abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 oktober 2022 @ 10:05:48 #226
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206451405
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 09:59 schreef JourneyBlue het volgende:
Waarom heten ze allemaal K?
Staat voor Karma.
pi_206451410
Jonathan L. zegt dat hij door de zoon van #Glennis was gebeld. Dat is zijn neef. ,,Ik heb hem zelf gezien inderdaad. Ik vroeg hoe het in elkaar zat. Ik dacht op dat moment dat het klopte wat hij mij vertelde."

Jonathan L. zegt dat hij Mohammed K. kent, maar hem op die dag niet voor de deur van de Jumbo heeft zien staan. De advocaat van Mohammed K. wil die verklaring in het dossier van K. gevoegd zien, of Jonathan L. als getuige horen

Officier van justitie Hetty Hoekstra vraagt aan Jonathan L. of hij Mohammed K. daadwerkelijk niet heeft gezien, of dat hij die vraag niet wil beantwoorden. Jonathan L.: ,,Ik wil daar geen antwoord op geven."

We gaan kijken naar de camerabeelden van de gebeurtenissen in de Jumbo. Dion K.: ,,Zijn die met geluid? Dat is wel belangrijk, want er zijn dingen gezegd, ik zou mensen hebben bedreigd. Hoe gaat u dat bewijzen dan?"

Er is geen geluid bij de beelden, zegt de voorzitter. ,,En het is niet aan ons om dingen te bewijzen." Dion K. had geloof ik beter een advocaat kunnen meenemen

We zien de voorkant van de Jumbo, waar volgens het OM Reginald K., Mohammed K. en Jonathan L. staan te wachten. Mohammed K. herkent zich dus niet op die beelden
  woensdag 26 oktober 2022 @ 10:06:43 #228
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206451411
POLL
pi_206451412
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 10:03 schreef AgnesGru het volgende:
Mag toch hopen dat Edisllia en co ontzettend spijt hebben dat ze de concerten hebben afgezegd.
Ik denk niet dat er na deze zaak nog een toekomst is voor Glennis bij die Ladies of Soul op het podium
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206451422
Het mooiste is nog, ook al liegt die zoon. De hele supermarkt hangt vol met camera’s. Ik ken weinig plekken die beter beveiligd zijn met camera’s dan een supermarkt.elke hoekje, elke pad is wel bewaakt.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 10:08:44 #231
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206451428
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 10:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk niet dat er na deze zaak nog een toekomst is voor Glennis bij die Ladies of Soul op het podium
Ze is nu aan het optreden met The Police :+ :P
pi_206451430
Grace verplaats een fiets. Die valt om. Ze laat 'm liggen. De groep splitst zich op en gaat via 2 ingangen de winkel binnen, Glennis Grace en de vader van het vriendje slenteren achteraan.

De groep loopt door de winkel, bij de deuren van de koeling, de emmers met bloemen en de fruitafdeling. Ze lopen kriskras tussen de stellingen door.

De gezichten van de zoon van #Glennis en het minderjarige vriendje worden geblurd. Het OM geeft bij de beelden aan wie wie is.

Nietsvermoedende klanten lopen ondertussen boodschappen te doen. Bij de ingang van het hokje waar het personeel zit is er een woordenwisseling. We zien de hand van #Glennis, een uitgestoken wijsvinger met lange nagel, wijzen op een medewerker.
pi_206451434
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 10:03 schreef AgnesGru het volgende:
Mag toch hopen dat Edisllia en co ontzettend spijt hebben dat ze de concerten hebben afgezegd.
Ik denk dat Glennis blij mag zijn als ze uberhaupt nog een keer op een podium mag staan na haar fysieke rampage.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 10:09:54 #234
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_206451440
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 10:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik denk dat Glennis blij mag zijn als ze uberhaupt nog een keer op een podium mag staan na haar fysieke rampage.
Dat is wel klaar :Y
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206451446
quote:

[..]
Precies. Die is al behoorlijk gecanceld.
pi_206451449
quote:
6s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 10:08 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Ze is nu aan het optreden met The Police :+ :P
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206451452
En vervolgens haalt de arm van #Glennis uit. Geen duwtje, maar een klap. Het hoofd van de medewerker slaat naar achter, hij grijpt naar zijn hoofd.

De jongen steekt afwerend zijn handen uit naar #Glennis. Hij krijgt een knietje, denkt de voorzitter te zien. Maar advocaat Canatan maakt bewaar tegen die interpretatie.

Het beeld wordt opnieuw getoond. #Glennis' been gaat in ieder geval omhoog in de richting van de supermarktmedewerker. Ondertussen houdt ze zijn linkerhand bij de pols vast.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 10:12:22 #238
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206451458
quote:
Douwe Bob deed het al als onschuldige en mocht na afloop dus weer weg

Optreden in de gevangenis

Glennis mag blijven slapen, een all inclusive :+
pi_206451474
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 10:11 schreef JourneyBlue het volgende:
En vervolgens haalt de arm van #Glennis uit. Geen duwtje, maar een klap. Het hoofd van de medewerker slaat naar achter, hij grijpt naar zijn hoofd.

De jongen steekt afwerend zijn handen uit naar #Glennis. Hij krijgt een knietje, denkt de voorzitter te zien. Maar advocaat Canatan maakt bewaar tegen die interpretatie.

Het beeld wordt opnieuw getoond. #Glennis' been gaat in ieder geval omhoog in de richting van de supermarktmedewerker. Ondertussen houdt ze zijn linkerhand bij de pols vast.
Boem! De waarheid, die gaat nu echt wel hangen hoor.
pi_206451478
De nieuwe single van Glennis is een cover, Jailhouse Rock
  woensdag 26 oktober 2022 @ 10:15:00 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206451482
Komt binnenkort een nieuwe versie van .........

:+
  woensdag 26 oktober 2022 @ 10:15:51 #242
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_206451494
quote:
Tegen de winkelmedewerker zou ze hebben gezegd: „Motherfucker, ik snijd je de keel door als je het de volgende keer weer doet”, of woorden van soortgelijke strekking. De zangeres ontkent dat ze iemand heeft bedreigd in de winkel, waar eerder die avond haar zoon Thony zou zijn aangesproken op het roken van een elektronische sigaret.
https://www.telegraaf.nl/(...)handeling-supermarkt
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206451499
We krijgen nu de beelden vanuit een andere hoek. Dion K. houdt een Jumbomedewerker vast, Jonathan L. haalt uit naar die medewerker en schopt. De medewerker krijgt vanachter een klap van de zoon van #Glennis.

Er wordt gerend tussen de schappen van de Jumbo. De medewerkers worden achtervolgd en ingesloten. Een klant met een rollator vol boodschappen bekijkt het allemaal van een afstand. #Glennis

We zien hoe een Jumbomedewerker wordt belaagd door de zoon van #Glennis en door Jonathan L. Er wordt geschopt en geslagen. Een andere medewerker komt hard in aanraking met het been van Dion K.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 10:16:58 #244
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206451504

Wat gezellig daar :+
pi_206451509
Allemachtig wat een tuig.
pi_206451514
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 09:49 schreef JourneyBlue het volgende:
Grace zegt dat haar zoon thuiskwam met ,,een behoorlijk gehavend gezicht". Haar zoon gaf toe dat hij aan het vapen was, maar bij de uitgang. ,,Hoe haal je dat in je hoofd. Stom", zou zijn moeder hebben gereageerd.

Haar zoon zei dat hij vervolgens in elkaar werd geslagen door 4 Jumbomedewerkers. Nadat #Glennis Grace de beelden had gezien, ,,bleek het verhaal wel iets anders te zijn dan hij mij vertelde."

Op dat moment ging ze er nog vanuit dat het verhaal van haar zoon klopte. #Glennis: ,,Mijn moederhart trad in. Ik ben er met mijn ex naartoe gegaan, en met mijn zoon en zijn vriendje. Ik wist niks van mensen die daar zouden staan. Behalve de vader van de vriend.

Maar er stonden nóg 2 mensen voor de deur van de Jumbo te wachten. Daarvan was #Glenis niet op de hoogte zegt ze. Ze had alleen tegen het vriendje gezegd: ,,Bel je vader."

Het vriendje vertelde haar dat hij 2 klappen op zijn hoofd had gekregen, zegt #Glennis. Ze herhaalt dat ze er vanuit ging dat alleen de vader van het vriendje er zou zijn. Maar ook Mohammed K. en Jonathan L. stonden er ook.

Goh, je kind die een loopje neemt met de waarheid,.je verwacht het niet.

Verder moet ik altijd een beetje kotsen op het woord moederhart :r
pi_206451522
Wat een vreselijke tokkies zeg, hoop dat ze een flinke straf krijgen
pi_206451527
Ongekend dit _O-

Wat een verhaal man. Ik vraag mij af, was er dan niemand die de overval knop indrukte of iets dergelijks?
pi_206451531
Dion K.: ,,Mag ik daar iets over zeggen? Hij kwam met een bloedgang op me afrennen en ik moest hem van me afhouden." Ondertussen zien we hoe #Glennis probeert haar zoon tegen te houden, terwijl Dion K. bovenop een liggend personeelslid zit.

Advocaat Canatan wijst erop dat #Glennis Grace haar handen uitstrekt naar de middel van Dion K., die bovenop de medewerker zit. Probeert ze hem weg te trekken? De voorzitter haalt dat niet uit de beelden, zegt hij.

Als de medewerker zich aan de greep van Dion K. ontworstelt en wegloopt, weerhoudt #Glennis Dion K. ervan weer naar hem uit te halen

We kijken nu naar een discussie bij de broodbalie, waar Dion K. met armbewegingen spreekt. #Glennis Grace trekt hem aan een arm weg.

Vervolgens loopt de groep de supermarkt uit. Jonathan L. zet zijn pet af en geeft die aan Dion K. Ze nemen afscheid en vertrekken, verbluft nagekeken door klanten en medewerkers van de supermarkt.

[ Bericht 7% gewijzigd door JourneyBlue op 26-10-2022 10:26:09 ]
pi_206451534
Wordt er trouwens ook nog iets met die zoon van Glennis gedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')