Op zich beweeg jij al wel redelijk veel, denk ik. Op je werk zit je nooit lang stil toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik haatte ze niet, ik was meer van in shock. Ik moet ook gewoon meer dat soort dingen doen.
Op het werk zit ik nooit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Op zich beweeg jij al wel redelijk veel, denk ik. Op je werk zit je nooit lang stil toch?
Paar weken geleden had ze het ook toen ik weg zou gaan en had ik haar mee moeten nemen. Geluk bij een ongeluk had ik Corona en kon ik met ze thuisblijven. En nu gewoon weer vlak voor ik wegga. En ik ben al enorm gestrest omdat ik wegga, dat is echt geen ontspanning voor mij. Dus dat ik ze dan niet even met een gerust hart ergens achter kan laten, daar krijg ik gewoon een rolberoerte van en kan nergens van genieten zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Soms is het leven echt irritant bezig. En misschien valt het uiteindelijk wel mee allemaal, maar ik kan me wel een beetje voorstellen dat de radertjes lekker op gang zijn in je hoofd nu.
Dan was dit wel opeens een megatrap voor een trapnewbie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, ik hoef eigenlijk nooit trap te lopen of te klimmen.
Aaw, misschien gaat het morgen gewoon weer beterquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft vanavond nog een paar blaadjes spinazie en een snoepje op.
Awww!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Ben zo klaar met stress de hele tijd.
Bij cavia's gaat het nooit vanzelf overquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Aaw, misschien gaat het morgen gewoon weer beter
Ik kan het me echt helemaal voorstellen. Het lijkt alsof alles dan uit stress bestaat, geen ontsnappen meer aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar weken geleden had ze het ook toen ik weg zou gaan en had ik haar mee moeten nemen. Geluk bij een ongeluk had ik Corona en kon ik met ze thuisblijven. En nu gewoon weer vlak voor ik wegga. En ik ben al enorm gestrest omdat ik wegga, dat is echt geen ontspanning voor mij. Dus dat ik ze dan niet even met een gerust hart ergens achter kan laten, daar krijg ik gewoon een rolberoerte van en kan nergens van genieten zo.
Ik weet er ook niks van hoor, hoop het alleen heel erg voor je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij cavia's gaat het nooit vanzelf over
Ja hè. Zo'n spijt van dat ik Londen heb geboekt. Dacht dat ik alles op tijd geregeld had om zo min mogelijk stress te hebben, is er mogelijk gekloot met de treinen en niemand die ons kan brengen of ophalen en dan begint die caaf ook nog te kloten. Alsof ze aanvoelen dat er iets gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan het me echt helemaal voorstellen. Het lijkt alsof alles dan uit stress bestaat, geen ontsnappen meer aan.
Donderdag wordt er gelukkig niet gestaakt, dus met de treinen moet het wel lukken. Maar met de caaf is het lastig. Dat soort dingen moet je soms even rustig aankijken en dat lukt nou juist niet als je al gespannen bent.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hè. Zo'n spijt van dat ik Londen heb geboekt. Dacht dat ik alles op tijd geregeld had om zo min mogelijk stress te hebben, is er mogelijk gekloot met de treinen en niemand die ons kan brengen of ophalen en dan begint die caaf ook nog te kloten. Alsof ze aanvoelen dat er iets gaat gebeuren.
Ja alternatief is gewoon de natuur z'n beloop laten en zien wat er maandag van over is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:59 schreef Flory het volgende:
Kut is het CL, even rustig ademhalen en afwachten hoe het morgen gaat. Dan evt. naar de da.
De goeie dan hoop ik
Maar even mindfulnessiets gaan doen op bed zo? Zo rustig mogelijk proberen te blijven en niet alles proberen door te rekenen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:56 schreef CherryLips het volgende:
Kaken zitten weer stijf op elkaar geklemd en ik ben klaarwakker. Is het al maandag
Nee maar het is nog de vraag of alle treinen dan op de juiste plek staan 's ochtends.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Donderdag wordt er gelukkig niet gestaakt, dus met de treinen moet het wel lukken. Maar met de caaf is het lastig. Dat soort dingen moet je soms even rustig aankijken en dat lukt nou juist niet als je al gespannen bent.
Aaw dat klinkt niet als iets waar jij rustig van zou wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja alternatief is gewoon de natuur z'n beloop laten en zien wat er maandag van over is.
Nee dan ben ik niet relaxed nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Aaw dat klinkt niet als iets waar jij rustig van zou worden
Dat lijkt me logisch.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dan ben ik niet relaxed nee.
Morgen rijden de treinen al wel weer in het westen gelukkig. Moet je donderdagochtend heel vroeg weg?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar het is nog de vraag of alle treinen dan op de juiste plek staan 's ochtends.
M'n moeder zei al dat ik dan maar de auto ergens in Utrecht moest parkeren maar daar begin ik liever ook niet aan in de ochtendspits.
Ja acht uur.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Morgen rijden de treinen al wel weer in het westen gelukkig. Moet je donderdagochtend heel vroeg weg?
Mij kennende ga ik vannacht nog een paar keer kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch.
Wacht eerst even af morgen, je weet nooit
namaakquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:51 schreef Flory het volgende:
Oh Legoland is coming, voor wie het nog niet had gehoord.
Opening Legoland-pretpark in Charleroi voorzien in 2027
Ik ga ook honderd keer kijken als er wat met Luna aan de hand is.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij kennende ga ik vannacht nog een paar keer kijken
Ja! Volmondig, maar vanavond heeft het geonweerd en ik heb het idee dat er nog een bui aan komt. Dus het is wel al koeler alleen in mijn kamer nog niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Hey vakantiegangert![]()
Is het erg warm daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |