abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206451149
Wat een stel doorgesnoven psychopaten. :r :r
pi_206451165
De voorzitter leest voor uit het dossier. Eerst over de zoon van #Glennis en een vriend:

De zoon loopt met een vape, en wandelt rokend door de supermarkt. Een medewerker spreekt hem erop aan en probeert hem naar buiten te geleiden.
De zoon van #Glennis wil niet meewerken. Hij wordt ,,met enige drang" naar buiten gewerkt, maar komt steeds terug. In totaal 5 keer. Op enig moment pakt de zoon een winkelmandje en gooit dat naar de medewerkers.

Op gegeven moment struikelt hij, valt achterover met zijn hoofd ergens tegenaan. Het weerhield hem er niet van te blijven proberen binnen te komen. Hij gaf een Jumbomedewerker een stomp in het gezicht.

,,Je weet niet wie ik ben, je weet niet met wie je te maken hebt", riep de zoon van #Glennis. En ook: ,,Ik kom met meer mensen terug. Jullie krijgen allemaal 2 kogels door je kop", en meer van dat fraais.

Op de beelden is niet te zien dat Jumbomedewerkers geweld tegen de zoon en zijn vriend hebben gebruikt. Er is alleen geduwd, maar niet geslagen of geschopt
pi_206451205
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 09:43 schreef JourneyBlue het volgende:
De voorzitter leest voor uit het dossier. Eerst over de zoon van #Glennis en een vriend:

De zoon loopt met een vape, en wandelt rokend door de supermarkt. Een medewerker spreekt hem erop aan en probeert hem naar buiten te geleiden.
De zoon van #Glennis wil niet meewerken. Hij wordt ,,met enige drang" naar buiten gewerkt, maar komt steeds terug. In totaal 5 keer. Op enig moment pakt de zoon een winkelmandje en gooit dat naar de medewerkers.

Op gegeven moment struikelt hij, valt achterover met zijn hoofd ergens tegenaan. Het weerhield hem er niet van te blijven proberen binnen te komen. Hij gaf een Jumbomedewerker een stomp in het gezicht.

,,Je weet niet wie ik ben, je weet niet met wie je te maken hebt", riep de zoon van #Glennis. En ook: ,,Ik kom met meer mensen terug. Jullie krijgen allemaal 2 kogels door je kop", en meer van dat fraais.

Op de beelden is niet te zien dat Jumbomedewerkers geweld tegen de zoon en zijn vriend hebben gebruikt. Er is alleen geduwd, maar niet geslagen of geschopt

Zo mooi als de waarheid boven tafel komt, die gaan allemaal sowieso een straf krijgen.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 09:47:02 #204
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_206451209
twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206451217
Klinkt als een leuke jongen, die zoon van Glenda.
pi_206451244
Grace zegt dat haar zoon thuiskwam met ,,een behoorlijk gehavend gezicht". Haar zoon gaf toe dat hij aan het vapen was, maar bij de uitgang. ,,Hoe haal je dat in je hoofd. Stom", zou zijn moeder hebben gereageerd.

Haar zoon zei dat hij vervolgens in elkaar werd geslagen door 4 Jumbomedewerkers. Nadat #Glennis Grace de beelden had gezien, ,,bleek het verhaal wel iets anders te zijn dan hij mij vertelde."

Op dat moment ging ze er nog vanuit dat het verhaal van haar zoon klopte. #Glennis: ,,Mijn moederhart trad in. Ik ben er met mijn ex naartoe gegaan, en met mijn zoon en zijn vriendje. Ik wist niks van mensen die daar zouden staan. Behalve de vader van de vriend.

Maar er stonden nóg 2 mensen voor de deur van de Jumbo te wachten. Daarvan was #Glenis niet op de hoogte zegt ze. Ze had alleen tegen het vriendje gezegd: ,,Bel je vader."

Het vriendje vertelde haar dat hij 2 klappen op zijn hoofd had gekregen, zegt #Glennis. Ze herhaalt dat ze er vanuit ging dat alleen de vader van het vriendje er zou zijn. Maar ook Mohammed K. en Jonathan L. stonden er ook.
pi_206451256
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 09:47 schreef SilverEyes het volgende:
Klinkt als een leuke jongen, die zoon van Glenda.
Zo moeder zo zoon is hier wel duidelijk.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 09:51:17 #209
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_206451261
twitter
pi_206451263
Probleem van Glennis is dat ze nooit likeable is geweest en dat komt nu helemaal als een boomerang terug. Zeker als je een beetje halve bak je excuses aanbiedt, enkel om je carriere te redden en dat het echte verhaal gewoon een stuk erger is dan je zelf voorschotelt....

Ik gun iedereen een tweede kans, maar denk niet dat er nog heel veel mensen een optreden van haar zullen boeken of bezoeken...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206451284
De advocaat van de afwezige Mohammed K. grijpt in. Hij zegt dat zijn cliënt daar niet stond. ,,Hij herkent zichzelf niet op de beelden."

(Dat is dus een van de 20-jarigen)
pi_206451285
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 09:46 schreef -river- het volgende:

[..]
Zo mooi als de waarheid boven tafel komt, die gaan allemaal sowieso een straf krijgen.
Mooie bak karma ja, des te verbijsterender dat ze vandeweek nog de meubelen probeert te redden bij Jinek en dat dat alleen maar erger in haar gezicht ontploft _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 26 oktober 2022 @ 09:55:26 #213
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_206451304
twitter
pi_206451328
Wat was het plan, vraagt de voorzitter aan #Glennis Grace. ,,Ik wilde verhaal halen. Ik wilde weten wat er was gebeurd." Ze stuurde een bericht naar Dion K.: ,,Poten thuis, er gaan koppen rollen."

Heeft ze overwogen om de politie te bellen? #Glennis: ,,Ik heb het overwogen, maar heb het niet gedaan. Had ik het maar gedaan."

Dion K. zegt dat hij vindt dat jongens van 15 niet aangeraakt mogen worden. ,,Je kunt ook gewoon zeggen: 'Ga naar buiten.' Het was ook geen begeleiden naar buiten, maar een harde duw."
Dion K. zegt dat hij op de terugweg was van zijn werk toen zijn ex #Glennis hem belde. ,,Wacht effe, zei ik tegen haar. U weet hoe vrouwen kunnen zijn, een beetje paniekerig."

Dion K. zegt ,,dat we wilden weten wat er was gebeurd. Een schrammetje krijg je niet als je iets uit een stelling pakt. Toen we binnenkwamen was het personeel nergens te bekennen, het leek wel of ze dicht waren."

Dion K. zegt dat hij schrok van hoe de zoon van #Glennis eruit zag. ,,Ik denk dat het een hele normale reactie is als je als vriend zijnde meegaat."

Reginald K. zegt dat zijn zoon hem belde. Dat is het vriendje van #Glennis' zoon. En hij wilde ook weten wat er was gebeurd, zegt hij. Ze maakten geen afspraken over wat ze binnen zouden doen, zegt hij.
pi_206451341
Persoonlijk lees ik liever de verslagen van JourneyBlue dan van Belleman 🍿
pi_206451349
Waarom heten ze allemaal K?
  woensdag 26 oktober 2022 @ 09:59:36 #217
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_206451352
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 09:58 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Persoonlijk lees ik liever de verslagen van JourneyBlue dan van Belleman 🍿
Je weet dat het dezelfde teksten zijn, alleen zonder bron?
pi_206451364
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 09:59 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Jemig Agnes, was dat niet duidelijk? De Bron is Saskia
  woensdag 26 oktober 2022 @ 10:01:04 #219
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_206451371
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 10:00 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Jemig Agnes, was dat niet duidelijk? De Bron is Saskia
Voor mij wel, lees even waar ik op reageer :)
pi_206451375
Jonathan L is de oom neef (?) van Anthony

@sanderknura
Verdachte L. werd gebeld door zijn neef, de zoon van Glennis, hij vertelde dat hij geslagen was. L. reed naar het huis van Glennis, daar zag L. de verwondingen aan het gezicht van zijn neefje. 'Toen zijn we met zijn allen naar de Jumbo gegaan.' #Glennis
Translate Tweet
9:58 AM · Oct 26, 2022
·TweetDeck

[ Bericht 44% gewijzigd door JourneyBlue op 26-10-2022 11:03:59 ]
pi_206451378
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 09:59 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Nu wel. Ineens zag ik het.

Het was sowieso niet persoonlijk naar jou. Heb iets tegen Belleman en scroll gelijk door en dacht door de lange versie van JourneyBlue een andere insteek te zien.
Excuus.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 10:02:42 #222
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_206451382
quote:
11s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 10:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Nu wel. Ineens zag ik het.

Het was sowieso niet persoonlijk naar jou. Heb iets tegen Belleman en scroll gelijk door en dacht door de lange versie van JourneyBlue een andere insteek te zien.
Excuus.
Geen probleem hoor :)
  woensdag 26 oktober 2022 @ 10:03:15 #223
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_206451384
Mag toch hopen dat Edisllia en co ontzettend spijt hebben dat ze de concerten hebben afgezegd.
pi_206451392
twitter
:D
  woensdag 26 oktober 2022 @ 10:04:43 #225
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206451394
twitter

De videobeelden van rondom 21:00 uur in de Jumbo op die bewuste avond worden nu gestart

Gelukkig hebben we de beelden nog :+ *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')