Maar dat is geen Zandvoortquote:
Ferrari strategist be like: "QUESTION"quote:
Doe maar duurquote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Norris slaapt in Amsterdam (Waldorf)
Is dat t.b.v. die massage waar die pitreporter vorig jaar over begon?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Norris slaapt in Amsterdam (Waldorf)
Oud nieuws, al besproken en verkeerde topic. Toch knap.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
We hebben wel mazzel dat we de GOAT nog aan het werk mogen zien in ons landje, hij had zomaar morsdood kunnen zijn geweest.
[ afbeelding ]
Dit gelooft toch niemand meerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
We hebben wel mazzel dat we de GOAT nog aan het werk mogen zien in ons landje, hij had zomaar morsdood kunnen zijn geweest.
[ afbeelding ]
Nek gebroken, rug 2x gebroken, post-corona. En toch weer instappen elke week.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Het was zelfs zo erg dat hij dacht dat de FIA-dokters hem niet konden helpen en een bezoek zinloos was.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, dus hij had bijna zijn rug gebroken, maar vond tegelijkertijd niet dat hij een medische checkup nodig had.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Waar ik dan vooral niet tegen kan is dat er geen report is die dit dan gewoon recht in zijn gezicht durft te vragen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:41 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hahaha, dus hij had bijna zijn rug gebroken, maar vond tegelijkertijd niet dat hij een medische checkup nodig had.
"Question. Who do you want in our pit stop team for your next stop. Question."quote:
Sja, dat krijg je wanneer je Olav Mol opzij schuift. Niet dat Olav per definitie dat soort dingen doet, maar in ieder geval hebben is er dan nog een kansje dat het een keer zal gebeuren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Waar ik dan vooral niet tegen kan is dat er geen report is die dit dan gewoon recht in zijn gezicht durft te vragen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
"Question. Who do you want in our pit stop team for your next stop. Question."
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:32 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)op-in-pc-hooftstraat
Is dit de auto van Toto?
Het zou toch niet waar zijn...?quote:Op het moment heb ik vooral Mercedessen. Ik houd van SUV's, dus we hebben een GLE 63 en mijn favoriete auto - een G 63 AMG van de oude generatie. Ik ben gek op die auto - het is pure emotie. Hij heeft de meest iconische terreinautobasis die er bestaat, en dan die enorme motor erin... Wat een auto, echt helemaal super. Wie van zo'n auto denkt dat ie nutteloos is, begrijpt duidelijk niet dat er bij auto's emoties zijn betrokken. En deze auto roept veel emoties op. Hij is echt fantastisch.
Is al besproken.quote:
topics bij lezen en onthouden is veel werkquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is al besproken.
Sterker nog, je reageerde er zelfs op
Susie Wolff heeft ooit 9 jaar geleden eens deze foto op Twitter gepost. Maar die heeft een ander kenteken. MAar ik denk niet dat dit een G63 AMG is op deze foto. Het bodywork lijkt iets anders.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
HOEWEL... https://topgear.nl/autonieuws/autos-van-toto-wolff/
[..]
Het zou toch niet waar zijn...?![]()
![]()
![]()
![]()
Amber heeft haar haren geverfd.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:03 schreef Rianne84 het volgende:
Amber denkt dat er 30 jaar geleden ook in de sim gereden werd
Olaf zat zo diep in Lewis' reet dat hij de uitgang nog steeds niet gevonden heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:32 schreef RetepV het volgende:
[..]
Sja, dat krijg je wanneer je Olav Mol opzij schuift. Niet dat Olav per definitie dat soort dingen doet, maar in ieder geval hebben is er dan nog een kansje dat het een keer zal gebeuren.
Oranje?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Amber heeft haar haren geverfd.
In ieder geval een andere kleur dan blondquote:
Beter dan een nephaven.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stukje nepgrind op Zandvoort:
[ afbeelding ]
Scheelt iig een hoop zooi op de baan als ze daar net iets te wijd gaanquote:Op donderdag 1 september 2022 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stukje nepgrind op Zandvoort:
[ afbeelding ]
En eerder over de kop gaan bij een schuiver erover?quote:Op donderdag 1 september 2022 10:28 schreef gbm het volgende:
[..]
Scheelt iig een hoop zooi op de baan als ze daar net iets te wijd gaan
quote:
quote:De voorbeschouwing op de grootste publieke zender begint al om 13:30. Er zal vooruit worden gekeken met Bent Viscaal, Beitske Visser, Nyck de Vries, Frits van Amersfoort en data-engineer Ramon Drost. De race is volledig te zien bij de NOS, deze uitzending begint tien minuten voor de start van de race. Het commentaar wordt voorzien door Hans van Loozenoord en coureur Jeroen Bleekemolen. Na de race volgt er nog een na beschouwing tot 18:00.
je weet meteen wie de baas in huis isquote:Op donderdag 1 september 2022 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ideaal voor een potje racekak.
Ja dat geeft hij zelf ook direct toe, elders in huis mocht niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
je weet meteen wie de baas in huis is
Als ik het zo zie is Aston Martin met die duinen de enige die weet dat het in Zandvoort is.quote:Op donderdag 1 september 2022 13:21 schreef Nober het volgende:
Voor de liefhebber...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alpha Tauri maakt korte metten met de duinhagedis @Gehrmanquote:Op donderdag 1 september 2022 13:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik het zo zie is Aston Martin met die duinen de enige die weet dat het in Zandvoort is.
Oh ja, Alpha Tauri ook, beetje door de van Gogh stijl heenkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2022 13:46 schreef Sodemieters het volgende:
Bloembollen, molens en Van Gogh... kennelijk de enige drie dingen waar men bij Nederland aan kan denken.Tja, wat moeten ze dan? Max op elke poster?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |