Zo mooi als de waarheid boven tafel komt, die gaan allemaal sowieso een straf krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:43 schreef JourneyBlue het volgende:
De voorzitter leest voor uit het dossier. Eerst over de zoon van #Glennis en een vriend:
De zoon loopt met een vape, en wandelt rokend door de supermarkt. Een medewerker spreekt hem erop aan en probeert hem naar buiten te geleiden.
De zoon van #Glennis wil niet meewerken. Hij wordt ,,met enige drang" naar buiten gewerkt, maar komt steeds terug. In totaal 5 keer. Op enig moment pakt de zoon een winkelmandje en gooit dat naar de medewerkers.
Op gegeven moment struikelt hij, valt achterover met zijn hoofd ergens tegenaan. Het weerhield hem er niet van te blijven proberen binnen te komen. Hij gaf een Jumbomedewerker een stomp in het gezicht.
,,Je weet niet wie ik ben, je weet niet met wie je te maken hebt", riep de zoon van #Glennis. En ook: ,,Ik kom met meer mensen terug. Jullie krijgen allemaal 2 kogels door je kop", en meer van dat fraais.
Op de beelden is niet te zien dat Jumbomedewerkers geweld tegen de zoon en zijn vriend hebben gebruikt. Er is alleen geduwd, maar niet geslagen of geschopt
Zo moeder zo zoon is hier wel duidelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:47 schreef SilverEyes het volgende:
Klinkt als een leuke jongen, die zoon van Glenda.
Mooie bak karma ja, des te verbijsterender dat ze vandeweek nog de meubelen probeert te redden bij Jinek en dat dat alleen maar erger in haar gezicht ontploftquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo mooi als de waarheid boven tafel komt, die gaan allemaal sowieso een straf krijgen.
Je weet dat het dezelfde teksten zijn, alleen zonder bron?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:58 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Persoonlijk lees ik liever de verslagen van JourneyBlue dan van Belleman 🍿
Jemig Agnes, was dat niet duidelijk? De Bron is Saskiaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je weet dat het dezelfde teksten zijn, alleen zonder bron?
Voor mij wel, lees even waar ik op reageerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:00 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Jemig Agnes, was dat niet duidelijk? De Bron is Saskia
Nu wel. Ineens zag ik het.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je weet dat het dezelfde teksten zijn, alleen zonder bron?
Geen probleem hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Nu wel. Ineens zag ik het.
Het was sowieso niet persoonlijk naar jou. Heb iets tegen Belleman en scroll gelijk door en dacht door de lange versie van JourneyBlue een andere insteek te zien.
Excuus.
Ik denk niet dat er na deze zaak nog een toekomst is voor Glennis bij die Ladies of Soul op het podiumquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:03 schreef AgnesGru het volgende:
Mag toch hopen dat Edisllia en co ontzettend spijt hebben dat ze de concerten hebben afgezegd.
Ze is nu aan het optreden met The Policequote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk niet dat er na deze zaak nog een toekomst is voor Glennis bij die Ladies of Soul op het podium
Ik denk dat Glennis blij mag zijn als ze uberhaupt nog een keer op een podium mag staan na haar fysieke rampage.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:03 schreef AgnesGru het volgende:
Mag toch hopen dat Edisllia en co ontzettend spijt hebben dat ze de concerten hebben afgezegd.
Dat is wel klaarquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat Glennis blij mag zijn als ze uberhaupt nog een keer op een podium mag staan na haar fysieke rampage.
Precies. Die is al behoorlijk gecanceld.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat Glennis blij mag zijn als ze uberhaupt nog een keer op een podium mag staan na haar fysieke rampage.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze is nu aan het optreden met The Police![]()
Douwe Bob deed het al als onschuldige en mocht na afloop dus weer wegquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:09 schreef Scorpie het volgende:
Boem! De waarheid, die gaat nu echt wel hangen hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:11 schreef JourneyBlue het volgende:
En vervolgens haalt de arm van #Glennis uit. Geen duwtje, maar een klap. Het hoofd van de medewerker slaat naar achter, hij grijpt naar zijn hoofd.
De jongen steekt afwerend zijn handen uit naar #Glennis. Hij krijgt een knietje, denkt de voorzitter te zien. Maar advocaat Canatan maakt bewaar tegen die interpretatie.
Het beeld wordt opnieuw getoond. #Glennis' been gaat in ieder geval omhoog in de richting van de supermarktmedewerker. Ondertussen houdt ze zijn linkerhand bij de pols vast.
https://www.telegraaf.nl/(...)handeling-supermarktquote:Tegen de winkelmedewerker zou ze hebben gezegd: „Motherfucker, ik snijd je de keel door als je het de volgende keer weer doet”, of woorden van soortgelijke strekking. De zangeres ontkent dat ze iemand heeft bedreigd in de winkel, waar eerder die avond haar zoon Thony zou zijn aangesproken op het roken van een elektronische sigaret.
Goh, je kind die een loopje neemt met de waarheid,.je verwacht het niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:49 schreef JourneyBlue het volgende:
Grace zegt dat haar zoon thuiskwam met ,,een behoorlijk gehavend gezicht". Haar zoon gaf toe dat hij aan het vapen was, maar bij de uitgang. ,,Hoe haal je dat in je hoofd. Stom", zou zijn moeder hebben gereageerd.
Haar zoon zei dat hij vervolgens in elkaar werd geslagen door 4 Jumbomedewerkers. Nadat #Glennis Grace de beelden had gezien, ,,bleek het verhaal wel iets anders te zijn dan hij mij vertelde."
Op dat moment ging ze er nog vanuit dat het verhaal van haar zoon klopte. #Glennis: ,,Mijn moederhart trad in. Ik ben er met mijn ex naartoe gegaan, en met mijn zoon en zijn vriendje. Ik wist niks van mensen die daar zouden staan. Behalve de vader van de vriend.
Maar er stonden nóg 2 mensen voor de deur van de Jumbo te wachten. Daarvan was #Glenis niet op de hoogte zegt ze. Ze had alleen tegen het vriendje gezegd: ,,Bel je vader."
Het vriendje vertelde haar dat hij 2 klappen op zijn hoofd had gekregen, zegt #Glennis. Ze herhaalt dat ze er vanuit ging dat alleen de vader van het vriendje er zou zijn. Maar ook Mohammed K. en Jonathan L. stonden er ook.
Morgen besloten zitting 2 minderjarigenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wordt er trouwens ook nog iets met die zoon van Glennis gedaan?
Die is morgen aan de beurtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien was dat wel gedaan. Ik las dat ze met 10 minuten weer pleite waren.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:18 schreef StephanL het volgende:
Ongekend dit![]()
Wat een verhaal man. Ik vraag mij af, was er dan niemand die de overval knop indrukte of iets dergelijks?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die zal uit voorzorg wel gesloten zijn nu.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Beste Glennis, ik heb het even voor je opgezocht
De dichtstbijzijnde Jumbo bij de rechtbank is die op het Gelderlandplein
Mocht je nog wat nodig hebben
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:40 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Die zal uit voorzorg wel gesloten zijn nu.
-keep the updates comin-
* Het_Bokje eet brunchpopcorn
Dat is mijn Jumboquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
De Jumbo crew aldaar:quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
"Kijk, zo doen we dat!"quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Glennis zou hebben geroepen: ,,Motherfucker, ik snij je keel door als je het nog een keer doet'
Idd - Sommige mensen komen met de meest verschrikkelijke dingen weg, maar Glennis is niet een van die mensen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik wens Glennis veel succes in haar verdere leven, haar zangcarriere is wel voorbij lijkt me. In principe verdient iedereen een 2e kans maar als je al een likeability hebt van een zak punaises dan zijn dit soort acties echt nog eens een doodsteek in het kwadraat.
Bingo. Die heeft dus keihard zitten liegen bij Jinek.quote:
In de media sluit ik het niet uit dat ze die krijgt. Genoeg omroepen en programma’s die lekker tegendraads willen doen voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik wens Glennis veel succes in haar verdere leven, haar zangcarriere is wel voorbij lijkt me. In principe verdient iedereen een 2e kans maar als je al een likeability hebt van een zak punaises dan zijn dit soort acties echt nog eens een doodsteek in het kwadraat.
Er was amper wat te zienquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:17 schreef JourneyBlue het volgende:
DE Black-out mensen:
#Glennis zegt dat ze alleen aan de medewerker vroeg of hij het normaal vond dat haar kind er zo uit zag. ,,Toen werd er gelachen. Wat je ziet op de beelden is dat ik mijn knie omhoog doe, [bmaar ik kan me niet herinneren wat ik heb gedaan."
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Glennis zou hebben geroepen: ,,Motherfucker, ik snij je keel door als je het nog een keer doet'
Twitterpagina van Saskia Belleman.quote:
Dat kan misschien nog wel, maar ze verdient haar geld nu eenmaal wel met bedrijfsfeesten en optredens in het land, die gaan haar echt in ieder geval de komende jaren niet meer boeken....quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de media sluit ik het niet uit dat ze die krijgt. Genoeg omroepen en programma’s die lekker tegendraads willen doen voor de kijkcijfers.
En een terugkeer bij AGT kan ze ook wel vergetenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kan misschien nog wel, maar ze verdient haar geld nu eenmaal wel met bedrijfsfeesten en optredens in het land, die gaan haar echt in ieder geval de komende jaren niet meer boeken....
Moest Glennis eerder ook niet naar de rechter vanwege het aanvallen van haar moeder? Daarna is haar carrière pas echt vooruit gegaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kan misschien nog wel, maar ze verdient haar geld nu eenmaal wel met bedrijfsfeesten en optredens in het land, die gaan haar echt in ieder geval de komende jaren niet meer boeken....
Echt hè. Zeg gewoon waar het op staat, je bent er gewoon gloeiend bij.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:26 schreef Dutch_view het volgende:
Geen actuele herinneringen , ook Glennis heeft er last van![]()
Gelukkig zijn er de beelden nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |