Maar dat is geen Zandvoortquote:
Ferrari strategist be like: "QUESTION"quote:
Doe maar duurquote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Norris slaapt in Amsterdam (Waldorf)
Is dat t.b.v. die massage waar die pitreporter vorig jaar over begon?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Norris slaapt in Amsterdam (Waldorf)
Oud nieuws, al besproken en verkeerde topic. Toch knap.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
We hebben wel mazzel dat we de GOAT nog aan het werk mogen zien in ons landje, hij had zomaar morsdood kunnen zijn geweest.
[ afbeelding ]
Dit gelooft toch niemand meerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
We hebben wel mazzel dat we de GOAT nog aan het werk mogen zien in ons landje, hij had zomaar morsdood kunnen zijn geweest.
[ afbeelding ]
Nek gebroken, rug 2x gebroken, post-corona. En toch weer instappen elke week.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Het was zelfs zo erg dat hij dacht dat de FIA-dokters hem niet konden helpen en een bezoek zinloos was.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, dus hij had bijna zijn rug gebroken, maar vond tegelijkertijd niet dat hij een medische checkup nodig had.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Waar ik dan vooral niet tegen kan is dat er geen report is die dit dan gewoon recht in zijn gezicht durft te vragen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:41 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hahaha, dus hij had bijna zijn rug gebroken, maar vond tegelijkertijd niet dat hij een medische checkup nodig had.
"Question. Who do you want in our pit stop team for your next stop. Question."quote:
Sja, dat krijg je wanneer je Olav Mol opzij schuift. Niet dat Olav per definitie dat soort dingen doet, maar in ieder geval hebben is er dan nog een kansje dat het een keer zal gebeuren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Waar ik dan vooral niet tegen kan is dat er geen report is die dit dan gewoon recht in zijn gezicht durft te vragen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
"Question. Who do you want in our pit stop team for your next stop. Question."
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:32 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)op-in-pc-hooftstraat
Is dit de auto van Toto?
Het zou toch niet waar zijn...?quote:Op het moment heb ik vooral Mercedessen. Ik houd van SUV's, dus we hebben een GLE 63 en mijn favoriete auto - een G 63 AMG van de oude generatie. Ik ben gek op die auto - het is pure emotie. Hij heeft de meest iconische terreinautobasis die er bestaat, en dan die enorme motor erin... Wat een auto, echt helemaal super. Wie van zo'n auto denkt dat ie nutteloos is, begrijpt duidelijk niet dat er bij auto's emoties zijn betrokken. En deze auto roept veel emoties op. Hij is echt fantastisch.
Is al besproken.quote:
topics bij lezen en onthouden is veel werkquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is al besproken.
Sterker nog, je reageerde er zelfs op
Susie Wolff heeft ooit 9 jaar geleden eens deze foto op Twitter gepost. Maar die heeft een ander kenteken. MAar ik denk niet dat dit een G63 AMG is op deze foto. Het bodywork lijkt iets anders.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
HOEWEL... https://topgear.nl/autonieuws/autos-van-toto-wolff/
[..]
Het zou toch niet waar zijn...?![]()
![]()
![]()
![]()
Amber heeft haar haren geverfd.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:03 schreef Rianne84 het volgende:
Amber denkt dat er 30 jaar geleden ook in de sim gereden werd
Olaf zat zo diep in Lewis' reet dat hij de uitgang nog steeds niet gevonden heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:32 schreef RetepV het volgende:
[..]
Sja, dat krijg je wanneer je Olav Mol opzij schuift. Niet dat Olav per definitie dat soort dingen doet, maar in ieder geval hebben is er dan nog een kansje dat het een keer zal gebeuren.
Oranje?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Amber heeft haar haren geverfd.
In ieder geval een andere kleur dan blondquote:
Beter dan een nephaven.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stukje nepgrind op Zandvoort:
[ afbeelding ]
Scheelt iig een hoop zooi op de baan als ze daar net iets te wijd gaanquote:Op donderdag 1 september 2022 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stukje nepgrind op Zandvoort:
[ afbeelding ]
En eerder over de kop gaan bij een schuiver erover?quote:Op donderdag 1 september 2022 10:28 schreef gbm het volgende:
[..]
Scheelt iig een hoop zooi op de baan als ze daar net iets te wijd gaan
quote:
quote:De voorbeschouwing op de grootste publieke zender begint al om 13:30. Er zal vooruit worden gekeken met Bent Viscaal, Beitske Visser, Nyck de Vries, Frits van Amersfoort en data-engineer Ramon Drost. De race is volledig te zien bij de NOS, deze uitzending begint tien minuten voor de start van de race. Het commentaar wordt voorzien door Hans van Loozenoord en coureur Jeroen Bleekemolen. Na de race volgt er nog een na beschouwing tot 18:00.
je weet meteen wie de baas in huis isquote:Op donderdag 1 september 2022 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ideaal voor een potje racekak.
Ja dat geeft hij zelf ook direct toe, elders in huis mocht niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
je weet meteen wie de baas in huis is
Als ik het zo zie is Aston Martin met die duinen de enige die weet dat het in Zandvoort is.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:21 schreef Nober het volgende:
Voor de liefhebber...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alpha Tauri maakt korte metten met de duinhagedis @Gehrmanquote:Op donderdag 1 september 2022 13:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik het zo zie is Aston Martin met die duinen de enige die weet dat het in Zandvoort is.
Oh ja, Alpha Tauri ook, beetje door de van Gogh stijl heenkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2022 13:46 schreef Sodemieters het volgende:
Bloembollen, molens en Van Gogh... kennelijk de enige drie dingen waar men bij Nederland aan kan denken.Tja, wat moeten ze dan? Max op elke poster?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bloembollen, molens en Van Gogh... kennelijk de enige drie dingen waar men bij Nederland aan kan denken.Je vergeet red light district a.k.a de Wallen in AmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Je had de spoiler niet gelezen?quote:Op donderdag 1 september 2022 14:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je vergeet red light district a.k.a de Wallen in Amsterdam
Nou ja, waarom bijv. steeds Van Gogh? Doe ook eens iets met Mondriaan, Vermeer, Rembrandt, etc.quote:Op donderdag 1 september 2022 14:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Tja, wat moeten ze dan? Max op elke poster?
Erover heen gelezenquote:Op donderdag 1 september 2022 14:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je had de spoiler niet gelezen?
Esscherquote:Op donderdag 1 september 2022 14:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nou ja, waarom bijv. steeds Van Gogh? Doe ook eens iets met Mondriaan, Vermeer, Rembrandt, etc.
Kim Holland vergetenquote:Op donderdag 1 september 2022 14:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nou ja, waarom bijv. steeds Van Gogh? Doe ook eens iets met Mondriaan, Vermeer, Rembrandt, etc.
Een voorspelling op donderdag, ach.quote:Op donderdag 1 september 2022 16:34 schreef Nober het volgende:
Gaan ze een keer niet kwalificeren om 16:00 voorspellen ze regen.![]()
Zoiets?quote:Op donderdag 1 september 2022 14:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Speciaal voor Stroll, omdat hij niet altijd in zijn spiegels kijktquote:
Dan moeten daar dit formaat spiegels op:quote:Op donderdag 1 september 2022 17:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Speciaal voor Stroll, omdat hij niet altijd in zijn spiegels kijkt
Misschien kunnen ze dan voor Hamilton van die dode hoek spiegels gebruiken die Boomers met caravans hebben voor de dode hoek.quote:Op donderdag 1 september 2022 17:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Speciaal voor Stroll, omdat hij niet altijd in zijn spiegels kijkt
Wel sneuquote:
Sowieso vind ik het al bijzonder knap, dat( Olav ziet ) dat racers in de spiegel kijken bij > 250 /300 km/uur. Hoe dan?quote:Op donderdag 1 september 2022 17:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dan voor Hamilton van die dode hoek spiegels gebruiken die Boomers met caravans hebben voor de dode hoek.
Daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 1 september 2022 18:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Uberhaupt nog testen anno 2022
DutchGP is sowieso voor inhalen een drama. Mag van mij wel van de kalender af al was ik geen Nederlander.quote:
Al besproken eerder vandaag.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:20 schreef TjjWester het volgende:
Wij doet het commentaar op NPO 1?? Toch niet de viaplay gastjes mag ik hopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2022 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Al besproken eerder vandaag.Dat is een hele club analistenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bloembollen, molens en Van Gogh... kennelijk de enige drie dingen waar men bij Nederland aan kan denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Toen had hij last van z'n buik.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die miste vorig jaar ook de race op Zandvoort al toch? Of in ieder geval de finish..
Op naar het Ziggo Race Cafe topic!quote:Op donderdag 1 september 2022 22:24 schreef THEFXR het volgende:
22.30, ziggo's race cafe vanaf zandvoort
Ja? Dat vind je wel een stijlvolle outfit?quote:Op donderdag 1 september 2022 19:53 schreef El_Thijs het volgende:
Ricciardo snapt het
Lewis is net een ijsbeer
Wat viel dat tegen zeg, net de grote “wie kan het verste pissen show”.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op naar het Ziggo Race Cafe topic!
[ afbeelding ]
F1 / Ziggo Sport Race Café #1 Van alles wat
Dat is het al tijden bij Ziggo toch? Dat Café is niet heel anders.quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat viel dat tegen zeg, net de grote “wie kan het verste pissen show”.
ze zitten nog steeds in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 2 september 2022 08:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is het al tijden bij Ziggo toch? Dat Café is niet heel anders.
Ricciardo heeft gewoon zomerse kleding aan. Ik heb nergens iets over stijl gezegd.quote:Op vrijdag 2 september 2022 01:11 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja? Dat vind je wel een stijlvolle outfit?
Olav is prima👍🏼 Daaraan ben ik gewend.quote:
Alonso zou bij Alpine tekenen volgens hem in het racecafe.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Olav is prima👍🏼 Daaraan ben ik gewend.
Die populair doende Jack is a pain in the ass. Alsof tie alles weet en insider is en wauwelt. Irritant corps balletje
Olav doet precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Olav is prima👍🏼 Daaraan ben ik gewend.
Die populair doende Jack is a pain in the ass. Alsof tie alles weet en insider is en wauwelt. Irritant corps balletje
Gisteren wist Jack te vertellen dat Ricciardo waarschijnlijk testcoureur wordt bij Mercedes. Ik gun hem een leuker team, maar als het waar is hoop ik dat we hem vaak in de auto zienquote:Op vrijdag 2 september 2022 10:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Alonso zou bij Alpine tekenen volgens hem in het racecafe.
Olav weet dan na 30 jaar ook wel een hoop. Die hoeft niet te doen alsofquote:Op vrijdag 2 september 2022 10:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Olav doet precies hetzelfde.
Wel jammer ergens. Ik denk dat Max grotere kansen heeft op een nat Zandvoort te winnen dan wanneer het droog blijft.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:17 schreef Nattekat het volgende:
Het lijkt gewoon prachtig weer te worden het hele weekend lang
Spa gemist?quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wel jammer ergens. Ik denk dat Max grotere kansen heeft op een nat Zandvoort te winnen dan wanneer het droog blijft.
Ja, die mag van mij na al die jaren.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat er wel, voor de race dan. Kwali is niet bij de NPO want ze willen liever fietsje rijden uitzenden voor de 1000ste keer.quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:19 schreef THEFXR het volgende:
in de OP staat niet dat de kwali en race op de NOS te zien zijn.
Fietsen is natuurlijk geen sport.quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Staat er wel, voor de race dan. Kwali is niet bij de NPO want ze willen liever fietsje rijden uitzenden voor de 1000ste keer.
Die heeft hele dure kaartenquote:
Die gast reist de halve wereld over, die heeft echt wel het geld ervoor.quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Denk vooral hele goede deals. Die gast lijkt wat simpel, maar is echt niet gek.
Oh dat sowieso wel, maar dat geld verdient hij ook met de F1, die fixt dit soort dingen gewoon doordat hij zoveel verkoopt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gast reist de halve wereld over, die heeft echt wel het geld ervoor.
Gratis lunch!quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:31 schreef AnneX het volgende:
Heeft iemand deze ook ontvangen?
Zijn er mensen in deze groep geïnteresseerd in een gratis helikoptervlucht voor 4 personen aankomende zondag voor F1 Zandvoort? Ik zoek nog 2 mensen hiervoor. We vertrekken ‘s ochtends vroeg vanaf Amsterdam naar Zandvoort F1 en maken daarna een boottocht langs de kust inclusief lunch.
We maken daarna een helikoptervlucht naar het Formule 1 circuit voor de race. Als je geïnteresseerd bent, let me know!
Ps:
Het liefst wel iemand met een helikopter, een boot en toegangskaarten voor de GP, anders wordt het lastig.
geen kwali? niet op 2 of 3?quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Staat er wel, voor de race dan. Kwali is niet bij de NPO want ze willen liever fietsje rijden uitzenden voor de 1000ste keer.
Angela?quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand is in stijl aangekomen.
Hoe danquote:Op vrijdag 2 september 2022 11:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Bij de F2 practice kwam er nog steeds veel grind op de baan
Lekker man, als dat los komt heb je brokken ten grootte van een baksteenquote:
Lewis is het niet met zo'n mega backpack, zie wel nr 47 staan.quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ergens op de motor staat een hint
Blijkbaar ligt dat gelijmde spul niet overal. En sommige coureurs ploegen nog steeds teveel door de grindbak.quote:
lol, dat deden we in de 70,r jarenquote:Op vrijdag 2 september 2022 11:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kan naar de radio luisteren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ergens op de motor staat een hoint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: spuit 11
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Ik weet niet hoe representatief dat resultaat is voor een circuit als Zandvoort.quote:
Hongarije gemist dan?quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe representatief dat resultaat is voor een circuit als Zandvoort.
Bovendien denk ik ook dat Ferrari geen fouten blijft maken. Het is niet erg waarschijnlijk dat ze letterlijk elk weekend in het putje gooien. Als Leclerc ergens goede kansen heeft, dan is het hier wel.
Sukkels, iedereen weet dat je op Amsterdam Centraal moet instappen voor de beste plekkenquote:
Olav mis je inderdaad niets aan dat trieste popi jopi taalgebruik was meer voor de grote Olav show dan dat het qua commentaar wat toevoegt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 10:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is wachten op het boemeltje naar Zandvoort. Die gaat niet vanuit Amsterdam.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Sukkels, iedereen weet dat je op Amsterdam Centraal moet instappen voor de beste plekken
Zeker wel.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit is wachten op het boemeltje naar Zandvoort. Die gaat niet vanuit Amsterdam.
Singapore zie ik Ferrari wel weer een auto in de muur hangen in de race.quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hongarije gemist dan?
Ik denk dat Ferrari het inmiddels moet hebben van banen als Singapore en Mexico. RB heeft zo'n gigantisch krachtige vloer dat zelfs de korte rechte einden van Zandvoort genoeg zijn om het verschil te maken. Het zal vast geen absolute dominantie zijn, maar reken er maar op dat ze ook nu vooraan staan, setup problemen daargelaten.
Welnee.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Singapore zie ik Ferrari wel weer een auto in de muur hangen in de race.
Heeft Toto daar al eens een regel voor afgedwongen?quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee.
Dat gebeurt traditiegetrouw in Q3.
Mag ook!quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als de opening tune begint, is het begonnen, dat is nu
Uhm... ik hou het wel bij F1TV commentaar. Er is iedere week weer een kans dat ze het wel goed doenquote:
Een race waar RBR niet bijzonder dominant was en waar een competent Ferrari had kunnen winnen.quote:
Poser met z'n normale broek en sneakertjes.quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand is in stijl aangekomen.
Op de treincam zie ik nog steeds volle treinen aankomen in Zandvoort.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:30 schreef PS. het volgende:
Had het wel wat drukker verwacht, dit zijn niet die 105K man die ze voor 3 dagen voorspeld hadden.
Zeker met die Jumbo actie had ik vandaag ook wel vol verwacht, maar het is nog vroeg natuurlijk. Zullen genoeg mensen zijn die P1 (deels) overslaan ivm werk oid.
Ja bijna. Ze doet al de slangen opzij en de monitor somsquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:31 schreef Nia het volgende:
[..]
Is ze inmiddels ook een monteur geworden?
Hoorde het. Man man.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
Ach het is een wonder dat hami zijn rug niet heeft gebroken volgens Allard
Ja zal ook wel wat later op gang komen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op de treincam zie ik nog steeds volle treinen aankomen in Zandvoort.
Sir, max of super maxquote:
Ja, en dan doodleuk beweren dat dit soort radioberichten wat toevoegenquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
Verstappen radio maar niks te horen
Horner die hem feliciteert met gisteren en niet weet of hij hem nu Sir Max, Lord Max of Super Max moet noemen. Max zegt, just call me Max.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
Verstappen radio maar niks te horen
quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en dan doodleuk beweren dat dit soort radioberichten wat toevoegen
Whatttt dat doen ze toch alleen bij Hamiquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:34 schreef Sodemieters het volgende:
Bij Sky zijn ze weer druk bezig om Verstappen veren in z'n poepertje te steken.
F1TV>>> viaplayquote:
Bij Ham kunnen ze dat niet meer doen, want dat zou te lachwekkend zijn nu.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:34 schreef Sodemieters het volgende:
Nee, dat vinden de mensen in dit topic alleen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whatttt dat doen ze toch alleen bij Hami
Meestal doen ze dat bij Hamiltonquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:34 schreef Sodemieters het volgende:
Voor boordradio's moet je Viaplay Premium afsluiten @Zipportalquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen boordradio's bij Viaplay. NU geld terug.
Max heeft een soort Sir onderscheiding gekregen en dus in achting gestegenquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook niet. Viaplay is KUT.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor boordradio's moet je Viaplay premium afsluiten @:Zipportal
Ja hoorquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:35 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, dat vinden de mensen in dit topic alleen.
Je kunt het Engelse systeem gewoon niet één-op-één vergelijken met het Nederlandse.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
Sir is hij niet, dan moet je geridderd worden.
Hoezo is het een goed ding om ze niet te horenquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:35 schreef golfer het volgende:
De wind staat voor ons gunstig (oost), want ik hoor ze hier nauwelijks rijden.![]()
Overigens zijn de motoren ook wel aanzienlijk stiller geworden in de loop der jaren.
Ik kan mij van de jaren 80 nog herinneren dat ik het idee had dat ze hier in onze achtertuin aan het racen waren, zoveel lawaai en geloei.
Die heb ikquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor boordradio's moet je Viaplay Premium afsluiten @:Zipportal
Praise your opponent tactics. Klassieker als je zelf niet wint, dan is de rest natuurlijk erg, erg goed om jou te kunnen weerstaan.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meestal doen ze dat bij Hamilton
Nee, vooral Chandhok is altijd lyrisch over Max en z'n 'superhuman talent'.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Merk je het dan goed als de Historic Grand Prix is, met de klassieke racewagens?quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:35 schreef golfer het volgende:
De wind staat voor ons gunstig (oost), want ik hoor ze hier nauwelijks rijden.![]()
Overigens zijn de motoren ook wel aanzienlijk stiller geworden in de loop der jaren.
Ik kan mij van de jaren 80 nog herinneren dat ik het idee had dat ze hier in onze achtertuin aan het racen waren, zoveel lawaai en geloei.
die is ook wel objectiefquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:37 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee, vooral Chandhok is altijd lyrisch over Max en z'n 'superhuman talent'.
Dit kan nietquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:41 schreef Mansjester het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Die wordt zaterdag wel ingelepeldquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hahahahaha ja hoor uitgerekend nu. Is dit de raketmotor van Spa?
Record vann vorige week nog scherper zettenquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Starten vanaf p20 en winnen dan maar.
Tikje voorbarigquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Starten vanaf p20 en winnen dan maar.
Weer nieuwe motor er in😂quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Dit is gewoon strategie van RB om de race wat spannender te maken.
Yup. Dan horen we het heel erg, net als de DTM, die maken ook enorm veel herrie.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:37 schreef Sodemieters het volgende:
Merk je het dan goed als de Historic Grand Prix is, met de klassieke racewagens?
Dit is waarschijnlijk de bak. En dat is gewoon een vrijdagbak..quote:
Nee, iedereen die nu nog in de rij staat op station Haarlem mist nu niet zo veelquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:43 schreef 3rr0r het volgende:
Arme kinderen, hadden zich er zo op verheugd.
Yup, altijd.quote:
Ja. Zeg ik al de hele tijdquote:
Niet nodig, het is een trainingsbak.quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:44 schreef El_Thijs het volgende:
Had Max nog een versnellingsbak over?
Misschien is dit nog een oude versnellingsbak. Doen ze wel vaker op vrijdag, toch?quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:40 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen weer problemen met de versnellingsbak. Dacht dat ze die opgelost hadden.
Dit is een vrijdagbak. Voor de 6e xquote:Op vrijdag 2 september 2022 12:44 schreef El_Thijs het volgende:
Had Max nog een versnellingsbak over?
Ja, gelezen wordt er niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |