warme lucht stijgt opquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat meer massa heeft, warme, of koude lucht of dat dat gelijk is.
vandaag hebben ze het hem ook verteldquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was die dat niet al een tijdje?
https://www.nu.nl/buitenl(...)eden.html?redirect=1quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat dacht ik ook maar nee vandaagquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zit al jaren in de blessuretijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Ben benieuwd hoe lang de Queen nog onder ons zal zijn.
Missen we denk ik weinig aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat dacht ik ook maar nee vandaag
Russische staatsmedia: Gorbatsjov, laatste president Sovjet-Unie, overleden
Michail Gorbatsjov, de laatste president van de Sovjet-Unie, is overleden. Dat melden Russische staatsmedia. Gorbatsjov, die met zijn glasnost en perestrojka meer vrijheden toestond dan zijn voorgangers en uiteindelijk de Sovjet-Unie zag vallen, was 91 jaar oud.
nos
De wet van Archimedes en de communicerende vaten icm de zwaartekracht en de wortel van Pi zeggen dat dit een 0,2% effect heeft, minimaal hè!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat vind je van mijn theorie?
misschien omdat warme lucht lichter is , kan je die ventilator aan het plafond hangen zodat die in de lucht naar het raam blaast en krijg je een soort van circel effect
nou is toch watquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De wet van Archimedes en de communicerende vaten icm de zwaartekracht en de wortel van Pi zeggen dat dit een 0,2% effect heeft, minimaal hè!
Zegt het ene vat tegen het anderquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De wet van Archimedes en de communicerende vaten icm de zwaartekracht en de wortel van Pi zeggen dat dit een 0,2% effect heeft, minimaal hè!
Ziet er gezellig uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zaterdag m'n monstera van de slaapkamer naar de woonkamer verhuisd omdat hij te groot werd, maar hij heeft nu al de woonkamer overgenomen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb dat nooit bewust meegemaakt dus kan ik niet echt een mening over vormenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je had het oude Oostblok liever gehouden?
zou die knaagdieren eten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zaterdag m'n monstera van de slaapkamer naar de woonkamer verhuisd omdat hij te groot werd, maar hij heeft nu al de woonkamer overgenomen![]()
[ afbeelding ]
Nee een afzuigkap heeft deze hotelkamer niet. Of wacht misschien dat er iets zuigt als ik de lamp van de douche aan zet maar ik gok van niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Liesje?
Heb je een afzuigkap die naar buiten blaast?
Zo ja, zet die aan en zet de ventilator in je raamopening en laat die naar BINNEN blazen.
Ik heb op de grens gestaan als klein jochie. Ben twee jaar geleden naar die plek terug gegaan. Was wel indrukwekkend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:46 schreef Koen66 het volgende:
Ik had wel de oude DDR willen bezoeken, nooit geweest destijds
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
staat je vee ook in de woonkamer dan?
Dat is een reptillian, die gaan niet doodquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Ben benieuwd hoe lang de Queen nog onder ons zal zijn.
Arme Charles. Nooit koning.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is een reptillian, die gaan niet dood
Oh ik dacht onkruid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik denk dat het het beste werkt als je de ventilator zo zet dat de koelere buitenlucht direct naar je toestroomt. Over wat er met de rest van de lucht in je kamer gebeurt, zou ik me niet zo druk maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee een afzuigkap heeft deze hotelkamer niet. Of wacht misschien dat er iets zuigt als ik de lamp van de douche aan zet maar ik gok van niet.
Moet je toch niet aan denken, aan het einde van je leven nog beginnen met je echte baan in plaats van genieten van je vrije tijd.quote:
Elizzardbeth.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je toch niet aan denken, aan het einde van je leven nog beginnen met je echte baan in plaats van genieten van je vrije tijd.
Zo staat hij inmiddels weer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat het het beste werkt als je de ventilator zo zet dat de koelere buitenlucht direct naar je toestroomt. Over wat er met de rest van de lucht in je kamer gebeurt, zou ik me niet zo druk maken.
Round-upquote:
Daar zaten de Britten toch al niet op te wachtenquote:
Ik heb de vitrages voor mijn ramen dicht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar nu zuig je wel meer insecten mee naar binnen.
Iets zuigt, huehue.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee een afzuigkap heeft deze hotelkamer niet. Of wacht misschien dat er iets zuigt als ik de lamp van de douche aan zet maar ik gok van niet.
Ik had ook allerlei theorieën over hoe ik de fans het beste kon zetten toen het zo heet was, maar uiteindelijk moet je denk ik toch gaan meten om daarachter te komen.quote:
Goedkoop gas zit in heel Europa in de grond.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goedkoop gas zit gewoon in de grond hier. Alleen zijn we te koppig om te boren.
Ja dat is ook zo. Ik dacht gister nog dat telefoons eigenlijk een thermometer zouden moeten hebben. Sowieso.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had ook allerlei theorieën over hoe ik de fans het beste kon zetten toen het zo heet was, maar uiteindelijk moet je denk ik toch gaan meten om daarachter te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |