Nog steeds een rood hoofd van de warmte?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Volmondig, maar vanavond heeft het geonweerd en ik heb het idee dat er nog een bui aan komt. Dus het is wel al koeler alleen in mijn kamer nog niet.
Neuh. Morgen weer denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog steeds een rood hoofd van de warmte?
Lijkt wel of ze gevoelig is voor jouw stress. Geen idee of een cavia dat kan aanvoelen hoor. Maar het is wel heel toevallig zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar weken geleden had ze het ook toen ik weg zou gaan en had ik haar mee moeten nemen. Geluk bij een ongeluk had ik Corona en kon ik met ze thuisblijven. En nu gewoon weer vlak voor ik wegga. En ik ben al enorm gestrest omdat ik wegga, dat is echt geen ontspanning voor mij. Dus dat ik ze dan niet even met een gerust hart ergens achter kan laten, daar krijg ik gewoon een rolberoerte van en kan nergens van genieten zo.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, mijn telefoon moet stroom en ik heb maar 1 stopcontact naast mijn bed dus ik ga de laptop uitdoen. Morgen weer lekker ontbijten en de chagrijnige ontbijtmevrouw uit de reviews doet al heel lief tegen me.
Hopelijk valt het mee @:CL.
Doeg!
Viesmad zijn is toch een standaard emotie hier op den FOK!quote:
wanneer is de laatste keer dat jij een museum bezocht of een boek las dan downie?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 02:42 schreef Mortaxx het volgende:
Even lachen om de culturele ondergang van het westen
Misschien staakt die ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 06:47 schreef Karzai het volgende:
Koen de brug niet dicht gedaan vannacht?
Lunchgenot komt op hetzelfde moment gelukkig.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:24 schreef UitStraling het volgende:
Het is alweer woensdag, verheug me nu al kapot op de ludieke zaagmans grapjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |