Ik wil gewoon graag zo snel en effectief mogelijk die koele lucht van buiten in mijn kamer hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Warme lucht heeft minder massa dan koude lucht. Maar je denkt hier echt te moeilijk over na
Ik zou vooral proberen om een luchtstroom te creëren. In een flat waar ik vroeger woonde deed ik dat gewoon met de afzuiger in de keuken omdat we maar aan één kant ramen hadden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou van buiten naar binnen blazen maar kan deze keuze niet onderbouwen.
de warmte zit waarschijnlijk. ook. nog in de muren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag zo snel en effectief mogelijk die koele lucht van buiten in mijn kamer hebben.
Ja dat deed ik dus maar toen vroeg ik me dus af of die koele lucht dan wel ergens heen kon omdat de kamer nog vol is met warme lucht die er dan niet uit kan omdat die ventilator het juist terug naar binnen blaast.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou van buiten naar binnen blazen maar kan deze keuze niet onderbouwen.
Gewoon buiten gaan liggenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag zo snel en effectief mogelijk die koele lucht van buiten in mijn kamer hebben.
Daar is m'n afzuiger niet sterk genoeg voor. Huehue.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou vooral proberen om een luchtstroom te creëren. In een flat waar ik vroeger woonde deed ik dat gewoon met de afzuiger in de keuken omdat we maar aan één kant ramen hadden.
huehue?quote:
Jawel. Ik verwacht ook niet dat het heel veel helpt maar misschien iets, Het dak zal iig wel wat afgekoeld zijn door de regen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de warmte zit waarschijnlijk. ook. nog in de muren?
LUISTEREN.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja ik heb dus alleen dat raam en de vraag is of de ventilator dan beter naar het raam toe kan blazen of juist in de richting van buiten naar binnen?
Soms klink je echt als m'n broer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
LUISTEREN.
Je moet lucht doorstromen, met een ventilator breng je over of onderdruk.
Je moet altijd een 2e luchtopening hebben, anders heeft het nauwlijks zin.
misschien omdat warme lucht lichter is , kan je die ventilator aan het plafond hangen zodat die in de lucht naar het raam blaast en krijg je een soort van circel effectquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Matras mee slepen de brandtrap op. Vinden ze vast geen probleem.
Euhm ok.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
LUISTEREN.
Ja die heeft ze toch nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
LUISTEREN.
Geen tweede openingquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die heeft ze toch niet
Dan maakt het geen fuck uit!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die heeft ze toch niet
Misschien istie het stiekem wel gewoonquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms klink je echt als m'n broer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |