 cruisers
10 destroyers
11 frigates
80 corvettes
11 landing ship tanks
60 landing craft
18 special-purpose ships
4 patrol ships
56 patrol boats
45 mine countermeasures vessels
8 special-purpose submarines
46 active ballistic missile/cruise missile and attack submarines[6]
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 1 september 2022 @ 20:35:47 #135
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205814818
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 19:51 schreef Anton91 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)derhandelen-over-gas

Dat derdewereld land moeten ze ook de EU uit trappen.
Deze stelling vind ik wel opvallend. Bulgarije is reeds een EU-lidstaat en heeft afgelopen december nog een pro-Europese premier gekregen. Het volk heeft dus gesproken. Ze werden echter als eerste van het Russische gas afgesloten (met 90% afhankekijkheid) en zijn een van de armste lidstaten. De winters daar zijn een stuk strenger dan hier, dus verwarming is dan gewoon een eerste levensbehoefte. Ondanks dat het een dilemma voor ze is, kiezen ze er (zo lijkt het althans) toch voor om het armste deel van hun bevolking niet in de kou te laten zitten omdat die hun energierekening niet meer kunnen betalen. Geen ideale oplossing, maar een keuze voor hun bevolking.

Ook dan zijn er nog steeds standvastige Bulgaren die daartegen protesteren. Dus alsnog genoeg EU-gezinden, positief dus zou je denken. En wat is de directe reactie dan hier als je ook maar een moment waagt om uit de pas te lopen: "dat derdewereldland moeten ze ook de EU uit trappen."

En ondertussen wel volle steun bieden aan Oekrane dat nog geen EU-lidstaat is, slechts acht jaar geleden een ommezwaai heeft gemaakt in de richting van de EU en waarvan je dus nog helemaal niet weet of dat een blijvende situatie is. Die hebben blijkbaar op magische wijze wel een dusdanig krediet opgebouwd dat het een volkomen betrouwbare EU-partner wordt waar voortaan uitsluitend nog pro-EU-regeringen aan de macht komen.

Dit is niet om Oekrane af te vallen, maar is het geen ongelooflijk opportunisme om Bulgarije na 1 (in jouw ogen) misstap al uit de EU te willen trappen en er wel alles aan te doen om Oekrane erbij te krijgen en te steunen? Of zeg je dan na 1 verkiezing in de toekomst waarbij er een minder pro-EU regering wordt gekozen (wat simpelweg nog steeds kan), dar ze dan meteen weer kunnen opdonderen? Wat voor partnerschap is dat?
  donderdag 1 september 2022 @ 20:41:00 #136
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205814868
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 20:31 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Men heeft wat transportschepen en 1 cruiser verloren, dit is de vloot:

1 aircraft carrier
2 battlecruisers
2 cruisers
10 destroyers
11 frigates
80 corvettes
11 landing ship tanks
60 landing craft
18 special-purpose ships
4 patrol ships
56 patrol boats
45 mine countermeasures vessels
8 special-purpose submarines
46 active ballistic missile/cruise missile and attack submarines[6]
Maar die vloot heeft zich wel teruggetrokken. Vandaar mijn opmerking dat ze zijn weggeschoten. Ze bestaan nog maar niet op een nuttige manier.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 1 september 2022 @ 20:41:31 #137
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205814876
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 19:51 schreef Anton91 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)derhandelen-over-gas

Dat derdewereld land moeten ze ook de EU uit trappen.
Zou het kunnen dat Rusland op een of andere manier invloed heeft gehad op de machtswisseling aldaar of is dat te far fetched?

Ik zou het overigens niet verkeerd vinden om wat meer samen te werken als EU om te zorgen dat ieder land erin kan slagen van het Russisch gas af te gaan. Als mensen daadwerkelijk kapot vriezen in hun huis houdt de steun snel op.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 1 september 2022 @ 20:42:41 #138
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205814889
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2022 20:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Maar die vloot heeft zich wel teruggetrokken. Vandaar mijn opmerking dat ze zijn weggeschoten. Ze bestaan nog maar niet op een nuttige manier.
Klopt, ze worden nog wel ingezet om raketten af te vuren maar blijven dermate ver uit de kust dat de inmenging minimaal is.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 1 september 2022 @ 20:43:57 #139
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205814907
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 17:17 schreef polderturk het volgende:
Welke vieze smerige teringhond is het eens met deze praktijken? Is er op fok zo iemand te vinden?

[ twitter ]
Oh zeker zijn die er. Maar die zullen dat niet rechtstreeks zeggen. In plaats daarvan proberen ze de geloofwaardigheid van dit soort berichten te ondermijnen, verleggen ze de aandacht naar iets anders, of zwijgen ze simpelweg.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 1 september 2022 @ 20:52:32 #140
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205815020
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 20:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Zou het kunnen dat Rusland op een of andere manier invloed heeft gehad op de machtswisseling aldaar of is dat te far fetched?

Ik zou het overigens niet verkeerd vinden om wat meer samen te werken als EU om te zorgen dat ieder land erin kan slagen van het Russisch gas af te gaan. Als mensen daadwerkelijk kapot vriezen in hun huis houdt de steun snel op.
Wij hadden ooit collega's in Bulgarije en daarna Roemeni. Ik Bulgarije vond ik de communistische invloed aanzienlijk meer merkbaar dan Roemeni.

Collega vertelde ook dat op papier het een democratie was maar dat veel machthebbers (of familie ervan) uit de Sovjet tijd nog steeds belangrijke posities bezetten.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_205815028
Ik weet niet wat jullie gevoel is.
Maar doordat het zo stil is, heb ik het gevoel dat het tegenoffensief misschien wel zwaar mislukt is. Met heel veel doden en heel weinig terrein winst. :{
Definitely not CIA
  donderdag 1 september 2022 @ 20:56:22 #143
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 1 september 2022 @ 20:57:33 #144
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205815074
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 20:55 schreef capricia het volgende:
Ik weet niet wat jullie gevoel is.
Maar doordat het zo stil is, heb ik het gevoel dat het tegenoffensief misschien wel zwaar mislukt is. Met heel veel doden en heel weinig terrein winst. :{
Ze hadden op de allereerste dag al gecommuniceerd dat er niets gemeld mocht worden zodat de Russen geen gratis informatie krijgen. Niets aan de hand dus
pi_205815095
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 20:57 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ze hadden op de allereerste dag al gecommuniceerd dat er niets gemeld mocht worden zodat de Russen geen gratis informatie krijgen. Niets aan de hand dus
Heb er geen goed gevoel over.
Definitely not CIA
  donderdag 1 september 2022 @ 21:03:04 #146
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205815143
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 20:59 schreef capricia het volgende:

Heb er geen goed gevoel over.
Ik hoop dat ze er de tijd voor nemen zodat ze geen fouten maken en onnodig verlies lijden. De Russen zitten in de val dus waarom haasten?
pi_205815148
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 20:35 schreef Repentless het volgende:

[..]
Deze stelling vind ik wel opvallend. Bulgarije is reeds een EU-lidstaat en heeft afgelopen december nog een pro-Europese premier gekregen. Het volk heeft dus gesproken. Ze werden echter als eerste van het Russische gas afgesloten (met 90% afhankekijkheid) en zijn een van de armste lidstaten. De winters daar zijn een stuk strenger dan hier, dus verwarming is dan gewoon een eerste levensbehoefte. Ondanks dat het een dilemma voor ze is, kiezen ze er (zo lijkt het althans) toch voor om het armste deel van hun bevolking niet in de kou te laten zitten omdat die hun energierekening niet meer kunnen betalen. Geen ideale oplossing, maar een keuze voor hun bevolking.

Ook dan zijn er nog steeds standvastige Bulgaren die daartegen protesteren. Dus alsnog genoeg EU-gezinden, positief dus zou je denken. En wat is de directe reactie dan hier als je ook maar een moment waagt om uit de pas te lopen: "dat derdewereldland moeten ze ook de EU uit trappen."

En ondertussen wel volle steun bieden aan Oekrane dat nog geen EU-lidstaat is, slechts acht jaar geleden een ommezwaai heeft gemaakt in de richting van de EU en waarvan je dus nog helemaal niet weet of dat een blijvende situatie is. Die hebben blijkbaar op magische wijze wel een dusdanig krediet opgebouwd dat het een volkomen betrouwbare EU-partner wordt waar voortaan uitsluitend nog pro-EU-regeringen aan de macht komen.

Dit is niet om Oekrane af te vallen, maar is het geen ongelooflijk opportunisme om Bulgarije na 1 (in jouw ogen) misstap al uit de EU te willen trappen en er wel alles aan te doen om Oekrane erbij te krijgen en te steunen? Of zeg je dan na 1 verkiezing in de toekomst waarbij er een minder pro-EU regering wordt gekozen (wat simpelweg nog steeds kan), dar ze dan meteen weer kunnen opdonderen? Wat voor partnerschap is dat?
Maar die pro-Europese reging is daar dus inmiddels al weg.

Maar ik heb gewoon absoluut niks met Bulgarije. Oud collega's van mij die daar vandaan komen (25-60 jaar ongeveer) zijn ook allemaal vrij Russisch gezind, het is een ongeorganiseerde corrupte bende en ze zijn ook allemaal tegen alles, zie de corona vaccinatiepercentages maar eens. Als je een leuke documentaire wil kijken over (ook inwoners uit Bulgarije) dan moet je op google eens zoeken naar:
Block 20 Bulgaria of Paradise hotel
pi_205815205
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:03 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze er de tijd voor nemen zodat ze geen fouten maken en onnodig verlies lijden. De Russen zitten in de val dus waarom haasten?
Mijn vrees is dat de kosten in mensenlevens bijzonder hoog is. Voor heel weinig terreinwinst.

Maar ik hoop met je mee.
Definitely not CIA
pi_205815246
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 20:35 schreef Repentless het volgende:

[..]
Deze stelling vind ik wel opvallend. Bulgarije is reeds een EU-lidstaat en heeft afgelopen december nog een pro-Europese premier gekregen. Het volk heeft dus gesproken. Ze werden echter als eerste van het Russische gas afgesloten (met 90% afhankekijkheid) en zijn een van de armste lidstaten. De winters daar zijn een stuk strenger dan hier, dus verwarming is dan gewoon een eerste levensbehoefte. Ondanks dat het een dilemma voor ze is, kiezen ze er (zo lijkt het althans) toch voor om het armste deel van hun bevolking niet in de kou te laten zitten omdat die hun energierekening niet meer kunnen betalen. Geen ideale oplossing, maar een keuze voor hun bevolking.

Ook dan zijn er nog steeds standvastige Bulgaren die daartegen protesteren. Dus alsnog genoeg EU-gezinden, positief dus zou je denken. En wat is de directe reactie dan hier als je ook maar een moment waagt om uit de pas te lopen: "dat derdewereldland moeten ze ook de EU uit trappen."

En ondertussen wel volle steun bieden aan Oekrane dat nog geen EU-lidstaat is, slechts acht jaar geleden een ommezwaai heeft gemaakt in de richting van de EU en waarvan je dus nog helemaal niet weet of dat een blijvende situatie is. Die hebben blijkbaar op magische wijze wel een dusdanig krediet opgebouwd dat het een volkomen betrouwbare EU-partner wordt waar voortaan uitsluitend nog pro-EU-regeringen aan de macht komen.

Dit is niet om Oekrane af te vallen, maar is het geen ongelooflijk opportunisme om Bulgarije na 1 (in jouw ogen) misstap al uit de EU te willen trappen en er wel alles aan te doen om Oekrane erbij te krijgen en te steunen? Of zeg je dan na 1 verkiezing in de toekomst waarbij er een minder pro-EU regering wordt gekozen (wat simpelweg nog steeds kan), dar ze dan meteen weer kunnen opdonderen? Wat voor partnerschap is dat?
In Bulgarije zit een pro Russische regering, de vorige is een paar maanden geleden gevallen.

Verder heeft het land echt niks te zoeken in de EU, net als Oekraine en bijvoorbeeld Roemeni.
pi_205815267
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:10 schreef capricia het volgende:

[..]
Mijn vrees is dat de kosten in mensenlevens bijzonder hoog is. Voor heel weinig terreinwinst.

Maar ik hoop met je mee.
Een dergelijk offensief gaat wel wat langer dan 48 uur duren, het kostte de geallieerden bijna 2 maanden om alleen Normandi uit te komen bijvoorbeeld.
Het is koud, het is guur....
pi_205815289
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 20:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Heb er geen goed gevoel over.
Op BBC, CNN en zelfs de fucking NOS zeggen diverse militair tactisch specialisten dat Oekrane niet de slagkracht heeft. Hier zitten vooral veel mensen die in een parallel universum leven genaamd de Twitter oorlog.

Gisteren nog een video gezien (zal niet hier posten want echt too much details) maar je ziet UA zich terugtrekken van een positie terwijl men over de eigen gewonde/dode soldaten heen rijdt. Dat is ongeveer hoe het er nu aan toe gaat aan beide kanten.

[ Bericht 16% gewijzigd door kevinrsd op 01-09-2022 21:21:45 (-) ]
pi_205815349
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:10 schreef capricia het volgende:

[..]
Mijn vrees is dat de kosten in mensenlevens bijzonder hoog is. Voor heel weinig terreinwinst.

Maar ik hoop met je mee.
Wat de terein winst is weet ik niet precies... Maar de laatste paar dagen waren er wel weer veel slachtoffers aan Russische zijde (2x +-450 + een hoop materiaal). Maar tegen welke kosten is niet duidelijk.
  donderdag 1 september 2022 @ 21:25:59 #153
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205815358
Meneer O'Brien:

twitter
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 1 september 2022 @ 21:28:24 #154
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205815381
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:03 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Maar die pro-Europese reging is daar dus inmiddels al weg.
Dat klopt, maar er zit nu een interimregering. Die is dus niet gekozen, maar ter overbrugging aangesteld. Het volk heeft afgelopen november nog voor een pro-EU-regering gekozen. Als je Bulgarije er nu dus uit zou donderen vanwege de plannen van de interimregering, 'straf' je dus direct het volk dat zich juist in meerderheid voor de EU heeft uitgesproken. Wat voor signaal geef je daarmee af richting die mensen?

quote:
Maar ik heb gewoon absoluut niks met Bulgarije. Oud collega's van mij die daar vandaan komen (25-60 jaar ongeveer) zijn ook allemaal vrij Russisch gezind, het is een ongeorganiseerde corrupte bende en ze zijn ook allemaal tegen alles, zie de corona vaccinatiepercentages maar eens. Als je een leuke documentaire wil kijken over (ook inwoners uit Bulgarije) dan moet je op google eens zoeken naar:
Block 20 Bulgaria of Paradise hotel
Er zit dus persoonlijke motivatie achter je standpunt vanwege eigen ervaringen. Dat kan, is ook niks mis mee. De vraag is dan alleen: wat maakt Oekrane zo anders? Waarom hebben zij wel zoveel krediet om er alles aan te doen om ze dusdanig te steunen, maar is er geen aarzeling om Bulgarije (dat reeds tot je partnerschap behoort) als een baksteen te laten vallen?
pi_205815386
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 20:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Ze hadden op de allereerste dag al gecommuniceerd dat er niets gemeld mocht worden zodat de Russen geen gratis informatie krijgen. Niets aan de hand dus
Dat er niks gemeld ging worden is niet helemaal waar. Ze zouden zelf al het "nieuws" brengen maar aangezien het vanuit het officiele UKR MOD ook relatief stil is geeft toch wel te denken.
pi_205815461
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 20:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Heb er geen goed gevoel over.
had je wel een goed gevoel bij de gevechten rondom Charkov?
pi_205815481
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:19 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Op BBC, CNN en zelfs de fucking NOS zeggen diverse militair tactisch specialisten dat Oekrane niet de slagkracht heeft. Hier zitten vooral veel mensen die in een parallel universum leven genaamd de Twitter oorlog.

Gisteren nog een video gezien (zal niet hier posten want echt too much details) maar je ziet UA zich terugtrekken van een positie terwijl men over de eigen gewonde/dode soldaten heen rijdt. Dat is ongeveer hoe het er nu aan toe gaat aan beide kanten.
De specialisten zeiden ook dat Kiev zo zou vallen. Maar tot nog toe, weten we niks en kun je alleen hopen.

Rusland informatie is onbetrouwbaar, sorry ik bedoel erg betrouwbaar dat het leugens zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Korenfok op 01-09-2022 21:47:32 ]
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 1 september 2022 @ 21:44:11 #158
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205815526
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:28 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat er niks gemeld ging worden is niet helemaal waar. Ze zouden zelf al het "nieuws" brengen maar aangezien het vanuit het officiele UKR MOD ook relatief stil is geeft toch wel te denken.
[ afbeelding ]
Desondanks is dit wel fascinerend, het is ook een (digitale) informatieoorlog. De eerste op deze schaal althans..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_205815558
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:28 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat klopt, maar er zit nu een interimregering. Die is dus niet gekozen, maar ter overbrugging aangesteld. Het volk heeft afgelopen november nog voor een pro-EU-regering gekozen. Als je Bulgarije er nu dus uit zou donderen vanwege de plannen van de interimregering, 'straf' je dus direct het volk dat zich juist in meerderheid voor de EU heeft uitgesproken. Wat voor signaal geef je daarmee af richting die mensen?
[..]
Er zit dus persoonlijke motivatie achter je standpunt vanwege eigen ervaringen. Dat kan, is ook niks mis mee. De vraag is dan alleen: wat maakt Oekrane zo anders? Waarom hebben zij wel zoveel krediet om er alles aan te doen om ze dusdanig te steunen, maar is er geen aarzeling om Bulgarije (dat reeds tot je partnerschap behoort) als een baksteen te laten vallen?
misschoen omdat deze intrem regering kiest om de geboden oplossingen niet aan te grijpen wil direct terug naar relaties met rusland, wat haaks staat op wat de gekozen regering wil?

iedereen die contact wil met rusland herstellen en Ruslands diens wereld orde wil steunen is een risico voor onze liberale en democratie. Het is heel simpel, kies je voor vrijheid of kies je autocratie en onderdrukking.

verder ben ik het eens met je stelling dat gelijk iedereen eruit gooien met een andere mening, niet goed is voor de europa. Maar in het geval met Rusland is alles verdacht.
pi_205815568
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:44 schreef Straatcommando. het volgende:

Desondanks is dit wel fascinerend, het is ook een (digitale) informatieoorlog. De eerste op deze schaal althans..
Absoluut, het is wat dat betreft ook enorm interessant om te volgen.
pi_205815644
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:19 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Op BBC, CNN en zelfs de fucking NOS zeggen diverse militair tactisch specialisten dat Oekrane niet de slagkracht heeft. Hier zitten vooral veel mensen die in een parallel universum leven genaamd de Twitter oorlog.

Gisteren nog een video gezien (zal niet hier posten want echt too much details) maar je ziet UA zich terugtrekken van een positie terwijl men over de eigen gewonde/dode soldaten heen rijdt. Dat is ongeveer hoe het er nu aan toe gaat aan beide kanten.
De Bayraktars vliegen boven Kherson. Dat betekent dat de lucht boven Kherson van Oekrane is. Dat is heel slecht voor de Russen.
  donderdag 1 september 2022 @ 21:59:04 #162
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205815703
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:55 schreef polderturk het volgende:

[..]
De Bayraktars vliegen boven Kherson. Dat betekent dat de lucht boven Kherson van Oekrane is. Dat is heel slecht voor de Russen.
Dysfunctioneren van Russische luchtmacht in dit conflict is ook "vreemd". Daar zit het goed fout in de top.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_205815732
Er is toch al sinds juni of iets dergelijks een moratorium op de berichtgeving vanuit de Oekraense regering? Ik zou rustig een maandje wachten op de uitkomst, zelfs het Ardennenoffensief duurde uiteindelijk meer dan een maand.
pi_205815733
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 20:55 schreef capricia het volgende:
Ik weet niet wat jullie gevoel is.
Maar doordat het zo stil is, heb ik het gevoel dat het tegenoffensief misschien wel zwaar mislukt is. Met heel veel doden en heel weinig terrein winst. :{
Er was dacht ik ook vanuit de legerleiding opdracht gegeven om niks op de socials te posten omtrend het Kherson offensief.
pi_205815782
New findings expose machinery of Russia’s ‘filtration’ of Ukrainians
https://www.washingtonpos(...)ion-forced-transfer/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 1 september 2022 @ 22:08:23 #166
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205815809
Het is ook allemaal niet zo ingewikkeld, Rusland heeft niet genoeg zwaar materieel meer aan de kant van Kherson, geen realistische manier van bevoorraden of vervanging van Bijv artillerie/tanks etc, soldaten zelf zitten eigenlijk gevangen tussen de eigen verdedigingslinies, want zo rollen die Russen.. die schieten op de eigen posities.
Niet expres maar uit pure onkunde.

Nee, de enige vraag is hoe het eruit ziet na Kherson, de momentum ligt er dan uit want vlug oversteken zit er niet bij.
Krijg je een soort stalemate situatie.
Russen graven zich in aan overkant rivier, beschieten Kherson, wellicht valt dat nog wat te reduceren uiteindelijk, maar niet echt ideaal.

Beter evacueren ze die hele stad en dorpen er omheen.
pi_205815827
Bericht van het verzet in Cherson: 'Verraders vinden is hoogste prioriteit'
https://nos.nl/l/2442922
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205815851
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:02 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
Er was dacht ik ook vanuit de legerleiding opdracht gegeven om niks op de socials te posten omtrend het Kherson offensief.
Vooral geen beelden die naar Oekrainse posities konden leiden. Toch?

Maar nu zijn er wel erg heel weinig updates.
Definitely not CIA
  donderdag 1 september 2022 @ 22:13:50 #170
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205815855
twitter

De Russen hadden gerekend op gratis informatie over Ukrainse acties, maar nu dat uitblijft vragen ze nadrukkelijk om het te melden
pi_205815905
quote:
Zou wel een heel gewaagde actie zijn, op de linker (zuid) oever van de Dnjepr rivier.
pi_205815923
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:28 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat er niks gemeld ging worden is niet helemaal waar. Ze zouden zelf al het "nieuws" brengen maar aangezien het vanuit het officiele UKR MOD ook relatief stil is geeft toch wel te denken.
[ afbeelding ]
Geeft helemaal niet te denken. Niet in de zin dat het negatief is.

Het offensief is pas drie dagen bezig, je kunt er dus maar weinig over zeggen.

In ieder geval niet, 'geen bericht is slecht bericht'.
  donderdag 1 september 2022 @ 22:22:13 #173
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205815937
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:18 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Zou wel een heel gewaagde actie zijn, op de linker (zuid) oever van de Dnjepr rivier.
Lijkt me wel een mooie Ukrainse ‘Navy Seals’ actie. Gedropped worden in de buurt van het water, je sabotages en hinderlagen doen en wanneer je weer weg wilt spring je in het water en laat je je meevoeren totdat je weer in veilig gebied bent.
pi_205815984
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 20:55 schreef capricia het volgende:
Ik weet niet wat jullie gevoel is.
Maar doordat het zo stil is, heb ik het gevoel dat het tegenoffensief misschien wel zwaar mislukt is. Met heel veel doden en heel weinig terrein winst. :{
Dat kan maar zo hoor. Rob de Wijk was ook sceptisch. Wat wel goed zou kunnen is het gebied ten westen van de Djnepr, maar niet daarachter, althans dat is niet aannemelijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 1 september 2022 @ 22:29:17 #175
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205815989
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:28 schreef Discombobulate het volgende:
Rob de Wijk
:')
&lt;signature here&gt;.
pi_205816007
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat kan maar zo hoor. Rob de Wijk was ook sceptisch. Wat wel goed zou kunnen is het gebied ten westen van de Djnepr, maar niet daarachter, althans dat is niet aannemelijk.
Die moet ik nog inhalen van een hele week (luister de podcasts).
Maar echt positief is ie vaak niet, nee. :D
Ik luister het wel graag.
Definitely not CIA
pi_205816014
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat kan maar zo hoor. Rob de Wijk was ook sceptisch. Wat wel goed zou kunnen is het gebied ten westen van de Djnepr, maar niet daarachter, althans dat is niet aannemelijk.
Volgens mij zegt er letterlijk niemand dat Oekrane nu voor meer gaat dan alleen de westkant van de Djnepr. Dat is ook totaal niet realistisch.
pi_205816015
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat kan maar zo hoor. Rob de Wijk was ook sceptisch. Wat wel goed zou kunnen is het gebied ten westen van de Djnepr, maar niet daarachter, althans dat is niet aannemelijk.
Rob de Wijk is altijd skeptisch. Die denkt nog als de 'expert' die dacht Rusland in een paar uur met de Russische vlag stond te zwaaien in Kiev.
  donderdag 1 september 2022 @ 22:33:11 #179
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205816017
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:32 schreef capricia het volgende:

[..]
Die moet ik nog inhalen van een hele week (luister de podcasts).
Maar echt positief is ie vaak niet, nee. :D
Dat is z'n handelsmerk. Ook volgens zijn collega's die hem soms persifleren ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_205816021
Over de stilte:

quote:
Oekrane zwijgt over slag om Cherson, stilte past bij strategie

(...)

De stilte past bij de strategie van de strijdkrachten, legt Han Bouwmeester uit, universitair hoofddocent militaire strategie aan de Nederlandse Defensie Academie. "Je wil de tegenstander niet laten weten wat je doet, waar je bent en hoe sterk je bent. Dat noemen we OpSec: operations security."

Britten en Amerikanen zwijgen ook
Ook de Amerikaanse en Britse inlichtingendiensten zwijgen over de operatie rond Cherson, terwijl zij normaal vrij veel informatie over Oekrane delen. "Op dit moment is het daardoor niet duidelijk hoeveel Oekraense troepen er berhaupt rond Cherson actief zijn", aldus kolonel Bouwmeester.
https://nos.nl/artikel/24(...)e-past-bij-strategie
pi_205816044
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:29 schreef ExTec het volgende:

[..]
:')
Boek&Wijk zijn zo overtuigd van hun gelijk, die podcast zit vol dit soort opmerkingen:
Ik heb er even een paar genoteerd :)

We hebben het wel vaker gezegd...
Dat roepen we al vanaf de eerste week van april...
Argumenten die we ook altijd gehanteerd hebben, maar het is leuk om ze nog eens op een rijtje te zetten...
Dat is precies wat wij ook altijd hebben gezegd...
Enz...
pi_205816064
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:36 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Boek&Wijk zijn zo overtuigd van hun gelijk, die podcast zit vol dit soort opmerkingen:
Ik heb er even een paar genoteerd :)

We hebben het wel vaker gezegd...
Dat roepen we al vanaf de eerste week van april...
Argumenten die we ook altijd gehanteerd hebben, maar het is leuk om ze nog eens op een rijtje te zetten...
Dat is precies wat wij ook altijd hebben gezegd...
Enz...
Je moet niet roepen dat Poetin weg moet, je moet hem een uitweg bieden.

Je moet een gouden brug voor hem bouwen, hem een uitweg bieden.

:')

pi_205816084
Als het westen Oekrane blijft steunen, kan Poetin onmogelijk winnen. Rusland is te klein (qua economie en militaire slagkracht).

Kortom, gewoon doorzetten en de schroothoop terugknallen naar Rusland.
pi_205816117
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:29 schreef ExTec het volgende:

[..]
:')
Isie weer hoor, de dagelijkse bash comment.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205816129
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:33 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Volgens mij zegt er letterlijk niemand dat Oekrane nu voor meer gaat dan alleen de westkant van de Djnepr. Dat is ook totaal niet realistisch.
Dat zeggen mensen. Maar de westkant is ook geen grote overwinning.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205816137
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Je moet niet roepen dat Poetin weg moet, je moet hem een uitweg bieden.

Je moet een gouden brug voor hem bouwen, hem een uitweg bieden.

Dat zei Sun Tzu meer dan 2000 jaar geleden al. Zijn boek is ontzettend bekend. Kom op zeg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205816145
quote:
Kan ook gewoon bullshit propaganda spelletje zijn h.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205816147
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat zei Sun Tzu meer dan 2000 jaar geleden al. Zijn boek is ontzettend bekend. Kom op zeg.
Poetin heeft geen gouden brug nodig.

Een normale brug is genoeg, om hem vanaf te laten bungelen.
  donderdag 1 september 2022 @ 22:48:56 #189
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205816153
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:36 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Boek&Wijk zijn zo overtuigd van hun gelijk, die podcast zit vol dit soort opmerkingen:
Ik heb er even een paar genoteerd :)

We hebben het wel vaker gezegd...
Dat roepen we al vanaf de eerste week van april...
Argumenten die we ook altijd gehanteerd hebben, maar het is leuk om ze nog eens op een rijtje te zetten...
Dat is precies wat wij ook altijd hebben gezegd...
Enz...
En qua entertainment value hebben ze best hun waarde. Wellicht ook als toevoeging.

Maar ik zou me niet primair op hun baseren mbt wat waar precies allemaal speelt & er aan de hand is.

En dat is nog los van dat die hele beroepsgroep nog rekenschap af dient te leggen voor zichzelf en ons jaren op hebben lopen naaien over de "russische beer".

Want tankjes tellen op kremlin.ru en dan tot de klinkende conclusie komen dat ze 'sterker zijn dan!' kan mijn moeder immers ook, dat bied geen toegevoegde waarde.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 1 september 2022 @ 22:49:30 #190
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205816167
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Je moet niet roepen dat Poetin weg moet, je moet hem een uitweg bieden.

Je moet een gouden brug voor hem bouwen, hem een uitweg bieden.

:')

Zulke bullshit was Frankrijk en Duitsland in maart/april ook constant aan het roepen. Of Ukraine niet wat gebied wilde opofferen voor vrede. Ze kwamen zelfs gezamelijk naar Kyiv om het nog een keer te herhalen

[ Bericht 0% gewijzigd door slashdotter3 op 01-09-2022 22:59:00 ]
pi_205816202
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat zeggen mensen. Maar de westkant is ook geen grote overwinning.
Niemand zegt dat.
  donderdag 1 september 2022 @ 22:53:27 #192
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205816233
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Isie weer hoor, de dagelijkse bash comment.
Hooguit maandelijks, denk ik :7
&lt;signature here&gt;.
pi_205816242
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:49 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Zulke bullshit was Frankrijk en Duitsland in maart/april ook constant aan het roepen. Of Ukraine niet was gebied wilde opofferen voor vrede. Ze kwamen zelfs gazamelijk naar Kyiv om het nog een keer te herhalen
Die denken nog steeds over Rusland zoals de afgelopen 100 jaar: met fluwelen handschoenen aanpakken, niet provoceren, een uitweg bieden maar dan wel uiteindelijk in de rug geschoten worden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 1 september 2022 @ 23:02:18 #194
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205816330
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Je moet niet roepen dat Poetin weg moet, je moet hem een uitweg bieden.

Je moet een gouden brug voor hem bouwen, hem een uitweg bieden.

:')

Hij klaagt continu dat het Westen geen plan heeft in deze maar zelf...:

"Hoe ziet zoiets eruit?"
"Ja dat weet ik niet"
:') x 1000
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205816383
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:06 schreef AchJa het volgende:

[..]
Hoezo zwijgen de Britten?

[ twitter ]
Die zeggen toch niks over de operatie die het in gevaar kan brengen? Deze tekst had ik ook nog wel kunnen bedenken.
  donderdag 1 september 2022 @ 23:08:28 #197
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205816386
To his credit, De Wijk riep op een gegeven moment dat wat hem betreft de oplossing was dat, uitgaande dat het slagveld niet makkelijk te veranderen valt, de oplossing is een staakt het vuren (dat hoor je zo ongeveer elke dag) en vervolgens het restant van Oekrane per direct bij de NAVO toevoegen en vol met wapens zetten. Dat vind ik nog niet eens zo'n gekke gedachte.

Ik hoop dat het Putin regime gisteren omviel, dat Rusland halveert qua economie,, wat mij betreft betaal ik 1000 euro per maand voor gas als dat helpt en het is alleen Oekrane die bepaald wat er met het soevereine land Oekrane gebeurt, maar als ik puur voorspellend naar het conflict kijk is de kans wel aanwezig dat Rusland (op de korte termijn) met wat terreinwinst uit het conflict komt. Op een gegeven moment is het een kwestie van bloed voor land en als er al niemand meer woont op dat land wordt wel de vraag wat voor prijs elke meter heeft.
pi_205816432
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:07 schreef BEFEM het volgende:
Die zeggen toch niks over de operatie die het in gevaar kan brengen? Deze tekst had ik ook nog wel kunnen bedenken.
Ja leuk maar ze zwijgen dus niet zoals heel dapper gesteld werd in dat artikel. De Britten blijven doorgaan met hun updates zoals ze al maanden doen.
pi_205816495
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat zei Sun Tzu meer dan 2000 jaar geleden al. Zijn boek is ontzettend bekend. Kom op zeg.
Een tochtige kelder en een kogel lijkt me voldoende. De cirkel zou voor Poetin rond zijn als hij in KGB-stijl aan zijn einde komt.

Of een snuifje polonium.
pi_205816508
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:15 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ja leuk maar ze zwijgen dus niet zoals heel dapper gesteld werd in dat artikel. De Britten blijven doorgaan met hun updates zoals ze al maanden doen.
Ja de oekrsiners zwijgen ook niet, die publiceren elke dag braaf hun lijstje van dode Russen.

Maar dat wordt natuurlijk niet met zwijgen bedoeld.
  donderdag 1 september 2022 @ 23:24:20 #202
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205816510
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:15 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ja leuk maar ze zwijgen dus niet zoals heel dapper gesteld werd in dat artikel. De Britten blijven doorgaan met hun updates zoals ze al maanden doen.
Ok, maken we er ff van: ze zeggen niks van belang.

Nu weer blij?
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 1 september 2022 @ 23:33:25 #203
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205816566
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:08 schreef Panthera. het volgende:
To his credit, De Wijk riep op een gegeven moment dat wat hem betreft de oplossing was dat, uitgaande dat het slagveld niet makkelijk te veranderen valt, de oplossing is een staakt het vuren (dat hoor je zo ongeveer elke dag) en vervolgens het restant van Oekrane per direct bij de NAVO toevoegen en vol met wapens zetten. Dat vind ik nog niet eens zo'n gekke gedachte.

Ik hoop dat het Putin regime gisteren omviel, dat Rusland halveert qua economie,, wat mij betreft betaal ik 1000 euro per maand voor gas als dat helpt en het is alleen Oekrane die bepaald wat er met het soevereine land Oekrane gebeurt, maar als ik puur voorspellend naar het conflict kijk is de kans wel aanwezig dat Rusland (op de korte termijn) met wat terreinwinst uit het conflict komt. Op een gegeven moment is het een kwestie van bloed voor land en als er al niemand meer woont op dat land wordt wel de vraag wat voor prijs elke meter heeft.
Ik heb em ook horen voorspellen dat NAVO boots on the ground zomaar zou kunnen gebeuren. Niet dat ik daar tegen ben, maar het meest kardinale punt van dit conflict is dat NAVO dat koste wat kost wil voorkomen.

En dan glij je een beetje af naar dat als ik elke minuut roep dat het gaat hagelen, het best zo kan zijn dat ik op den duur gelijk krijg.

Maar qua hoe waardevol die voorspellende gaven dan zijn, kunnen we het dan beter niet over hebben. Want die stilstaande klok geeft ook 2 keer per dag de juiste tijd aan, enzo.
&lt;signature here&gt;.
pi_205816587
Die jongens lijken steeds jonger (of soms ook ouder) te worden. Die voor Rusland sterven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://m.vk.com/wall-57285384_1546

Lekker clubje ook, waar de tekst vandaan komt. Met die kinderen die getraind worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door capricia op 01-09-2022 23:45:50 ]
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 september 2022 @ 23:40:37 #205
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205816592
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:39 schreef capricia het volgende:
Die jongens lijken steeds jonger (of soms ook ouder) te worden. Die voor Rusland sterven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://m.vk.com/wall-57285384_1546
Op 24 februari werden al jochies ingezet:
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 september 2022 @ 23:45:02 #206
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205816613
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:08 schreef Panthera. het volgende:
To his credit, De Wijk riep op een gegeven moment dat wat hem betreft de oplossing was dat, uitgaande dat het slagveld niet makkelijk te veranderen valt, de oplossing is een staakt het vuren (dat hoor je zo ongeveer elke dag) en vervolgens het restant van Oekrane per direct bij de NAVO toevoegen en vol met wapens zetten. Dat vind ik nog niet eens zo'n gekke gedachte.

Ik hoop dat het Putin regime gisteren omviel, dat Rusland halveert qua economie,, wat mij betreft betaal ik 1000 euro per maand voor gas als dat helpt en het is alleen Oekrane die bepaald wat er met het soevereine land Oekrane gebeurt, maar als ik puur voorspellend naar het conflict kijk is de kans wel aanwezig dat Rusland (op de korte termijn) met wat terreinwinst uit het conflict komt. Op een gegeven moment is het een kwestie van bloed voor land en als er al niemand meer woont op dat land wordt wel de vraag wat voor prijs elke meter heeft.
Ik vind het een hele gekke gedachte. Je geeft Poetin zijn zin en dat moet je absoluut niet willen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205816614
quote:
84s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:40 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Op 24 februari werden al jochies ingezet:
[ twitter ]
Bah.
Oud genoeg om te mogen schieten.
Nog te jong om te mogen stemmen.
Definitely not CIA
  donderdag 1 september 2022 @ 23:47:43 #208
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 1 september 2022 @ 23:51:39 #209
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205816658
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:45 schreef capricia het volgende:

[..]
Bah.
Oud genoeg om te mogen schieten.
Nog te jong om te mogen stemmen.
rus is ondertussen daklozen aan het ronselen, h? ;)

Het volgende is -denk ik- gekkenhuizen.
&lt;signature here&gt;.
pi_205816659
twitter


twitter


Tsjah dit geeft ook wel te denken

[ Bericht 33% gewijzigd door kevinrsd op 01-09-2022 23:52:59 (toevoeging) ]
pi_205816664
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:08 schreef Panthera. het volgende:
To his credit, De Wijk riep op een gegeven moment dat wat hem betreft de oplossing was dat, uitgaande dat het slagveld niet makkelijk te veranderen valt, de oplossing is een staakt het vuren (dat hoor je zo ongeveer elke dag) en vervolgens het restant van Oekrane per direct bij de NAVO toevoegen en vol met wapens zetten. Dat vind ik nog niet eens zo'n gekke gedachte.

Ik hoop dat het Putin regime gisteren omviel, dat Rusland halveert qua economie,, wat mij betreft betaal ik 1000 euro per maand voor gas als dat helpt en het is alleen Oekrane die bepaald wat er met het soevereine land Oekrane gebeurt, maar als ik puur voorspellend naar het conflict kijk is de kans wel aanwezig dat Rusland (op de korte termijn) met wat terreinwinst uit het conflict komt. Op een gegeven moment is het een kwestie van bloed voor land en als er al niemand meer woont op dat land wordt wel de vraag wat voor prijs elke meter heeft.
Maar zullen we de Oekraners niet eerst eens wat langer dan een half jaar de kans geven om stukken land te bevrijden voordat andere opties op de tafel komen?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 september 2022 @ 23:55:08 #212
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205816676
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:51 schreef kevinrsd het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

Tsjah dit geeft ook wel te denken
Wat probeer je te suggereren?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 1 september 2022 @ 23:55:10 #213
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205816677
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:51 schreef kevinrsd het volgende:
[ twitter ]

Tsjah dit geeft ook wel te denken
Of je post niet nieuws van een halve dag oud.

IAEA is daar al lang en breed en gaat daar permanent gestationeerd zijn.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_205816690
quote:
84s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wat probeer je te suggereren?
Dat het raar is dat de delegatie is gegijzeld opgehouden, nadat er wekenlang over onderhandeld is. Door beide partijen.
  donderdag 1 september 2022 @ 23:58:57 #215
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205816694
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:57 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Dat het raar is dat de delegatie is gegijzeld opgehouden, nadat er wekenlang over onderhandeld is. Door beide partijen.
Ik vind het raar dat een of andere haat dwerg in het kremlin zich alexander de grote waant en z'n buurland maar aan gaat vallen.
&lt;signature here&gt;.
pi_205816697
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
Of je post niet nieuws van een halve dag oud.

IAEA is daar al lang en breed en gaat daar permanent gestationeerd zijn.

[ twitter ]
Het is niet vreemd dat een delegatie waar Oekraine al wekenlang op aandringt dat die de ZPP moeten bezoeken, liefst permanent, na wekenlang onderhandelen, 3 uur lang wordt tegengehouden door Oekraine?
pi_205816701
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:58 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik vind het raar dat een of andere haat dwerg in het kremlin zich alexander de grote waant en z'n buurland maar aan gaat vallen.
Inhoudelijk wel weer. Maar uiteraard niet verassend je reactie.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 2 september 2022 @ 00:00:55 #218
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205816706
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:57 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Dat het raar is dat de delegatie is gegijzeld opgehouden, nadat er wekenlang over onderhandeld is. Door beide partijen.
Gegijzeld? :') Doe ff normaal man.

Waarom werden ze opgehouden? Weten we dat? In een van de volgende tweets is te lezen dat er in de buurt geschoten werd. Zou de veiligheid van deze mensen misschien de reden kunnen zijn?

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 2 september 2022 @ 00:02:03 #219
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205816710
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:59 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Het is niet vreemd dat een delegatie waar Oekraine al wekenlang op aandringt dat die de ZPP moeten bezoeken, liefst permanent, na wekenlang onderhandelen, 3 uur lang wordt tegengehouden door Oekraine?
Ik kan me voorstellen dat ze zich gepast zorgen maken over de veiligheid van, want rus vermoord lukraak links en rechts burgers- heb je daar iets van vernomen wellicht? - en dat oekraine er journalisten bij wil hebben, a'la, leuk geprobeerd, maar de vlieger ging blijkbaar niet op, al verdiende dat zeker wel de voorkeur.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 2 september 2022 @ 00:04:09 #220
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205816719
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:47 schreef slashdotter3 het volgende:
A flock of R18 quadcopters built by AeroSpace, the R18 costs around $20k USD each to build.
[ afbeelding ]
Maar kunnen ze ook bier halen ofwa?
Huilen dan.
  vrijdag 2 september 2022 @ 00:04:20 #221
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205816721
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:59 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Inhoudelijk wel weer. Maar uiteraard niet verassend je reactie.
Prima joh, maar vertel dan maar gewoon eerlijk wat voor wappie-complot reden jij denkt dat oekraine had, om te doen wat ze deden.

Don't hold back, let it all out.

Ik wacht ;)
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 2 september 2022 @ 00:05:29 #222
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205816725
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:59 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Het is niet vreemd dat een delegatie waar Oekraine al wekenlang op aandringt dat die de ZPP moeten bezoeken, liefst permanent, na wekenlang onderhandelen, 3 uur lang wordt tegengehouden door Oekraine?
Nee is niet vreemd.
Huilen dan.
pi_205816733
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2022 00:04 schreef ExTec het volgende:

[..]
Prima joh, maar vertel dan maar gewoon eerlijk wat voor wappie-complot reden jij denkt dat oekraine had, om te doen wat ze deden.

Don't hold back, let it all out.

Ik wacht ;)
Helemaal geen complot hoor :+ Aan beide kanten wordt vies gespeeld.
  vrijdag 2 september 2022 @ 00:08:56 #224
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205816739
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 00:07 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Helemaal geen complot hoor :+ Aan beide kanten wordt vies gespeeld.
Ow, dus je klets maar wat? :)
&lt;signature here&gt;.
pi_205816742
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2022 00:08 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ow, dus je klets maar wat? :)
Ja klopt, je hebt helemaal gelijk. Zijn we klaar nu?
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 2 september 2022 @ 00:09:53 #226
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205816745
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 00:07 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Aan beide kanten wordt vies gespeeld.
Rusland is de enige die vies speelt. Ze hebben niets te zoeken in Oekrane. Dat ze afgeknald worden hebben ze aan zichzelf te danken. Oekrane heeft het recht zich te verdedigen. Op welke manier dan ook.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 2 september 2022 @ 00:10:08 #227
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205816747
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 00:09 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Ja klopt, je hebt helemaal gelijk. Zijn we klaar nu?
Ik neem het mee naar achteren ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_205816757
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:53 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar zullen we de Oekraners niet eerst eens wat langer dan een half jaar de kans geven om stukken land te bevrijden voordat andere opties op de tafel komen?
Ik zeg niet wat ik wil of vind dat de Oekraners moeten doen. Dat is zoals gezegd aan hen. Het is jammer dat we niet meer wapens hebben, wat mij betreft leveren we die allemaal.

Wat mij betreft is dit een vrij eenvoudig goed vs fout conflict, wellicht de duidelijkste sinds WOII, maar de situatie is heel anders dan destijds. Ik zou Oekrane daarom wel begrijpen als ze stoppen voordat ze alle land hebben terugveroverd - maar als zij dat willen ook prima vinden als ze niet stoppen voordat ze alles terughebben.
  vrijdag 2 september 2022 @ 00:32:30 #229
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205816813
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 00:13 schreef Panthera. het volgende:

[..]
Ik zeg niet wat ik wil of vind dat de Oekraners moeten doen. Dat is zoals gezegd aan hen. Het is jammer dat we niet meer wapens hebben, wat mij betreft leveren we die allemaal.
Het westen heeft zat wapens, we moeten alleen ophouden die per theelepel naar binnen te schuiven.

En de tragiek is, dat hoe dramatischer het daar is, hoe meer en hoe sneller we die geven.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 2 september 2022 @ 00:33:50 #230
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205816815
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:46 schreef Korenfok het volgende:

[..]
misschoen omdat deze intrem regering kiest om de geboden oplossingen niet aan te grijpen wil direct terug naar relaties met rusland, wat haaks staat op wat de gekozen regering wil?
Is dit de reactie op de vraag wat Oekrane zo anders maakt dan Bulgarije? :) Zo ja: je geeft zelf ook al aan dat het een interimregering is. Het volk heeft recent anders gekozen, maar die regering is snel gevallen. Dit is ter overbrugging (ongekozen dus), lijkt me dan wat wat ad hoc om het land (en daarmee dus simpelweg ook de bevolking) direct uit de EU te trappen wanneer ze op dit vlak niet geheel in de pas lopen met de rest. Dat zeg je ook in het slot van jouw post.

Het is (zoals ik het interpreteer) ook niet dat ze dit uit luxe overwegen, maar uit bittere noodzaak zodat de minder bedeelde bevolking het zich kan blijven veroorloven om hun huis deze winter te verwarmen.

Dan blijft alsnog de vraag staan wat Oekrane dan zo wezenlijk anders maakt dan Bulgarije? Welke garanties heb je dat de stemming daar ook niet 180 graden omslaat bij volgende verkiezingen wanneer men bijvoorbeeld teleurgesteld is in de EU? Wanneer dat gebeurt, wat doe je dan? Meteen weer alle banden verbreken?

quote:
iedereen die contact wil met rusland herstellen en Ruslands diens wereld orde wil steunen is een risico voor onze liberale en democratie. Het is heel simpel, kies je voor vrijheid of kies je autocratie en onderdrukking.
Tot nu toe gaat het over het hervatten van de afname van Russisch gas om energie/verwarming betaalbaar te houden voor de bevolking en ze niet in de kou te laten zitten, meer niet. Dat houdt niet meteen in dat ze ervoor kiezen om zich te onderwerpen aan Rusland. Tot zeer recent hadden we er ook geen problemen mee om het zelf af te nemen en dat doen we, ondanks de sterke daling, nog steeds. Toen en nu zeiden we ook niet dat we daarmee tegen vrijheid en voor autocratie en onderdrukking kozen.

quote:
verder ben ik het eens met je stelling dat gelijk iedereen eruit gooien met een andere mening, niet goed is voor de europa. Maar in het geval met Rusland is alles verdacht.
Als je ervan overtuigd bent dat Rusland uit is op absolute heerschappij over heel Europa, dan vind ik de gedachtengang dat alles verdacht is niet onlogisch. Daarover verschillen we van mening, maar dat is prima. :) Je gaat elkaar daarin toch niet op andere gedachten brengen en de absolute waarheid staat ook niet vast.

Maar inderdaad, ieder land met een andere mening direct eruit gooien lijkt mij ook niet goed. Dat creert een onwerkbare situatie voor de lange termijn, omdat het beleid/standpunt van een land nogal eens kan wisselen afhankelijk van het stemgedrag van de bevolking bij verkiezingen.
pi_205816847
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 21:28 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat klopt, maar er zit nu een interimregering. Die is dus niet gekozen, maar ter overbrugging aangesteld. Het volk heeft afgelopen november nog voor een pro-EU-regering gekozen. Als je Bulgarije er nu dus uit zou donderen vanwege de plannen van de interimregering, 'straf' je dus direct het volk dat zich juist in meerderheid voor de EU heeft uitgesproken. Wat voor signaal geef je daarmee af richting die mensen?
[..]
Er zit dus persoonlijke motivatie achter je standpunt vanwege eigen ervaringen. Dat kan, is ook niks mis mee. De vraag is dan alleen: wat maakt Oekrane zo anders? Waarom hebben zij wel zoveel krediet om er alles aan te doen om ze dusdanig te steunen, maar is er geen aarzeling om Bulgarije (dat reeds tot je partnerschap behoort) als een baksteen te laten vallen?
Bulgarije is politiek een grote puinhoop, de verkiezingen in oktober zijn al de vierde in anderhalf jaar tijd. Borisov heeft er 12 jaar de scepter gezwaaid maar is zo corrupt als de pest, al is z'n partij nog steeds een van de groteren.
  vrijdag 2 september 2022 @ 01:46:49 #232
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205816912
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 01:04 schreef J.B. het volgende:

[..]
Bulgarije is politiek een grote puinhoop, de verkiezingen in oktober zijn al de vierde in anderhalf jaar tijd. Borisov heeft er 12 jaar de scepter gezwaaid maar is zo corrupt als de pest, al is z'n partij nog steeds een van de groteren.
Ik volg de politiek van Bulgarije doorgaans niet, maar heb het n.a.v. je post even opgezocht. Dit klopt, maar op welk deel van mijn post reageer je hiermee? Dit is niet om vervelend te reageren in de trant van "wat is je punt?" (dat kan in getypte tekst zonder intonatie nog wel eens zo overkomen). :)

Overigens las ik dat in Bulgarije het mandaat van de president om een nieuwe regering te vormen een beperkte tijdsduur heeft. Als het niet slaagt, komen er dus nieuwe verkiezingen.

In Nederland is die beperking er niet, waardoor we hier een formatie van bijna een jaar hebben gehad en een demissionair kabinet dat een jaar na aftreden vrolijk verder heeft geregeerd alsof ze og het volle mandaat hadden. Ook niet bepaald een normale situatie.
pi_205817063
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 19:51 schreef Anton91 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)derhandelen-over-gas

Dat derdewereld land moeten ze ook de EU uit trappen.
Als ik het verhaal zo begrijp, dan heeft Bulgarije, in tegenstelling tot Frankrijk en Duitsland, geweigerd om in Roebels te betalen, daardoor zijn ze van het gas afgesloten, terwijl ze 90% afhankelijkheid van Gazprom hebben, en wil de huidige regering dat terugdraaien omdat de relatief arne bevolking in de problemen komt.
En terwijl het rijke westen van de EU nog gewoon Russisch gas ontvangt, moeten wij dan maar Bulgarije eruit trappen richting de armen van Rusland.


Dat vind ik een beetje raar.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205817075
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 22:49 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Zulke bullshit was Frankrijk en Duitsland in maart/april ook constant aan het roepen. Of Ukraine niet wat gebied wilde opofferen voor vrede. Ze kwamen zelfs gezamelijk naar Kyiv om het nog een keer te herhalen
Al dat gede-escaleer heeft ons gebracht tot waar we nu zijn; in (proxy) oorlog met een oorlogsmisdaden en genocide plegend fascistisch Rusland dat Oost-Europa "heim ins Reich" en Europa onder zijn invloedssfeer wil brengen. Merkel heeft met haar totale adoratie voor Rusland gewoon bloed aan haar handen, maar als het aan haar opvolger en zijn SPD partijgenoten ligt gaan de Duitsers gewoon verder met het Poetinpijpen alsof er niets aan de hand is. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205817279
twitter
pi_205817354
Is @kevinrsd de nieuwste muppet uit de wappieverkleedkist?
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 2 september 2022 @ 08:13:05 #237
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205817358
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205817475
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 08:12 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Is @:kevinrsd de nieuwste muppet uit de wappieverkleedkist?
Is sinds de corona crisis opeens veel gaan posten, dus zou mij niets verbazen.
pi_205817536
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205817549
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:47 schreef slashdotter3 het volgende:
A flock of R18 quadcopters built by AeroSpace, the R18 costs around $20k USD each to build.
[ afbeelding ]
Octocopters :9
pi_205817569
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 08:43 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Echt een heel eng clubje hoor.
  vrijdag 2 september 2022 @ 08:56:55 #242
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205817619
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 23:59 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Het is niet vreemd dat een delegatie waar Oekraine al wekenlang op aandringt dat die de ZPP moeten bezoeken, liefst permanent, na wekenlang onderhandelen, 3 uur lang wordt tegengehouden door Oekraine?
We hebben weer een alleenmaarvragensteller hoor.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_205817627
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 06:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als ik het verhaal zo begrijp, dan heeft Bulgarije, in tegenstelling tot Frankrijk en Duitsland, geweigerd om in Roebels te betalen, daardoor zijn ze van het gas afgesloten, terwijl ze 90% afhankelijkheid van Gazprom hebben, en wil de huidige regering dat terugdraaien omdat de relatief arne bevolking in de problemen komt.
En terwijl het rijke westen van de EU nog gewoon Russisch gas ontvangt, moeten wij dan maar Bulgarije eruit trappen richting de armen van Rusland.

Dat vind ik een beetje raar.
Hier is idd wel wat nuance op zijn plaats. Overigens is het wel de vraag voor hoe lang.

En dan nog eentje voor @riazop:

https://www.economist.com(...)o-learn-a-new-tongue

quote:
“Two old Odessites meet and one of them suddenly starts speaking in Ukrainian,” starts one joke currently doing the rounds. “‘What’s the matter?’ asks his friend. ‘Are you afraid of Ukrainian nationalists?’ ‘No,’ he replies. ‘I’m afraid to speak Russian—in case Putin thinks he needs to liberate me.’”
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205817911
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 08:43 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
quote:
Er wordt in het westen van alles over hem beweerd, maar niemand las zijn werk.
Ik hoef Mein Kampf niet te lezen om een oordeel te hebben over de besnorde idool van Baudet en zijn kornuiten.
pi_205818188

Wij begrijpen Rusland weer helemaal verkeerd.. Ze redden Ukraine juist!
( Poolse omroep heeft humor)
pi_205818335
Vroeg me pas nog af, al die dure jachten en huizen etc. die in beslag zijn genomen van Russen. Daar hebben veel niet-Russen hun zakken erg goed mee kunnen vullen in zogenaamd betere tijden.

Beschouwen we dat geld nu als bloedgeld? Gaan we rekeningen bevriezen of vorderingen doen? Of minimaal een onderzoek hoe en waar het geld vandaan kwam en in welke omstandigheden?

De jachten en huizen zelf, gaan we die nu nogmaals verkopen? Wat doen we met dat geld?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205818376
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2022 10:26 schreef Mr.Sandman het volgende:
Wat doen we met dat geld?
Drones kopen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  vrijdag 2 september 2022 @ 10:32:04 #248
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205818394
Alles mis :|W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter
pi_205818792
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 10:06 schreef quirina het volgende:

Wij begrijpen Rusland weer helemaal verkeerd.. Ze redden Ukraine juist!
( Poolse omroep heeft humor)
De propaganda van de Japanners ten tijde van hun expansie was: "Wij redden Azi uit handen van de Europeanen!"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205818816
twitter
pi_205818828
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:21 schreef Slayage het volgende:

[..]
De propaganda van de Japanners ten tijde van hun expansie was: "Wij redden Azi uit handen van de Europeanen!"
En zo blijkt iedereen zijn eigen perspectief te hebben! Wat een wondere wereld.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205819004
quote:
Ze tellen die houten HIMARS ook mee.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205819050
Van A tot Y.

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 2 september 2022 @ 11:52:03 #254
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205819352
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 2 september 2022 @ 12:14:38 #256
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205819371
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2022 10:26 schreef Mr.Sandman het volgende:
Beschouwen we dat geld nu als bloedgeld? Gaan we rekeningen bevriezen of vorderingen doen? Of minimaal een onderzoek hoe en waar het geld vandaan kwam en in welke omstandigheden?
Een dealer die een patserbak verkoopt aan een crimineel wordt dat geld ook niet afgepakt. Dus: leuk geprobeerd.
&lt;signature here&gt;.
pi_205819381
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2022 10:26 schreef Mr.Sandman het volgende:
Vroeg me pas nog af, al die dure jachten en huizen etc. die in beslag zijn genomen van Russen. Daar hebben veel niet-Russen hun zakken erg goed mee kunnen vullen in zogenaamd betere tijden.

Beschouwen we dat geld nu als bloedgeld? Gaan we rekeningen bevriezen of vorderingen doen? Of minimaal een onderzoek hoe en waar het geld vandaan kwam en in welke omstandigheden?

De jachten en huizen zelf, gaan we die nu nogmaals verkopen? Wat doen we met dat geld?
Beslagleggen en die gaan ten bate van de staat.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205819505
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Beslagleggen en die gaan ten bate van de staat.
In een bananenrepubliek als Nederland zijn er voor dergelijke mensen genoeg juridische mogelijkheden om dit nog decennia aan te vechten en te winnen ook.
pi_205819531
Goede draad van 10 posts.

twitter


twitter


twitter


twitter


twitter
pi_205819613
Het Oekraense offensief vraagt wel wat. 2100 slachtoffers aan hun kant tegenover 500 aan de Russische.
mon citoyens vous serez unis.
pi_205819625
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:34 schreef HSG het volgende:
Het Oekraense offensief vraagt wel wat. 2100 slachtoffers aan hun kant tegenover 500 aan de Russische.
Source: YOUR ASS
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
pi_205819648
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:34 schreef HSG het volgende:
Het Oekraense offensief vraagt wel wat. 2100 slachtoffers aan hun kant tegenover 500 aan de Russische.
De Bayraktars zijn actief boven Kherson. Je weet wat dat betekent.

twitter
pi_205819670
Hopelijk krijgen we vandaag weer wat TB2 actie te zien.
pi_205819684
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:35 schreef polderturk het volgende:

[..]
Source: YOUR ASS
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
https://apa.az/en/cis-cou(...)-the-past-day-383680
mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 2 september 2022 @ 12:39:30 #265
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205819687
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:27 schreef Confetti het volgende:

[..]
In een bananenrepubliek als Nederland zijn er voor dergelijke mensen genoeg juridische mogelijkheden om dit nog decennia aan te vechten en te winnen ook.
Weinig bananen republiek. Vrijwel overal zal je dan moeten bewijzen dat het niet legaal verkregen winsten zijn. En daar lokale wetten niet automatisch in rusland werken, kan de oligarch gewoon zeggen: heb ik eerlijk verdiend.

Enige wat je daar aan kan doen is maatwerk regelgeving die expliciet zegt: is illegaal. In de VS hebben ze dat volgens mij al, laatste wat ik van de EU weet is dat ze ermee bezig zijn.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 2 september 2022 @ 12:41:00 #266
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205819727
quote:
russian mod, dus kan idd net zo goed je achterste zijn.
&lt;signature here&gt;.
pi_205819754
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:41 schreef ExTec het volgende:

[..]
russian mod, dus kan idd net zo goed je achterste zijn.
.az domein is Azerbaijan.
mon citoyens vous serez unis.
pi_205819764
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:41 schreef HSG het volgende:

[..]
.az domein is Azerbaijan.
Die letterlijk Russische MoD quoten...
pi_205819767
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:41 schreef HSG het volgende:

[..]
.az domein is Azerbaijan.
Heb je het artikel gelezen?
pi_205819875
MoD = Ministry of Disinformation
  vrijdag 2 september 2022 @ 12:49:53 #271
21467 franske19
Hit the deck!
pi_205819901
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 10:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Alles mis :|W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ twitter ]
Heb je enig idee hoe artillerie werkt? Oh wacht nee natuurlijk niet. Die lui zijn allemaal kapot.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  vrijdag 2 september 2022 @ 13:00:00 #272
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205820067
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:49 schreef franske19 het volgende:

[..]
Heb je enig idee hoe artillerie werkt? Oh wacht nee natuurlijk niet. Die lui zijn allemaal kapot.
Alleen zie je er nog zat lopen. En gingen die gasten aan de rechtervoorkant meteen in dekking.
&lt;signature here&gt;.
pi_205820099
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:42 schreef Bieselke het volgende:

[..]
Die letterlijk Russische MoD quoten...
Boeit mij dat nou. Beide kanten sturen desinformatie.
mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 2 september 2022 @ 13:03:09 #274
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205820114
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:42 schreef Hugo862 het volgende:

[..]
Heb je het artikel gelezen?
Hij was niet eens in staat om het aantal slachtoffers juist te kopiren uit zijn "bron". Dus ik denk van niet :') .
pi_205820145
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:00 schreef ExTec het volgende:

[..]
Alleen zie je er nog zat lopen. En gingen die gasten aan de rechtervoorkant meteen in dekking.
Endorfine die zijn werk doet. Die soldaten daar zitten onder de metaalsplinters en granaatscherven. En als ze nog kunnen lopen is het lang niet zo hard als voor deze inslag ;)
  vrijdag 2 september 2022 @ 13:05:31 #276
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205820152
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:01 schreef HSG het volgende:

[..]
Boeit mij dat nou. Beide kanten sturen desinformatie.
Dus is het normaal om het maar verder op te blazen en te verspreiden? Als je gewoon weet dat het bullshit is. Scary dat we op dit forum op deze manier bezig zijn. Ongeacht uit welk kamp mensen bewust desinformatie verspreiden -O-.
pi_205820181
Bizar dit... wat gebeurt er hier met Poetin's benen? :o
Gewoon een nerveuze tic of toch Parkinson?
https://www.reddit.com/r/(...)_hes_not_five_years/
  vrijdag 2 september 2022 @ 13:08:41 #278
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205820192
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:01 schreef HSG het volgende:

[..]
HET IS ALLEMAAL PROPAGANDA, DAAROM TREK IK ZELF GETALLEN UIT MIJN REET
Cool story bro.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 2 september 2022 @ 13:10:46 #279
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205820214
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:05 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Endorfine die zijn werk doet. Die soldaten daar zitten onder de metaalsplinters en granaatscherven. En als ze nog kunnen lopen is het lang niet zo hard als voor deze inslag ;)
Jij kan naast een ontploffende scherf granaat staan, en het gewoon overleven, en de persoon naast je niet.

Zal dus aan het type munitie liggen.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 2 september 2022 @ 13:11:04 #280
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205820219
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Bizar dit... wat gebeurt er hier met Poetin's benen? :o
Gewoon een nerveuze tic of toch Parkinson?
https://www.reddit.com/r/(...)_hes_not_five_years/
Tick tock motherfucker. ^p^
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 2 september 2022 @ 13:12:17 #281
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205820228
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Bizar dit... wat gebeurt er hier met Poetin's benen? :o
Gewoon een nerveuze tic of toch Parkinson?
https://www.reddit.com/r/(...)_hes_not_five_years/
Ook hier houdt-ie zich weer aan zijn stoel vast alsof hij uit zichzelf geen balans meer kan vinden.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_205820241
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Bizar dit... wat gebeurt er hier met Poetin's benen? :o
Gewoon een nerveuze tic of toch Parkinson?
https://www.reddit.com/r/(...)_hes_not_five_years/
Hij trad 's avonds nog op in de Soundmixshow als Michael Jackson met Billy Jean.
Het is koud, het is guur....
pi_205820251
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Bizar dit... wat gebeurt er hier met Poetin's benen? :o
Gewoon een nerveuze tic of toch Parkinson?
https://www.reddit.com/r/(...)_hes_not_five_years/
Hitler trekjes.
pi_205820310
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Bizar dit... wat gebeurt er hier met Poetin's benen? :o
Gewoon een nerveuze tic of toch Parkinson?
https://www.reddit.com/r/(...)_hes_not_five_years/
Met een beetje mazzel loopt ie langs een raam
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205820315
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:01 schreef HSG het volgende:

[..]
Boeit mij dat nou. Beide kanten sturen desinformatie.
Dus daarom verspreid je nepnieuws en dik je het ook nog eens aan. En dan toevallig ook altijd 1 kant op?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205820347
Wat Putin heeft lijkt ook op ziekte van kahler. Dat geeft ook parkinsonachtige symptomen.
Putin heeft ook een moonface van de prednison.
  vrijdag 2 september 2022 @ 13:24:41 #287
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205820371
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:20 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Met een beetje mazzel loopt ie langs een raam
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_205820405
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:05 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Dus is het normaal om het maar verder op te blazen en te verspreiden? Als je gewoon weet dat het bullshit is. Scary dat we op dit forum op deze manier bezig zijn. Ongeacht uit welk kamp mensen bewust desinformatie verspreiden -O-.
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:08 schreef ExTec het volgende:

[..]
Cool story bro.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dus daarom verspreid je nepnieuws en dik je het ook nog eens aan. En dan toevallig ook altijd 1 kant op?
Nee Rusland veroordelen maar wel vriendjes zijn met landen als Saudi-Arabi die nog veel ergere dingen doet.

Met jullie westerse "principes". :')
mon citoyens vous serez unis.
pi_205820422
Genuanceerde, onafhankelijke denker gespot.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205820423
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:30 schreef HSG het volgende:

[..]
[..]
[..]
Nee Rusland veroordelen maar wel vriendjes zijn met landen als Saudi-Arabi die nog veel ergere dingen doet.

Met jullie westerse "principes". :')
Dat is geen antwoord op de vraag. Probeer het nog eens.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 2 september 2022 @ 13:32:50 #291
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205820428
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:32 schreef xpompompomx het volgende:
Genuanceerde, onafhankelijke denker gespot.
Hij is geen schaap en gelooft de MSM niet. Hij niet.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_205820429
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:30 schreef HSG het volgende:

[..]
[..]
[..]
Nee Rusland veroordelen maar wel vriendjes zijn met landen als Saudi-Arabi die nog veel ergere dingen doet.

Met jullie westerse "principes". :')
Westerse principes waar jij wel, aangezien je in Nederland woont, optimaal van profiteert. Beetje hypocriet nietwaar?
  vrijdag 2 september 2022 @ 13:35:31 #293
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205820458
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:30 schreef HSG het volgende:

[..]
[..]
[..]
Nee Rusland veroordelen maar wel vriendjes zijn met landen als Saudi-Arabi die nog veel ergere dingen doet.

Met jullie westerse "principes". :')
Oh ja :') .
Nee, dat heeft wat te maken met mijn post.
  vrijdag 2 september 2022 @ 13:38:01 #294
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205820485
Moet overigens zeggen dat ik vrees dat het na Poetin niet heel veel beter gaat worden. Er zit gewoon iets verkeerd in dat land. Vanuit westers point of view dus. (Om HSG maar ff te behagen). Wat dat betreft denk ik dat het het verstandigste om op de lange termijn zo min mogelijk met Rusland samen te werken en een grote barrire aan de grens op te bouwen zodat ze er wel 10 keer bij nadenken om hun buren in Europa aan te vallen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 2 september 2022 @ 13:39:03 #295
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205820496
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:30 schreef HSG het volgende:

[..]
[..]
[..]
Nee Rusland veroordelen maar wel vriendjes zijn met landen als Saudi-Arabi die nog veel ergere dingen doet.

Met jullie westerse "principes". :')
Dus je werpt jezelf op als verzetsheld tegen het grote boze westen met haar desinformatie en dat doe je met... Desinformatie?

''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 2 september 2022 @ 13:39:41 #296
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205820505
Ik ben voor een beetje tegengas hoor. Graag zelfs, maar je moet niet met het ik heb gelijk vingertje wapperen als er zelf ook geen hol van klopt, alleen maar om tegen de stroming in te gaan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_205820517
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:30 schreef HSG het volgende:

[..]
[..]
[..]
Nee Rusland veroordelen maar wel vriendjes zijn met landen als Saudi-Arabi die nog veel ergere dingen doet.

Met jullie westerse "principes". :')
Welk land is recentelijk geannexeerd door Saudi Arabi?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205820569
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:32 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Westerse principes waar jij wel, aangezien je in Nederland woont, optimaal van profiteert. Beetje hypocriet nietwaar?
Dan zou je ook niet moeten zeiken over Rusland gezien je profiteert van goederen uit Saudi-Arabi en China.
mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 2 september 2022 @ 13:49:16 #299
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205820618
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:30 schreef HSG het volgende:

[..]
[..]
[..]
Nee Rusland veroordelen maar wel vriendjes zijn met landen als Saudi-Arabi die nog veel ergere dingen doet.

Met jullie westerse "principes". :')
Cool story bro. :)

Je trolpoging verdient overigens een 1/10.

Echt vlees noch vis.
&lt;signature here&gt;.
pi_205820645
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:45 schreef HSG het volgende:

[..]
Dan zou je ook niet moeten zeiken over Rusland gezien je profiteert van goederen uit Saudi-Arabi en China.
Maar wat is je punt hier nou precies mee? Dat we helemaal niets moeten afnemen van dat soort landen of dat we met ze allemaal (hoe bedreigend ze voor ons ook zijn) zaken moeten doen?
  vrijdag 2 september 2022 @ 14:04:21 #301
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205820753
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:45 schreef HSG het volgende:

[..]
Dan zou je ook niet moeten zeiken over Rusland gezien je profiteert van goederen uit Saudi-Arabi en China.
Heb je je iphone al weggedaan? :)

Niet?

Hoe hypocriet :{w
&lt;signature here&gt;.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')