Zo mooi als de waarheid boven tafel komt, die gaan allemaal sowieso een straf krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:43 schreef JourneyBlue het volgende:
De voorzitter leest voor uit het dossier. Eerst over de zoon van #Glennis en een vriend:
De zoon loopt met een vape, en wandelt rokend door de supermarkt. Een medewerker spreekt hem erop aan en probeert hem naar buiten te geleiden.
De zoon van #Glennis wil niet meewerken. Hij wordt ,,met enige drang" naar buiten gewerkt, maar komt steeds terug. In totaal 5 keer. Op enig moment pakt de zoon een winkelmandje en gooit dat naar de medewerkers.
Op gegeven moment struikelt hij, valt achterover met zijn hoofd ergens tegenaan. Het weerhield hem er niet van te blijven proberen binnen te komen. Hij gaf een Jumbomedewerker een stomp in het gezicht.
,,Je weet niet wie ik ben, je weet niet met wie je te maken hebt", riep de zoon van #Glennis. En ook: ,,Ik kom met meer mensen terug. Jullie krijgen allemaal 2 kogels door je kop", en meer van dat fraais.
Op de beelden is niet te zien dat Jumbomedewerkers geweld tegen de zoon en zijn vriend hebben gebruikt. Er is alleen geduwd, maar niet geslagen of geschopt
Zo moeder zo zoon is hier wel duidelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:47 schreef SilverEyes het volgende:
Klinkt als een leuke jongen, die zoon van Glenda.
Mooie bak karma ja, des te verbijsterender dat ze vandeweek nog de meubelen probeert te redden bij Jinek en dat dat alleen maar erger in haar gezicht ontploftquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo mooi als de waarheid boven tafel komt, die gaan allemaal sowieso een straf krijgen.
Je weet dat het dezelfde teksten zijn, alleen zonder bron?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:58 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Persoonlijk lees ik liever de verslagen van JourneyBlue dan van Belleman 🍿
Jemig Agnes, was dat niet duidelijk? De Bron is Saskiaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je weet dat het dezelfde teksten zijn, alleen zonder bron?
Voor mij wel, lees even waar ik op reageerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:00 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Jemig Agnes, was dat niet duidelijk? De Bron is Saskia
Nu wel. Ineens zag ik het.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je weet dat het dezelfde teksten zijn, alleen zonder bron?
Geen probleem hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Nu wel. Ineens zag ik het.
Het was sowieso niet persoonlijk naar jou. Heb iets tegen Belleman en scroll gelijk door en dacht door de lange versie van JourneyBlue een andere insteek te zien.
Excuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |