SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
-XOXO-
Tijd om gewoon de nukes te gooien, zijn we ook overal vanafquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
Echt ga gewoon om de tafel zitten want op geen enkele manier is Oekraine dit aan hrt winnen en Europa werkt zichzelf een diepe recessie in.
Is toch het armste land van Europa?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En zo arm. En al die waterputten die mensen nog gebruiken in de dorpjes.
wat voor?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Boodschappen besteld, nieuwe schoenen besteld
Wat voor schoenen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Boodschappen besteld, nieuwe schoenen besteld
Dan had Poetin weer volgend stapje gemaakt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:10 schreef UitStraling het volgende:
Als de NAVO Oekraïne niet geholpen had waren we al lang van die malle strapatsen af geweest, Oekraïne bijna gehalveerd qua grondgebied maar wel ontelbaar minder doden, en over 5-10 jaar waren ze toch weer besties geworden, zo vaart de opportunistische geopolitieke naakte aap nu eenmaal.
Tijd om een ander soort leiders te kiezen, niet meer de rodekontenmannen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:10 schreef UitStraling het volgende:
Als de NAVO Oekraïne niet geholpen had waren we al lang van die malle strapatsen af geweest, Oekraïne bijna gehalveerd qua grondgebied maar wel ontelbaar minder doden, en over 5-10 jaar waren ze toch weer besties geworden, zo vaart de opportunistische geopolitieke naakte aap nu eenmaal.
Truste flesquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de avond zit er weer op jongens en meisjesWelterusten
Dit dragen ze in ter apel ook allemaal jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet dat dit Oemfoefoeschoentjes zijn hè?
Nee niet echt, wellicht druk gezet op Finland en de Baltische staten maar meer dan geblaf en gekef ook niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan had Poetin weer volgend stapje gemaakt.
Ik kan het hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet dat dit Oemfoefoeschoentjes zijn hè?
Moet er beetje stylish bijlopen wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
Mooie schoenen CE. Mensen hier hebben geen smaak
Rupaul for presidentquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd om een ander soort leiders te kiezen, niet meer de rodekontenmannen.
Dit, maar een politiek niet correcte meningquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:10 schreef UitStraling het volgende:
Wat voor kleur kont zou Kaag hebben?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd om een ander soort leiders te kiezen, niet meer de rodekontenmannen.
Gebleekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voor kleur kont zou Kaag hebben?
Helemaal eens eigenlijk, maar dat is omdat het gewoon zo is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:10 schreef UitStraling het volgende:
Groen schubbig denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je haar ogen wel eens gezien?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groen met een gekartelde staart.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je denkt dat ze na 2014 alweer besties waren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik doe hier geen uitspraken overquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt ook analbleeching ,wedden?
Misschien dat ik met het spul dat ze daar gebruiken m'n voegen wel goed wit krijg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt ook analbleeching ,wedden?
Dat is een ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik doe hier geen uitspraken over
Kun je vlechtjes maken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb gewoon een harige mannenkont
Mijn vriendin zei ooit, jij hebt ingroeide haartjes op je kont en dat vind ik nog leuker dan op vakantie gaan, omhoog met die witte reet godverdomme.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb gewoon een harige mannenkont
Dreads met tarrelsquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vriendin zei ooit, jij hebt ingroeide haartjes op je kont en dat vind ik nog leuker dan op vakantie gaan, omhoog met die witte reet godverdomme.
Ja of Oekraine? Iig die regio daar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is toch het armste land van Europa?
Opzich maakt het niet uit als je maar een aanvoer of afvoer van lucht creëert aan de andere zijde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Even een wetenschappelijk vraagje. Stel het is buiten heel koel en binnen heel warm. Normaalgesproken zou ik dan de koele lucht naar binnen proberen te blazen met de fan. Maar nu bedacht ik me, is het niet beter om de warme lucht juist naar buiten te blazen? Omdat je wanneer je de koele lucht naar binnen probeert te blazen het misschien tegen een muur van warme lucht blaast? Of hoe werkt dat?
Denk niet dat dat werktquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Even een wetenschappelijk vraagje. Stel het is buiten heel koel en binnen heel warm. Normaalgesproken zou ik dan de koele lucht naar binnen proberen te blazen met de fan. Maar nu bedacht ik me, is het niet beter om de warme lucht juist naar buiten te blazen? Omdat je wanneer je de koele lucht naar binnen probeert te blazen het misschien tegen een muur van warme lucht blaast? Of hoe werkt dat?
Jij niet dan?quote:
US laat zich harsen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Als je een bos omfoefoe hebt zitten nemen ze nooit je ballen in de mond.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En zo arm. En al die waterputten die mensen nog gebruiken in de dorpjes.
Waarheid dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Als je een bos omfoefoe hebt zitten nemen ze nooit je ballen in de mond.
Ja maar ik kan moeilijk de deur naar de gang open zetten he? Ik heb alleen dat raam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Opzich maakt het niet uit als je maar een aanvoer of afvoer van lucht creëert aan de andere zijde.
Ik weet niet wat meer massa heeft, warme, of koude lucht of dat dat gelijk is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk niet dat dat werktKan er geen wetenschappelijke onderbouwing bij geven.
Warme lucht minder denk ik omdat dat naar boven stijgtquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat meer massa heeft, warme, of koude lucht of dat dat gelijk is.
Ik haal graag de interpunctiefouten uit zinnen of bedenk een leuke campagne voor je, maar hier weet ik niks vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel een luchtopening?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan moeilijk de deur naar de gang open zetten he? Ik heb alleen dat raam.
Eeeeeehquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Je huidige vriendin of een ex? Want je huidige vriendin was een paar weken geleden nog een nieuw neukpoppetje dus dan is "ooit" wat vreemd, dan kan je beter zeggen dat ze het vorige maand zei.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vriendin zei ooit, jij hebt ingroeide haartjes op je kont en dat vind ik nog leuker dan op vakantie gaan, omhoog met die witte reet godverdomme.
Eentje ooit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je huidige vriendin of een ex? Want je huidige vriendin was een paar weken geleden nog een nieuw neukpoppetje dus dan is "ooit" wat vreemd, dan kan je beter zeggen dat ze het vorige maand zei.
Ja naja ik heb dus alleen dat raam en de vraag is of de ventilator dan beter naar het raam toe kan blazen of juist in de richting van buiten naar binnen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel een luchtopening?
Het gaat om de luchtstroom van binnen naar buiten die je met een ventilator in beweging brengt.
Warme lucht heeft minder massa dan koude lucht. Maar je denkt hier echt te moeilijk over naquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag zo snel en effectief mogelijk die koele lucht van buiten in mijn kamer hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Warme lucht heeft minder massa dan koude lucht. Maar je denkt hier echt te moeilijk over na
Ik zou vooral proberen om een luchtstroom te creëren. In een flat waar ik vroeger woonde deed ik dat gewoon met de afzuiger in de keuken omdat we maar aan één kant ramen hadden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou van buiten naar binnen blazen maar kan deze keuze niet onderbouwen.
de warmte zit waarschijnlijk. ook. nog in de muren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag zo snel en effectief mogelijk die koele lucht van buiten in mijn kamer hebben.
Ja dat deed ik dus maar toen vroeg ik me dus af of die koele lucht dan wel ergens heen kon omdat de kamer nog vol is met warme lucht die er dan niet uit kan omdat die ventilator het juist terug naar binnen blaast.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou van buiten naar binnen blazen maar kan deze keuze niet onderbouwen.
Gewoon buiten gaan liggenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag zo snel en effectief mogelijk die koele lucht van buiten in mijn kamer hebben.
Daar is m'n afzuiger niet sterk genoeg voor. Huehue.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou vooral proberen om een luchtstroom te creëren. In een flat waar ik vroeger woonde deed ik dat gewoon met de afzuiger in de keuken omdat we maar aan één kant ramen hadden.
huehue?quote:
Jawel. Ik verwacht ook niet dat het heel veel helpt maar misschien iets, Het dak zal iig wel wat afgekoeld zijn door de regen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de warmte zit waarschijnlijk. ook. nog in de muren?
LUISTEREN.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja ik heb dus alleen dat raam en de vraag is of de ventilator dan beter naar het raam toe kan blazen of juist in de richting van buiten naar binnen?
Soms klink je echt als m'n broer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
LUISTEREN.
Je moet lucht doorstromen, met een ventilator breng je over of onderdruk.
Je moet altijd een 2e luchtopening hebben, anders heeft het nauwlijks zin.
misschien omdat warme lucht lichter is , kan je die ventilator aan het plafond hangen zodat die in de lucht naar het raam blaast en krijg je een soort van circel effectquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Matras mee slepen de brandtrap op. Vinden ze vast geen probleem.
Euhm ok.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
LUISTEREN.
Ja die heeft ze toch nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
LUISTEREN.
Geen tweede openingquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die heeft ze toch niet
Dan maakt het geen fuck uit!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die heeft ze toch niet
Misschien istie het stiekem wel gewoonquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms klink je echt als m'n broer.
wat vind je van mijn theorie?quote:
warme lucht stijgt opquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
vandaag hebben ze het hem ook verteldquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was die dat niet al een tijdje?
https://www.nu.nl/buitenl(...)eden.html?redirect=1quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat dacht ik ook maar nee vandaagquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zit al jaren in de blessuretijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Ben benieuwd hoe lang de Queen nog onder ons zal zijn.
Missen we denk ik weinig aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat dacht ik ook maar nee vandaag
Russische staatsmedia: Gorbatsjov, laatste president Sovjet-Unie, overleden
Michail Gorbatsjov, de laatste president van de Sovjet-Unie, is overleden. Dat melden Russische staatsmedia. Gorbatsjov, die met zijn glasnost en perestrojka meer vrijheden toestond dan zijn voorgangers en uiteindelijk de Sovjet-Unie zag vallen, was 91 jaar oud.
nos
De wet van Archimedes en de communicerende vaten icm de zwaartekracht en de wortel van Pi zeggen dat dit een 0,2% effect heeft, minimaal hè!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat vind je van mijn theorie?
misschien omdat warme lucht lichter is , kan je die ventilator aan het plafond hangen zodat die in de lucht naar het raam blaast en krijg je een soort van circel effect
nou is toch watquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De wet van Archimedes en de communicerende vaten icm de zwaartekracht en de wortel van Pi zeggen dat dit een 0,2% effect heeft, minimaal hè!
Zegt het ene vat tegen het anderquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De wet van Archimedes en de communicerende vaten icm de zwaartekracht en de wortel van Pi zeggen dat dit een 0,2% effect heeft, minimaal hè!
Ziet er gezellig uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zaterdag m'n monstera van de slaapkamer naar de woonkamer verhuisd omdat hij te groot werd, maar hij heeft nu al de woonkamer overgenomen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb dat nooit bewust meegemaakt dus kan ik niet echt een mening over vormenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je had het oude Oostblok liever gehouden?
zou die knaagdieren eten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zaterdag m'n monstera van de slaapkamer naar de woonkamer verhuisd omdat hij te groot werd, maar hij heeft nu al de woonkamer overgenomen![]()
[ afbeelding ]
Nee een afzuigkap heeft deze hotelkamer niet. Of wacht misschien dat er iets zuigt als ik de lamp van de douche aan zet maar ik gok van niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Liesje?
Heb je een afzuigkap die naar buiten blaast?
Zo ja, zet die aan en zet de ventilator in je raamopening en laat die naar BINNEN blazen.
Ik heb op de grens gestaan als klein jochie. Ben twee jaar geleden naar die plek terug gegaan. Was wel indrukwekkend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:46 schreef Koen66 het volgende:
Ik had wel de oude DDR willen bezoeken, nooit geweest destijds
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
staat je vee ook in de woonkamer dan?
Dat is een reptillian, die gaan niet doodquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Ben benieuwd hoe lang de Queen nog onder ons zal zijn.
Arme Charles. Nooit koning.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is een reptillian, die gaan niet dood
Oh ik dacht onkruid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik denk dat het het beste werkt als je de ventilator zo zet dat de koelere buitenlucht direct naar je toestroomt. Over wat er met de rest van de lucht in je kamer gebeurt, zou ik me niet zo druk maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee een afzuigkap heeft deze hotelkamer niet. Of wacht misschien dat er iets zuigt als ik de lamp van de douche aan zet maar ik gok van niet.
Moet je toch niet aan denken, aan het einde van je leven nog beginnen met je echte baan in plaats van genieten van je vrije tijd.quote:
Elizzardbeth.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je toch niet aan denken, aan het einde van je leven nog beginnen met je echte baan in plaats van genieten van je vrije tijd.
Zo staat hij inmiddels weer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat het het beste werkt als je de ventilator zo zet dat de koelere buitenlucht direct naar je toestroomt. Over wat er met de rest van de lucht in je kamer gebeurt, zou ik me niet zo druk maken.
Round-upquote:
Daar zaten de Britten toch al niet op te wachtenquote:
Ik heb de vitrages voor mijn ramen dicht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar nu zuig je wel meer insecten mee naar binnen.
Iets zuigt, huehue.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee een afzuigkap heeft deze hotelkamer niet. Of wacht misschien dat er iets zuigt als ik de lamp van de douche aan zet maar ik gok van niet.
Ik had ook allerlei theorieën over hoe ik de fans het beste kon zetten toen het zo heet was, maar uiteindelijk moet je denk ik toch gaan meten om daarachter te komen.quote:
Goedkoop gas zit in heel Europa in de grond.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goedkoop gas zit gewoon in de grond hier. Alleen zijn we te koppig om te boren.
Ja dat is ook zo. Ik dacht gister nog dat telefoons eigenlijk een thermometer zouden moeten hebben. Sowieso.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had ook allerlei theorieën over hoe ik de fans het beste kon zetten toen het zo heet was, maar uiteindelijk moet je denk ik toch gaan meten om daarachter te komen.
Tegenwoordig zou iemand met een wijnvlek een rugzakje krijgen en een uitkering voor het leven want zielig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:55 schreef Recce het volgende:
Ik dacht als kind dat die wijnvlek van Gorbatsjov een soort kaart was.
You never knowquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:55 schreef Recce het volgende:
Ik dacht als kind dat die wijnvlek van Gorbatsjov een soort kaart was.
Dat hebben ze ook, maar een telefoon wordt warmer als-ie aan het werk is, dus wat meet je dan? En hij zit vaak ook in een broekzak. Maar misschien is er wel een slimme thermometer te bedenken die snel de omgevingstemperatuur kan meten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Ik dacht gister nog dat telefoons eigenlijk een thermometer zouden moeten hebben. Sowieso.
Toch wel 1 van de domste uitspraken die ik vandaag gelezen hebquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou iemand met een wijnvlek een rugzakje krijgen en een uitkering voor het leven want zielig.
Soort balzaktemperatuurmeter is het dan, ook wel handig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook, maar een telefoon wordt warmer als-ie aan het werk is, dus wat meet je dan? En hij zit vaak ook in een broekzak. Maar misschien is er wel een slimme thermometer te bedenken die snel de omgevingstemperatuur kan meten.
Ok ik zal het tegen alle kinderen met wijnvlekken zeggen die ik tegenkom.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou iemand met een wijnvlek een rugzakje krijgen en een uitkering voor het leven want zielig.
Tegenwoordig zou iedereen dat moeten krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon maar op de bank gaan zitten en koekjes vreten en alle vluchtelingen voor ons laten werkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou iedereen dat moeten krijgen.
Weer door een beperkt piepkind geschreven, het is de laatste secretaris-generaal van de Communistische Partij van de Sovjet-Unie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
"Oud-Sovjetleider Michail Gorbatsjov, de laatste president van de Sovjet-Unie"
Tevens ook de eerste, maar goed.
Beetje qat kauwen en in een vaas spugen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon maar op de bank gaan zitten en koekjes vreten en alle vluchtelingen voor ons laten werken
En eerste maar ook laatste president van de Sovjet Unie. Want dat was hij ook. Boris was president van Rusland.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weer door een beperkt piepkind geschreven, het is de laatste secretaris-generaal van de Communistische Partij van de Sovjet-Unie.
Psssttt meisje roepen naar blonde pubers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje qat kauwen en in een vaas spugen.
Ja maar Groningen is de grootste en goedkoopste en daarbij fuck de rest van de EU.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goedkoop gas zit in heel Europa in de grond.
Ja en het was heel warm, ondanks dat het soort van overdekt was. Naja in totaal maar 14 km ofzo vandaag maar wel een heel stuk omhoog dus ook. Ik nam steeds vaker pauze en op den duur zelfs even een tijdje zitten lezen om mijn hartslag weer wat normaal te krijgen. Gelukkig hadden meer mensen het er zwaar mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi! Heb je een heel eind gewandeld?
Daar komt het over een aantal decennia wel op neer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon maar op de bank gaan zitten en koekjes vreten en alle vluchtelingen voor ons laten werken
Niet eens een heel slecht ideequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat hoor je steeds maar dat is allang niet meer zo. Nl is nog een gasbelletje op onbetrouwbare grond, Noorwegen en de Noordzee zit het goud.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar Groningen is de grootste en goedkoopste en daarbij fuck de rest van de EU.
Die hebben decennia lang gas gekregen tegen spotprijzen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en het was heel warm, ondanks dat het soort van overdekt was. Naja in totaal maar 14 km ofzo vandaag maar wel een heel stuk omhoog dus ook. Ik nam steeds vaker pauze en op den duur zelfs even een tijdje zitten lezen om mijn hartslag weer wat normaal te krijgen. Gelukkig hadden meer mensen het er zwaar mee.
Ben je daar ook binnen geweest? Zo te zien was er geen geldgebrek toen ze dat bouwden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
Hierheen Recs
https://www.google.com/ma(...)4791156!4d11.2980641
Nee 14,4 km, in totaal, vandaag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:10 schreef Recce het volgende:
[..]14 km maar?
Dat is een heel eind.
Was het wel iets koeler tussen de bomen?
Jazeker. Indrukwekkend wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je daar ook binnen geweest? Zo te zien was er geen geldgebrek toen ze dat bouwden.Overal bladgoud en muurschilderingen.
En nog steeds blijkbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar Groningen is de grootste en goedkoopste en daarbij fuck de rest van de EU.
Die hebben decennia lang gas gekregen tegen spotprijzen.
alles voor het grootkapitaal?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En nog steeds blijkbaar![]()
https://www.dagelijksesta(...)300-euro-hoe-kan-dat
"De belangrijkste vraag die hij het kabinet stelt is: hoe kan het in vredesnaam dat onze zuiderburen maar 1,60 euro voor een kuub gas betalen, terwijl wij daar maar liefst 3,00 voor moeten neerleggen. Dat is bijna twee keer zoveel.
Op zich is dat al geschift, maar wacht, het wordt nog belachelijker als je op de hoogte bent van het feit dat de Belgen ons gas importeren. Ons gas wordt dus gekocht door de Belgen, wordt daar naartoe geleid, en vervolgens betalen Belgische burgers er minder voor dan wij. Dat kan natuurlijk niet; dat slaat werkelijk nergens op.
Sterker nog, zegt Omtzigt, de Nederlandse gasprijzen lijken het hoogst te zijn in heel Europa. Hoe kan dat in vredesnaam? Wij zijn dé gasbel van Europa. Maar onze eigen burgers betalen zich blauw. Hier klopt iets niet."
Ah, ik zie de bogendinges.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee 14,4 km, in totaal, vandaag.Die wandeling zelf was geen 14 km.
Naja je liep dus door de langse bogendinges van Europa ofzo maar ik had niet het idee dat dat het veel koeler maakte. Wel schaduw, dat wel.
Had je wel voldoende water bij je? Gelukkig was de terugweg wel heuvelaf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jazeker. Indrukwekkend wel.En daarna heb ik een half uur op een bankje in een klein parkje daar gezeten om bij te komen. En toen moest ik nog terug.
Ditquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"De belangrijkste vraag die hij het kabinet stelt is: hoe kan het in vredesnaam dat onze zuiderburen maar 1,60 euro voor een kuub gas betalen, terwijl wij daar maar liefst 3,00 voor moeten neerleggen. Dat is bijna twee keer zoveel.
Op zich is dat al geschift, maar wacht, het wordt nog belachelijker als je op de hoogte bent van het feit dat de Belgen ons gas importeren. Ons gas wordt dus gekocht door de Belgen, wordt daar naartoe geleid, en vervolgens betalen Belgische burgers er minder voor dan wij. Dat kan natuurlijk niet; dat slaat werkelijk nergens op.
Sterker nog, zegt Omtzigt, de Nederlandse gasprijzen lijken het hoogst te zijn in heel Europa. Hoe kan dat in vredesnaam? Wij zijn dé gasbel van Europa. Maar onze eigen burgers betalen zich blauw. Hier klopt iets niet."
Onze gasvelden zijn pas voor 50% gebruikt hoor. Nog minders als je ook gaat fracken etc.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hoor je steeds maar dat is allang niet meer zo. Nl is nog een gasbelletje op onbetrouwbare grond, Noorwegen en de Noordzee zit het goud.
Tevens heeft nl shitcontracten waarbij het alles aan DU en ITL moet geven als we leveren.
Max 50mlm3 pj
Omdat wij de grootste passieve sukkels uit het klasje zijn. Altijd braaf de regeltjes volgen die elk ander land aan zijn laars lapt en het volk vindt het blijkbaar wel best want dat is meer geïnteresseerd in Boer zoekt Vrouw dan de straat op te gaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
21175 zegt mijn telefoon.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ik zie de bogendinges.Als het hier nog warmer wordt, is een bogendinges niet iets dat echt helpt dus. En 14,4 km op een dag is wel bijna 20.000 stappen denk ik. LTVDK-achtige hoeveelheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar denk dat vooral de temperatuur het zo heftig maakte.
Ik heb boven uit een fontein getapt, heilig water. Ofzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je wel voldoende water bij je? Gelukkig was de terugweg wel heuvelaf.
En diegenen die wel de straat op gaan worden neergezet als wappies of, zoals bij de boeren die demonstreerden gebeurde , terroristenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat wij de grootste passieve sukkels uit het klasje zijn. Altijd braaf de regeltjes volgen die elk ander land aan zijn laars lapt en het volk vindt het blijkbaar wel best want dat is meer geïnteresseerd in Boer zoekt Vrouw dan de straat op te gaan.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
21175 zegt mijn telefoon.
Kijk, dit soort ellende maar ook stukken zonder trap en steil enzo. Maar was wel echt lachen ook, omdat sommigen van ons echt ploeterden. (Er waren ook mensen die gingen hardlopen) en dus dan had je pauze en dan haalde iemand je in en dan haalde jij die later weer in en elkaar bemoedigend toespreken enzo. En de mensen die naar beneden kwamen die keken ook echt zo van oooh, zo was ik ook. Dus was wel echt gezellig. Op de terugweg ging ik ook tegen mensen zeggen die er bijna waren dat het nog maar een klein stukje was enzo.
[ afbeelding ]
En dit was mijn ellende maatje die ik steeds tegenkwam. Kwam hem toevallig op de terugweg nog tegen en toen een foto gemaakt. Hij vroeg nog of ik met hem mee op de motor wilde naar Florence maar nee. En toen heb ik hem daar achter gelaten want ik ging veel sneller naar beneden en niets is zo vervelend om je tempo aan te passen aan iemand. Misschien is hij nog steeds wel aan het afdalen.
Maar kijk hoe oververhit en dat is dus naar beneden na een hele tijd pauze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar denk dat vooral de temperatuur het zo heftig maakte.Een soort oneindige trap. Het klinkt eigenlijk als een soort droom/nachtmerrie. Tijdens mijn fietstochten kom ik soms bij een uitkijktoren. Die trap is ook best hoog en ik hoor dan soms mensen steunen en zuchten als ik daar in de buurt even een banaan of zo eet. Laatst bereikten een paar mensen de bovenkant niet eens. Als ik klaar ben met mijn pauze en de toren vrij is, ren ik altijd even in één keer naar boven en dat deed ik net na die mensen. Die keken wel even beteuterd.
Ellendemaatje.En ook direct op de motor naar een andere stad. Grappig.
En leuke foto!
Verdeel en heers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En diegenen die wel de straat op gaan worden neergezet als wappies of, zoals bij de boeren die demonstreerden gebeurde , terroristen![]()
Die mensen haatten je, dat weet ik zeker!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]Een soort oneindige trap. Het klinkt eigenlijk als een soort droom/nachtmerrie. Tijdens mijn fietstochten kom ik soms bij een uitkijktoren. Die trap is ook best hoog en ik hoor dan soms mensen steunen en zuchten als ik daar in de buurt even een banaan of zo eet. Laatst bereikten een paar mensen de bovenkant niet eens. Als ik klaar ben met mijn pauze en de toren vrij is, ren ik altijd even in één keer naar boven en dat deed ik net na die mensen. Die keken wel even beteuterd.
Ellendemaatje.En ook direct op de motor naar een andere stad. Grappig.
En leuke foto!
Straks het legionella ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb boven uit een fontein getapt, heilig water. Ofzo.
Nou ja, ik zag een groepje hardloopmeisjes het doen dus zal wel goed zijn. Schijnen her en der wel meer fonteinen te zijn waar drink water uitkomt hier. Daar ben ik dus niet zo bang voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks het legionella ofzo
Ze heeft vanavond nog een paar blaadjes spinazie en een snoepje op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Caaf voor het laatst gegeten?
Misschien heeft ze geen honger? Geen idee verder hoor, ik weet echt niets van cavia'squote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft vanavond nog een paar blaadjes spinazie en een snoepje op.
Natuurlijk wel, gekkie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga nooit meer op vakantie. Dat is gewoon de enige oplossing.
Nah, het waren wel echt oudere mensen. Haatte jij de hardlopers ook dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die mensen haatten je, dat weet ik zeker!Ik heb ook meerdere keren gedacht fuck it, ik ga gewoon terug, ik hoef me niet te bewijzen, Maar ja.
Maar dan heb jij een hele goede conditie, of zij een hele slechte.
Precies, Sun Tzu schreef er al over in The Art of War zo'n 2500 jaar geleden, een tijdloze strategie dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verdeel en heers.
Het is een eeuwenoude truck maar werkt nog altijd briljant.
Nee ik haatte ze niet, ik was meer van in shock. Ik moet ook gewoon meer dat soort dingen doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, het waren wel echt oudere mensen. Haatte jij de hardlopers ook dan?Ik vind het wel mooi dat je de pelgrimstocht uiteindelijk af hebt gemaakt en daarna heilig water hebt gedronken.
Ik heb inderdaad een behoorlijk goede conditie nu.
Cavia eten de hele dag door, continu. Dus alles gaat op, ze staan te schooien en te fluiten en grissen alles uit je handen. Vanavond tijdens het koken reageerde ze nog op de zak spinazie. Maar vanavond reageert ze niet op het hooi of op als andere dingen die ik aanbied en interesseer het haar niet. Heb pijnstilling gegeven voor het geval ze weer een zere bek heeft en meer kan ik niet doen. Maar zal wel geen oog dicht doen terwijl ik graag even wil uitrusten voor dat weekend weg, want ben nog steeds moe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze geen honger? Geen idee verder hoor, ik weet echt niets van cavia's
Soms is het leven echt irritant bezig. En misschien valt het uiteindelijk wel mee allemaal, maar ik kan me wel een beetje voorstellen dat de radertjes lekker op gang zijn in je hoofd nu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga donderdag een weekend weg en m'n cavia eet niet meer.
Zit hier half te hyperventileren. Kan toch niet waar zijn.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga donderdag een weekend weg en m'n cavia eet niet meer.
Zit hier half te hyperventileren. Kan toch niet waar zijn.
Ja snap ik, balen. Misschien voelt ze zich morgenoverdag wat beter en kan je dan nog een beetje bijslapen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cavia eten de hele dag door, continu. Dus alles gaat op, ze staan te schooien en te fluiten en grissen alles uit je handen. Vanavond tijdens het koken reageerde ze nog op de zak spinazie. Maar vanavond reageert ze niet op het hooi of op als andere dingen die ik aanbied en interesseer het haar niet. Heb pijnstilling gegeven voor het geval ze weer een zere bek heeft en meer kan ik niet doen. Maar zal wel geen oog dicht doen terwijl ik graag even wil uitrusten voor dat weekend weg, want ben nog steeds moe.
Op zich beweeg jij al wel redelijk veel, denk ik. Op je werk zit je nooit lang stil toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik haatte ze niet, ik was meer van in shock. Ik moet ook gewoon meer dat soort dingen doen.
Op het werk zit ik nooit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Op zich beweeg jij al wel redelijk veel, denk ik. Op je werk zit je nooit lang stil toch?
Paar weken geleden had ze het ook toen ik weg zou gaan en had ik haar mee moeten nemen. Geluk bij een ongeluk had ik Corona en kon ik met ze thuisblijven. En nu gewoon weer vlak voor ik wegga. En ik ben al enorm gestrest omdat ik wegga, dat is echt geen ontspanning voor mij. Dus dat ik ze dan niet even met een gerust hart ergens achter kan laten, daar krijg ik gewoon een rolberoerte van en kan nergens van genieten zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Soms is het leven echt irritant bezig. En misschien valt het uiteindelijk wel mee allemaal, maar ik kan me wel een beetje voorstellen dat de radertjes lekker op gang zijn in je hoofd nu.
Dan was dit wel opeens een megatrap voor een trapnewbie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, ik hoef eigenlijk nooit trap te lopen of te klimmen.
Aaw, misschien gaat het morgen gewoon weer beterquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft vanavond nog een paar blaadjes spinazie en een snoepje op.
Awww!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Ben zo klaar met stress de hele tijd.
Bij cavia's gaat het nooit vanzelf overquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Aaw, misschien gaat het morgen gewoon weer beter
Ik kan het me echt helemaal voorstellen. Het lijkt alsof alles dan uit stress bestaat, geen ontsnappen meer aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar weken geleden had ze het ook toen ik weg zou gaan en had ik haar mee moeten nemen. Geluk bij een ongeluk had ik Corona en kon ik met ze thuisblijven. En nu gewoon weer vlak voor ik wegga. En ik ben al enorm gestrest omdat ik wegga, dat is echt geen ontspanning voor mij. Dus dat ik ze dan niet even met een gerust hart ergens achter kan laten, daar krijg ik gewoon een rolberoerte van en kan nergens van genieten zo.
Ik weet er ook niks van hoor, hoop het alleen heel erg voor je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij cavia's gaat het nooit vanzelf over
Ja hè. Zo'n spijt van dat ik Londen heb geboekt. Dacht dat ik alles op tijd geregeld had om zo min mogelijk stress te hebben, is er mogelijk gekloot met de treinen en niemand die ons kan brengen of ophalen en dan begint die caaf ook nog te kloten. Alsof ze aanvoelen dat er iets gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan het me echt helemaal voorstellen. Het lijkt alsof alles dan uit stress bestaat, geen ontsnappen meer aan.
Donderdag wordt er gelukkig niet gestaakt, dus met de treinen moet het wel lukken. Maar met de caaf is het lastig. Dat soort dingen moet je soms even rustig aankijken en dat lukt nou juist niet als je al gespannen bent.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hè. Zo'n spijt van dat ik Londen heb geboekt. Dacht dat ik alles op tijd geregeld had om zo min mogelijk stress te hebben, is er mogelijk gekloot met de treinen en niemand die ons kan brengen of ophalen en dan begint die caaf ook nog te kloten. Alsof ze aanvoelen dat er iets gaat gebeuren.
Ja alternatief is gewoon de natuur z'n beloop laten en zien wat er maandag van over is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:59 schreef Flory het volgende:
Kut is het CL, even rustig ademhalen en afwachten hoe het morgen gaat. Dan evt. naar de da.
De goeie dan hoop ik
Maar even mindfulnessiets gaan doen op bed zo? Zo rustig mogelijk proberen te blijven en niet alles proberen door te rekenen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:56 schreef CherryLips het volgende:
Kaken zitten weer stijf op elkaar geklemd en ik ben klaarwakker. Is het al maandag
Nee maar het is nog de vraag of alle treinen dan op de juiste plek staan 's ochtends.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Donderdag wordt er gelukkig niet gestaakt, dus met de treinen moet het wel lukken. Maar met de caaf is het lastig. Dat soort dingen moet je soms even rustig aankijken en dat lukt nou juist niet als je al gespannen bent.
Aaw dat klinkt niet als iets waar jij rustig van zou wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja alternatief is gewoon de natuur z'n beloop laten en zien wat er maandag van over is.
Nee dan ben ik niet relaxed nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Aaw dat klinkt niet als iets waar jij rustig van zou worden
Dat lijkt me logisch.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dan ben ik niet relaxed nee.
Morgen rijden de treinen al wel weer in het westen gelukkig. Moet je donderdagochtend heel vroeg weg?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar het is nog de vraag of alle treinen dan op de juiste plek staan 's ochtends.
M'n moeder zei al dat ik dan maar de auto ergens in Utrecht moest parkeren maar daar begin ik liever ook niet aan in de ochtendspits.
Ja acht uur.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Morgen rijden de treinen al wel weer in het westen gelukkig. Moet je donderdagochtend heel vroeg weg?
Mij kennende ga ik vannacht nog een paar keer kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch.
Wacht eerst even af morgen, je weet nooit
namaakquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:51 schreef Flory het volgende:
Oh Legoland is coming, voor wie het nog niet had gehoord.
Opening Legoland-pretpark in Charleroi voorzien in 2027
Ik ga ook honderd keer kijken als er wat met Luna aan de hand is.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij kennende ga ik vannacht nog een paar keer kijken
Ja! Volmondig, maar vanavond heeft het geonweerd en ik heb het idee dat er nog een bui aan komt. Dus het is wel al koeler alleen in mijn kamer nog niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Hey vakantiegangert![]()
Is het erg warm daar?
Nog steeds een rood hoofd van de warmte?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Volmondig, maar vanavond heeft het geonweerd en ik heb het idee dat er nog een bui aan komt. Dus het is wel al koeler alleen in mijn kamer nog niet.
Neuh. Morgen weer denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog steeds een rood hoofd van de warmte?
Lijkt wel of ze gevoelig is voor jouw stress. Geen idee of een cavia dat kan aanvoelen hoor. Maar het is wel heel toevallig zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar weken geleden had ze het ook toen ik weg zou gaan en had ik haar mee moeten nemen. Geluk bij een ongeluk had ik Corona en kon ik met ze thuisblijven. En nu gewoon weer vlak voor ik wegga. En ik ben al enorm gestrest omdat ik wegga, dat is echt geen ontspanning voor mij. Dus dat ik ze dan niet even met een gerust hart ergens achter kan laten, daar krijg ik gewoon een rolberoerte van en kan nergens van genieten zo.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, mijn telefoon moet stroom en ik heb maar 1 stopcontact naast mijn bed dus ik ga de laptop uitdoen. Morgen weer lekker ontbijten en de chagrijnige ontbijtmevrouw uit de reviews doet al heel lief tegen me.
Hopelijk valt het mee @:CL.
Doeg!
Viesmad zijn is toch een standaard emotie hier op den FOK!quote:
wanneer is de laatste keer dat jij een museum bezocht of een boek las dan downie?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 02:42 schreef Mortaxx het volgende:
Even lachen om de culturele ondergang van het westen
Misschien staakt die ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 06:47 schreef Karzai het volgende:
Koen de brug niet dicht gedaan vannacht?
Lunchgenot komt op hetzelfde moment gelukkig.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:24 schreef UitStraling het volgende:
Het is alweer woensdag, verheug me nu al kapot op de ludieke zaagmans grapjes
De week is weer doormiddenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:24 schreef UitStraling het volgende:
Het is alweer woensdag, verheug me nu al kapot op de ludieke zaagmans grapjes
Ruilen van baan?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:35 schreef Karzai het volgende:
Ben soms weleens jaloers op uitstraling
Omdat hij zo woest aantrekkelijk en erudiet is?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:35 schreef Karzai het volgende:
Ben soms weleens jaloers op uitstraling
Moet ik dat ook afgeven dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat hij zo woest aantrekkelijk en erudiet is?
We proberen hier de kunst af te kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ik dat ook afgeven dan?
Daar moet je ook weer aan wennen toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:49 schreef mschol het volgende:
ondanks nieuw bed toch weer vroeg wakker, jammer weer
ja vast ook welquote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moet je ook weer aan wennen toch?
Hij heeft de Boris wel aardig overleefd, die had een wijnvlek in zijn buik ipv op zijn hoofdquote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:53 schreef UitStraling het volgende:
Dit was ik vergeten, In 1996 Gorbachev ran against Yeltsin for the Russian presidency but got less than 1% of the vote.
Ja die ontbeet met liters vodka.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft de Boris wel aardig overleefd, die had een wijnvlek in zijn buik ipv op zijn hoofd
Een goed voorbeeld van iemand die een stuk minder een rodekontenman wasquote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:01 schreef UitStraling het volgende:
Zowat alle Sovjet staten die zich onafhankelijk verklaarden na perestrojka en glasnost, geloof niet dat hij in de rompstaat Rusland nog heel erg populair was maar wat zou zo'n kerel nu welkom zijn zeg, zag de wereld er weer heel wat beter uit.
Rusland wacht op niemandquote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eerst koffie hoor, daarna Rusland
Scheutje vodka in de koffie om het lijf(je) wakker te tikken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh jij wil niet eerst het goede nieuwsquote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:De inflatie in Nederland is in augustus verder gestegen naar 13,6 procent. Niet eerder was de inflatie dit jaar zo hoog. Dat heeft het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekend op basis van de Europese rekenmethode.
https://nos.nl/artikel/24(...)-procent-in-augustus
In Hongarije halen veel mannen ‘s morgens bij een kiosk een klein flesje sterke drank om naar binnen te tikken voordat ze naar kantoor gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheutje vodka in de koffie om het lijf(je) wakker te tikken.
Gewoon een energieke slimme boer die een leven lang verliefd was op zijn Raisa.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een goed voorbeeld van iemand die een stuk minder een rodekontenman was
Gatverdamme.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije halen veel mannen ‘s morgens bij een kiosk een klein flesje sterke drank om naar binnen te tikken voordat ze naar kantoor gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |