Jazeker. Indrukwekkend wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je daar ook binnen geweest? Zo te zien was er geen geldgebrek toen ze dat bouwden.Overal bladgoud en muurschilderingen.
En nog steeds blijkbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar Groningen is de grootste en goedkoopste en daarbij fuck de rest van de EU.
Die hebben decennia lang gas gekregen tegen spotprijzen.
alles voor het grootkapitaal?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En nog steeds blijkbaar![]()
https://www.dagelijksesta(...)300-euro-hoe-kan-dat
"De belangrijkste vraag die hij het kabinet stelt is: hoe kan het in vredesnaam dat onze zuiderburen maar 1,60 euro voor een kuub gas betalen, terwijl wij daar maar liefst 3,00 voor moeten neerleggen. Dat is bijna twee keer zoveel.
Op zich is dat al geschift, maar wacht, het wordt nog belachelijker als je op de hoogte bent van het feit dat de Belgen ons gas importeren. Ons gas wordt dus gekocht door de Belgen, wordt daar naartoe geleid, en vervolgens betalen Belgische burgers er minder voor dan wij. Dat kan natuurlijk niet; dat slaat werkelijk nergens op.
Sterker nog, zegt Omtzigt, de Nederlandse gasprijzen lijken het hoogst te zijn in heel Europa. Hoe kan dat in vredesnaam? Wij zijn dé gasbel van Europa. Maar onze eigen burgers betalen zich blauw. Hier klopt iets niet."
Ah, ik zie de bogendinges.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee 14,4 km, in totaal, vandaag.Die wandeling zelf was geen 14 km.
Naja je liep dus door de langse bogendinges van Europa ofzo maar ik had niet het idee dat dat het veel koeler maakte. Wel schaduw, dat wel.
Had je wel voldoende water bij je? Gelukkig was de terugweg wel heuvelaf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jazeker. Indrukwekkend wel.En daarna heb ik een half uur op een bankje in een klein parkje daar gezeten om bij te komen. En toen moest ik nog terug.
Ditquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"De belangrijkste vraag die hij het kabinet stelt is: hoe kan het in vredesnaam dat onze zuiderburen maar 1,60 euro voor een kuub gas betalen, terwijl wij daar maar liefst 3,00 voor moeten neerleggen. Dat is bijna twee keer zoveel.
Op zich is dat al geschift, maar wacht, het wordt nog belachelijker als je op de hoogte bent van het feit dat de Belgen ons gas importeren. Ons gas wordt dus gekocht door de Belgen, wordt daar naartoe geleid, en vervolgens betalen Belgische burgers er minder voor dan wij. Dat kan natuurlijk niet; dat slaat werkelijk nergens op.
Sterker nog, zegt Omtzigt, de Nederlandse gasprijzen lijken het hoogst te zijn in heel Europa. Hoe kan dat in vredesnaam? Wij zijn dé gasbel van Europa. Maar onze eigen burgers betalen zich blauw. Hier klopt iets niet."
Onze gasvelden zijn pas voor 50% gebruikt hoor. Nog minders als je ook gaat fracken etc.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hoor je steeds maar dat is allang niet meer zo. Nl is nog een gasbelletje op onbetrouwbare grond, Noorwegen en de Noordzee zit het goud.
Tevens heeft nl shitcontracten waarbij het alles aan DU en ITL moet geven als we leveren.
Max 50mlm3 pj
Omdat wij de grootste passieve sukkels uit het klasje zijn. Altijd braaf de regeltjes volgen die elk ander land aan zijn laars lapt en het volk vindt het blijkbaar wel best want dat is meer geïnteresseerd in Boer zoekt Vrouw dan de straat op te gaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
21175 zegt mijn telefoon.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ik zie de bogendinges.Als het hier nog warmer wordt, is een bogendinges niet iets dat echt helpt dus. En 14,4 km op een dag is wel bijna 20.000 stappen denk ik. LTVDK-achtige hoeveelheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar denk dat vooral de temperatuur het zo heftig maakte.
Ik heb boven uit een fontein getapt, heilig water. Ofzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je wel voldoende water bij je? Gelukkig was de terugweg wel heuvelaf.
En diegenen die wel de straat op gaan worden neergezet als wappies of, zoals bij de boeren die demonstreerden gebeurde , terroristenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat wij de grootste passieve sukkels uit het klasje zijn. Altijd braaf de regeltjes volgen die elk ander land aan zijn laars lapt en het volk vindt het blijkbaar wel best want dat is meer geïnteresseerd in Boer zoekt Vrouw dan de straat op te gaan.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
21175 zegt mijn telefoon.
Kijk, dit soort ellende maar ook stukken zonder trap en steil enzo. Maar was wel echt lachen ook, omdat sommigen van ons echt ploeterden. (Er waren ook mensen die gingen hardlopen) en dus dan had je pauze en dan haalde iemand je in en dan haalde jij die later weer in en elkaar bemoedigend toespreken enzo. En de mensen die naar beneden kwamen die keken ook echt zo van oooh, zo was ik ook. Dus was wel echt gezellig. Op de terugweg ging ik ook tegen mensen zeggen die er bijna waren dat het nog maar een klein stukje was enzo.
[ afbeelding ]
En dit was mijn ellende maatje die ik steeds tegenkwam. Kwam hem toevallig op de terugweg nog tegen en toen een foto gemaakt. Hij vroeg nog of ik met hem mee op de motor wilde naar Florence maar nee. En toen heb ik hem daar achter gelaten want ik ging veel sneller naar beneden en niets is zo vervelend om je tempo aan te passen aan iemand. Misschien is hij nog steeds wel aan het afdalen.
Maar kijk hoe oververhit en dat is dus naar beneden na een hele tijd pauze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar denk dat vooral de temperatuur het zo heftig maakte.Een soort oneindige trap. Het klinkt eigenlijk als een soort droom/nachtmerrie. Tijdens mijn fietstochten kom ik soms bij een uitkijktoren. Die trap is ook best hoog en ik hoor dan soms mensen steunen en zuchten als ik daar in de buurt even een banaan of zo eet. Laatst bereikten een paar mensen de bovenkant niet eens. Als ik klaar ben met mijn pauze en de toren vrij is, ren ik altijd even in één keer naar boven en dat deed ik net na die mensen. Die keken wel even beteuterd.
Ellendemaatje.En ook direct op de motor naar een andere stad. Grappig.
En leuke foto!
Verdeel en heers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En diegenen die wel de straat op gaan worden neergezet als wappies of, zoals bij de boeren die demonstreerden gebeurde , terroristen![]()
Die mensen haatten je, dat weet ik zeker!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]Een soort oneindige trap. Het klinkt eigenlijk als een soort droom/nachtmerrie. Tijdens mijn fietstochten kom ik soms bij een uitkijktoren. Die trap is ook best hoog en ik hoor dan soms mensen steunen en zuchten als ik daar in de buurt even een banaan of zo eet. Laatst bereikten een paar mensen de bovenkant niet eens. Als ik klaar ben met mijn pauze en de toren vrij is, ren ik altijd even in één keer naar boven en dat deed ik net na die mensen. Die keken wel even beteuterd.
Ellendemaatje.En ook direct op de motor naar een andere stad. Grappig.
En leuke foto!
Straks het legionella ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb boven uit een fontein getapt, heilig water. Ofzo.
Nou ja, ik zag een groepje hardloopmeisjes het doen dus zal wel goed zijn. Schijnen her en der wel meer fonteinen te zijn waar drink water uitkomt hier. Daar ben ik dus niet zo bang voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks het legionella ofzo
Ze heeft vanavond nog een paar blaadjes spinazie en een snoepje op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Caaf voor het laatst gegeten?
Misschien heeft ze geen honger? Geen idee verder hoor, ik weet echt niets van cavia'squote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft vanavond nog een paar blaadjes spinazie en een snoepje op.
Natuurlijk wel, gekkie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga nooit meer op vakantie. Dat is gewoon de enige oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |