Nou ja, das ook niet zo moeilijk.quote:
Daar ben je wel weer erg gevoelig voor (ik ook overigens).quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:48 schreef fetX het volgende:
@:gurneyisbestoke geeft nog een trap na ook.
Stokerig sfeertje.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:49 schreef GGMM het volgende:
Wat een stokerig sfeertje in dit topic
Dat nieuwe deel heeft niet echt geholpen @:scrummie
Hoi!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:57 schreef Sked het volgende:
Vanaf nu is dit topic alleen nog leuk en gezellig.
Gedaan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:53 schreef Bolasie het volgende:
De OP is aan vernieuwing toe
Ik stel voor dat de huidige TS de OP verandert
Je bent 'Guus Til+' vergetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gedaan!
En dan nu hopen dat @:theplaneteer dit echt wil doen.
Alsof je wel op het spandoekje stondquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:12 schreef Caland het volgende:
Ik sta blijkbaar niet meer in de Kuip
Walgelijk
Ik heb Jahanbakhsh bewust erbij gehoudenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:12 schreef Scrummie het volgende:
Als Trauner nu nog vertrekt doe ik je wat aan hoor @:Gurney
Guus Til+ aldus VI. Wat een binnenkomerquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Vooralsnog pittige concurrentie op zijn posities.
Dat wordt dus die Kristoffer Olsson.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:32 schreef Bombvis het volgende:
Nu wordt het tijd voor een verdedigende middenvelder
Ik denk dat Bullaude bij Slot uiteindelijk de voorkeur krijgt boven Szymanski.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Vooralsnog pittige concurrentie op zijn posities.
#SlotOutquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat Bullaude bij Slot uiteindelijk de voorkeur krijgt boven Szymanski.
Hoe kom je daar bij dan? Denk dat Szymanski een van de meest talentvolle spelers in onze selectie is eigenlijk van wat ik tot nu toe heb gezien. Bullaude ken ik totaal niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat Bullaude bij Slot uiteindelijk de voorkeur krijgt boven Szymanski.
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij dan? Denk dat Szymanski een van de meest talentvolle spelers in onze selectie is eigenlijk van wat ik tot nu toe heb gezien. Bullaude ken ik totaal niet.
Slot houdt van die lopende "box to box" spelers als Tomasson bijvoorbeeld, of als de door vi aangehaalde Til.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij dan? Denk dat Szymanski een van de meest talentvolle spelers in onze selectie is eigenlijk van wat ik tot nu toe heb gezien. Bullaude ken ik totaal niet.
Dat is ook een aanvallende middenvelder, dat is geen 6quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat wordt dus die Kristoffer Olsson.
Denk dat dat wel rond komt, afgaande op de stelligheid in de buitenlandse media.
Hij gaat het gewoon maken daarquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:16 schreef CR7 het volgende:
Sini zijn eerste PL goal bijna zijn basisdebuut
Invalbeurtje laatst al goed, nu een goal. Wat gaan we die man en vooral zijn balbehandeling missenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij gaat het gewoon maken daarBlij voor dat ventje.
Schijnt een middenvelder te zijn die op alle posities op het middenveld uit de voeten kan, maar voornamelijk op 6 en 8.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat is ook een aanvallende middenvelder, dat is geen 6
Basisdebuut was tegen Barnsley al, competitiebasisdebuut was inderdaad vandaagquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:16 schreef CR7 het volgende:
Sini zijn eerste PL goal bij zijn basisdebuut
En SenesiGOD niet te vergeten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:54 schreef fetX het volgende:
SiniGOD en MalaciaGOAT doen het tot nu toe prima
Erg mooi voor Feyenoord
Wie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:11 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
En SenesiGOD niet te vergeten.
Qua inkomende transfersquote:
Tenzij Grillitsch, dat kan nog 48 uur.quote:
Ja, dat zal dan echt een overbodige speler moeten zijn, kan me niet voorstellen dat we nog een sterkhouder verliezen. Als we nou nog niets verkocht hadden en het geld nodig waren wel, maar dat is niet het gevalquote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Qua inkomende transfers
Al zal er in die laatste 24 uur ook weinig meer weggaan denk ik. Misschien Ali nog
Dat kan ik me niet meer voorstellen eigenlijk sinds de interesse van Ajax. Daar kent hij de trainer, kan een beter salaris krijgen, zal CL spelen, etc.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tenzij Grillitsch, dat kan nog 48 uur.
(Uiterste inschrijfdatum voor de Europa League).
Verwacht het ook niet meer. Ik denk dat het die Kristoffer Olsson wordt, en dan zit de transferzomer erop.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer voorstellen eigenlijk sinds de interesse van Ajax. Daar kent hij de trainer, kan een beter salaris krijgen, zal CL spelen, etc.
Ik ken die speler niet, los van wat ik vandaag over hem heb gelezen in nieuwsartikelenrubriekjes met transfergeruchten. Deze jongen is reserve bij Anderlecht - zou hij dan echt beter zijn dan Timber/Wieffer/Geertruida op 6?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verwacht het ook niet meer. Ik denk dat het die Kristoffer Olsson wordt, en dan zit de transferzomer erop.
Mogen we niet klagen denk ik.
Alireza verkopen en Gnonto halen als kers op de taart.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verwacht vandaag eigenlijk helemaal niks.
Volgend jaar gewoon transfervrij oppikken. Alleen maar naar de Eredivisie.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Alireza verkopen en Gnonto halen als kers op de taart.
Misschien is het middenveld bij Anderlecht wel heel goed bezet, hadden wij ook ooit met Vormerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 02:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ken die speler niet, los van wat ik vandaag over hem heb gelezen in nieuwsartikelenrubriekjes met transfergeruchten. Deze jongen is reserve bij Anderlecht - zou hij dan echt beter zijn dan Timber/Wieffer/Geertruida op 6?
#neverforgetquote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:53 schreef Caland het volgende:
Deze dag zal toch voor altijd doen terugdenken aan Charisteas.
quote:Met de komst van Danny Buys en Angelos Charisteas heeft Feyenoord haar zoektocht naar versterkingen in de laatste week voltooid. Eerder werden al Dwight Tiendalli en Philippe Léonard aangetrokken.
Volgens de Belgen kan hij best aardig voetballen maar is het gewoon een, ja, mietje.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien is het middenveld bij Anderlecht wel heel goed bezet, hadden wij ook ooit met Vormer
Misschien dat onze Kale Ketser een goed woordje kan doen. Het is Bozenik en Danilo ook geluktquote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer voorstellen eigenlijk sinds de interesse van Ajax. Daar kent hij de trainer, kan een beter salaris krijgen, zal CL spelen, etc.
Zou wel genot zijn, was wel onder de indruk van de joetoep beelden. Maar nee, ik schat de kans nog kleiner van de 5% van @ZKAquote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Misschien dat onze Kale Ketser een goed woordje kan doen. Het is Bozenik en Danilo ook gelukt
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
#neverforget
https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/60476
[..]
Gewoon een heel kwartet aan miskopen in 1 weekquote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
#neverforget
[..]
quote:
Gelukkig kunnen we nu klagen dat er mogelijk geen vervanger komt voor een speler die zich een jaar geleden nog de basis in moest spelenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon een heel kwartet aan miskopen in 1 week
1908.nlquote:UPDATE 09:28 · Er kan een kruis gezet worden door de naam van Ramiz Zerrouki. FC Twente verlangt een te exorbitant bedrag en wil daarbuiten niet eens meer om tafel in deze fase van de transfermarkt. Feyenoord heeft het budget wat FC Twente voor Zerrouki verlangt niet beschikbaar.
Feyenoord ziet nog steeds heil in de eventuele komst van Sivert Mannsverk, al zullen de clubs wel nader bijeen moeten komen. Tot zo ver is ook Mannsverk te duur.
Dan viel gisteren de naam van Kristoffer Olsson nog: Een interessante speler, die aan het profiel van Arne Slot voldoet. Het is een type speler die Feyenoord nog niet heeft in de selectie, met een keurige balbehandeling. De Zweed is aangeboden bij Feyenoord en uitvoerig bekeken. Feyenoord heeft oren naar de mogelijke transfer, maar weet dat het niet makkelijk wordt: De middenvelder is namelijk niet alleen bij Feyenoord aangeboden.
Eerder viel ook de naam van de transfervrije Florian Grillitsch, maar voor hem is een toekomst in Amsterdam weggelegt.
Ik hoop dat ze die Olsson ook niet halen eigenlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1908.nl
@:Caland is nu wederom blij.
Philippe Léonard, de linksback die nog nooit tegen een rechtsbuiten had gespeeld. 😂quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
#neverforget
[..]
Mannsverk is dus ook niet goedkoop en staat er waarschijnlijk niet gelijk. Vast een slimme aankoop voor de toekomst maar als die nu al zo goed was waren ze meteen wel bij hem ipv Zerrouki uitgekomenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:07 schreef Kerftminister het volgende:
Verwachten we nog iets vandaag? Ik denk dat er nog wel een middenvelder bijkomt, waarschijnlijk Mannsverk dan.
Oneens.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch jammer dat ze Aursnes hebben laten gaan zonder vervanger te halen tot dusver, wel echt een flinke smet op een verder uitstekende transferwindow.
Nee verwacht niksquote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:07 schreef Kerftminister het volgende:
Verwachten we nog iets vandaag? Ik denk dat er nog wel een middenvelder bijkomt, waarschijnlijk Mannsverk dan.
Ik denk dat ze het intern gaan oplossen of die Zweed gaan halen maar zoals iedereen behalve Scrummie zal beamen is dit verre van ideaal. Denk dat Aursnes is verkocht met het idee dat Twente uiteindelijk wel zou buigen voor Zerrouki, das een misrekening gebleken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mannsverk is dus ook niet goedkoop en staat er waarschijnlijk niet gelijk. Vast een slimme aankoop voor de toekomst maar als die nu al zo goed was waren ze meteen wel bij hem ipv Zerrouki uitgekomen
Ik denk eigenlijk eerder Kökcü dan Timber, hoewel dat zonde zou zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het intern gaan oplossen of die Zweed gaan halen maar zoals iedereen behalve Scrummie zal beamen is dit verre van ideaal. Denk dat Aursnes is verkocht met het idee dat Twente uiteindelijk wel zou buigen voor Zerrouki, das een misrekening gebleken.
Hopelijk kan Timber of misschien zelfs Wieffer die plek goed invullen uiteindelijk.
Eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voldoende goede middenvelders. Ook voor de plek van Aursnes.
een club als Feyenoord hoeft helemaal niks te vrezen, je speelt in de nietige mickey mouse losers league, de selectie is altijd wel sterk genoegquote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:32 schreef F.M.D. het volgende:
Ik vrees dat Feyenoord 1 speler te veel heeft verkocht. Als je Aursnes laat gaan, moet je meteen een vervanger klaar hebben.(intern of extern)...anders hadden ze het gewoon niet moeten doen. Sportieve ambities hadden hier de voorrang moeten krijgen. Zonder pure controleur het seizoen in, kan je duur komen te staan als een club.
Bedankt voor je info. Info uit Sittard.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
een club als Feyenoord hoeft helemaal niks te vrezen, je speelt in de nietige mickey mouse losers league, de selectie is altijd wel sterk genoeg
vooral tegen trollen uit deventer, volendam, emmen
beter dan vriendjespolitiek uit Volendamquote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt voor je info. Info uit Sittard.
Ik denk dat vooral Slot boos/teleurgesteld is en dat begrijp ik volkomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:39 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk worden mensen nu niet boos:
Ik vind dat een aantal mensen hier Aursnes ook wel iets té belangrijk gemaakt hebben. Los van dat ik het een uitstekende voetballer vind, en hij erg belangrijk was vorig seizoen, waren we vorig jaar op Drita na ook al enthousiast over het spel wat we speelden. Aursnes was vanaf AZ thuis (speelronde 12) pas onbetwist basisspeler, al zaten we toen al even te zeuren dat hij erin moest komen.
Maar om het dan een 'flinke smet' te noemen op een transferzomer waarin je 15 nieuwe spelers haalt, en allemaal ongeveer een mooie potentie hebben om door te groeien naar leuke spelers, gaat mij wat ver.
Ja, en dat mag ook wel hoor. Al nuanceerde hij die uitspraak een weekje later alweer volgens mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:40 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral Slot bood/teleurgesteld is en dat begrijp ik volkomen.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-zeker-een-vervanger
Het belang van een goede 6 die controlerend speelt en de bal snel naar voren speelt wordt zo erg onderschat.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voldoende goede middenvelders. Ook voor de plek van Aursnes.
Als Slot na deze transferwindow teleurgesteld is gaat er ergens wel iets flink mis hoor. Denk dat hij in zijn stoutste dromen nog niet zo veel jonge getalenteerde aanwinsten had verwacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:40 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral Slot bood/teleurgesteld is en dat begrijp ik volkomen.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-zeker-een-vervanger
Ik denk dat elk van de opties die wij nu hebben het elk op hun eigen manier prima kunnen invullen. En daar zal vast nog wat aan geschaafd moeten worden en daar moeten we ook absoluut niet de vergelijking met Aursnes gaan maken straks in het seizoen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het belang van een goede 6 die controlerend speelt en de bal snel naar voren speelt wordt zo erg onderschat.
We hebben echt niemand met die specifieke kwaliteiten in de selectie. Tja, Wieffer, maar die speelde bij Excelsior. De rest van de opties blijft veel te lang aan de bal.
Ik had hem eigenlijk gewoon bij 021 gehouden. Promoveren met dat elftal is belangrijker dan wekelijks spelen bij zo'n kutploeg als Dordrecht.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:54 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Daar gaat ie weer @:Caland
Ik begrijp je ook wel hoor maar je mag het zo letterlijk nemen als het wat mij betreft is: een flinke smet op een verder uitstekende transferzomer. Want dat laatste is het zeker. Ben zelfs nog nooit zo positief geweest over het transferbeleid. Maar dat betekent niet dat flinke minpunten niet genoemd mogen worden, integendeel.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:39 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk worden mensen nu niet boos:
Ik vind dat een aantal mensen hier Aursnes ook wel iets té belangrijk gemaakt hebben. Los van dat ik het een uitstekende voetballer vind, en hij erg belangrijk was vorig seizoen, waren we vorig jaar op Drita na ook al enthousiast over het spel wat we speelden zónder Aursnes. Aursnes was vanaf AZ thuis (speelronde 12) pas onbetwist basisspeler, al zaten we toen al even te zeuren dat hij erin moest komen.
Maar om het dan een 'flinke smet' te noemen op een transferzomer waarin je 15 nieuwe spelers haalt, en allemaal ongeveer een mooie potentie lijken te hebben om door te groeien naar leuke spelers, gaat mij wat ver.
Al besproken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:54 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Daar gaat ie weer @:Caland
Leggen we die 4 miljoen toch gewoon in het potje voor Szymanksiquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je Aursnes verkoopt voor 15miljoen en maar 4miljoen weer kan investeren terwijl zijn aanwezigheid bij Feyenoord nog al een verschil maakt had ik hem gehouden.
Ook omdat ik hoor dat het mik punt CL is als je dat haalt krijg je al minstens 31 miljoen hoorde ik laatst toen Psv was uitgeschakeld.
En Aursnes laatste wedstrijd voor Feyenoord liet hij zien dat hij een prima kapitein had kunnen zijn voor dit nieuwe team.
Had hem ook liever gehouden en dan maar geen overbodige linksback,.
Is dit die 'project signing'?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:16 schreef Pistolero het volgende:
Jaaaaaa it's happening.
[ twitter ]
Ik vind Szymanski een goede speler, maar ik betwijfel toch sterk of we daar 10 miljoen voor gaan neerleggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leggen we die 4 miljoen toch gewoon in het potje voor Szymanksi
Ga ik zeker ook doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind Szymanski een goede speler, maar ik betwijfel toch sterk of we daar 10 miljoen voor gaan neerleggen.
Misschien moet jij als voorzitter van de fanclub maar alvast een inzamelingsactie starten.
Die heb ik zien spelen in maartquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:16 schreef Pistolero het volgende:
Jaaaaaa it's happening.
[ twitter ]
Gnabry van de Lidlquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die heb ik zien spelen in maart
Scoorde 2 wereldgoals in een invalbeurt van 20 minuten. Nieuwe Gnabry dus
Ik weet niet of ik als fanatiek lurker, maar nauwelijks poster van het topic recht heb op in de OP te staan, maar ik zit nog steeds in QQquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Moeten er nog FOkkers in de OP worden toegevoegd bij t laatste blokkie?
Post dan ff je vak en username
Tuurlijk. Wat mij betreft mag klaas zelfs in de OP (zodat we weten welk vak we moeten vermijden)quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik als fanatiek lurker, maar nauwelijks poster van het topic recht heb op in de OP te staan, maar ik zit nog steeds in QQ
Dat zal wel onderaan vak Z zijn in het midden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat mij betreft mag klaas zelfs in de OP (zodat we weten welk vak we moeten vermijden)
Ik heb al sinds een jaar geen gekrijs meer gehoord vanuit het publiekquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal wel onderaan vak Z zijn in het midden.
Mee eens. Er is ruimte voor iedereen in de OP.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat mij betreft mag klaas zelfs in de OP (zodat we weten welk vak we moeten vermijden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ik ben het ook eens met jequote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:42 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben het gewoon weer eens met @:Scrummie, wat is deze.
Hartstikke logisch dat Aurnes is verkocht, en een eventuele vervanger zou gezien de huidige selectie een pure bonus zijn, meer niet.
Mocht er niemand meer komen vandaag dan is het alsnog gewoon prima.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Er is ruimte voor iedereen in de OP.Is alleen de Feyenoord seizoenskaarthouders die erin komen toch? Niet van andere clubs dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Dat denk ik dus niet, de meeste spelers blijven te lang aan de bal op die positie behalve Wieffer maar die is er nog niet klaar voor denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat elk van de opties die wij nu hebben het elk op hun eigen manier prima kunnen invullen. En daar zal vast nog wat aan geschaafd moeten worden en daar moeten we ook absoluut niet de vergelijking met Aursnes gaan maken straks in het seizoen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit heeft gisteren al in alle kranten gestaan
Gewoon zelfde vakkie nogquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Moeten er nog FOkkers in de OP worden toegevoegd bij t laatste blokkie?
Post dan ff je vak en username
Niet gelezen. Feyenoord Twitter plaatst het ook pas net.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit heeft gisteren al in alle kranten gestaan
Het is niet alsof die 8/9/10 miljoen (of wat er ook van overblijft) in het niets zijn verdwenen. De keuze is dan geweest dat het aflossen van schulden/opbouwen vermogen of wat dan ook belangrijker wordt bevonden dan het behouden van Aursnes.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leggen we die 4 miljoen toch gewoon in het potje voor Szymanksi
Lijkt verdomme wel op beleid!!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is niet alsof die 8/9/10 miljoen (of wat er ook van overblijft) in het niets zijn verdwenen. De keuze is dan geweest dat het aflossen van schulden/opbouwen vermogen of wat dan ook belangrijker wordt bevonden dan het behouden van Aursnes.
Doe eens normaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:04 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Je zou deze randdebiel toch een gehackte site door Russische cryptohackers toewensen hč..
Zou die 20 jaar lang gepest zijn ofzo?
Wat ze nog hadden kunnen doen was de transfer van Bullaude (voelt toch als relatief onnodige diepte) afblazen omdat een vervanger van Aursnes belangrijker is. Maar schijnbaar vinden ze dat intern niet, dus dan heb ik er vertrouwen in dat ze het linksom of rechtsom wel oplossenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is niet alsof die 8/9/10 miljoen (of wat er ook van overblijft) in het niets zijn verdwenen. De keuze is dan geweest dat het aflossen van schulden/opbouwen vermogen of wat dan ook belangrijker wordt bevonden dan het behouden van Aursnes.
Ik vind die persoonlijke vetes van @ZKA op twitter ook niet relevant voor dit topic, maar het is jammer dat er geen sympathiekere bron is voor Feyenoord transfernieuwsquote:
Ik vind dat rellerige wel grappigquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind die persoonlijke vetes van @:ZKA op twitter ook niet relevant voor dit topic, maar het is jammer dat er geen sympathiekere bron is voor Feyenoord transfernieuws
Zie SiniGOD zomaar als enige slagen daar van het rijtje Gakpo, Shanice en hij.quote:
In dat berichtje van gisteren dat ik plaatste stond al dat Dordrecht heeft afgezegd en dat dat jammer was voor onze Braziliaan. Begrijpend lezen is dus niet je ding?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet gelezen. Feyenoord Twitter plaatst het ook pas net.
Jawel, ik vroeg me al af hoe je erbij kwam dat dat jammer was voor onze Braziliaan omdat ik het nog nergens had gelezen, als in officieel.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
In dat berichtje van gisteren dat ik plaatste stond al dat Dordrecht heeft afgezegd en dat dat jammer was voor onze Braziliaan. Begrijpend lezen is dus niet je ding?
Zou leuk zijn. Sowieso goed om te zien dat Sinisterra en Malacia mee kunnen in de Premier League. Sini gaat ook nog wel naar de top, die is echt teringgoed. Hij lijkt meer onbevangen op hoger niveau dan Gakpo en vorig seizoen presteerde ie sowieso beter dan dat wijf.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie SiniGOD zomaar als enige slagen daar van het rijtje Gakpo, Shanice en hij.
(like gegeven overigens)
Ja ik dacht eigenlijk wel goede keuze, beetje tegenhouden, met je reet in de 16.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Sowieso goed om te zien dat Sinisterra en Malacia mee kunnen in de Premier League. Sini gaat ook nog wel naar de top, die is echt teringgoed. Hij lijkt meer onbevangen op hoger niveau dan Gakpo en vorig seizoen presteerde ie sowieso beter dan dat wijf.
Alleen Senesi gaat niet zo best maar waarom ie in godsnaam ook naar Bournemouth is gegaan.
Mooi zaterdag tegen go ahead mooie eerste wedstrijd.quote:
Sini is veel te getalenteerd om het niet te halen, wat een geweldige balcontrole heeft die man.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Sowieso goed om te zien dat Sinisterra en Malacia mee kunnen in de Premier League. Sini gaat ook nog wel naar de top, die is echt teringgoed. Hij lijkt meer onbevangen op hoger niveau dan Gakpo en vorig seizoen presteerde ie sowieso beter dan dat wijf.
Alleen Senesi gaat niet zo best maar waarom ie in godsnaam ook naar Bournemouth is gegaan.
Welke bronnen heeft hij in het maasgebouw?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:04 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Je zou deze feyenoordtm randdebiel toch een gehackte site door Russische cryptohackers toewensen hč..
Zou die 20 jaar lang gepest zijn ofzo? Zelden zo’n triest figuur op voetbal Twitter gezien
1908 is een collectief waarvan @ZKA de initiatiefnemer en schrijver van de meeste artikelen is volgens mijquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Welke bronnen heeft hij in het maasgebouw?
Ik volg het nooit, maar 1908 heeft nu ook transfer nieuwtjes, dat is een ander persoon?
Ben jij FeyenoordTM oid? Elke keer als het erover gaat kom jij langs.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:20 schreef Divje het volgende:
Ja heel erg boeiend allemaal, is er nog nieuws?
Bournemouth heeft een elftal van een lager niveau dan dat wij vorig seizoen hadden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik dacht eigenlijk wel goede keuze, beetje tegenhouden, met je reet in de 16.
Maar die kunnen er écht geen reet van.
Nee dat is @ZKAquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ben jij FeyenoordTM oid? Elke keer als het erover gaat kom jij langs.
Types als jij zijn net zo vermoeiend, zo niet vermoeiender.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kom vechten in het NBA topic dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Types als jij zijn net zo vermoeiend, zo niet vermoeiender.
Neequote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben zij dan wel weer Rikkert.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:36 schreef Scrummie het volgende:
@:RipCity is jaloers dat elke topclub een TM accountje heeft, maar PSV niet.
En Ronald Waterreus.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben zij dan wel weer Rikkert.
Naja ik heb @ZKA nog steeds niet die eerste dag van de transferwindow helemaal vergeven toen het nieuws kwam dat we concreet waren voor Brenet, Dost, Ekkelenkamp en Sinkgraven.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:36 schreef Scrummie het volgende:
@:RipCity is jaloers dat elke topclub een TM accountje heeft, maar PSV niet.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben zij dan wel weer Rikkert.
quote:
Dat waren gewoon zaakwaarnemertjes die de naam van hun spelers dropten terwijl er eigenlijk niks speelde, gok ik zo. ZKA was toen alleen nog iets te gretig.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja ik heb @:zka nog steeds niet die eerste dag van de transferwindow helemaal vergeven toen het nieuws kwam dat we concreet waren voor Brenet, Dost, Ekkelenkamp en Sinkgraven.
Daar zou ik ook niet jaloers op zijn.
Waterreusquote:'Ik denk dat er minstens twee nieuwe keepers moeten komen. Maar wat zou nou de beste doelman denkbaar zijn die PSV kan krijgen? Kijk, als je het hebt over ambitie hebt en je de schaal wil hebben: dan is Bijlow misschien wel de beste optie', zegt Waterreus.
Denk dat een arbitragezaak in deze kwestie ook wel zou kunnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:08 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Twente laat hem echt niet meer gaan, maar wellicht bedoelt @:zka dat het een winter/zomertarget gaat worden weer
OVER EEN UUR MEER
Dat moet je niet willen en dat is nu toch ook niet meer te doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat een arbitragezaak in deze kwestie ook wel zou kunnen.
Nu niet meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat een arbitragezaak in deze kwestie ook wel zou kunnen.
Ja dit heb je ook pas 16 keer gepost nu.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:41 schreef Pistolero het volgende:
Ik hoop zo erg dat Zerrouki alsnog komt, puur voor de totale meltdowns die een flink deel van de fans dan gaan hebben.
Dat heb je hier inmiddels letterlijk al 34 keer laten weten.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:41 schreef Pistolero het volgende:
Ik hoop zo erg dat Zerrouki alsnog komt, puur voor de totale meltdowns die een flink deel van de fans dan gaan hebben.
Dat valt op voorhand moeilijk in te schatten natuurlijk, ben vooral erg blij met de nieuwe ingeslagen weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welk cijfer geef jij deze transferperiode?
Bij lange na nog niet zo vaak als al de berichten van users die blijven herhalen dat ze Zerrouki niet willen zien komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat heb je hier inmiddels letterlijk al 34 keer laten weten.
Jawel.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bij lange na nog niet zo vaak als al de berichten van users die blijven herhalen dat ze Zerrouki niet willen zien komen.
Toch erg jammer dat er blijkbaar achter Zerrouki geen makkelijk haalbare goeie 2e optie was, maar ik heb alle vertrouwen dat Slot daar iets op bedenktquote:
Als die Bjorkan gewoon even normaal had gedaan en in januari transfervrij naar Feyenoord was gekomen had je dit hele gezeik niet gehad.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:50 schreef Caland het volgende:
Enige echte smet van deze transferperiode is dat die linksback wel echt te lang heeft geduurd.
Achteraf hadden ze ook wel wat meer kunnen vangen voor Malacia lijkt mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:50 schreef Caland het volgende:
Enige echte smet van deze transferperiode is dat die linksback wel echt te lang heeft geduurd.
Vind ik lastig, Feyenoord had toen wel echt snel cash nodig. Die transfer heeft de boel wel aardig op gang geholpen, tijd is ook belangrijk en minstens zo kostbaar in zo'n periode.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Achteraf hadden ze ook wel wat meer kunnen vangen voor Malacia lijkt mij.
Aldus ZKA op 1908.nlquote:,aldus Gouka. 'Feyenoord is klaar, maar niet indien _______!' ;-)
Ja, zo kan ik dat ook Tweeten. Maar daar gaan we bij 1908.nl niet in mee.
Zoals geTweet: Laatste poging wordt ondernomen voor Zerrouki.
En hoor nog een naam van een talentvolle CVM die voor een zacht prijsje weggeplukt kan worden.
Worden gewoon nog spannende uren.
Terechte nuance.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik lastig, Feyenoord had toen wel echt snel cash nodig. Die transfer heeft de boel wel aardig op gang geholpen, tijd is ook belangrijk en minstens zo kostbaar in zo'n periode.
Toen was er nog niks verkocht en moesten alle inkomende transfers (behalve spelers als Danilo, Taabouni en Wieffer) wachten tot er eindelijk geld was, ik snap wel dat je dan niet te moeilijk kan/wil doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Achteraf hadden ze ook wel wat meer kunnen vangen voor Malacia lijkt mij.
Ik denk een 9 gezien de situatie, als we een Aursnes vervanger hadden was het (afhankelijk van wie) misschien wel een 9,5 geweest. Idealiter had je nooit zoveel verkocht, en idealiter had je nooit zoveel gekocht. Maar verkopen was nodig, en daardoor moest je veel inkopen en dan is het erg fijn dat we nog veel minder hebben uitgegeven dan wat er binnen is gekomen. Ten opzichte van vorig seizoen huur je nu veel minder spelers, en degene die je huurt heb je al een koopoptie op waardoor je niet tegen het Dessers of Nelson probleem aanloopt van vorig jaar. De basis ligt er om volgend seizoen niet weer tegen datzelfde issue aan te lopen, en dat is een heel mooi iets.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik geef huidige transferperiode een 8, mede omdat ook nog moet blijken hoe goed we daadwerkelijk hebben ingekocht.
Als er nog een 6 bijkomt vandaag geef ik de transferperiode een 8,5 of 9, zo belangrijk vind ik een goede spelbepaler op die positie.
@Calandquote:UPDATE 17:02 · Feyenoord heeft zich vandaag nog gemeld bij FC Twente voor Ramiz Zerrouki. Feyenoord denkt nog steeds kans te hebben om de Algerijns-international los te weken bij De Tukkers. Zerrouki heeft nog altijd oren naar de transfer. Feyenoord hoopt dat de transfersom lager uitvalt na de eliminatie van FC Twente in de UEFA Conference League.
Die gaat op de laatste transferdag echt niet voor minder weg dan pakweg 8 miljoen, waar Feyenoord dus volgens mij op hoopt.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:07 schreef Caland het volgende:
Te KloeseGOAT heeft nadat intern bekend was dat ze niks meer gingen doen vanmiddag gewoon aan de tequila gezeten en voor de gein dat lopende lijk in Twente geappt dat ze die Zerrouki wel voor de helft willen met als toevoeging 'en anders krijgen jullie maar lekker de tyfus in dat mofrika' en nu neemt @:zka dat serieus.
Gelachen.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de transfersom naar beneden gaat vanwege de uitschakeling in Europa. Dat zou toch alleen logisch zijn wanneer er in de begroting van Twente rijk gerekend is met Europese inkomsten die ze direct moeten compenseren.quote:
In het geval je het van mij wil vragen:quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit ga ik toch niet allemaal lezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het geval je het van mij wil vragen:
Vooralsnog een zeven. Ik wil lyrisch enthousiast zijn, maar tot dusver ben ik op zeven posities overtuigd van het beschikbare materiaal (rechtsbuiten voordeel van de twijfel, zie genoeg potentie in Dilrosun en Wålemark).
Waar ik nog niet van overtuigd ben:
Linksbuiten - Idrissi lijkt (zwaar) tekort te komen, dus de hoop is gevestigd op Paixao die heel veel heeft gekost maar nog (lang?) niet ready lijkt en wel een grote stap gaat maken. Vooralsnog zal Slot creatief moeten zijn op die positie.
Spits - Ik vind Danilo niet zo’n goede spits moet ik zeggen. Gimenez is op papier een uitstekende aankoop maar gezien zijn vertoonde spel tot dusver en de woorden van Slot heb je daar voorlopig nog geen eerste spits staan. Heb er net als bij Paixao wel vertrouwen in dat het goedkomt, maar nog niet overtuigd. Niet erg.
Linksback - Lopez is nog lang niet klaar. Hartman komt van ver. Bjørkan, tja, niet goed genoeg voor Hertha dus ik kan er moeilijk vertrouwen in hebben. In Hancko heb ik zéker vertrouwen maar als hij speelt als linksback doet Rasmussen mee die niet heel overtuigend start. Veel opties, hopen dat er één slaagt.
Nr6 - heb hier al meer woorden over uitgelaten maar op deze positie heb ik in geen enkele optie nu de overtuiging dat het goed gaat komen. Geert en Kökcü vind ik niet passen in die rol, Wieffer komt nog van erg ver dus mijn hoop is gevestigd op Timber, die wel zijn spel echt zal moet aanpassen. Gegokt op Zerrouki en verloren, dus nu maar hopen dat het goedkomt. Er is in ieder geval genoeg kwaliteit op 6 maar of je middenveld in balans gaat staan is maar de vraag.
Dus laten we zeggen, zeven plusjes, drie (voorlopige) vraagtekens en een minnetje. Dat is een zeer ruime voldoende. Misschien is een 8 terechter gezien het uitstekende beleid hierachter maar goed, mijn oordeel kan nog veranderen
Wellicht slaat hij zo nog een krat open.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:15 schreef Pistolero het volgende:
ZKA/1908 op deadline day is echt een fantastische rubriek.
Alleen zal vorig jaar waarschijnlijk nooit meer overtroffen worden.
Jazeker, dank voor je mening.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tdlr op bijna alle posities volledig overtuigd behalve linksbuiten, spits en linksback, geen vervanger Aursnes vind ik wel een minpunt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit ga ik toch niet allemaal lezen.
Ik vind je vooral op linksback wel erg streng. Dat Paixao en Gimenez er niet meteen staan is wel heel jammer inderdaad, want het aanvalsspel lijkt nog niet echt ergens opquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tdlr op bijna alle posities volledig overtuigd behalve linksbuiten, spits en linksback, geen vervanger Aursnes vind ik wel een minpunt.
Ik denk dat dat cijfer pas ergens in november kan worden gegeven. Op papier ziet het er goed uit maar alles draait om het rendement.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je geeft maar gewoon nu een cijferquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik denk dat dat cijfer pas ergens in november kan worden gegeven. Op papier ziet het er goed uit maar alles draait om het rendement.
echt ambtenaren antwoord, daarom gaat dit land naar de klotequote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooralsnog een zeven. Ik wil lyrisch enthousiast zijn, maar tot dusver ben ik op zeven posities overtuigd van het beschikbare materiaal (rechtsbuiten voordeel van de twijfel, zie genoeg potentie in Dilrosun en Wålemark).
Linksbuiten - Idrissi lijkt (zwaar) tekort te komen, dus de hoop is gevestigd op Paixao die heel veel heeft gekost maar nog (lang?) niet ready lijkt en wel een grote stap gaat maken. Vooralsnog zal Slot creatief moeten zijn op die positie.
Spits - Ik vind Danilo niet zo’n goede spits moet ik zeggen. Gimenez is op papier een uitstekende aankoop maar gezien zijn vertoonde spel tot dusver en de woorden van Slot heb je daar voorlopig nog geen eerste spits staan. Heb er net als bij Paixao wel vertrouwen in dat het goedkomt, maar nog niet overtuigd. Niet erg.
Linksback - Lopez is nog lang niet klaar. Hartman komt van ver. Bjørkan, tja, niet goed genoeg voor Hertha dus ik kan er moeilijk vertrouwen in hebben. In Hancko heb ik zéker vertrouwen maar als hij speelt als linksback doet Rasmussen mee die niet heel overtuigend start. Veel opties, hopen dat er één slaagt.
Nr6 - heb hier al meer woorden over uitgelaten maar op deze positie heb ik in geen enkele optie nu de overtuiging dat het goed gaat komen. Geert en Kökcü vind ik niet passen in die rol, Wieffer komt nog van erg ver dus mijn hoop is gevestigd op Timber, die wel zijn spel echt zal moet aanpassen. Gegokt op Zerrouki en verloren, dus nu maar hopen dat het goedkomt. Er is in ieder geval genoeg kwaliteit op 6 maar of je middenveld in balans gaat staan is maar de vraag.
Dus laten we zeggen, zeven plusjes, drie (voorlopige) vraagtekens en een minnetje. Dat is een zeer ruime voldoende. Misschien is een 8 terechter gezien het uitstekende beleid hierachter maar goed, mijn oordeel kan nog veranderen
Timber: 7/10quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou, welk cijfer geef jij Feyenoord wat betreft alle transfers?
Ik hoop op Timber en dat Geertruida rechtsback blijft. Is ook veel beter voor Geertruida zelf, en zijn eventuele selectie voor het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:13 schreef F.M.D. het volgende:
Als Aursnes was gebleven of je had er een goede vervanger voor teruggehaald, kon je spreken van een nagenoeg perfecte transferzomer. Nu eindigt het met een domper. Geertruida gaat voorlopig de nummer 6 positie vervullen en dat is gewoon alles behalve ideaal.
Rasmussen heeft op Vitesse na gewoon prima gespeeld.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aanquote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:41 schreef Tarado het volgende:
ik geef Feyenoord een 8, goed verkocht en leuk ingekocht, ook met het oog op een seizoen verder
Het is wat.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
15 aankopen en uiteindelijk moeten een rb of een cm cvm gaan spelen
Hier lig ik wakker vanquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
15 aankopen en uiteindelijk moeten een rb of een cm cvm gaan spelen
Oneens.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt ambtenaren antwoord, daarom gaat dit land naar de klote
Mjah zowel in Bjorkan, Lopez als Rasmussen (als CV) zie ik vooralsnog niet echt een écht goede basisspeler, jij wel? Maar ik acht de kans behoorlijk dat één van hen wel gaat volstaanquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind je vooral op linksback wel erg streng. Dat Paixao en Gimenez er niet meteen staan is wel heel jammer inderdaad, want het aanvalsspel lijkt nog niet echt ergens op
We schrokken ook allemaal van Senesi zn eerste pot.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah zowel in Bjorkan, Lopez als Rasmussen (als CV) zie ik vooralsnog niet echt een écht goede basisspeler, jij wel? Maar ik acht de kans behoorlijk dat één van hen wel gaat volstaan
Verder heeft @:fetx denk ik ook gelijk dat Rasmussen prima was afgelopen potjes. Maar tegen Vitesse ben ik aardig geschrokken. Hopelijk was dat een incident!
Hoe kan hij dit nu al weten? Ook al gaan ze er nu niet van uit of was dat de intentie nooit. Als hij dit seizoen 30 g/a maakt/geeft dan ben je toch gek om het niet te doen voor die 10 miljoen?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:28 schreef fetX het volgende:
@:dombohetolifantje1 Rutger zegt in de Twitter space net dat hij niet verwacht dat de optie van Szymanski gelicht gaat worden na dit seizoen.
Geen idee, maar dat is zijn verwachting omdat het een flink bedrag is plus dat Bullaude is gehaald.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoe kan hij dit nu al weten? Ook al gaan ze er nu niet van uit of was dat de intentie nooit. Als hij dit seizoen 30 g/a maakt/geeft dan ben je toch gek om het niet te doen voor die 10 miljoen?
Giswerk dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is zijn verwachting omdat het een flink bedrag is plus dat Bullaude is gehaald.
Nah, er werd hem een vraag daarover gesteld en hij gaf antwoord wat zijn verwachting is. Dus niet echt stemmingmakerij.quote:
Ja, maar toch niet wat Bjorkan?quote:
Daar ging hij niet echt op in, maar wel dat dit een van de redenen is dat Bjorkan nog is gekomen. Misschien dat @ZKA zin heeft om zelf wat context te geven voordat ik hem helemaal verkeerd parafraseerquote:
Dan koop ik een seizoenskaart van de club waar hij dan naar toegaat.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:28 schreef fetX het volgende:
@:dombohetolifantje1 Rutger zegt in de Twitter space net dat hij niet verwacht dat de optie van Szymanski gelicht gaat worden na dit seizoen.
Eens hoor en als hij er bij wijze van spreken 20 inlegt halen ze hem echt wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:55 schreef Scrummie het volgende:
We twijfelden ook zo'n beetje tot het laatste moment over de optie op Dessers, dus lekker boeiend wat men op dit moment denkt. Overigens moet ik het ook nog maar zien met Szymanski, hij heeft een aantal zeer goede dingen maar heeft ook twee draken van wedstrijden gespeeld al. Benieuwd hoe we over alles en iedereen over pakweg een maand denken.
Eens. Plek 3 moet je wel echt halen met deze selectie anders heb je het gewoon niet goed gedaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:16 schreef Haringkop het volgende:
Ik ben wel blij dat de transferperiode erop zit. Nu komt echt de focus op het seizoen zelf.
Al met al behoorlijk goed ingekocht, je selectie is goed genoeg voor plek drie en biedt mogelijkheden voor de toekomst.
Hij is geboren in mei 2005, en dat was net voordat zijn vader een transfer maakte van Telstar naar Excelsior (zomer 2005), dus waarschijnlijk ergens in de buurt van een of andere plaats in Flevoland of Noord-Holland waar Telstar speelt.quote:Op donderdag 1 september 2022 01:46 schreef KingRoland het volgende:
Wie van jullie is bekend met Jaden Slory bij de jeugd? geen idee of hij ook in Rotterdam geboren is.
Sowieso, als je niet zeker bent dat je voor het geboden bedrag een goede vervanger kan halen, niet laten gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Plek 3 moet je wel echt halen met deze selectie anders heb je het gewoon niet goed gedaan.
Toch ben ik wel enigszins teleurgesteld dat er geen goede vervanger van Aursnes is gekomen. Was al vrij lang duidelijk dat hij ging. Anderzijds als je geen goede haalbare vervanger kunt halen is het beter je centen op zak te houden. Ben wel bang dat ze in de winter weer terug gaan komen voor Zerrouki.
Ik hoop dat Feyenoord relatief snel ook in die positie mag komenquote:Op donderdag 1 september 2022 08:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso, als je niet zeker bent dat je voor het geboden bedrag een goede vervanger kan halen, niet laten gaan.
Je ziet nu ook bij Ajax en PSV wat voor absurde bedragen uiteindelijk geboden kunnen worden.
Eens, buiten Wieffler hebben we eigenlijk geen echt opbouwende middenvelder in de selectie. Geertruida is gewoon beter als RB of CV. Wellicht kan Timber nog meer in de rol groeien, maar ik ben wel benieuwd hoe we het precies gaan invullen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Plek 3 moet je wel echt halen met deze selectie anders heb je het gewoon niet goed gedaan.
Toch ben ik wel enigszins teleurgesteld dat er geen goede vervanger van Aursnes is gekomen. Was al vrij lang duidelijk dat hij ging. Anderzijds als je geen goede haalbare vervanger kunt halen is het beter je centen op zak te houden. Ben wel bang dat ze in de winter weer terug gaan komen voor Zerrouki.
Absurde bedragen heb ik nog niet in eindhoven gezien maar misschien heb ik wat gemistquote:Op donderdag 1 september 2022 08:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso, als je niet zeker bent dat je voor het geboden bedrag een goede vervanger kan halen, niet laten gaan.
Je ziet nu ook bij Ajax en PSV wat voor absurde bedragen uiteindelijk geboden kunnen worden.
Die positie dwing je zelf ook af. We hoeven niet meer de Aldi van Europa te zijn en het is inmiddels ook enigszins gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Feyenoord relatief snel ook in die positie mag komen
Heeft ManU dan ooit een topspeler van jullie gekocht?quote:Op donderdag 1 september 2022 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die positie dwing je zelf ook af. We hoeven niet meer de Aldi van Europa te zijn en het is inmiddels ook enigszins gerechtvaardigd.
Op de ManU fora spreken ze nu over Feyenoord zoals wij spraken over Molde afgelopen seizoen. Of we niet nog een paar topspelers hebben voor een paar knaken
Voor ons is alles boven de 30 miljoen absurdquote:Op donderdag 1 september 2022 08:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Absurde bedragen heb ik nog niet in eindhoven gezien maar misschien heb ik wat gemist
Geertruida hoeft van mij niet per sé meer op 6. Ik vond dat nou niet echt denderend.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, buiten Wieffler hebben we eigenlijk geen echt opbouwende middenvelder in de selectie. Geertruida is gewoon beter als RB of CV. Wellicht kan Timber nog meer in de rol groeien, maar ik ben wel benieuwd hoe we het precies gaan invullen.
Sowieso wordt het denk ik wel een seizoen waar best veel ploegen met een hoog puntenaantal gaan eindigen, omdat er ook veel ploegen zijn die kunnen degraderen. Voor mijn gevoel zijn er dit jaar echt veel zwakke teams.
Ja, Tyrell Malacia, afgelopen zomer.quote:Op donderdag 1 september 2022 09:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heeft ManU dan ooit een topspeler van jullie gekocht?
Totaal gemist die transfer, maar lees nu dat hij het goed doet daar.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, Tyrell Malacia, afgelopen zomer.
Pas nou eens verdomme op, straks blijft ie bij zijn oude club en moeten we je naar Rusland sturen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan koop ik een seizoenskaart van de club waar hij dan naar toegaat.
Szymanski mot gewoon blijven
Het probleem bij bijna al onze spelers die op 6 kunnen (Geertruida, Timber, Kökcü) is dat ze te lang aan de bal blijven en gaan dribbelen. We hebben iemand nodig daar die het spel versnelt ipv vertraagt.quote:Op donderdag 1 september 2022 09:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Geertruida hoeft van mij niet per sé meer op 6. Ik vond dat nou niet echt denderend.
Van die 3 denk ik dat Kökcü het het best zou kunnen. Met een voorwaartse dribbel kan je ook gevaar creëren overigens, dat is zo'n beetje het handelsmerk van Frenkie de Jongquote:Op donderdag 1 september 2022 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het probleem bij bijna al onze spelers die op 6 kunnen (Geertruida, Timber, Kökcü) is dat ze te lang aan de bal blijven en gaan dribbelen. We hebben iemand nodig daar die het spel versnelt ipv vertraagt.
Dat laatste klopt zeker, maar we hebben sowieso iemand nodig die snel de eerste optie naar voren ziet. Dribbelend mag ook natuurlijk, zolang het maar niet treuzelend is.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van die 3 denk ik dat Kökcü het het best zou kunnen. Met een voorwaartse dribbel kan je ook gevaar creëren overigens, dat is zo'n beetje het handelsmerk van Frenkie de Jong
Waarom vergeet iedereen bijna altijd de enige échte 6 in de selectie, namelijk Wieffer?quote:Op donderdag 1 september 2022 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het probleem bij bijna al onze spelers die op 6 kunnen (Geertruida, Timber, Kökcü) is dat ze te lang aan de bal blijven en gaan dribbelen. We hebben iemand nodig daar die het spel versnelt ipv vertraagt.
Je hebt het dan ook wel over de beste buitenspeler in de eredivisie afgelopen seizoen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jullie zijn PSV volledig voorbij! Gakpo durft niet naar Leeds aangezien hij dan Sinisterra voor zich heeft
Zelfs een meesterbrouwer heeft de juiste hops nodig om balans te vindenquote:Op donderdag 1 september 2022 10:57 schreef TweedeKlum het volgende:
SlotGod gaat er wel iets moois van brouwen,
Sini gaat aankomende zomer voor minimaal het dubbele weg.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt het dan ook wel over de beste buitenspeler in de eredivisie afgelopen seizoen natuurlijk.
Die zijn er ook.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs een meesterbrouwer heeft de juiste hops nodig om balans te vinden![]()
United - Liverpool ook gemist?quote:Op donderdag 1 september 2022 10:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Totaal gemist die transfer, maar lees nu dat hij het goed doet daar.
Masterclass doorselecteren van Arnesen/Te Kloese ditquote:Op donderdag 1 september 2022 13:17 schreef Pistolero het volgende:
Afgekeken van de twitter van ZKA, maar buiten de eigen jeugdspelers zit er niemand in deze selectie langer dan een jaar bij de club. Dat is eigenlijk toch ook te bizar voor woorden, op papier zou je dan zeggen dat de balans totaal zoek is.![]()
Wel lekker alle rommel van Advocaat en SinterSjaak de deur uit gedaan.
Sodekneiters, die Touré kan een sigaar opsteken onder de douchequote:Op donderdag 1 september 2022 11:13 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk snel weer livestreams van de O21
Wat een onzin, als je een beetje realistisch kunt nadenken dan.quote:Op donderdag 1 september 2022 14:00 schreef F.M.D. het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)ig-seizoen~af598274/
De lat moet hoger. Feyenoord heeft 2x de begroting van AZ maar dezelfde doelstelling. Klopt niet. Gewoon meestrijden voor de titel. PSV spreekt ook gewoon uit voor het kampioenschap te gaan ondanks veel minder budget dan Ajax.
Dat is na zo'n enorme omslag qua spelersgroep nog geen realistische doelstelling. Niet dat het niet kan, maar je moet jezelf nu geen onnodige druk op leggen terwijl je aan het bouwen bent voor komend seizoenquote:Op donderdag 1 september 2022 14:00 schreef F.M.D. het volgende:
De lat moet hoger. Feyenoord heeft 2x de begroting van AZ maar dezelfde doelstelling. Klopt niet. Gewoon meestrijden voor de titel. PSV spreekt ook gewoon uit voor het kampioenschap te gaan ondanks veel minder budget dan Ajax.
Ik vind het sowieso moeilijk op dit punt om verder te kijken dan wedstrijd per wedstrijd, vooral omdat je spelersgroep nog niet compleet is.quote:Op donderdag 1 september 2022 14:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is na zo'n enorme omslag qua spelersgroep nog geen realistische doelstelling. Niet dat het niet kan, maar je moet jezelf nu geen onnodige druk op leggen terwijl je aan het bouwen bent voor komend seizoen
Je hebt in 2 jaar tijd je totale selectie omgegooid en de helft van je spelers ziet elkaar dezer dagen voor het eerst. Totaal onrealistisch om nu uit te spreken dat je voor de titel gaat strijden. Dan leg je er veel te veel druk op en wordt je over 2 maanden al weer keihard uitgelachen als er een gat van 7/8 punten in ontstaan met Ajax en PSV.quote:Op donderdag 1 september 2022 14:00 schreef F.M.D. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |