Maar dat is geen Zandvoortquote:
Ferrari strategist be like: "QUESTION"quote:
Doe maar duurquote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Norris slaapt in Amsterdam (Waldorf)
Is dat t.b.v. die massage waar die pitreporter vorig jaar over begon?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Norris slaapt in Amsterdam (Waldorf)
Oud nieuws, al besproken en verkeerde topic. Toch knap.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
We hebben wel mazzel dat we de GOAT nog aan het werk mogen zien in ons landje, hij had zomaar morsdood kunnen zijn geweest.
[ afbeelding ]
Dit gelooft toch niemand meerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
We hebben wel mazzel dat we de GOAT nog aan het werk mogen zien in ons landje, hij had zomaar morsdood kunnen zijn geweest.
[ afbeelding ]
Nek gebroken, rug 2x gebroken, post-corona. En toch weer instappen elke week.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Het was zelfs zo erg dat hij dacht dat de FIA-dokters hem niet konden helpen en een bezoek zinloos was.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, dus hij had bijna zijn rug gebroken, maar vond tegelijkertijd niet dat hij een medische checkup nodig had.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Waar ik dan vooral niet tegen kan is dat er geen report is die dit dan gewoon recht in zijn gezicht durft te vragen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:41 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hahaha, dus hij had bijna zijn rug gebroken, maar vond tegelijkertijd niet dat hij een medische checkup nodig had.
"Question. Who do you want in our pit stop team for your next stop. Question."quote:
Sja, dat krijg je wanneer je Olav Mol opzij schuift. Niet dat Olav per definitie dat soort dingen doet, maar in ieder geval hebben is er dan nog een kansje dat het een keer zal gebeuren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Waar ik dan vooral niet tegen kan is dat er geen report is die dit dan gewoon recht in zijn gezicht durft te vragen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
"Question. Who do you want in our pit stop team for your next stop. Question."
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:32 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)op-in-pc-hooftstraat
Is dit de auto van Toto?
Het zou toch niet waar zijn...?quote:Op het moment heb ik vooral Mercedessen. Ik houd van SUV's, dus we hebben een GLE 63 en mijn favoriete auto - een G 63 AMG van de oude generatie. Ik ben gek op die auto - het is pure emotie. Hij heeft de meest iconische terreinautobasis die er bestaat, en dan die enorme motor erin... Wat een auto, echt helemaal super. Wie van zo'n auto denkt dat ie nutteloos is, begrijpt duidelijk niet dat er bij auto's emoties zijn betrokken. En deze auto roept veel emoties op. Hij is echt fantastisch.
Is al besproken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |