Nou ja, das ook niet zo moeilijk.quote:
Daar ben je wel weer erg gevoelig voor (ik ook overigens).quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:48 schreef fetX het volgende:
@:gurneyisbestoke geeft nog een trap na ook.
Stokerig sfeertje.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:49 schreef GGMM het volgende:
Wat een stokerig sfeertje in dit topic
Dat nieuwe deel heeft niet echt geholpen @:scrummie
Hoi!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:57 schreef Sked het volgende:
Vanaf nu is dit topic alleen nog leuk en gezellig.
Gedaan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:53 schreef Bolasie het volgende:
De OP is aan vernieuwing toe
Ik stel voor dat de huidige TS de OP verandert
Je bent 'Guus Til+' vergetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gedaan!
En dan nu hopen dat @:theplaneteer dit echt wil doen.
Alsof je wel op het spandoekje stondquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:12 schreef Caland het volgende:
Ik sta blijkbaar niet meer in de Kuip
Walgelijk
Ik heb Jahanbakhsh bewust erbij gehoudenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:12 schreef Scrummie het volgende:
Als Trauner nu nog vertrekt doe ik je wat aan hoor @:Gurney
Guus Til+ aldus VI. Wat een binnenkomerquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Vooralsnog pittige concurrentie op zijn posities.
Dat wordt dus die Kristoffer Olsson.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:32 schreef Bombvis het volgende:
Nu wordt het tijd voor een verdedigende middenvelder
Ik denk dat Bullaude bij Slot uiteindelijk de voorkeur krijgt boven Szymanski.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Vooralsnog pittige concurrentie op zijn posities.
#SlotOutquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat Bullaude bij Slot uiteindelijk de voorkeur krijgt boven Szymanski.
Hoe kom je daar bij dan? Denk dat Szymanski een van de meest talentvolle spelers in onze selectie is eigenlijk van wat ik tot nu toe heb gezien. Bullaude ken ik totaal niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat Bullaude bij Slot uiteindelijk de voorkeur krijgt boven Szymanski.
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij dan? Denk dat Szymanski een van de meest talentvolle spelers in onze selectie is eigenlijk van wat ik tot nu toe heb gezien. Bullaude ken ik totaal niet.
Slot houdt van die lopende "box to box" spelers als Tomasson bijvoorbeeld, of als de door vi aangehaalde Til.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij dan? Denk dat Szymanski een van de meest talentvolle spelers in onze selectie is eigenlijk van wat ik tot nu toe heb gezien. Bullaude ken ik totaal niet.
Dat is ook een aanvallende middenvelder, dat is geen 6quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat wordt dus die Kristoffer Olsson.
Denk dat dat wel rond komt, afgaande op de stelligheid in de buitenlandse media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |